Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ook hiet kunnen we naar rood. Vanochtend negatief getest en voel aan alles dat de ongi eraan zit te komen. Ook ik had en zeer positief gevoel, maar wat kan je lichaam je dus weer voor de gek houden.....

Testen:

Margot: 31 oktober tp 2 emmy's, 19 oktober

Gaby: 5 november, tp 2 verse emmy's

Bianca: 6 november, tp 1 cryo, ( op mijn verjaardag!!!)

Simba: 10 november (bloedtest), tp 1 emmy, 29 okt.

TerryBrouwer: 10 november tp 1 cryo 26 okt.

EllenTrik: 11 november, tp 1 cryo 30 okt.

Karin: 12 november, tp 1 verse emmy

Chantal: 15 november, tp 1 cryo

Naomi: Spontaan zwanger

Pammie35: 16 november, tp 2 cryo's, 1 nov.

Disi: 16 november, tp 1 cryo 5 nov

Crish: 19 november, tp verse emmy 5 nov

Diane: 22 november, tp 2 emmy's

Angel: 24 november, tp 1 cryo 14 nov

Elke: 26 november, tp 1 verse emmy

JellyBean: 26 november, tp 1 emmy,

Eef78: 27 november, tp 2 emmy's

Emm: 27 november

Denise1979: 28 november, tp 15de??

Wannabemom: 28 november, TP 1 cryo 16 november

Babii: 28 november,

Caro77: 28 november, tp 2 emmy's

Anne6: 29 november, tp 1 cryo

Kaykay: 30 november, tp van 2 cryo's op 17 november

norwegian-sky: 30 november, tp 1 emmy 18 nov

• Reacties 917
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik schrik wel een beetje van alle rode namen en het einde van november is in zicht.

N-Sky en alle andere meiden die nog mogen testen ik hoop voor jullie op een groene golf.

Zet hem op!

Geplaatst

Rot voor je Eef! Tja wat een maand he November? Al dat rood en een enkele groen. Ik ga de kliniek maar bellen en vragen wat ik nu moet doen. Ze nemen alleen nog niet op

Geplaatst

O Caro en Eef, wat ontzettend K$&*# voor jullie!!!! (sorry maar heb er ff geen subtieler woord voor...)

Eef; gaan jullie nu door?

Caro: wat zeiden ze bij de ferti-afdeling??

Dikke kus voor jullie! xxx

Geplaatst

Nemen nog niet op. Ik baal zo. Ik wil nl nu dat mijn menstruatie ook komt. En niet dat aansukkelen. Maar gisteren een beetje oud bloed en een druppel roze en nu helemaal niks meer. Wel nog hoge temperatuur en alle andere klachten zoals duizeligheid, gevoelige borsten. Alle dingen waar ik eerst zo'n hoop uit dacht te halen. Ik wil eigenlijk direct door maar weet niet wat de kliniek zegt.

Bedankt Emm. Ik bel later wel en zien wat ze zeggen maar ik denk dat ze zeggen: test maandag maar weer.

Geplaatst

Hai Caro,

heb je op de site gezien hoe laat ze open horen te zijn? Meestal horen ze om deze tijd wel aanwezig te zijn toch?? Dit is alleen maar extra frustrerend voor je. En vraag anders voor maandag een bloedtest aan; dan heb je tenminste zekerheid. Ik weet niet meer of je ook hormonen gebruikt maar als dat het geval is, kan het langer duren voor je menstuatie begint.. Ik baal erg met je mee meis, had er echt op gehoopt voor jullie!!!! Tis niet eerlijk zo...

Dikke knuf!

Geplaatst

Testen:

Denise1979: 28 november, tp 15de

Geplaatst

Goedemorgen lieve sterke en dappere dames,

Daniella, wat een dapper besluit hebben jullie genomen om even wat rust te pakken. 4 x een traject is ook echt niet niets! Je geeft aan er mee op te staan en ermee naar bed te gaan, wordt dat steeds erger. Bij mijzelf merk ik dat ik sceptischer word en minder vertrouwen heb... Ik hoop dat de rust je goed doet en dat jullie even lekker van elkaar kunnen genieten!!!

Caro, ik wil geen valse hoop geven, maar moet je niet wachten met jezelf rood maken totdat je je menstruatie hebt?

Eef en Caro, wil jullie echt zeggen dat ik aan jullie denk en dat ik hoop dat jullie direct door mogen. Ik denk het wel, want velen houden in december even "vrij".

Elke, lief dat je steeds zo betrokken bent!!! Hoe gaat het met jou?

Hier, is het nog steeds hetzelfde, ik hoopte vanmorgen met verse ochtendurine een dikke streep te krijgen, mar deze was nog steeds heel dunnetjes... Dus ik ben nog niet overtuigd....

Wat staat er op jullie weekendprogramma?

Geplaatst

@Caro en Eef, wat rot voor jullie!!! Hoop dat het snel mag doorbreken en ook snel weer verder mag met de volgende poging.

@Kaykay, het verbaast mij ook dat ik zoveel reageer, doe ik eigelijk nooit (ben meer een lezer), hahaha. Maar ik voel en leef echt met iedereen mee.

In 2008 bij mijn eerste ICSI poging had ik bij mijn test ook maar een hele lichte streep, maar het was echt zo! Houd moed :-D

Liefs Elke

Geplaatst

@Caro en Eef: Wat een grote teleurstelling weer voor jullie. Vooral als je er zelf een goed gevoel over had, dan komt de klap nog harder aan.

Caro, ik hoop dat je snel weer door kunt met je cryootje en hoop dat dit hem dan zal gaan worden.

Eef, heb je nog cryootjes overgehouden deze behandeling?

Meiden, heel veel sterkte gewenst.

@Kaykay: Meid, wat een spanning voor je. Ik hoop dat die tweede streep gauw donkerder zal gaan worden.

Ik blijf hard voor je duimen.

@Wannabemom: Hoe is het met jou? Ik zie dat jij ook morgen mag testen. Heel veel succes gewenst.

@NSky: Jij gaat morgen testen. Heel veel succes en op naar GROEN.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

hej meiden,

voor eef en caro heel veel sterkte! gelukkig komen de feestdagen eraan dus geeft ook veel afleiding.

ik ben vanmorgen naar de nieuwe harry potter film geweest. heerlijk even verstand op nul. al had ik wel

last van misselijkheid en me stokkies. daarna wat sinterklaas inkopen gedaan en nu lig ik uitgeteld op de bank.

thuis aangekomen lag er een brief van het vu op de mat. de uitkomst is ons een beetje tegen gevallen.

maar 1 cryo van de 3 goeie. maarja beter iets dan niets.

nu houd ik me de rest van het weekend rustig morgen testen en hopen dat ie 2 streepjes gaat geven.

vind het wel eng...

xx sky

Geplaatst

Dank je wel allemaal. KayKay ja ik weet het geen bloed is goed maar 2 x negatief en ik ben 2weken na punctie. Het kan natuurlijk maar ja, ik wil mezelf geen valse hoop geven. De kliniek zei dat ik moest bellen als het echt doorbreekt om dan de volgende stappen te nemen. Ik weet dat ze in december een rust periode hebben dus weet niet precies hoe dat valt. Ik wacht gewoon af.

Geplaatst

Hallo dames

jeetje wat een vervelende berichten hier...

Caro, Eef en Denise, ik wens jullie heel veel sterkte, zo ellendig dames!!!!

N-Sky, heel vele succe morgen (...dat is het al bijna...)

Kaykay, ook vooe jou de succeswensen!!!

Geplaatst

Oh meiden wat een drama op dit bankje. Ik had nog wel de maand zo mooi geopend... Niet wetende dat er zoveel leed na die van mij zou volgen. Heel veel sterkte allemaal. En voor die groene dames, super! Heel veel sterkte de komende tijd, vergeet vooral niet te genieten!

Wij gaan heel even uitrusten.. Zie wel weer wanneer we ons aanmelden. Heb er nu even echt geen zin in.

Geplaatst
Testen:

1290923916-190.jpg

Geplaatst
Testen:

1290923916-190.jpg

proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zie dat je 1 a 2 weken zwanger bent is dat niet zo dat je 2 weken erbij moet rekenen?? ben erggggg blij voor je!!!!! geniet ervan!!!

Geplaatst
ja klopt! 2 weken krijg je cadeau!

meiden ik hoop dat er nog een paar groene regels bijkomen!!

xxx sky

dus je bent bijna een maand zwanger he? hoe voelt het? voel je wat? voor de andere hoop ik ook dat het groen word!

Geplaatst

hai N-Sky

van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!! wat een heerlijk nieuws, op naar de eerste echo

Kaykay, hoe gaat het bij jou nu?

Wannabemom, ik hoop dat alles bij jou ook goed gaat?

liefs

Babeth

Geplaatst

JAAAAAA!!!!! JOEHOEOEOEOEOEOE!!!! nou kom je bij mij in het uitgerekend in augustus topic!!!!!

Super goed meis!!!!!!!!! good job!!!

:confettistars:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden