Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Gaby,

Gaat het wachten je nog goed af??

Ik wacht zo op bevestiging of het nu wel of niet goed gaat maar daar is het nog veels te vroeg voor.

Ik ga vanaf dinsdag (als ik het haal) al testen.Geduld is niet mijn schone zaak ;)

Ga jij ook eerder testen??Hoe voel jij je??Waar heb jij last van of nergens van?

Ze zeggen vaak dat je niet ongesteld kunt worden als je de bollen gebruikt maar de eerste keer werd ik op dag 7 en de andere keer op dag 8 al ongesteld gewoon door de bollen heen!!

Dus dat kan ;)

Succes met wachten he :P :wav:

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi dames

je kan inderdaad gaan menstrueren door de bollen heen maar het kan ook uitgesteld woren door de bollen. Bij mij is het 2x door de bollen heen gebroken, was de eerste verse tp en na de cryo-tp en na onze laatste verse poging werd ik op dag 18 na punctie ongesteld, toen ik 1 dag gestopt was met de bollen.

Ik weet nu uit ervaring dat ik niet hoef te testen, beide zwangerschappen voelde ik me duidelijk anders op dag 10 na de tp....de test is dan puur ter bevestiging

veel succes met de laatste wachtdagen meiden!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hé Bianca,

Ik heb ook helemaal geen geduld dus het wordt dan ook aardig op de poef gesteld ja ;-)... Ik heb nog geen idee of ik eerder ga testen,

ligt er een beetje aan hoe ik me voel. Heb op dit moment niet zo heel veel last ergens van alleen een opgezette buik. Dus ja het kan

nog alle kanten op he... Veel succes en hopelijk wordt het voor ons een hele groene week.

Babeth: bedankt he voor je berichtje. Nu de laatste week in is gegaan wil je toch graag weten waar je aan toe bent of wat je kunt verwachten.

Ook al weet ik wel dat het bij iedereen weer verschillend is, maar ja een beetje houvast denk ik.

x Gaby

Geplaatst

@Margot: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

@Bianca: De laatste loodjes wegen het zwaarst. Moeilijk om weer in die wachtweken positief te blijven, maar doe je best.

Spannend dat je dinsdag al gaat testen............ ik duim iig voor een positieve test.

Nog veel succes deze laatste daagjes en ik blijf je volgen.

@Gaby: Voor jou ook spannend deze laatste daagjes. Ik wens je nog heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi meiden ik kwam op jullie bankje om jullie heel veel succes te wensen!

En ik heb gelijk de eerste groen meisje gezien!!!

Wat super Mergot!

Ik hoop dat deze herfstmaand het groenste wordt!:goodluck:

Groetjes,Violeta

Geplaatst

Hallo,

margot wat heerlijk zwanger!!!! van harte gefeliciteerd.

gaby en bianca hou vol het eind is in zicht.

Hermien succes met je behandeling

Diane, zo te lezen gaat de stimulatie goed, ben benieuwd wat de uiteindelijke opbrengst is. Ik duim voor je.

Simba wat grappig dat jij je embryo een naam geeft, die van ons heet jaapie. De vorige terugplaatsing hadden we hem mika genoemd. Wij vinden dit al vier jaar een mooie naam. Mijn zus moest bevallen en ja hoor Hij heeft mika. Wij waren echt van slag. gelukkig hoeft er nu niemand in mijn fam te bevallen.

Violeta ooh wat spannend voor jullie, ik hoop zo dat je een mooi klopend hartje te zien is

Voor de rest van de meiden ik leef met jullie mee!!!

Ik heb wel genoten van mijn weekendje weg, maar alles draaid om de kinderen. Wel leuk maar soms was ik er klaar mee. Miste tijd voor mezelf.

Toen ik thuis kwam gebeurde er iets raars, het leek of ik flauw ging vallen. Het werd ineens zwart. Ik vond het erg eng. Heb weleens een paniek aanval gehad maar vond dit er niet op lijken. Heb daarna nog een uur gerild, was extreem misselijk en had diaree. Misschien toch een vieresje. Nu gaat het overgens wel weer voel me allen een beetje slap.

groetjes terry

Geplaatst

Hoi allemaal,

Goed nieuws, de punctie is woensdag al !

De follikels zijn goed gegroeid, 2 van 20 mm. In totaal 6 grotere en nog wat kleintjes.

Vandaag dus mijn laatste spuiten gezet. Vanavond pregnyl spuiten en morgen lekker niks spuiten.

Woensdag om 8.00 uur al in het ziekenhuis zijn en om 8.45 uur is de punctie.

liefs. Diane

Geplaatst

Hoi,

Hier bij mij ook rustig, buiten nu wat vage buikpijn.

Is bij het plaatsen van een cryo 2 dagen extra te rekenen als wachtdag?? Zit ik dan nu al op wachtdag 5 ipv 3 of wat? Telt de dag van de tp ook als eentje? please?:laugh:

Nog een vraag: wanneer mag ik terug beginnen tillen? Die boeken staan hier nog te wachten in dozen om uitgepakt te worden en we moeten eens dringend wat meubelen gaan herschikken hihi.

Diane: succes!

Terry, blij dat je het weekend toch iet of wat doorstaan hebt. Nu ben je ervan af en kan je weer je eigen zelf zijn. Ik kan me wel inbeelden dat het niet makkelijk geweest is. Hopelijk snel je ventje weer dicht bij je.

Bianca: ik werd gewoon ongesteld alsof er helemaal niks gebeurd was precies 14 dagen na de punctie. Door de bolletjes heen. Het kan dus beide kanten opgaan. Benieuwd of het dit keer ook gaat zijn (cryo). Hou de moed erin he, en je bent al een heel eind zo te zien! Super he!

Gaby, wat spannend toch he. Goed dat je moeder erbij is om dikke knuffels te geven op de testdag, de emotie zal er hoe dan ook zijn.

Violeta: wat lief van je! Ik hoop vooral op een SUPER echo bij jou!

De andere dames die ik nu vergeet: goeie moed en succes op deze mistige Antwerpse dag. :gekruiste vingers 4

knuffel,

Geplaatst

Nou hier in Noord-Holland is het ook aardig mistig.

Wat tillen betreft... doe wat je lijf aan kan, maar ben wel voorzichtig zou ik zeggen. Doe wat je goed voelt.

De ene gaat na de dag na de tp paardrijden, en de ander blijft stil op de bank zitten...

Geplaatst

Hoi hoi,

Nou het wordt toch donderdag, ze hebben me net gebeld.

Ze hadden net overleg gehad en wilden de kleintjes toch mee laten doen en nog een dagje laten groeien.

groetjes Diane

Geplaatst

nah..

Ach hoe meer eitjes hoe meer vreugd... nietwaar?

Alleen hopen dat die 2 grote dan niet oud worden...

Geplaatst

Hoi Ellen,

Hoi Ellen,

Ik mag 15 dagen na terugplaatsing testen van mijn cryo.

Dan tel ik de dag van de terugplaatsing niet mee.

Maar goed bij iedereen is het anders en ik doe aan eiceldonatie in een kunstmatige cyclus dus ik ben misschien geen graadmeter.

Diane, toch wel goed dat ze die kleintjes willen laten meegroeien, maar ik kan me voorstellen dat het even omschakkelen is. succes ik zal voor je duimen woensdag

groetjes

Geplaatst

Hoi Ellentrik,

Eindelijk ben je de trotse bezitster van een cryo!!

Ik mag met de cryo 2 dagen eerder testen dus op dag 12.

Het ligt er aan wanneer hij is ingevroren.

En de dag van de tp is dag 0.

Ik telde hem altijd mee maar kreeg van Sonja altijd te horen dat dit niet goed was ;)

En betreft het tillen ik zou de eerste 2 dagen even rustig aan doen!!

Maar een aantal boeken voorzichtig in een kast plaatsten lijkt mij geen probleem.

Aangezien ze bij mij in het ziekenhuis zeggen dat je gewoon alles mag doen.

Jij werd ook gewoon door de bollen heen ongesteld dus!!

Ik zit net ineens te denken dat de laatste maanden mijn cyclus geheel ontregeld is.

Dus ben benieuwd dat als ik niet zwanger ben ofdat mijn menstruatie dan wel gewoon op komt dagen.

Hoi Simba,

Hoe is het met jou??

Weet je al of de andere 2 emmies ingevroren gaan worden??

En wat was het mistig he!!Ook hier in het midden van Nederland!!

Hoi Diane,

Wat super!!!!Wel balen dat je 1 dagje langer moet wachten tot de punctie!

Maar dan krijgen de kleintjes ook een kans!!

Op naar donderdag!!

Hoi Terry,

Hoevoel jeje vandaag??

Heftig hoor je schrikt je rot als ik het zo lees!!

Zorg je goed voorjezelf!!

Hoi Daniella,

Hoe is het nu met jou??

Ben je de domper al weer een beetje te boven??

Je gaat nu eind november aan een hele nieuwe poging beginnen toch?

dank je wel voor je lieve woorden!!

Vind het zo moeilijk positief te blijven.

En voel me ook steeds zo zeur hihi.

Zit echt op mijn menstruatie te wachten.

En anders hoop ik dat het geluk eindelijk eens met ons zal zijn.

Mocht ik dames vergeten zijn sorry!!!

Liefs Bianca :wav::wav::wav:

Geplaatst

Wij hebben 1 emmy die misschien ingevroren kan worden.:duimen draaien:

Daar krijgen we nog een brief over.:pray:

Geplaatst

Dag dames,

Wat weer een ontwikkelingen hier!

Margot, gefeliciteerd! De eerste groene regel, ik hoop dat je het eerste schaapje over de dam bent!

Bianca en Gaby, succes met de laatste daagjes wachten. De groene regel van Margot geeft toch wat moed! Gewoon regel voor regel groen.

Simba, hoop voor je dat er nog een emmy ingevroren kan worden. Hoe werkt dit dan, zit de embryo nu nog in de stoof? Hoe lang kan die daar inzitten dan?

Diane, ze maken het wel spannend voor je zeg! Op zich positief dat ze een maximale oogst willen maar wat frustrerend voor jou.

Ellen, jij hebt ook afgelopen weekend een terugplaatsing gehad, succes met het wachten en hooop dat de buikpijn verdwijnt.

Terry, goed op jezelf passen he, proberen wat rust voor jezelf te vinden. (chocolade pepernoten liggen weer volop in de winkel, lekker voor bij de kachel!)

Ik wacht gewoon lekker verder, nog niet heel gestrest, eigenlijks nog steeds blij dat ik een terugplaatsing heb gehad. maar ja, ben ook nog maar een beginneling...

Geplaatst

hoi terry

zoals jij je aanval omschreef, dat herken ik ook heel goed.

Ik heb het maar 1 x gehad, in 98, maar zal het ook nooit vergeten. Ik zag helemaal niks meer, en toen ik weer bijkwam, dus mn zicht weer terug kreeg, werd ik heel misselijk en rillerig. Ik denk , zoals ik toen tenminste dacht, dat het een black-out is geweest. Maar erg klote gevoel.

Zo fijn dat er al 1 zwangere is haha, Super Margot. gefeliciteeeeeerd!!!!

De rest vd wachtenden, heel veel succes...

Violeta, heb je de echo al gehad? ben zo benieuwd...

Zelf zit ik nu op de 4de dag van de gonal. Donderdag terug voor de eerste fm. Ben benieuwd, we spuiten nu iets meer dan de vorige x omdat ik toen maar 10 follikels had, waar maar 4 eitjes in te vinden waren. Nu hopen we du sook op iets meer....

xxx

denise

Geplaatst

@ Simba, precies dat 1 dagje overleef ik ook wel haha

@ Terrybrouwer, hoe meer hoe beter hoe meer kans.

@ Bianca, voor ik het weet is het donderdag!

@ Karin, inderdaad wel spannend. En we lopen nu helemaal gelijk met vorig jaar, de 1e poging..... wie weet helpt dat ?

@ Hermien, hoe was de startecho ?????

@ iedereen die ik vergeten ben : heel veel succes !!

Liefs, Diane

Geplaatst

Hey Bianca

Je hebt het weekend overleefd zonder dat je menstruatie doorgebroken is.

Dat is iig een pluspunt. :clap2:

Die wachtweken zijn psychisch heel slopend, je staat ermee op en je gaat ermee naar bed.

Ga je nog eerder testen morgen???

Ik wens je heel veel succes en ik duim voor je. :gekruiste vingers 3

Liefs

Daniella:positive energie:

Geplaatst

Daniella: ja het schiet inmiddels al mooi op nog een paar daagjes wachten en dan eindelijk testen. Hoe gaat het nu eigenlijk met jou ben je

het al een beetje te boven. Wel goed dat je al weer snel kunt beginnen heb je tenminste wat om naar uit te kijken. Alvast heel veel

succes gewenst...

Terry: hoe gaat het nu met je? Wel rustig aan doen he...

Ellen: heel veel succes en sterkte in de wachtweken. En ja die vage klachten zijn wel heel irritant he want je hebt gewoon geen

idee waar het door komt.

Simba: Alvast gefeliciteerd met je cryootje. Hopelijk heb je hem nog lang niet nodig ;-)...

x Gaby

Ik gooi er nog even wat supporters tegenaan!

:wav::wav:

Geplaatst

Hoi Daniella,

Nee ik ga toch niet eerder testen had vanmorgen getest veels te vroeg natuurlijk!!

Maar heb ook niets meer in huis dus ga er ook maar geen 1 in huis halen vrijdag op zn vroegst!!

Mijn buikpijn word steeds meer dus wacht het geduldig af!!

Vind het zo lief dat je me steeds berichtjes stuurt!

Ga jou ook zeker weer volgen!!!

Liefs xx

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik ben even 'weg' geweest, ik las wel mee, maar had niet zo veel te melden.

Ben niet meer ongesteld geworden, dus ben vorige week gestart met de Deca, in de hoop daar na 2 weken alsnog ongi van te worden.

MAaaarrrr sinds vandaag bruine afscheiding, en n flinke zeurbuik, dus het lijkt er op dat m'n ongi er aan zit te komen, wat ik voor het eerst (sinds 3 jaar) dan is niet als erg ervaar,maar juist als positief, want dan mag ik nl. (als het allemaal gaat lukken) al eerder starten met alles. De allereerste uitgangs echo staat gepland voor 23 Nov. maar wie weet, kan ik dan al eerder.... khoop maar dat het door zet.

Suc6 donderdag Diane, en Margot van harte gefeliciteerd, jij geeft iedereen in ieder geval goede hoop, door zo groen te beginnen!!

Spannend je FM Denise donderdag.....

Bianca k hoop dat je het 'volhoud' tot vrijdag te wachten met testen... k hoop voor je dat je echt knal groen word!

Verder iedereen heel veel sterkte, suc6 en good luck...

liefs Trijnie

Geplaatst

Hoi Trijnie,

Welkom terug!!

Hopelijk word je heel snel ongesteld!!

Gek he hoe graag wij dat allemaal willen worden als we met een behandeling willen starten!

Die afscheiding en krampen klinken hoopvol!

Ga duimen voor je dat het er snel aan komt!!

Ik ga het helemaal vol houden!!Ga proberen me niet meer gek te maken en me zinnen te verzetten!!!

Dus hopelijk word ik knal GROEN!! ;-)

Liefs Bianca

Geplaatst

Hallo dames,

Na een pauze van een paar maanden (na een MK, BBZ en kijkoperatie) hebben ze in Brussel vandaag onze 2 cryo's teruggeplaatst. Eén was van perfecte kwaliteit, de ander was goed.

Het worden dus weer spannende weken!

Ik heb mezelf op het lijstje erbij gezet:

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

succes iedereen!!

Geplaatst

hoi hoi,

Zometeen de laatste deca en puregon en vanavond pregnyl.

Morgen een hormoonloos dagje, heerlijk.

Op naar donderdag !!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden