Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Wish

Wat een spannende tijd weer voor je.

Ik hoop dat maandag je cryootjes goed zullen ontdooien en dat ze nou eens lekker bij je blijven zitten.

Heel veel succes en ik blijf je volgen.

Groetjes

Daniella

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vandaag weer mijn 1ste fm gehad. De GonalF heeft zijn werk goed gedaan, beide kanten 10 follikels, dus was zeer tevreden.

@nathalie80, Als je bij Dr.W gaat, krijg je altijd een echo mee, en die telt ook hardop de aantal follikels. En ik moet nu as dinsdag terug voor de 2de fm en dan wil hij de punctie zelf op vrijdag doen. hij twijfelde nog even om de dosis gonal iets te verlagen omdat er nu al zoveel zitten, maar toch besloten maar gewoon door te spuiten.

Bij wie heb je nu een afspraak staan maandag?

@diana, Fijn dat de punctie erg meegevallen is en er 6 eitjes zijn gevonden. Samen met die 3 miljoen zwemmers moeten daar toch wel hele mooie bevruchtingen uitkomen.

Iig succes maandag, als je dan je tp hebt.

@angel, hopelijk gaat het allemaal zoals je wilt en heb je volgende week lekekr 2 mini's aan boord.

@wish, ik volg jou nu ook al een tijd en ik mag hopen dat het je nu ook eens een keer meezit. Ik zal duimen voor de ontdooiing en hopelijk heb je gewoon die terugplaatsing

xxxxx

Denise

Geplaatst

pppfftttt....

Hoe is het bij iedereen??

Ik voel helemaal niets meer..... en dat maakt me een potje nerveus!!!! De vorige keer had ik zere borsten en af en toe wat krampen, nou is die poging wel mislukt, maar dat ik nu he-le-maal niets meer voel...... geen zere borsten...... geen krampen (meer).

Oh.. bah... wat zijn we toch een stel onzekere mutsen bij elkaar zo he...

Jeempje Denise.... 20 follikels dus????

Geplaatst

Hallo,

he denise, dat ziet er goed uit

wish, ik zal voor je cryo's duimen, hopelijk ontdooien ze goed en blijven ze lekker plakken

Babeth, hoe gaat het met jouw?

Diane, 6 dat ik een prima score dat is weer een stapje verder ik zal zaterdag voor je duimen zodat er veel mooie embryo's zijn

Bianca, nog 1 dagje, hoe je het nog een beetje vol, of wordt het erg spannend

Simba, je bent over de helft, nog even vol houden

Ellen, hoe is het met de rommel in je buik, hopelijk wat minder en anders beschouwen we het gewoon als een goed teken.

Hier alles wel weer rustig, ik had gisteren een goede dag en met het weekend voor de deur en veel leuke dingen te doen komt het vast goed.

Ik ga zaterdag volleyballen. Heb er zin in. De eerste 3 pogingen heb ik niks aan sport gedaan, maar nu heb ik zo iets het kan geen kwaad dus waarom niet, en zolang ik me er niet schuldig om voel is er niks aan de hand.

succes allemaal

en jullie zijn schatten!!!!!

groetjes terry

Geplaatst

Ik ben ook super onzeker hoor Simba. Maar we zijn toch al officieel in de 2de wachtweek nu, jipie!

Ik voel ongi-krampen sinds gisteren en moet nog een hele lange week tegemoet gaan vooraleer ik weet of het iets is of niet. Heb ook rechtsonder al de hele tijd steekjes, terwijl ik lees van telkens diegenen die zwanger bleken linksonder de steken leken te hebben. Ik kan ook helemaal niet vergelijken want dit is mijn 1ste icsi ronde. En een tp na een punctie of een tp met een cryo is echt niet hetzelfde weet ik.

Ik vermoed dat de bouwwerf dus nog steeds gaande is.

Dus, alleen maar wachten zeker??

Bianca, ga jij testen vandaag? Wat spannend he.

Diane, super hoor! Nu nog duimen op een goeie tp zaterdag.

Terry, wat ben ik jaloers dat je gaat sporten. Ik durf het voorlopig nog altijd niet, en mijn buik staat ook te gezwollen om me er goed bij te voelen. Wij gaan vanavond naar een event met een heleboel optredens, hier in Antwerpen. Hopelijk kan dit ook voor wat afleiding zorgen..

Wish, succes he. Het wordt weer spannend voor jou binnenkort.

Goh, wat moeten we toch allemaal veel WACHTEN. Het heet dan ook wachtbankje :-)

Ik wil wel eens weten wie wat voelt tijdens de wachtweken, maar vind de topic niet meer over wachtweek1 en wachtweek2..?

Aan iedereen :goodluck1:

liefs,

Ellen

Geplaatst

Hallo allemaal,

ik kon me een paar dagen niet melden wegens de drukte maar wat een hoop meiden op het wachtbankje. Ik heb wel even wat tijd besteed aan het lezen. Het is toch bijzonder dat we op deze manier elkaar kunnen steunen.

Vooral jouw verhaal Margot greep me even aan. Ik hoop zo dat het goed gaat. Toen ik zwanger was van mijn dochter Noor vloeide ik ook steeds een beetje wat met 10 weken helemaal uit de hand liep. Pakken maandverband! Wat een stress. Maar ze loopt hier nu door het huis te dansen en te zingen!:happydance: Dus geef de moed niet op. Ik denk aan je.

En Gaby wat een klotezooi! Hopelijk kan je snel door.

Voor de dames in de laatste wachtweek Ellen en Simba en Bianca. Volhouden. Bij mij steekt en rommelt het ook. En mijn hemel wat heb ik last van mijn darmen!:pain: Mijn borsten groeien deze maand minder hard. Ik haal daar een beetje hoop uit want normaal als ik niet zwanger ben doen ze bij mij zo die laatste week erg veel zeer. Dat blijft nu uit. Bij mijn zwangerschap van Noor groeiden ze pas na 5 weken. Dus wie weet..

Het is zo grappig dat als ze erin zitten we allemaal vol goede moed beginnen en dat we tegen het eind van de wachtweken steeds onzekerder worden. Konden we ons maar vast houden aan het gevoel van die eerste paar dagen. Ik probeer het wel maar het is niet altijd makkelijk.

Wish, spannende dagen. Ik hoop dat ze goed ontdooien en ze daarna blijven plakken.

Straks lekker koffiedrinken met een vriendin en winkelen! Doet het altijd heel goed voor mij!

Zondag vertrek ik voor een weekje op vakantie :plane:en dan ga ik in de zon liggen broeden en alcoholvrije cocktails drinken! Ik hoop dat ik daar internetverbinding heb want ik wil graag op de hoogte blijven van wat jullie bezighoud.

Veel liefs,

eus

Geplaatst

Hallo meiden,

Ontzettend bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Ik vind het heel erg jammer dat het niet gelukt is

maar ik had al zo'n voorgevoel dus kwam de klap niet zo heel erg hard aan. Heb vanmorgen gelijk maar

naar dd gebeld en ik kan gelukkig direct door met mijn cryo's. Hopelijk ontdooien ze goed en ben ik eind

deze maand weer van de partij. Ik wil iedereen heel veel succes wensen en ik blijf jullie zeker volgen.

Liefs Gaby

Geplaatst

Haha Eus,

Dat van die darmen had ik vooral met de verse emmy, de krampen waren soms niet te houden. Nu valt het goed mee en hopelijk blijft het zo. Ik kan ook meer bewegen nu zodat de boel wat beter gestimuleerd raakt. Ben wel sneller moe als ik stap.

Wat fijn, jij gaat op vakantie!! Ga je dan daar testen? Laat het ons weten he!

Gaby, fijn dat je direct door mag voor de cryo's! Wat voor een voorgevoel had je dan? Mijn compleet niet weten wat denken, maakt me echt wel zot af en toe hoor.

liefs,

Ellen

Geplaatst

Dag dames,

Eus, mogen we allemaal mee naar de zon, lijkt meer heerlijk!!

Gaby, fijn dat je door mag voor de cryo's

Ellen en Simba, we zitten in de 2e week! Yoehoe!

Wish, gezellig dat je hier nog aanschuift, hoop dat het goed gaat met de cryo's.

Terry,ik ben ook en volleybalster! grappig. Had vorige wk na tp een wedstrijd, die heb ik maar voorbij laten gaan. Maandag ga ik ook weer los.

Diane, geweldig 6 eitjes. Hoop dat ze allemaal mooi bevruchten en dat je morgen goed nieuws krijgt. We duimen.

Denise, 20 follikels dat is een aardige oogst!

Hier alles rustig. Komende twee weken tentamens dus dat zorgt voor wat afleiding, maar dwaal ook wel es af. Dan maar een hertentamen!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

ja.... die darmen.... hopeloos...

Ben ik na de punctie, net als vorige keer, mega aan de dunne geweest.... nu komt het er niet uit....

Maar goed dat herken ik wel, ik heb een spastische darm, en door de endo is die altijd al wel van de rel tijdens mijn normale cyclus..

Geplaatst

Heej meiden,

Ik zit nog niet op het wachtbankje, maar maak maar vast een plaatsje vrij, want ik heb vanmorgen mijn eerste FM gehad en alles zag er goed uit! Mijn BMS was 7,6 en dat was goed zeiden ze :-D

Rechts heb ik 4 folikels zitten die mee doen en links heb ik er 8! De grootste was 17 mm en de kleinste 12 mm. Zoveel heb ik er de vorige keer niet gehad. Ben dus super blij!!!

Morgen moet ik weer teurg vor een FM, dan weten we ook wanneer de punctie zal zijn, waarschijnlijk dinsdag of woensdag.

Liefs Elke

Geplaatst

Succes Elke!

Amai, hier alleen op kantoor zitten vandaag is niks voor mij. Wat verlang ik naar het weekend! Ik hou het bijna niet uit met mezelf, is er geen pauzeknop of zo? :nerves:

Terwijl ik vorige maand aan mezelf beloofde om nooit meer voor de officiele testdag zelf te testen begint het nu alweer te jeuken om toch maar weer een predictor te gaan kopen.. De teleurstelling van vorige keer al aan het vergeten blijkbaar!

De steek rechtsonder blijft ook maar aanhouden, hoe kan een mens daar nu eens NIET aan denken? Zou het mijn eierstok zijn die progesteron aant aanmaken is? hehehe.

Nog een vraag:

Ik heb nu een gestimuleerde cryo-tp gehad. In mijn -jawel- rechtereierstok waren met de laatste echo alweer heel wat follikels te zien, maar die waren niet van toepassing dit keer omdat ik de cryo tp ging hebben. Wat gebeurt er dan met die eicellen die aan het rijpen waren? De pregnylspuit moet toch hebben gezorgd voor de eisprong, en nu kan ik eventjes niet volgen wat er daarna gebeurt: er zit een cryo in mij te broeden maar er is tegelijk ook door die pregnyl een soort massaloop geweest van onbevruchte eicellen die nu ergens zitten af te sterven. Moet ik dan geen giga menstruatie krijgen? In een natuurlijke cyclus gebeurt dit toch ook,maar dan met eentje? Wat dan met die cryo?

Enfin, laat ik eens even een Utro-bol gaan opsteken. Mijn alarm van 16u ging net af :shifty:

Geplaatst

Hoi Ellen,

Wat zijn we toch stresskippen! Maarre...als er nog eigen eitjes zijn gerijpt is de kans er toch ook dat je ook nog een eigen zwangerschap kan aanmaken. Of kan dat niet vanwege de vasectomie van je vriend. Wij hebben na de positieve ovulatietest ook zelf nog even ons best gedaan.:hugs2:... het zou zo maar eens kunnen lukken....is niet de eerste keer.

Maar goed wat ze mij verteld hebben is dat die follikels zich vanzelf oplossen. Of dat pijn doet weet ik niet.

Ik heb ook al de hele tijd steken linksonder in mijn buik en ben net zo dom geweest.

Ik ontzettende eikel heb net boodschappen gedaan en ben doodleuk met die zware tas terug naar huis gelopen. Nu zeurt het helemaal extra in de onderbuik. Ik ga ermaar van uit dat ze zich ondertussen vastgegrepen hebben en dat het nu dus niet zoveel meer uitmaakt. Maar ik voel me behoorlijk lullig. (sorry voor mijn woordkeuze)

Kan iemand mij even geruststellen dat dat niet erg is. Ik heb daar bij mijn zwangerschappen nooit zo over nagedacht en deed dat gewoon. kan me ook niet voorstellen dat die miskramen na een paar weken van tillen komen. Daarbij, hoeveel vrouwen weten nou zo vroeg dat ze zwanger zijn? Die tillen toch ook hun hele gezin en tassen en weet ik veel meer. Wij weten gewoon teveel en zijn daarom supervoorzichtig.

Maar ik baal nog steeds.

Liefs,

eus

Geplaatst

Ik kom mij melden voor het wachtbankje. Ik heb vandaag een verse emmie gekregen. Op 19 november dus testen. En nu maar duimen draaien. Ik vind zo'n tp altijd toch wel apart. Een laborant legt nog eens uit hoeveel eitjes er waren en hoeveel er zijn bevrucht. Uiteindelijk hadden wij 6 bevruchte eicellen en vandaag hoorden wij dat er 1 cryo is. Vervolgens vindt de tp plaats door de gyn en wensen ze ons veel succes. En dan nog 5 tot 10 minuten zitten met opgetrokken knieen. En dat is het dan. Nu maar hopen dat alles goed gaat.

Geplaatst

He.. Wat apart... Wij hoorden pas een paar dagen later dat we een cryo hebben..

En ach...

Bij ons was het.. Emmy erin... Rietje werd gechecked en we konden gaan..

Geplaatst

@ Elke: Goed hoor, je gaat me nog inhalen ook. Heb je nog eerder de punctie, want die van mij zal pas einde volgende week zijn. Maar ik heb erg zware eierstokken, of ja zo voelt het. Blijft maar zeuren daar onder in die buik. Dus ik ga uit van ongeveer 8 aan beide kanten, de vorige keren waren het er meer dan 20. Dus een keer ietsje minder, kan misschien geen kwaad. Succes morgen bij de 2e FM!!

@ Diane: Fijn dat je punctie goed is gegaan en 6 eitjes is hartstikke spannend. Succes morgen met wachten op het telefoontje. Spannend hoor. Ben blij dat wij deze keer meteen de dag na de punctie al gebeld worden. Hoeven we die dagen al niet meer te wachten.

@ Denise: Allebei de kanten 10, goed hoor! Fijn dat ze bij jou wel geteld hebben, en dan dinsdag weer terug. Ik heb maandagavond een afspraak bij dr Kuijpers. En ik moet ook gewoon doorspuiten, maar Fostimon is ook moeilijker te doseren dan Gonal-F dus dat blijft waarschijnlijk gewoon 150. Maar goed, mn buik begint alweer redelijk op te zetten. Heb jij dat ook? Lijkt wel of die eierstokken volhangen met eitjes.

@ Eus: Fijne vakantie! Heerlijk naar de zon, zou ik ook wel willen. Geniet ervan en lekker broeden onder die warme zon ;)

@ Ellen en Simba: Dat wachten is ook gruwelijk. Als ik jullie verhalen lees, dan herinner ik me precies de vorige keren. Pfff, kijken hoe ik me daar na volgende week door heen ga redden. Maar jullie zitten al in de 2e week, dus nog even volhouden en dan hopelijk 2 kei groene regels!!

Hier verder niks spannends te melden. Hormonen beginnen de overhand te krijgen. Mijn geheugen laat me in de steek, vergeet echt alles en reageer overal super traag op. En ik heb gisteren ervaren dat het niet slim is om naar Dereck Ogilvie te kijken. Zat na 2min al te huilen, pfff. Blij dat ik alleen thuis was, met mn rode neus en mn dikke ogen!

En dan nu tijd om te gaan genieten van het weekend.

Jullie ook allemaal een fijn weekend!

Liefs Nathalie

Geplaatst

Hey Bianca :occasion16:

:birthday: TO YOU.

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele gezellige dag gewenst.

Maak er een leuke dag van.

Liefs

Daniella :aaaflowersmiley:

Geplaatst

Hoi Daniella,

Lief dat je er aan dacht!!!Bedankt voor je felicitatie!!

Hier was de test wederom negatief.Maar goed dat wist ik natuurlijk al !!

Maar dat mag de pret niet drukken heb een heel leuk weekend voor de boeg.En aangezien ik het al wist kwam de klap niet aan!!

Vanmiddag lekker shoppen vanavond met een vriendin naar de chippendales!!En morgen vier ik mijn verjaardag!

Nou meiden voor jullie heel veel succes met het wachten hopelijk worden jullie wel groen!!

Liefs Bianca :wav:

Geplaatst

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Zo heb even het bankje aangepast, als ik iemand vergeten ben, sorry.

Bianca: lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloooooriiiiiiaaaaaaa, in de gloooooorrrriiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Iemand nog het nieuws van gister gezien?ging over ivf vergoedingen. En iemand hier van het forum was ook in beeld, die gaf het intervieuw zeg mag maar.

Ik denk niet dat ze dit er al vanaf volgend jaar door krijgen, vorige week had cz zn nieuwe vergoedingen ed al binnen en toen heb ik gevraagd hoe het zat, en ze zouden volgend jaar precies hetzelfde blijven vergoeden als dit jaar. Dus ga ik er gewoon van uit dat het pas in 2012 zou doorgaan.

xxxxx

Geplaatst

halllo,

Jij bent er vroeg bij denise, nee ik heb niet het nieuws gezien. Maar goed volgend jaar heb ik al mijn derde poging en daarna moet ik het toch zelf betalen. maar het is echt belachelijk als ze dat gaan doorvoeren.

Hoi bianca, gefeliciteerd met je verjaardag, ik had je zo dat super mooi verjaardagscadeau gegund.

eus, volgens mijn dokter mag je alles doen waar je je goed bij voelt behalve diepzeeduiken en op de trilplaat, dus maak je geen zorgen.

Ellen, lastig he niet eerder testen. Zo heb ik gisteren een minuut voor de kruitvat gestaan zal ik of zal ik niet.

Simba wij zijn de eerst volgende op het lijstje, we gaan voor groen!!!!!!!!!!!!

Diane, volgens mij krijg je vandaag het telefoontje hoeveel er bevrucht zijn. Sterkte met wachten en hopelijk zijn er veel bevrucht. en dan snel aansluiten op het bankje.

groetjes van terry

Geplaatst

Bianca.. gefeliciteerd met je verjardag.... wel heelerg jammer datje nou net niet DAT cadeau van jezelf gekregen hebt....

Probeer het in ieder gevalje weekend even niet te laten verzieken, maandag mag dat weer ;-)

Ja, Terry, nog een paar dagen...... maarjuist doordat ik niets voel, twijfel ik toch wel erg. Ik weet niet meer vande vorige keer, wanneer ik echt wat krampen kreeg... Dat is het enige hoopvolle, ik voel geen ongi krampen.... daar hou ik me maar een beetje aan vast.... *lees, krampachtig aan een strohalm*

Margot..... hoe is het bij jou? Durf het bijna niet te vragen, maar doe het toch maar...

Geplaatst

:alien::alien::alien::wav::wav::alien::alien::alien:

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

WIJ GAAN VOOR GROEN!!!!!

:alien::alien::alien::wav::wav::alien::alien::alien:

Ik gooi toch de yell er weer een bij.....

(nee hoor, geen bijgeloof (ahum):eekout:

Geplaatst

Bianca,

Ook ik wil je feliciteren met je verjaardag.

Vanavond naar de chippendales, die blijken volgens een vriendin van mij echt super te zijn.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vanmorgen om 9.15 uur door Zwolle gebeld.

4 eitjes waren goed genoeg voor ICSI, 3 zijn er bevrucht en maandag om 13.45 uur worden er 2 teruggeplaatst.

Hopelijk is de emmie die overblijft goed genoeg om in te vriezen.

Ga stiekum toch vragen of ze er niet 3 willen terugplaatsen.

Op naar maandag !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden