Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden.

spannend Bianca............ op naar Groen

Ik vind het best om gewoon weer een écht bankje te maken, k vond eerlijk gezegd Oktober erg on overzichtelijk!! En nu t bijna t einde is, weet je nog niet echt wie er nou groen geworden, en hoeveel d'r nou uiteindelijk positief waren.

Hier nog nie ongi. Vanmorgen weer getest, dus ga vandaag nog aan de Deca, en hoop dan alst goed is over 2 weken alsnog ongi te worden.

K ga t trouwens helemaal niet redden om op het November bankje te zitten.......... k denk dat het pas December word.

Maar goed, ik blijf gewoon zitten hoor, anders kan ik nog nergens bij zitten.

liefs

Geplaatst

Kimmie,Ja echt wel nu gaan we voor groen hoor!!Dan samen een ijsje eten anders is janse alweer gesloten van de winter ;)

Trijnie,Balen dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden!!Weet zo goed hoe jeje dan voelt heb dit 2x meegemaakt en je wit zo graag verder!!!

Lees dat je weer opnieuw aan de deca moet.Kun je niet om een kuur vragen dan ben je over een week sowieso ongesteld.

Je cylcus is helemaal ontregeld.Ik heb toen na 3 weken aan de bel getrokken en de 2de keer kreeg ik pas na 2 maanden een kuur.

Hopelijk red je het bankje van november nog!Zou wel mooi zijn!!

En we doen idd maar een lijstje hoor!!!Vind het veel overzichtelijker!!!

Nu weten we idd niet wie er wel en niet zwanger zijn!!We gaan deze maand voor een groene maand hoor!!:wav:

Werd ik vorig jaar 6 november op mijn verjaardag ongesteld na een tp van een emmie zo moet ik nu dit jaar op mijn verjaardag testen pfffff.

Het voelt nu zoveel beter als voorgaande keren maar dat wilt niets zeggen natuurlijk!

Geplaatst

hoi meiden allereerst succes in de ow zo slopende ww..

ik kom hier maar verder schrijven ben vandaag ongi geworden

en krijg me cryo tp in november wanneer weet ik nog niet..

moet volgende week ma di woe do.. me 2de urine opvangen en die dan 4-11 meenemen om me eisprong te bepalen en krijg dan ook een echo

en dan weten we als het een beetje mee zit wanneer me tp is...

liefssss

Geplaatst

Hoi angel,

Gelukkig mag jij ook weer starten!

Zo te zien zal dat rond 10 november zijn dat je een tp hebt of niet?

Heel erg veel succes alvast!!

We houden het bankje lekker warm voor je!

Liefs Bianca

Geplaatst

klote angel....hopelijk is je terugplaatsing snel...

En welkom, dames....ik heb jullie ook gevolgd in het september bankje...

Helaas dat jullie je nu ook hier aan moeten sluiten.

Ik ben ook voor een lijstje, is veel overzichtelijker.

Ik zit nu ook nog op mn ongi te wachten, hoop dat het snel komt en dan weet ik ook wat meer, maar vandaar dat ik nog geen lijstje gestart was.

In ieder geval, weer heel veel succes voor deze maand!!!

XXX

denise

Geplaatst

@bianca dank je wel.. ik zou het echt niet weten eigenlijk dit word onze eerste cryo tp dus weet niet zo goed hoe en wat

@denise van mij mag het lijstje ook wel hoor..mij maakt het niet zo uit eigenlijk maar het is idd wel wat overzichtelijker..

maar kan ook wel de meiden begrijpen die het niet willen natuurlijk..

zodra ik meer weet zet ik me naam er zeker bij...

liefssssssss

Geplaatst

Hoi Denise,

Succes met je 2de ivf behandeling hopelijk komt je ongi snel!!

Hoi Angel,

Dubbel zo spannend dus!!Hopelijk krijg je snel een cryootje terug geplaatst!

Geplaatst

Wachtbankje November

Testen

Bianca 6 november testen ( op mijn verjaardag!!!) 1 cryo

Priscilla 1 november testen 1 cryo

Geplaatst

Yeah Pris het is je gelukt!!Je bent er weer je mag net op het nippertje op het bankje komen zitten!!

Haal de sjorbanden maar te voorschijn en snoer ze stevig aan!!!

Liefs xx

Geplaatst

Wachtbankje November

Testen

Bianca 6 november testen ( op mijn verjaardag!!!) 1 cryo

Priscilla 1 november testen 1 cryo

Gaby 5 november

Hallo heb me ook even toegevoegd op het lijstje. Nou Bianca dat zal toch wel een heel leuk cadeautje voor je zijn.

Heel veel sterkte allemaal in deze killing wachweken!

Groetjes Gaby

Geplaatst

Wachtbankje November

Testen

Priscilla:tp 1 cryo. 1 november testen

Gaby: 5 november testen

Bianca:tp 1 cryo, 6 november testen ( op mijn verjaardag!!!)

Hopelijk mag Priscilla de maand Groen openen...Succes

xxxx

denise

Geplaatst
Wachtbankje November

Testen

Hopelijk mag Priscilla de maand Groen openen...Succes

xxxx

denise

Heel veel succes dames met wachten!

Ik zit te wachten tot ik ongi word. Dit is waarschijnlijk woensdag en dan vanaf donderdag beginnen met spuiten!!

Liefs Elke

Geplaatst

Hoi Gaby,

Jij ook weer welkom en heel veel succes

deze wachtweken!!!Je mag een dagje voor mij t esten!!

Bij jou is het gewoon een verse emmie geweest toch?

Hoi Elke,

Hopelijk komt jou ongi ook snel opgang!!

We houden het bankje lekker warm met zn drieen voor je!

Wat wachten er toch een hoop meiden momenteel

op hun menstruatie!!Hopelijk kan iedereen snel beginnen!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hallo,

Het begint nu echt een wachtbankje te worden, ik krijg tussen 10 en 12 telefoon of mijn cryo goed ontdooit is. Ik heb slecht geslapen vannacht. Het spookt door mijn hoofd wel/niet goed ontdooid. pFFF ik werd erg gek van.

Gaby: 5 november testen hopelijk mag ik snel bij jullie aansluiten

Angel balen dat je poging mislukt is hopelijk mag je snel weer opstarten.!!

Meiden die ongestelt moeten worden hopelijk is het vannacht gelukt.

groetjes Terry

Jullie heel veel succes en hopelijk kan ik vanmiddag bij jullie aansluiten.

Geplaatst

woehoeeeeeeeeeeeeeeeee, ik heb vanmorgen mn ongi gekregen, straks even bellen naar geertgen en dan vrijdag de uitgangsecho en als alles goed is mag ik dan beginnen met de gonal-f.

Eindelijk komt er weer wat schot in...

Fijne dag allemaal vandaag!!!

xxxx

denise

Geplaatst

Hey meiden!

Ik hoop ook dat ik het bankje groen mag openen! We zullen het volgende week zien!

Gaby welkom op het bankje! en veel succes met de wachtweken!

Elke hopelijk wordt je snel ongesteld en kan je snel beginnen!

Terry spannend!! nog ff en je krijgt een telefoontje! Hopelijk kan je je vanmiddag in de rij aansluiten!

Denise yoehoee! succes met je 2e poging!

Iedereen die ik vergeten ben succes!

Ik begin langzamerhand wel de kriebels te krijgen.. de eerste dagen heb ik teveel aan me hoofd gehad om erover na te denken maar komt nu wel steeds dichter bij!

Gaat spannend worden!

En bianca de sjorbanden zitten vast he.. we mogen er niet afvallen!!

Liefs xx

Geplaatst

Hallo,

Jes ik kom er bij zitten. De cryo heeft zeven cellen, dus maar 1 cel verloren. Ben super blij.

Denice wat goed dat de ongi heeft doorgezet.

groetjes

Geplaatst

Wachtbankje November

Testen

Helaas meiden! ik mag niet meer meedoen! Ben net begonnen met bloeden, had er al rekening mee gehouden maar toch niet zo snel al

dus komt erg hard aan! vrijdag had ik al een gesprek staan bij de gyn dus maar kijken wat we verder gaan doen.

Voor iedereen hier heeel veel sterkte en heeel veel succes!

Ik wil graag groene regels zien hier!!

Liefs Priscilla

p.s heb mezelf verwijderd ipv rood gemaakt aangezien de lijst nog kort is!

Geplaatst

he Priscilla, das balen,.. wat vervelend..

Ikhoop dat ik me ook bij jullie mag aansluiten...

Ik heb vandaag mijn punctie gehad. 3 eicellen, gelukkig 1 meer dan de vorige keer.

Donderdag moet ik bellen, en dan hoop ik vrijdag onze emmy te mogen ophalen.

Als alles goed gaat mag ik 10 november testen.

maar ik zet me nog even nietop het lijstje... ik doe niet aan bijgeloof, maar we gaan het lot ook niet tarten... toch?

Geplaatst

hai dames

wat fijn dat hier een lijstje wordt gemnaakt! is wel zo overzichtelijk !!!

als het goed is kom ik hier half november ook weer..

liefs

Babeth

Geplaatst

Pris verdomme!!!Dat meen je niet jeetje wat ben ik%$#@@##%^&

Dit kan echt niet is het helemaal doorgezet???Heel veel sterkte meid!!

Spreek je snel even!!Dikke knuffel voor jou!!

Geplaatst

hey meiden, bedankt voor jullie berichtjes!

Bianc, vanmiddag zei ik ja al tegen je onderin de rug pijn en buikpijn.. en een ff na ons gesprek ging in naar de wc

en ja hoor bloed.. niet zo erg dat ik maandverband ofzo nodig heb..maar dat komt morgen denk ik wel.

kan ik herkennen aan de pijntjes in mijn buik.. na zoveel miskramen weet je precies wanneer het mis is.

ik ben ook @#%*@#$^^&. Maar jammer genoeg kan ik er niks aan doen.

maar weet je wat ik doe.. alle warmte en liefde die ik nog over heb vanuit mijn buik stuur ik naar jou

en dan ga jij jou regel groen maken! Deal!

Liefs Pris xx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden