Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ChrisH,

Wat klote dat je helderrood bloed hebt gehad. Is het doorgezet of nog niet?

Sterkte!!

Eus,

Na een cryo tp hou ik 14 dagen na eisprong aan om te testen.

14 dagen na tp in een natuurlijke cyclus klopt inderdaad niet.

Ook jou wil ik sterkte wensen om dit te gaan verwerken.

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dag dames,

We zijn halverwege de maand en het ziet er jammer genoeg niet echt groen uit.

Chantal en Eus, jammer dat het niet gelukt is, veel sterkte

Chrish, heeft het doorgezet?

Geplaatst

wat een rood...ik word er helemaal verdrietig van....

Ik heb vandaag gebeld met Genk en het embryootje is goed door het weekend heen gekomen. Gelukkig maar, dus dit gaat onze Topper worden....

Morgen om half 2 de tp.

Hoe is het met pammie en disi????

Al stiekem getest?

xxxx

denise

Geplaatst

ohw wat erg...op 1 na allemaal rood...wens jullie heel veel sterkte,

simba gefeliciteerd meid,

en die nog moertten testen heel veel succes,

liefs Marie

Geplaatst

Margot,

Ik lees dat je een miskraam hebt gehad, pffff wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.

liefs, Diane

Geplaatst

Eus wat balen zeg, dikke knuffel voor jou!

ChrisH ik heb op ons topic al een berichtje voor je achtergelaten...ik denk aan je meis!

Denise morgen de TP, succes. Wat fijn dat je Topper het dit weekend goed heeft gedaan!

En erg lief dat je naar mij vraagt, ik heb gisteravond een Kruidvattest gedaan en deze was negatief (wachtdag 9) normaal heb ik vanaf dag 8 of 9 al bruinverlies met wat beginnend rood erbij maar nog niet genoeg rood voor een eerste cyclusdag zeg maar...dat bruinverlies is nog helemaal niet te zien, zelfs nu nog niet halverwege wachtdag 10...houdt mijn lichaam me voor de gek? is het de spanning, dat mijn menstruatie en bruinverlies wegblijft? Als er vandaag nog niets doorzet ga ik morgen nog maar eens testen...

Pammie jij zit 15 dagen na je cryo-TP...geen nieuws is goed nieuws????

Liefs Disi

Geplaatst

Het zet hier langzamerhand door. Ik kan rood gemaakt worden. Uithuilen en opnieuw beginnen, gelukkig eerst met een cryo. Ik hoop volgend jaar snel weer op een wachtbankje te zitten.

Geplaatst

:alien::alien::alien::wav::wav::alien::alien::alien:

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Chantal: 15 november, tp 1 cryo

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Disi: 16 november, tp 1 cryo 5 nov

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Diane: 22 november, tp 2 emmy's

Angel: 24 november, tp 1 cryo 14 nov

Elke: 26 november, tp 1 verse emmy

Denise1979: 28 november, tp 15de??

Kaykay: 30 november, tp van 2 cryo's op 17 november

WIJ GAAN VOOR GROEN

Met heeeeeeeel erg veel tegenzin heb ik je rood gemaakt Chris..

Jongens kom op.. wat is dit???

Geplaatst

MEIDEN IK WENS IEDEREEN VEEL SUCCES..

tE VEEL ROOD...

mEIDEN DIE NOG MOETEN TESTEN OP NAAR GROEN GROEN GROEN

Geplaatst

Testen:

Babii: 28 november,

WIJ GAAN VOOR GROEN

Geplaatst

@ allen die nog moeten testen, GROEN GROEN

@ degene waarbij helaas de poging is gestrand, heel veel sterkte met verwerken en blijf hoop houden!

@ Angel, deze poging moet hem worden hoor! Oktober was niet je maand, dan laat november hem zijn!!!!

Geplaatst

Denise,

Jippie, morgen is er een tp!!!!

Wat super, succes!

Babii,

Welkom hier op het wachtbankje en heel, heel veel succes!

Ik moet nog 3 dagen wachten.

18 nov is 14 dagen na de eisprong.

Ben niet zenuwachtig, zie wel wat er gaat gebeuren.

Natuurlijk, het kan ook goed gaan als er 1 cryo terug gezet is, dat realiseer ik me wel en hou ook wel hoop, maar ben in gedachten al bijna met een volgende poging bezig......

Geplaatst

Jeetje Chris,sterkte allemaal.

Wat is er toch voor een rode maand,echt niet te geloven......

Kom op meiden die nog moeten testen maken jullie november toch een beetje groen,want dit is gewoon vreselijk.

Geplaatst

Hallo meiden,

Beter laat dan nooit (EDR :bedankt voor de tip :thmbup:) wil ik graag met jullie op het wachtbankje gaan zitten. De punctie en tp (1 embryo) zijn inmiddels achter de rug. Op 26 november a.s. mogen we testen...

Allemaal heel veel sterkte met wachten en ik zal met jullie meeduimen voor "groene" berichten!! (hoe kan ik mezelf er tussenplaatsen?)

:positive energie:

Geplaatst

@Pammie en Disi: Heel veel succes morgen met testen. Ik duim voor jullie.

@Denise: Wat fijn dat hij goed door is gaan delen. Dit moet hem gewoon gaan worden.

Heel veel succes morgen met je TP en met de "slopende" wachtweken die komen gaan.

@Eus: Wat een teleurstelling weer voor je. Heel veel sterkte gewenst.

@Jellybean: Heel veel succes met je wachtweken. Op naar een positieve test.

@Wish: Nog 3 daagjes en dan mag je testen. Gaat dus opschieten.

Kan me heel goed voorstellen dat je er nuchter onder bent, want dat was ik ook de laatste keer.

Maar wie weet gaat deze cryo je heel erg verbazen. Ik hoop het ontzettend voor je.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Testen:

JellyBean: 26 november, tp 1 emmy,

Babii: 28 november,

WIJ GAAN VOOR GROEN

Geplaatst

@ Simba, super bedankt dat je me erop geplaatst hebt!

@ Wish, dank je wel meis.

@ iedereen, ook jullie wens ik een prachtige test toe en voor de meiden die negatief getest hebben, wat onwijs ***** dikke knuffel voor jullie!

Geplaatst

ow dames wat een hoop rood weer, wat een ellende, dames die negatief getest hebben, heel veel sterkte!!!

iedereen die nog moet gaan testen, heel erg veel succes!!!

:wav::wav:

Geplaatst

@dublin leuk dat je ff komt spieken bedankt ja dat hoop ik ook

hoe is het met jou?? hoe voel je je?

disi en pammie succes morgen met testen.. hoop en duim dat jullie met goed nieuws gaan komen...

vandaag laat in de middag kreeg ik wat buikpijn hebben jullie dat ook wel eens na een tp??

kan ook van me darmen zijn hoor heb ik wel is meer last van.

vandaag ook te horen gekregen dat me beste vriendin zwanger is van haar 2de... ben echt super blij voor haar en haar man natuurlijk

ze weet ook alles van ons, maar ze zal me nooit echt kunnen begrijpen wat wij voelen.. en door moeten maken

hoop ook dat ik haar snel mag melden dat wij zwanger zijn.. kunnen we samen genieten..

me vriend was ook wel blij alleen zei hij wanneer zijn wij aan de beurt??

nou dat was het weer voor vandaag...

liefs

Geplaatst

hallo meiden,

Wij zouden deze maand een tp van onze enige cryo hebben, maar deze poging was helaas afgebroken doordat ik een vroegtijdige ovulatie had. ( tussen 2 fm in)

de arts gaf ons " huiswerk" mee naar huis en de woorden; " de wonderen zijn de wereld nog niet uit". Thuis braaf ons huiswerk gedaan, maar ja,

Die ene keer deze maand.... Ik voelde de ongi al aankomen en had na een negatieve test t ziekenhuis al gebeld en een afspraak gemaakt voor

Echo voor fm op dag 10. Maar ongi brak niet door, dus gister toch nogmaar een test gedaan ( zou ik normaal niet gauw doen), wat blijkt; ZWANGER!!!!

Gister de dag vol ongeloof, dankbaarheid en onzekerheid doorgebracht. Vandaag nog maar 2 testen gedaan en wederom gaven ze aan ZWANGER!!

Het ziekenhuis gebeld en gevraagd of we geen bloedtest mogen doen om te kijken nr de waarde vd hcg, maar dit doen ze niet. Dus afwachten....

Ik ben erg onzeker, zenuwachtig en beduusd... De wonderen zijn de wereld niet uit.... Hopelijk blijft het goed gaan!

Liefs Naomi

Geplaatst

Naomi,

WAUW !!!!!

Voorzichtig gefeliciteerd hoor.

liefs, Diane

Geplaatst

Hoi naomi

De wonderen zijn idd de wereld niet uit

Gefeliciteerd meid

Hoop dat je snel uit die onzekerheid bent

Liefs

Geplaatst

Naomi, hier ook gefeliciteerd, supernieuws!

Gisteren niks geen bruinverlies of rood te zien dus vanmorgen weer getest (CB waar een plusje op moet komen) en weer negatief helaas.....ik heb het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat, dat het me valse hoop aan het geven is door de menstruatie uit te stellen...misschien (hopelijk) was het toch nog te vroeg om te testen wat ik me bijna niet kan voorstellen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden