Ga naar inhoud

Augustus/September 2010 mama's


Claudiaatje

Aanbevolen Berichten

Claudia gefelciteerd nog met je huwelijk!

 

En wat lees ik nu annie... een wonder.. Van harte met je zwangerschap... Ik had het even niet verwacht bij jou.. maar ben heel blij voor je!!! En succes morgen..

 

Sorry dat ik even niet geschreven heb meiden.. maar het is weer druk druk druk de laatste tijd.. Weer helemaal in het ritme.

We hebben een leuke verjaardag gehad gelukkig nog een beetje in de tuin gevierd. En Ook zit hij inmiddels al weer 3 weken op de psz. Eerste keer heel blij zwaaien.. maar vanaf de 2de keer was het brullen met weg gaan. Maar na 5 minuutjes is het prima en hij heeft het heel erg naar zn zin,. Merk ook veel ontwikkelingen nu hij op de psz zit. Hij wordt echt groot.

S-t-a-n is een heel gevoelig mannetje en dit heeft ook weer zn uitwerking.. thuis dan. Want dan moet hij toch in zn bedje alles verwerken.. gepaard met veel huilen. We zijn nu 3 weekjes verder en nu gaat het wat beter. Ook met slapen gelukkig weer.. Alleen snachts... pfpfp elke nacht moet ik er wel een keertje uit... dat is wel pittig..

Zwangerschap blijft hier nog uit.... merk dat het toch weer meer met me gaat doen... deze maand was de teleurstelling er echt weer:( Hopen op een wonder.. en verder zien we wel.

 

Dat was het weer even..

 

Groetjes Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Peggy..hier ook veel huilen...door slaapgebrek. Dame heeft vandaag voor de 2 de keer na een ochtend psz de daar opvolgende dag niet geslapen...hele dag op. Erg hangerig en huilerig maar slapen hoo maar. Indrukken heeft wel zijn uitwerking..ondanks dat de indrukken positief zijn ...

 

Noor hoe is t met jou...wachtweken al om?

Ben je ze door gekomen?

 

Annie...erg benieuwd hoe t was vandaag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Wat lief dat jullie zo aan mij denken. Doet me goed!

Er was op de echo nog niet zo heel veel te zien. In de zin van het was gewoon nog erg klein. Ze kon het eigenlijk (nog) niet echt opmeten. Ze kwam op zo'n 5.5 / 5.6 week. Op zich zou dat kunnen, heb een vrij lange cyclus. Het zat op de goede plaats en er zat ook wel degelijk iets. Het enige wat ik kon zien was een knipperlichtje. Dus dat is zeker een goed teken. Dus het hartje was al aan het kloppen. Voor de rest valt er weinig over te zeggen. Ze zei de natuur moet gewoon nu zijn werk gaan doen. Op zich zag het er dus goed uit, maarja het kan altijd nog alle kanten op gaan. Op zich ben ik voor een groot deel gerust gesteld, in de zin van het zit op de goede plaats en er zit wel degelijk iets, aan de andere kant denk ik, had ik nou toch nog maar weekje langer gewacht. Heb nu voor over 4 weken pas weer een afspraak staan, dus dat duurt nog heeeeel lang. Maar als er tussendoor iets was of ik was weer heel onzeker mocht ik altijd bellen en kon ik langskomen, dus wie weet;)

 

Noor wat ontzettend balen zeg. Ohh had het zooo gehoopt.Dikke knuffel voor jou!!

 

Peggy ik hoop voor jullie ook gauw weer op een wonder...kan me voorstellen dat als je er eenmaal voor gaat, je er toch meer mee bezig bent dan je misschien graag zou willlen, maargoed het is ook niet zo gek. Je wilt het graag!

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh Peggy..sorry..zie nu net dat ik helemaal niet op jouw teleurstelling in ben gegaan. Kan me indenken dat t slikken is als de rode duivel er weer is :-(.

Ik kan me eigenlijk jullie voorgeschiedenis eigenlijk niet meer herinneren..behalve t bezoekje aan Jan in België. Hebben jullie voor die tijd ook in t medisch circuit gezeten..omdat S-t-a-n toch spontaan is gekomen? Is t ook nog een optie voor jullie ivf/icsi?

 

2 mensen teleurgesteld en 1 blij...helaas gaat t hier zo we kennen t allemaal donders goed...

 

Annie..een kloppend hartje..nu al?! wat goed had ik niet verwacht bij deze aantal weken. Fijn hoor..goed begin!!

Je hebt ons wel even in spanning gelaten hoor. Ik denk..nog geen bericht...shit toch geen teleurstelling .

Nou als je t niet meer uit houdt die 4 weken bel je toch eerder ;-) Geniet er van voor nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja sorry, had ook eerder willen reageren, maar was weer erg druk en vervolgens vergeten. Maar mijn nicht hielp me er even aan herinneren om te reageren. Had zelf ook niet verwacht een kloppend hartje te zien. Het blijft duimen draaien dat alles goed mag gaan. Blijven 4 hele lange weken. Misschien dat ik over 2 weken toch even bel voor een echo, we zien het wel!hopen hopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel nicht...dat je Annie ff hebt wakker geschud....jaja..meldplicht he hier! ;-)...grapje..allemaal excuus..druk druk, vergeten...en wij maar kijken kijken en niks lezen hahaa.

Nee hoor...ben erg blij voor jullie...lijkt iig op een goede start en nu duimen op een goed verloop.

 

Goed weekend allen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het uiteraard al gelezen! Maar alsnog van harte met het knipperlichtje meid! Een mooi begin.

 

Ik zou zelf idd proberen of je over twee weken kunt komen. 4 is echt heeeeel lang zeg!

 

Maar......... je bent gewoon ZWANGER!!

 

 

Hier zaterdag de verjaardag van ons hummeltje gehad. Wat een feest met het over the top cadeau van oma.... zie hier de foto[ATTACH=CONFIG]4575[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noor gefeliciteerd met je mannetje!!!

 

Coole auto idd, mijn schoonouders hebben hem aantal weken geleden gekocht voor de 3 kleinkindertjes, helemaal leuk is die!

Mijn schoonouders hebben een grote tuin, dus kunnen ze lekker racen haha,

Noa heeft er pas 1 x ingezeten, maar ze kan nog niet zo heel goed bij het gaspedaal, komt nog wel!

 

super gaaf!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Annie, wat heerlijk! Een kloppend hartje, super zo vroeg. Die heeft zijn plekje gekozen! Gewoon bellen als je het niet redt nog 4 weken.

Noor, gefeliciteerd. Geweldige auto!

 

Wat naar is toch die terugkerende maandelijkse teleurstelling. Je hoopt niet echt en toch....de teleurstelling is er weer. Bah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sab gefeliciteerd met jullie dochter geniet ervan!

 

Annie goed nieuws toch... probeer te genieten.. helaas weet je nooit hoe het verder gaat... maar dat is altijd. Het is al super fijn dat je zn vroege echo hebt gehad en je mag altijd eerder terug komen. Zou ik zeker gebruik van maken!!! hihihi toi toi toi

 

Manon ik heb 6x iui gehad, 1x ivf en 1x icsi.. dus ook ik weet helaas wat de medische molen in houdt.

 

S-t-a-n begint wat beter in zn vel te zitten..:) Al die fases... ene dag meneertje lacht andere dag meneertje huilt.. Denk als hij meer kan praten dat het voor hem wat rust zal brengen..

 

Fijn weekend alvast.

 

Groetjes Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peggy, toch wel al....en S-t-a-n...was t spontane wonder na bezoek aan Jan..nu weet ik t weer.

Zou je weer t medische circuit in gaan denk je?

Hier ook beetje t zelfde...na haar verjaardag en begin psz hier ook een knorrig mevrouwtje hoor soms. Vooral sóchtends. Vannacht heeft ze van uur of 9 tot half 1 lopen spoken..vanmorgen was t spul weer om 6 uur wakker...ohh ben moeeeee.

Ben de laatste dagen ook niet zo fit. Zijn hier allemaal verkouden behalve ik nog. Manlief 2 dagen thuis gehad met hoofdpijn ..strot helemaal dicht...gaat weer wat rond. Maarja ..moeders mogen niet ziek zijn he...voel ik me ook nog niet gelukkig maar wel erg moe.

Zo ga t spul ff wassen/aankleden.

bye bye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden