Emm Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Hey Anne, wat vreselijk zwaar voor je!! Ik kan me dat dubbele gevoel wel voorstellen hoor. Denk er heel goed over na en geef jezelf even wat tijd. En ik vind het knap dat je probeert te relativeren maar dat hoef je nu echt nog niet te doen hoor!! Gun jezelf ook dit verdriet en de frustratie, die horen er wel denk ik. Ow, en geniet heel erg van de wijn en heerlijke kaasjes en biefstuk vanavond!!!!! Guusje: wat ontzettend spannend!!!!! Ik help je hopen en duim voor je!!!! :goodluck:
Caro77 Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Anne- ik loop ook in Voorburg, ben daar wel tevreden over (eerst zien of ze natuurlijk resultaten leveren! haha) Ik wens je heel veel succes met de beslissing, en geniet van de kaasjes en biefstuk!
Kaykay Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Anne, Jeetje, hoeveel kan een mens dragen?!! ICSI poging 10, wat een doorzettingsvermogen, respect!!! Het spijt ook mij dat het wederom niet is gelukt!!! Wat een klote-zooi (mag dit woord?) Meid, hoe lang zit je al in dit traject? Ik kan mij goed voorstellen dat je met een dilemma zit, weer hormonen maar je er ook niet neer bij willen leggen... Lieve schat, waarschijnlijk even deze poging (even?????) verwerken en dan weer verder kijken. HET IS NIET EERLIJK!!!
Caro77 Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Oh en Guusje! Succes! Ik duim voor je!
eef78 Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Guusje, ik duim voor je! Is toch niet te doen... wachten tot misschien wel half 6! Anne, tjonge wat heb jij veel te verstouwen gehad al.... En beslissen of je wel of niet met het hele gebeuren stopt, is natuurlijk een beslissing die je gewoon niet wilt nemen. Misschien toch nog een keer proberen? Geef jezelf wel de tijd om dit te verwerken hoor! En begin dan maar met wijn, franse kaas en biefstuk! Ik loop overigens ook in Voorburg.
violeta80 Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Em gefeliciteerd!!!!!Wat spannend!!!! Kaykay jij ook gefeliciteerd? Klopt het?Positief getest? Guuuuuuusje......vreselijk, wachten voor de uitslag....heb je zelf geen testje gedan? Niet gelijk negatief zijn over de klachten die je hebt,kan nog goed zijn,toch?! Ik duim voor je! Liefs,Violeta
Gast Guusje Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Helaas, het mocht weer eens niet zo zijn. De maand december nemen we even rust, en januari de laatste 2 cryo's. Gelukkig ging om 14.05 de telefoon al, dus hoefde niet lang in spanning te zitten. Nu ga ik me even uitleven in huis (opruimen, stoffen zuigen.... je kent het wel) en hopen dat ik zo van mijn woede af kom. Liefs Guusje
Gast Guusje Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 @N-Sky, Bij mij ook niet. Zo blijkt nu ook weer. Ik hoop dat jij het mooiste Sinterklaas cadeau gaat krijgen ;-) Liefs Guusje
Meiske74 Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 ow meiden wat een berichten hier... Guusje , heel erg veel sterkte!! goed dat je even rust neemt, ik hoop echt dat jullie 2011 heel mooi geen starten! Anne6, ook jij heel veel sterkte!! jeetje wat ene historie hebben jullie zeg, ik ben er stil van. Wens je veel sterkte en wijsheid!!! alle dames die nog in afwachting zijn, heel veel succes en geluk!! liefs Babeth
eef78 Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Guusje, dus toch niet.... Je had al zo'n voorgevoel. Maar dat dat dan nu ook echt zo is, is wel flink balen!!! Sop je woede er maar flink uit, dan heb je in ieder geval wel een mooi schoon huis! Neem even flink tijd voor jezelf en dan in 2011 de tp van jullie cryo's. Heel veel sterkte!
Meiske74 Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 hi, ik kijk nu net nog een keer op die test en nu staan er wel twee streepjes, weliswaar dun..... wow Kaykay.....ik lees het nu pas!!! al een beetje gefeliciteerd van mij! liefs Babeth
eus Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Hoi Allemaal, @Em, gefeliciteerd! @ Guusje, Wat balen zeg. @ kaykay, ik hoop dat positief test. Vandaag tp gehad van 2 top cryo's. Allebei 4 cellig. Gisteren vanuit het bevruchte eicelstadium ontdooit en ze zijn zich dus al mooi gaan delen. Nu hopen dat ze blijven plakken. Ga nu dus officieel het wachtbankje november verlaten en mij op het decemberbankje aanmelden. Veel succes allemaal in het vervolg traject en houd moed! liefs, eus Meiske: jou zie ik ook op het decemberbankje?
Emm Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Eus: heel veel succes en wordt groen!!!! Geniet ervan!
Emm Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 KayKay, heb je al nog een test gedaan??? Ben zo benieuwd!!! :gekruiste vingers 2
Kaykay Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Guusje, lekker uitleven! Harde muziek aan! En meebleren! Wat jammer, meid. Had echt goede hoop voor je! Januari wordt hopelijk voor (bijna) iedereen hier een vruchtbare maand! Eus en Babeth, hoe is het vandaag gegaan? Ik ga nog niet van positief uit, daar zijn de lijntjes te dun voor, morgen even testen met ochtendurine! Ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken??? Emm, jij bent bijna net zo nieuwsgierig als ik, haha! Martha, ik weet dat je het druk hebt maar hoe is het met je??? Daniella, hoe sta jij ervoor?
norwegian-sky Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 kaykay wat spannend meid!! ik wil zondag met me mannetje gaan testen. heb wel vanmiddag een ovutest gedaan en daar staat een duidelijk 2de lijntje op normaal is die helemaal wit. dus stiekum heb ik het gevoel dat het wel goed zit. nog even afwachten en er kan natuurlijk vanalles gebeuren... xxx sky
Kaykay Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Sky, voor jou is het inderdaad nu ook heel spannend! Verstandig dat je pas zondag gaat testen! Ik doe het nu gewoon iedere dag, vanmorgen had ik nog steeds 2 streepjes, maar het ene streepje leek lichter dan gisteren... Dus zo zie je met eerder testen, je maakt jezelf gek! Ik ga voor je duimen! Ik ga zo naar de bios even de gedachten op wat anders!!! Tot morgen allemaal!
Ellentrik Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Guusje, GRRRRRR!!! Ik leef met je mee.. sterkte met het verwerken en we gaan ervoor in januari!!!! xxxxxx
T.K Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Hallo dames ik wil graag plaatsnemen in de december wachtbankje. Ik heb vandaag een terugplaatsing van 2 Emmy's gehad. Ze zijn allebei A kwaliteit en 8/9 cellig.. Nu begint het lange wachten. 11 december mag ik testen.. Groetjes T
Caro77 Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Ik heb net een ietsiepietsie miniscuul oud bloed gehad na het plassen. Ik moest heel goed kijken maar het zat er wel. Ik mag morgen testen. Ben geneigd het nu te doen maar misschien niet goed als het geen ochtend urine is.
Meiske74 Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 ow dames wat spannend hier!!! Kaykay wat goed dat je er even lekker uit gaat,even afleiding! Caro, op zich hoef je niet perse met ochtendurine te testen hoor, bij mijn aller eerste vroege test (dag 8 na tp) deed ik dat wel, bij de tet op wd10 gewoon in de namiddag, heel veel succes! TK jij hebt er ook weer de tp op zitten, gelijk met mij, veel succes! Sky, wat een voorlopig goed nieuws, zelf heb ik nooit ovulatietesten bij een evt. zwangerschap gebruikt, heel erg veel succes, goed teken dat je gevoel zegt dat het goed zit!!
Daniella Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Voor alle meiden die een dezer dagen mogen testen................... heel veel succes en op naar GROEN. @Kaykay: Ik zou eigenlijk eind november/begin december weer van start gaan, maar we hebben de beslissing genomen om voorlopig nog niet door te gaan. Kan het op het moment even niet meer aan. Je staat er mee op en je gaat ermee naar bed. Lijkt me ook niet bevorderlijk voor de behandeling als ik niet goed in mijn vel zit. Wel een moeilijk besluit, want de wens is zo groot.......... maar momenteel wel even het beste. Even weer proberen te genieten van andere dingen in het leven en volgend jaar zien we wel weer wanneer we van start gaan. Jij alvast een "voorzichtige" felicitatie van mijn kant. Ik blijf voor je duimen. Liefs Daniella
norwegian-sky Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 Testen: Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!) Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt. TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt. EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt. Karin: 12 november, tp 1 verse emmy Chantal: 15 november, tp 1 cryo Naomi: Spontaan zwanger Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov. Disi: 16 november, tp 1 cryo 5 nov Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov Diane: 22 november, tp 2 emmy's Angel: 24 november, tp 1 cryo 14 nov Elke: 26 november, tp 1 verse emmy JellyBean: 26 november, tp 1 emmy, Eef78: 27 november, tp 2 emmy's Emm: 27 november Denise1979: 28 november, tp 15de?? Wannabemom: 28 november, TP 1 cryo 16 november Babii: 28 november, Caro77: 28 november, tp 2 emmy's Anne6: 29 november, tp 1 cryo Kaykay: 30 november, tp van 2 cryo's op 17 november norwegian-sky: 30 november, tp 1 emmy 18 nov even de lijst naar voren halen voordat we hem kwijt zijn hihi
Elke Geplaatst 26 November, 2010 Geplaatst 26 November, 2010 God wat een ongelofelijk rode bank!!! Gelukkig toch wel een paar groene :-D Goed bezig meiden! @Kaykay; ik duim zó hard voor je!!!! Op naar een vet positieve test morgen! @Caro; Voor jou duim ik net zo hard! Hier gaat het goed. We hebben vandaag het valuatiegesprek gehad. December moeten we overslaan. Komt goed uit want dit wilde we toch ivm de verjaardag van Tess in september. Dus in januari gaan beginnen met onze eerste cryo terugplaatsing! Ook spannend! Eerst lekker feesten in december :-D Liefs Elke
Caro77 Geplaatst 27 November, 2010 Geplaatst 27 November, 2010 Ook hier kan ik naar rood. Geen ongesteldheid maar twee negatieve testen helaas. Nu wachten op het onvermijdelijke. Ik dacht echt dat het deze keer raak was.. maar ja weer je lichaam die je in de gek houdt. Succes iedereen! Ik hoop dat we in December de cryo poging mogen doen.
Aanbevolen Berichten