Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Peggy mooi dat s_t_a_n een leuke middag heeft gehad...toch wel lekker, geen drukte in en om het huis. Erg logisch dat hij daarom gisteren wat jengelig was, al die drukte.

Ik had ook al even rondgekeken voor cadeaus maar idd veel is voor boven 18 mnd, we zullen zien volgende week. Dus s_t_a_n loopt al bijna...super idd camera bij de hand

Dus manon huis staat nog helemaal op zn kop en 2e week in vak huisje?beetje leuk huisje is t wat te doen?het weer is echt bagger hoor. Dus f@bi staat ook al uit zichzelf knap hoor, dat duurt niet lang meer dan loopt ze.

Vandaag nog dagje vrij, morgen en vrijdag even aan het werk, vandaag ff wat dingen in huis halen voor j_esse zijn verjaardag, slingers, balonnen etc...

Jesse staat.nog niet hoor. Als ik hem bij de tafel neerzet staat ie keurig en probeert ook wel stapjes te zetten als die ergens erg graag bij wil, maar uit.zichzelf zitten staan nee...dat zit er nog niet in.

Manlief deze week vrij. Laatste week van schoolvak is hier altijd speelweek vanaf groep 3 totdat ze naar voortgezet ond wijs gaan en hij zit in het bedtuur daarvan. Vroeger deden we als kind al mee, later als leiding en hij zit nu in bestuur....prachtige week altijd, erg laat en kapot na zo n week, dus dat wordt op jesse s zn verjaardag een lastige voor m. Ik doe al aantal jaren niet meer mee.

Hoor mijn kleine mannetje, zal hem uit bed halen en pap geven!

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi!

Peggy is S-t-a-n zo een gevoelig mannetje? Het is hier trouwens ook altijd goed genoeg voor alles hoor, 2 uurtjes. Dan is de koek op en wil hij even zijn eigen gedoetje.

Even lekker zelf spelen of gewoon thuis zijn zonder kouwe drukte.

Manon wat ontzettend balen dat je tegen die boom knalde. Heel menselijk, is mij ook al een paar keer gebeurd. Na ja geen boom dan maar wel wat andere obstakels.. zo zonde van het geld. En het komt nooit uit zo iets.

Ik hoop dat ze snel klaar zijn met je huis... zit je nu noodgedwongen in het vakantiehuis vanwege de verbouwing begrijp ik? hihi zo dicht bij en toch zo ver weg dus.

Goed hoor dat F@bi al zelf staat. Mijn hummeltje staat ook wel maar wel altijd met een elleboog geleund op iets of iets vasthouden. helemaal los heb ik nog niet gezien.

Annie leuk voor je man zo'n speelweek. Wat is het precies? Een soort kamp?

Hier alles goed, het slapen gaat heel redelijk. Vanochtend voor het eerst om 5.15uur. Voor ons doen niet slecht. Nog steeds geen kies te zien maar de bulten zijn nu zo hoog dat het echt bijna door moet komen. Kan niet anders!

Ik merk alleen dat de laatste dagen de 22.30 uur voeding er niet meer in wil. Jammer want als hij dat wel zou doen had het vannacht misschien wel later dan 5.15 uur geworden. Ik ben over naar nummer 3 voeding. Nog niet naar gewone melk omdat hij nog niet goed eet overdag en ik bang ben dat hij anders te kort komt.

Nou bijna weer een verjaardag dus... J-esse dit keer! Wij moeten nog een paar weekjes wachten.

Groetjes

Noor

Geplaatst

Eventjes heel snel....ben een tijdje niet online geweest en heb Peggy dus nog niet gefeliciteerd met de verjaardag van s-t-a-n...dus bij deze alsnog.

Hoop dat het een geslaagd feestje was.

Wij zijn morgen aan de beurt, dan word onze kleinste vent ook alweer 1! Helaas kon bij ons de visite niet allemaal op hetzelfde tijdstip komen dus hebben wij het verdeeld over de dag. Tussendoor een paar uur niks zodat hij lekker even kan slapen. Ben benieuwd, hij is de laatste tijd erg jammerig en slaapt best slecht. Er is net weer een tand door maar denk dat er nog meer op de loer liggen...hij is echt uit z'n doen.

Ik ga gauw eten koken, strakjes nog even sporten en dan natuurlijk het huis nog versieren met slingers en ballonnen!

Fijne avond verder!

Geplaatst

Bedankt nog voor de felicitaties.

Voor Ruben alvast gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag morgen!

Manon hoop dat je huis snel af is en jullie er weer in kunnen. Balen van je auto!

Annie jou mannetje ook alweer bijna 1! Succes met de voorbereidingen.

Noor hoop dat jou mannetje ook weer snel in zn ritme komt.. Bij s -t-a-n is het sinds zn 1ste verjaardag eindelijk zo dat hij niet meer tussen half 5 en 5uur komt. Het afgelopen half jaar was dat wel zo. Dan geef ik zn speen en kroel en is het weer goed, maar zelf ben je wel uit je slaap. Ik hoop dat hij dit ritme vast houdt en dus niet meer komt als de zon op komt hihi.. Ja en de onrust dat blijft wel bij hem.. De rust en regelmaat zijn het aller belangrijkste voor hem.

Groetjes Peggy

6x iui mislukt

aug 09 ivf mislukt

okt 09 icsi mislukt

25 augustus bevallen van ons wonder S-T-A-N

Geplaatst

Ahhh weer een jarige!!

R_uben van harte gefeliciteerd, dat jij ook maar flink verwend mag worden. Marjon jullie ook fijne dag!wat hebben jullie jullie mannetje gegeven?

Volgens mij is J_esse nu de eerst volgende. Vandaag maar ff boodschappen in huis halen.

Hij ligt nu zo lekker naast me te

slapen, hij was tegen 8 uur wakker, dacht even bij mij in bed lekkker knuffelen, uiteindelijk viel hij in slaap en ik ben wakker.

Noor de speelweek is een week voor kinderen 6 tm 12 jaar. Worden ze in groepen gedeeld en gaan ze hutten bouwen, spelleyjes doen ergens heen, 2 avonden is er iets voor de kinderen....erg leuk. De 12 jarigen slapen ook een nacht daar, met spooktocht.

Er staat ergens hieronder.nog tekst klopt niet maar krijg het niet weg......dit soort dingen moet je ook niet op tel doen...

Fijne dag!

dievweer in slaap...hij slaapt lekker ik wakker...

Geplaatst

Ohja manon nog helemaal niet gereageerd op de deuk...balen man, komt altijd rot uit....mijn deuk van paar maand geleden zit er ook nog altijd in.....maar ontzettend balen...

Ohh de kleine man is jarig en vind mij tel erg interessant....ik ga

Byeeee

Geplaatst

Houd t ff kort..ben even thuis..zo weer naar vak. huisje. Heb inmiddels klep voor auto gevonden. Vriend rijd er morgen heen en wisselt hem om..kan de oude mooi daar laten op sloop dus geen rotzooi thuis haha.. 125 euries en klaar.

Weet niet waar jij shade hebt Annie...onderdelenzoeker of lijn .nl of schadeautos.nl kan je een zoek opdracht doen...mooi systeem.!

Moet weer door..reageer later wel verder op de krabbels...doeiiiiiiiiiiiiiii

Geplaatst

hoi hoi meiden,

Hier gaat alles zijn gangetje met de kleine meid......!!!

geen byzonderheden eigenlijk ze doet het goed allemaal.

Er zitten wel nog meer tandjes aan te komen, ze is een beetje mopperig ze huilt wat sneller.

tandenpoetsen vind ze absoluut niet leuk nu (drama) maar kan het haar niet kwalijk natuurlijk als ze pijn der mondje heeft (achossie zielig hoor)

brood eet zo nu ook veel minder, warm eten en drinken gaat goed en ze dol op tomaten hihi

wat ze ook leuk vind is muziek (zoals zoveel babys) maar het is zo leuk als ze erop gaat dansen, ze gaat dan met haar handen en beetje zwaaien of op haar knietjes en dan kom ze een beetje omhoog en dan met de billen bewegen zo schattig en dan voornamelijk op K3 hihi.

zal kijken of ik filmpje kan plaatsen!

Vinden jullie babys op tv zandkasteel ook zo leuk en de teletubbies ze vind het prachtig.

Noa mag van ons sochtends na de fles eventjes telefilmpjes kijken op ned 3 meestal is er dan sesamstraat.

later na haar slaapje is het meestal wel tijd voor de teltubbies en weer iets later voor zandkasteel en verder kijk ze geen tv meer dit is meer dan genoeg maar ze reageert er zo leuk op!

We gaan op vakantie!

We gaan 12 dgn naar naar mallorca (spanje) super spannend voor het eerst met Noa vliegen !!!!

Noa zal het wel goed doen maar papa en mama, en wat neem je allemaal, ik vind het lastig!

Dus als jullie nog tips of adviezen hebben over wat dan ook GRAAG!!!

En is er iemand wel eens naar de plaats cala d'or geweest op mallorca?

En kennen jullie www.kidsworldclub.nl kwam er de ochtend erna pas achter toen ik geboekt had voor mallorca (teruggeweest kon niet meer teruggeboekt worden)

daar kan je valantie boeken speciaal voor met kindjes oa naar griekenland, turkye, egypte.

voor 0 t/m 2 krijg je byv (te leen daar) een zwembadje met zonnekap, opvouwbare box (makkelijk voor op het strand), flessewarmer of magntron, buggie, babyfoon handig toch allemaal met vliegtuig neem je dat toch allemaal niet mee toch!

Iemand ervaring met hun???

Misschien is het wat voor volgend jaar.

Ik hou het hier even bij

Liefs Claudia

Geplaatst

Hoi Claudiaatje,

Wij vliegen heel regelmatig met ons knul, gaat altijd prima gelukkig.

Wat ik doe is wat kleine speelgoedjes kopen en die inpakken voor in het vliegtuig, met iets nieuws spelen ze altijd wat langer. Hopelijk doen ze ook nog een slaapje.

Als ze nog in de maxicosi past (denk die van mij niet meer) dan nam ik die altijd mee de cabine in. Als er ergens een stoel vrij was ging mijn man verzitten en kon ik hem in de maxicosi naast me op de stoel laten slapen. Het is wel een zwaar ding maar omdat wij ook veel autorijden waar wij naar toe gaan was het sowieso nodig om mee te nemen.

Verder in het vliegtuig tijdens dalen en opstijgen laten drinken of een speentje. Door het zuigen gaan de oortjes dan niet dicht. En ze zeggen wel neusspray voor baby's in de neus spuiten maar aangezien mijn kleine er nooit last van heeft ben ik daar mee gestopt. Neem een verschoningsmatje mee en natte doekjes maar die zitten denk ik standaard in je luiertas. En voldoende voeding voor als je evt vertraging hebt.

Verder neem ik altijd een eigen setje lakens mee en natuurlijk de knuffels die in zijn bedje liggen en een paar speeltjes van thuis.

Zwembroek en zwemluiers en babyzonnebrand hoge faktor, zonnehoedje

Verder neem ik nooit zo heel veel mee, ja voldoende rompers maar aangezien hij meestal in een korte broek alleen met een romper loopt ben ik er mee gestopt om debiel veel mee te nemen. Voor mezelf neem ik ook altijd te veel mee en uiteindelijk draag je vaak dezelfde dingen. Je hebt het ook zo kort aan, even van en naar het strand en tijdens het eten.

Muggenspul dat je vertrouwt (in het buitenland zitten er soms te veel chemicalien in), kleine lege flesjes van de drogist en daar vul ik babyshampoo etc in uit want met hotelzeep kan ik de mijne niet wassen. Te agressief. Een paar luiers voor de eerste 2 dagen (de rest koop je daar beter ivm kofferruimte).

Als ik nog wat kan verzinnen dan laat ik het je weten!

Heeeeeerlijk zeg Mallorca, een van mijn favoriete eilanden. Echt veel leuker dan Ibiza wat mij betreft!

Groetjes

Noor

Geplaatst

Hoi Noor,

leuk en lief je reactie.

daar heb ik wat aan, ik ga er zeker wat mee doen!

erg handige tips, wij zijn een leek wat dat betreft.

zonnebrand heb ik, factor 50

muggenspul heb ik ook nog van bye bites

Dat van de maxi cosi ben ik nog niet helemaal uit, ze past er nog wel in maar idd een onzettend zwaar onhandig ding.

De buggy mogen we mee naar de gate nemen en by boarding word die afgenomen dus dat is opzich wel fijn, alleen in het vliegtuig moet ze op schoot, lastig om te slapen voor der dan!

dus nog even over nadenken!

Voor de oortjes had ik idd al begrepen om haar te laten drinken of speentje te zuigen, dat zijn haar favo bezigheden dus komt wel goed haha!

Ik ben ook zo iemand die super veel wil meenemen, maar gaat natuurlijk niet!

Dus ik had me idd ook voorgenomen om een beperkt aantal luiers en voor de eerste daagjes eten mee te nemen en de rest daar te kopen!

En kleertjes ja ach, het is 28 graden daar dus veel zal ze idd niet hebben en wij zelf ook niet, en anders ff een handwasje, zo droog!!

Ik was van plan om kleine zwitsaltjes te kopen een zeepje en een shampootje.

Ik zal idd ook een klein speelgoedje inpakken om in het vliegtuig uit te pakken en te spelen, zal ze wel leuk vinden idd!

Leuk dat Mallorca een van je favo eilanden is hihiih.

Ik ben tig jaar geleden naar el arenal geweest, maar dat was toen om te stappen/uitgaan, was gaaf daar, lekker lang/breed strand

vakantie zal nu heel anders zijn haha, met een kleine

maar heb er echt super zin in!

Bedankt Noor

Liefs Claudia

Geplaatst

Claudia...hier nog niet echt veel geduld voor tv.Maar Teletubbies heeft idd veel aantrekkingskracht op kleintjes.

Zo ook weet niet meer zeker of het nou droomtuin heet?..zón treintje en een zappelin..allemaal kleurtjes en gekke popjes.

Wij hebben er een dvd van...we zagen het in Schotland toen onze zoon 2 was..vond het toen ook nog leuk.

Hier ook wel dansen..leuk he ;-)

Een helefijne vakantie alvast. Ben er nog nooit geweest..kan je dus geen ervaring vertellen.Ook niet eerder gevlogen met een kleintje er bij..maar zeker handige

tips van Noor.

Noor..als jullie vaak vliegen..is t dan geen jetlag waar jullie manneke last van heeft ;-)...nee hoor grapje...

maar zou natuurlijk wel veel indruk maken op zón kleintje en dat moet hij s'nachts natuurlijk wel verwerken. Misschien kan dat

een reden zijn. Ook veeel auto rijden..vaak op pad..kan wel veel onrust veroorzaken.

He maar zie hiernaast staan dat de echo goed was en zaterdag misschien een tp? Spannend..ga duimen voor jullie!

Kleine op bed nu..straks komt een vriendje van zoonlief logeren...vriend gaat met ze naar de ballenbak...ff uitrausen.

fijne dag!

Geplaatst

hoi hoi manon

Het is ook niet zo dat Noa geduldig voor de tv gaat zitten hihihi.

de tones en liedjes daar kijkt ze voor om of gaat er voor dansen (zittend) of voor staan aan d tvkast!

het is dus niet zo dat Noa in een stoeltje geduldig gaan zitten ofzo ihih zo is ze niet, ze is bezige bij.

Noor

Misschien zaterdag TP, spannend, successssssss!

Liefs Claudia

Ik ken het niet droomtuin, jammer lijkt me leuk voor Noa.

Geplaatst

Ik zal de verjaardagslijst even naar boven halen!!

HOERA 1 JAAR!!!!! :happydance:

12 Augustus............Kian (Colle)

19 Augustus............Noa (claudiaatje)

25 Augustus............s-t-a-n (Peggy)

31 Augustus............R-uben (Mama27)

08 September.......... F@bi (Manon

vandaag R-uben, binnen kort F@bi !!!!

Geplaatst

Even opgezocht...heet in nl inderdaad droomtuin...zijn ook allerlei spulletjes van te koop in

de winkel..zag bij Blokker bij ons ook de popjes en t treintje liggen.

Over tanden poetsen..elektrische tandenborstel niet een idee?

Doe ik bij nF@bi ook..gaat veel makkelijker..maak er een spelletje van. Aan/uit/aan/uit en dan gekke bekken trekken op te geluid

dan lacht ze haar tanden bloot en kan ik snel poetsen.Vind t effectiever dan met gewone borstel.

Kunt t proberen.

Geplaatst

HOERA 1 JAAR!!!!! :happydance:

12 Augustus............Kian (Colle)

19 Augustus............Noa (claudiaatje)

25 Augustus............s-t-a-n (Peggy)

31 Augustus............R-uben (Mama27)

03 September..........J-esse (Annie)

08 September.......... F@bi (Manon)

J-esse er weer ff tussen...beste man is als eerste nu weer aan de beurt... ;-)

Geplaatst

ik dacht volgens mij mis ik er 1, maar ik heb gewoon de laatste gekopieerd!!

sorry sorry sorry sorry

dat ik j-esse vergeten ben!!!

dan is idd j-esse de volgende!!!!

liefs Claudia

Geplaatst

Bedankt voor jullie felicitaties!

Het was een hele leuke (maar lange) dag. Ruben ging 's morgens na het ontbijt weer naar bed maar was om 09:00 uur al weer klaarwakker. Ik had op de uitnodiging gezet tussen 10:00 en 12:00 en na 15:00 uur. Nou Ruben kon het net tot half 12 volhouden, heb hem toen gelijk maar weer een sneetje brood en wat melk gegeven en gauw op bed gelegd, hopende dat hij toen wat langer zou slapen. Gelukkig deed hij dat ook, heb hem om 15:30 uur weer uit bed gehaald en toen heeft 'ie het goed volgehouden tot 's avonds 20:00 uur. Hij heeft erg leuke cadeautjes gehad, van ons een zandbak, kar met emmertje/schepje enz. en 2 kleine boekjes. Verder heeft hij muziekinstrumentjes/rugzak/autootje/houten kogelbaan (maar dan met autootjes)/pop-up diertjes/little people/kleertjes/bal en nog een paar kleine dingetjes gekregen.

Verder gaat het hier wel wat minder....mama slaapt hooguit 2 uurtjes per nacht. Ruben word namelijk standaard iedere nacht hard huilend wakker en is dan niet meer stil te krijgen. Heb hem vannacht in mijn armen genomen en toen viel 'ie uiteindelijk in slaap maar ja, ik dus niet meer. Dit gaat nu al zo'n 2 à 3 weken, op zich kan ik wel tegen weinig slaap maar niet als ik ook nog eens 3x in de week om 05:00 uur mijn bed uit moet grrr.......

Verder is het hier ook een heel gedoe om tanden te poetsen. Geef hem nu mijn tandenborstel zodat 'ie mijn tanden kan poetsen en met een beetje geluk doet hij dan z'n eigen mond open zodat ik snel zijn tandjes kan poetsen. Tand nummer 7 is een tijdje terug ook doorgekomen maar volgens mij liggen er nog meer tanden/kiezen op de loer.

Geven jullie 's avonds na het eten, dus voor het slapen gaan nog melk? Ik geef het Ruben namelijk wel maar dan wel in een flesje....hij is rond die tijd wat slaperiger en uit een bekertje drinken gaat dan niet zo makkelijk. Eigenlijk wil ik stoppen met het in een flesje te geven want dat is toch beter voor z'n tanden en spraak. Hoe doen jullie dat?

Ruben vind muziek ook helemaal geweldig, hij kan ook zingen....hahahaha zo lief om te horen. Hij zit dan hele zachte geluidjes te maken. Ik heb daarom ook muziekinstrumentjes gevraagd voor zijn verjaardag, hij heeft nu een trommel/sambaballen/tamboerijn/toeter (maar die snapt 'ie natuurlijk nog niet).

Hij kijkt eigenlijk nog geen tv, we hadden een tijdje terug eventjes BabyTV maar dat bleek helemaal niet in ons pakket te zitten dus dat is uiteindelijk verdwenen. Dat vond 'ie dan nog wel leuk. We hebben een dvd-tje van The Little People, zat geloof ik ergens bij. Daar staan dan een paar korte verhaaltjes op en dat wil ik dan nog wel eens aanzetten.

Nog 2 daagjes en dan is J-esse jarig.....spannend. Het is toch maar afwachten hoe een kind reageert op zoiets.

Geplaatst

Zoo de voorbereidingen zijn gedaan, slingers en ballonnen hangen....op naar de grote dag morgen en volgens mij treffen we het ook met het weer...lekker buiten vieren.

Vorig jaar rond dit tijdstip werd ik wakker van de enorme pijn van de weeen. Het was nu echt begonnen en over 7 en half uur was die dr.....

Ga nu lekker slapen

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Het duurt nog een paar minuten maar bij deze wil ik je alvast feliteren met de verjaardag van J-esse....fijne dag morgen!

Je hebt zeker geluk met het weer, lekker buiten feestje vieren.

Geplaatst

J-esse 1 JAAR !!!!

Hartelijk gefeliciteerd !!!

Wens jullie een heeeeel e fijne dag toe..prachtig weer voor!

Volgende keer uitgebreider..druk druk druk in huis bezig..bye bye

Geplaatst

ook namens mij van harte gefeliciteerd

met J-esse zijn 1ste verjaardag!!!!!!

Het weer hebben jullie zeker mee heerlijk geniet ervan fijne dag nog!!!

Liefs Claudia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden