Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal. Mijn eerste post. Ik ben op dag 2 na TP in Voorburg. 2 10 cellige embryo's, graad 1. Verder nog 8 cryo's over (krijgen nog een brief want ze laten de rest naar blastocyst gaan). Echter heb ik nu al een vervelende ongesteldheid pijn in mijn buik. Te vroeg natuurlijk maar ja hij is er wel. Dit is onze tweede poging na het de eerste keer in Engeland (daar woonden wij toen) te hebben gehad en 2 x iui in NL. Ik wacht dus mee en het is deze keer bijna niet te doen.

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Welkom Caro..

Plof naast de rest op het bankje en sjor je goed vast. Je kunt je nbaam toevoegen aan de lijst.

Hou moed....

Geplaatst

Ik zie dat jij zwanger bent! Gefeliciteerd. Dank je wel voor het welkom. Ja ik hou moed. Het is pas dag 2, het lijkt alleen alsof ik me deze keer niet even kan concentreren op andere zaken!

Geplaatst

@caro welkom hier en succes met die ow zo vervelende ww

vandaag ook weer wat krampen.. en vanmiddag bij het afvegen wat afscheiding je moest wel goed kijken zeg maar pfff word er zo onzeker van...

je gaat je van alles in je hoofd halen..

liefs

Geplaatst

Heej dames,

@Wish, succes met je nieuwe poging!

@Caro, wanneer mag je testen? Ik de 26ste. Ik hou je goed vast op het wachtbankje!

Ik heb vandaag super nieuws van het ziekenhuis gehad! Van de 11 overgebleven emmy's zijn er 7 ingevroren!!

Ze hebben 6 rietjes gemaakt. 5 van 1 en 1 van 2. Ben kei blij met dit nieuws!! Op naar nog beter nieuws...

Liefs Elke

Geplaatst

Jeetje wat een rot berichten, met name voor de personen die dit al vaker hebben meegemaakt. De tranen zijn wat minder, je raakt er haast aan gewend, dat is erg! Lieve allemaal veel sterkte!

Ps ikzelf heb gisteren een cryo tp gehad....

Fijne avond!

Geplaatst
Jeetje wat een rot berichten, met name voor de personen die dit al vaker hebben meegemaakt. De tranen zijn wat minder, je raakt er haast aan gewend, dat is erg! Lieve allemaal veel sterkte!

Ps ikzelf heb gisteren een cryo tp gehad....

Fijne avond!

Spannend weer, wanneer mag je testen?

Ik heb ook toevallig gister een cryo TP gehad ;-)

Geplaatst

Hoi Guusje, dat hebben zij niet aangegeven. Ik neem aan 14 dagen later. Maar mijn menstruatie komt altijd ietsje eerder. Hoe ging het bij jou? En natuurlijk hoe voel je je nu?

Geplaatst

Hallo allemaal, ik wil me graag bij jullie aanschuiven. Heb alles doorgelezen en er is natuurlijk veel te veel rood in de lijst. Ik heb 2 emmy's terug geplaatst gekregen. Ik zit nu in mijn derde ivf-poging. 25 nov is 2 weken na de punctie, maar volgens het ziekenhuis mag ik testen op 27 nov.

Ik weet niet zo goed hoe ik mezelf in het lijstje kan zetten.... Kan iemand dit voor mij doen?

Heel veel succes voor degenen die nog op het wachtbankje zitten!

Geplaatst

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Chantal: 15 november, tp 1 cryo

Naomi: Spontaan zwanger

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Disi: 16 november, tp 1 cryo 5 nov

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Diane: 22 november, tp 2 emmy's

Angel: 24 november, tp 1 cryo 14 nov

Elke: 26 november, tp 1 verse emmy

JellyBean: 26 november, tp 1 emmy,

Eef78: 27 november, tp 2 emmy's

Denise1979: 28 november, tp 15de??

Babii: 28 november,

Kaykay: 30 november, tp van 2 cryo's op 17 november

norwegian-sky: 30 november, tp 1 emmy 18 nov

hoi eef ik heb je er tussen gezet

succes met de ww

liefs

WIJ GAAN VOOR GROEN

Geplaatst
Hoi Guusje, dat hebben zij niet aangegeven. Ik neem aan 14 dagen later. Maar mijn menstruatie komt altijd ietsje eerder. Hoe ging het bij jou? En natuurlijk hoe voel je je nu?

De TP ging goed. Verder voel ik me prima, op wat steken in mijn linker onderbuik na. Wat het is.... ik heb geen idee. Innesteling is veel te vroeg nog denk ik. Het is toch allemaal afwachten. En hoe is het met jou? Heb jij eigenlijk medicatie gebruikt? Of gebruik je nu iets? Ik heb alleen Pregnyl gespoten om mijn eisprong te bevorderen, en verder niets.

N-Sky, weer zo'n mooie foto, geweldig dat jou zkh dat zo doet! heel bijzonder.

Geplaatst

Bedankt dat ik nu in het lijstje sta. En nu maar wachten..... Ik hoop dat het wachtbankje de komende dagen toch iets groener mag kleuren dan het nu is!!!

Geplaatst

Fijn om te lezen dat er zoveel meiden nog komen aanschuiven op het wachtbankje. Weer veel nieuwe kansen op nieuw leven. Héél veel succes allemaal om de oh zo lange ww door te komen!!!!!

Op naar GROEN!

liefs,

Ellen

Geplaatst

Goedenavond iedereen,

Guusje, wat heb jij lekker veel pogingen in jouw 1e ivf! Mag ik vragen welke kwaliteit jouw cryo's zijn aangezien je er twee teruggeplaatst hebt gekregen.

Mijn idee is ook steeds 2 geweest, maar omdat 1 een blastocyste is en de ander niet, willen ze de 2e niet tp-en. Ook zeggen ze dan: mevrouw, u bent nog maar 32..... Inmiddels ben ik dit gewend.

Ik weet eigenlijk niet of je een innesteling voelt en of je deze voelt? Mijn vorige keren had ik de eerste tijd wel het gevoel of mijn baarmoeder iets zwaarder was, of praat ik dat mijzelf aan? Ik voel nu werkelijk niets!

Dan om even positief vooruit te kijken: wanneer krijg je de eerste echo als je zwanger bent? Ik ga namelijk 11 dec naar Thailand...

Leuke plannen voor het weekend, meiden?

Geplaatst

Kaykay,

Ik had inderdaad 8 bevruchte eicellen, waarvan er 7 waren ingevroren. En ze waren/zijn allemaal van zeer goede kwaliteit. Toppers. Bij de 1e TP en 1e cryo TP heb ik er 1 terug laten plaatsen, en vorige keer en nu 2. Ik kom hiervoor in aanmerking ivm leeftijd, en omdat eerdere TP's niet gelukt zijn. In het LUMC kijken ze in mijn geval naar leeftijd (38) en gezondheid.

Wat een heerlijk vooruitzicht, even lekker naar Thailand.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ik zit nu op dag 7 na de tp, en heb al vanaf dag 5 buikpuin en 's nachts zweetaanvallen. De vorige keren toen het mis ging, had ik dit ook. Heeft iemand dit ook gehad?

Ik wens iedereen zoveel sterkte tijdens deze wachtweken, wat duurt het lang. Ik heb er zelf geen goed gevoel meer over, ondanks dat ik weet dat er ervaringen zijn,

dat je toch zwanger bent. Ik ben al gestopt met de utregestan. Ik vind het zulke vieze balletjes.... wie niet?

Assepoester

Geplaatst
Hoi allemaal,

Ik zit nu op dag 7 na de tp, en heb al vanaf dag 5 buikpuin en 's nachts zweetaanvallen. De vorige keren toen het mis ging, had ik dit ook. Heeft iemand dit ook gehad?

Ik wens iedereen zoveel sterkte tijdens deze wachtweken, wat duurt het lang. Ik heb er zelf geen goed gevoel meer over, ondanks dat ik weet dat er ervaringen zijn,

dat je toch zwanger bent. Ik ben al gestopt met de utregestan. Ik vind het zulke vieze balletjes.... wie niet?

Assepoester

Heej,

Ik zit ook op wachtdag 7, spannend he!

Ben je op eigen houtje gestopt met de bollen??? Ze zijn vies, maar dat moet je niet doen hoor. Je krijgt ze niet voor niets natuurlijk.

Succes

Liefs Elke

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden