Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
volgens mij zijn je emmy's dan bij de TP 5 dagen oud, dus 5 dagen gelden is dan de eisprong geweest. Dat moet je als uitgangsdatum houden dan.

Maar ik hebnog nooit een cryo tp gehad, dus helemaal zeker weten doe ik het niet.

Tja, hoe voel ik me.... af en toe nog krampjes en steekjes achter mijn schaambeen. maakt me af en toe wel even nerveus, maar we blijven positief..

Je gaat nog wel meer steekjes ed voelen in de aankomende 8 maanden ;-)

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Bij mij is het allemaal wat minder.. Vanmorgen weer getest en de test was nu negatief. Het is dus een miskraam geworden. Alweer..

Samen met manlief al enorm gebaald.. er was toch nog een sprankje hoop en die is nu definitief weg.

Uithuilen en opnieuw beginnen..

Het is niet eerlijk!!! Heel veel sterkte en knap dat je nu alweer denk aan opnieuw beginnen.

Liefs Elke

Geplaatst

Kom ff gauw spieken voor Angel,spannend ga zo voor je duimen!!!!!!!

Margot heel vceel sterkte!

Alle andere dames heeeel veeeel succes met alles!!!!

Groetjes

Geplaatst

Hoi Sowiebo,

Leuk dat je even hier over het hekje klimt om ons succes te wensen.

Het is vol te houden maar het gaat langzaam. Dag 6 zit er op, morgen de 1e wachtweek.

@ Hermien, ook op het wb van dec. heel veel succes en ik kom daar wel af en toe spieken hoe het met je gaat.

@ Margot, ontzettend balen !!!

@ Wish, bijna week 1 om !!

@ Daniella hoe is het nu met jou ???

@ Angel, goed broeden en succes met de wachtweken.

liefs, Diane

Geplaatst

@men dank je wel lieverd. Lief van je dat hier ff komt spieken

Ik hou je op de hoogte meid

Diane dank je.

Liefs

Geplaatst

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Chantal: 15 november, tp 1 cryo

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Disi: 16 november, tp 1 cryo 5 nov

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Diane: 22 november, tp 2 emmy's

Angel: 24 november, tp 1 cryo 14 nov

Elke: 26 november, tp 1 verse emmy

Denise1979: 28 november, tp 15de??

Kaykay: 30 november, tp van 2 cryo's op 17 november

heb het lijstje weer ff terug gehaald

en gelijk me zelf ff veranderd... ik hou het maar gewoon ongeveer op de 24ste

liefs angel

Geplaatst

@ Margot, heel veel sterkte.

@ Angel, welkom op het wachtbankje november.

@ Simba, morgen is het inderdaad 2 weken geleden dat ik mijn punctie had, maar ik mag (officeel) pas testen op vrijdag, 2 weken na de tp. De komende dagen zijn spannend. Maar ik zie dat jij een bloedtest hebt gehad. Die krijg ik niet. Met een bloedtest kan een zwangerschap een paar dagen eerder worden aangetoond dan een test met urine.

Alles verder vandaag goed. Weinig fysieke pijntjes. Iedereen die nog wacht, veel sterkte en succes.

Geplaatst

Wish ik heb het helemaal gemist dat je een tp hebt gehad!!!

Je zit eigenlijk op de helft. Meid ik wens je onwijs veel succes deze keer!

Ik ga heel hard duimen voor je!

Doe ik ook voor iedereen,maar voor jou doe ik extra hard :)

Groetjes,Violeta:goodluck::gekruiste vingers 1

Geplaatst

Testen:

Helaas onze poging is mislukt. Mijn menstruatie begon al op wachtdag 8, dat heb ik bij alle pogingen die we tot nu toe hebben gehad, nog nooit gehad.

Het is gewoon balen!!! Morgen zal ik nog wel een bloedtest moeten doen in het ZH, dat is nl. hun policy.

Kom op dames, de bank is veel te ROOD!!!

Geplaatst

Champietal,

Dit is flink klote!

Wachtdag 8 is inderdaad vroeg om ongesteld te worden.

Succes morgen om bloed te laten prikken. Zal confronterend voor je zijn.

Ondanks dat je weet dat het mislukt is, wordt dit morgen nogmaals bevestigd.

Sterkte om dit te gaan verwerken!

Geplaatst

Champietal wat ontzettend balen zeg... Ik krijg meestal rond dag 8 of 9 eerst bruinverlies en dan of diezelfde dag nog bloed of de volgende dag.

Ik zit vandaag inmiddels op wachtdag 9 en nog geen bruinverlies te zien (dat heb ik elke keer nog gehad, dus deze keer het langst bruin- of roodverlies vrij) maar wel krampjes...mijn lichaam zal wel zo gemeen zijn om morgen ineens alles uit te stoten...

Ik heb geen goed gevoel, krijg wel meer hoop doordat er nog niks te zien is qua afscheiding maar des te harder komt het weer aan denk ik als het wel mislukt blijkt te zijn...

Voor allemaal heel veel succes!!! Ik hoop op en duim voor veeeeeeeeel GROEN

Geplaatst

Oh nee, Champietal, wat klote!!

Sterkte.

@all kom op dames, meer groen please!! Ik ga hier ook proberen aan mee te doen.

Liefs Elke

Geplaatst

Helaas geen goed nieuws hier. Zojuist wilde ik de utrogestan inbrengen en ik zag bloed, helderrood, maar het waren twee kleine vlekjes. Toch de utrogestan ingebracht. Nu maar afwachten wat de nacht brengt, maar veel vertrouwen heb ik niet meer. En het is pas wachtdag 9. De vorige keer was het wachtdag 11. Dus al eerder dan ik had verwacht. Ik voel me ontgoocheld en verdrietig.

Geplaatst
Helaas geen goed nieuws hier. Zojuist wilde ik de utrogestan inbrengen en ik zag bloed, helderrood, maar het waren twee kleine vlekjes. Toch de utrogestan ingebracht. Nu maar afwachten wat de nacht brengt, maar veel vertrouwen heb ik niet meer. En het is pas wachtdag 9. De vorige keer was het wachtdag 11. Dus al eerder dan ik had verwacht. Ik voel me ontgoocheld en verdrietig.

Nee, ChrisH, niet jij ook al!! Heel veel sterkte en een *****knuffel***** van mij.

Liefs Elke

Geplaatst

@Chantal: Klote dat het niet gelukt is. Heel veel sterkte.

@ChrisH: Wat een ontzettende teleurstelling weer voor je. Logisch dat je verdrietig bent.

Geef het even de tijd om het weer te laten bezinken. Heel veel sterkte.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Bah wat een slechte berichten hier,

Chish, waardeloos zeg, sterkte.

Chantal, klote dat het niet gelukt is ook veel sterkte

Liefs, Diane

Geplaatst

:alien::alien::alien::wav::wav::alien::alien::alien:

Testen:

WIJ GAAN VOOR GROEN

:alien::alien::alien::wav::wav::alien::alien::alien:

Geplaatst

Veel sterkte Chris, hopelijk zet het niet door..

Zeg maar om die statistiek van 1 op 3 te behouden moet er wel meer groen zijn he! Kom op he meiden!

Heb net nog iets geplaatst onder icsi forum ivm allergieën, als jullie er iets van weten, mag je altijd reageren...

liefs,

Ellen

Geplaatst

Hoi Dames,

Na een weekje lekker in de zon geen goed nieuws te melden. Geheel volgens normale cyclus afgelopen woensdag NOD. Dat gedoe met 2 weken testen na de TP in mijn natuurlijke cyclus is dus echt onzin. Volgende keer test ik gewoon op de dag dat ik normaal zou beginnen met de eerste dag van de cyclus. Ik stond nog niet in het lijstje van Simba maar ik trek het gemiddelde dus wel naar beneden.

Voor diegene die nog moeten testen, KOM OP WIJ WILLEN GROEN ZIEN.:toppie:

@ Margot:

Wat verdrietig voor jullie. Een miskraam is toch altijd een moeilijk te verteren gebeurtenis. Ik hoop dat je volgende zwangerschap resulteerd in een prachtig kind. Ik heb een vriendin die nogal spiritueel is ingesteld en die vertelde mij zonder dat ze wist van mijn miskramen dat ik altijd 3 kleine engeltjes bij me heb. Ik ben niet zo zweverig ingesteld maar het gaf me toch stiekum een beetje troost dat ze misschien nog bij me in de buurt zijn ook al ben ik een echte nuchtere hollandse.

@ Simba:

Wat een feest! :happydance:Ik ben heel blij voor jullie en die steekjes die je voelt, dat hoort er echt bij hoor! Dat is je baarmoeder die zich aanpast.

Ik weet nog niet wanneer wij weer gaan beginnen. Nog 2 in de vriezer. Vandaag maar eens met Dusseldorf bellen. Zit me niet lekker dat ze 2 celligen terugplaatsen. Heb een beter gevoel bij meercelligen. Ze vriezen ze dan wel direct na de bevruchting in maar ik heb zoiets van laat ze nog lekker na ontdooien dan lekker een paar daagjes in dat broeikastje delen. Nu is het van hup ontdooien, wakker worden en terugplaatsen. Wat vinden jullie?

Liefs,

eus.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden