Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey laura,

diarree?dat is echt zielig en de billetjes gaan er zo snel kapot door!!

beterschap meis!!

en joos hoe gaat het nu met jou?

hier nog steeds veel pijn met mn rug!!

• Reacties 391
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Laura...inderdaad moet je een stukje vel tussen je duim en je wijsvinger nemen en dat iets omhoog trekken ......het vel moet meteen terug gaan en niet omhoog blijven staan...ook niet een beetje!

En dan alleen thuis...meis als ik niet zo ziek was was ik je komen helpen....sterkte meis!

Roos ook sterkte meis...morgen fysio en dan zal die je wel meteen ff kraken.....ben je er weer gauw vanaf...eerst een paar dagen nog een beetje pijn en blauw gevoel en dan knap je weer op!

Hoe is het met de rest van de zieke?

Geplaatst

hij heeft me al gekraakt maar het haalt niks uit!!

mischien toch maar ff de ha bellen morgen!!

hoe issie verder met jou?

nog ziek?

Geplaatst

Helemaal gemist dat Ebbe staat; geweldig Lis!!!

Joos; hoe is het nu met je? Volgens mij nog niet veel beter uit je berichtje te lezen.

Hou je je zelf wel ff in de gaten? En doe je rustig aan? Sterkte!

Lau; hubbie is natuurlijk weg naar de Eemhof! Dat is ook zo, net als Bianca!

Vervelend dat je dan alleen bent hè?

Kun je uitdroging ook niet zien aan de fontanel?

Die deukt dan toch wat in? Oh, ik weet het niet precies. Hub wel, maar die is er niet anders had ik het ff gevraagd voor je.

Inderdaad zorgen dat hij toch vocht binnenkrijgt, als dat tenminste lukt.

Sterkte meis, zo vervelend als je kind zo ziek is! En helemaal als je alleen bent!

Amanda; hoe is het met Len nu?

Roos; echt balen dat je nog zo last hebt van je rug! Sterkte!!! Waardeloos zeg!

Heb je wel hulp van familie of vrienden?

Geplaatst

Hey lieverds,

Joos, hoe is het nu met je?

En Amanda, hoe is het met Len?

Roos, balen van je rug. Hopelijk niet zo erg als die van Robbert (hernia sinds aug 2007 en nu steeds beter).

Nou, hier gaat het volgens mij iets beter.

Tweeling heeft geslapen van 19-9uur!!!

Thomas dronk vanmorgen zijn fles weer, maar had ook weer een super dunne-stinkende luier. Maar is wel opgewekter, dus ik hoop aan de betere hand. Ze slapen nu, dus zal hem straks even knijpen om te zien of iet vocht tekort heeft (niet te hard hoor, haha).

Ik heb ORS gelukkig altijd in huis, maar hopelijk hoef ik dat niet te gebruiken. Vies!

Maar goed, bedankt voor jullie lieve reacties.

Hopelijk komt Robbert vanavond thuis, anders morgenochtend...

O jee, nu al weer een wakker boven.

Ik ga weer snel, groetjes

Geplaatst

oh joos, veel beterschap, wat naar joh!

en roos, nog steeds niet de ouwe, balen! ik hoop echt dat jullie snel weer beter zijn meiden!

en laura, jekkie ook nog ns alleen thuis. dan maak ik me altijd meer zorgen...

toen ebbe niks dronk heb ik m vaak geprobeerd fruithapje te geven en dan heel waterig...da's ten slotte voor t grootste deel vocht. en ik las ergens dat een kindje met dikke tranen in ieder geval niet uitgedroogd is. en dan dat knijpen ja.

sterkte hoor, t is erg naar en je moet natuurlijk sowieso al alleen voor 2 zorgen!

lis

Geplaatst

oo Laura, ik vind als ik alleen ben, lijkt het nog 10 x erger...

Beterschap voor Thomas, gelukkig gaat het al iets beter.

Joos hoe is het met jou? Nog bij de HA geweest?

Roos, beterschap...!!!!!!! Doe maar rustig aan.

Len is gelukkig ook weer opgeknapt. Nog niet helemaal de oude, maar geen koorts meer.

Dus mamma (en Len) weer happy!

Geplaatst

Gelukkig is Len ook weer aan de betere hand!

Vanmiddag was mijn moeder er ook. Hebben samen gegeten, maar Thomas weigerde alles, zelfs Danoontje weer.

Maar fles 180cc ging er goed in, dus ik maak me weinig zorgen meer.

Nu maar hopen dat ie eten niet blijvend weigert omdat het nu ook lukt....

Geplaatst

ja Lau.. das weer het nadeel van ziek zijn en niet hoeven eten...

Maar waarschijnlijk zal het wel meevallen? Ze zeggen dat kinderen zich niet uithongeren?

Al vind ik het altijd wel moeilijk hoo als Len helemaal niks wil eten, gelukkig komt dat hier niet vaak voor.

Len heeft wel ook eens gehad, dat hij niet meer wou eten, was ook net toen hij ziek was geweest.. dacht ik dat het daardoor kwam, bleek dat hij opeens zelf wou eten en niet meer geholpen wil worden, toen hij het zelf mocht doen at hij wel........... tja, je moet het maar weten..

Len heeft dat nu dus met slapen.. toen hij dezer dagen ziek was, en hij huilde in bed, pakte we hem even op..... tja... nu is hij weer beter, maar net dus huilen en staan in bed.. helaas, nu pak ik hem niet meer (is wel moeilijk......).. maar na 10 minuten huilen slaapt hij weer..

Is je hubbie al terug Laura?

Geplaatst

Haha, die Len. Slim mannetje haha.

Ik merk dat consequentheid zeer goed werkt, dus hopelijk ook weer als Thomas beter is.

Robbert is er nog niet, dus ik denk dat ie nog een nachtje weg blijft en morgenochtend op de stoep staat. Niet echt ideaal, maar ja. Gun hem ook wel tijd met zijn vrienden.

Geplaatst

Ik vind het trouwens wel allemaal leuke uitdagingen hoor. Zeker als je merkt dat het lukt om ze een beetje in het gareel te houden en nieuwe dingen te leren zit ik te stralen van geluk.

Daarom vind ik het ook superleuk om jouw verhalen en die van de moeders van oudere kindjes te lezen.

Geplaatst

oja Laura, dat vind ik ook, ben dan ook wel trots op mezelf, dat het me gelukt is! Hahaha.

Wat zijn we goed hé? hihihi.

Opvoeden is ook niet makkelijk, maar inderdaad een geweldige uitdaging!

Blij dat mijn verhalen boeien.. hihi. :icon_biggrin:

doei!

Geplaatst

Liesbeth je bent een schat maar ik wil geen knuffel nu hoor...ik heb het al benauwd genoeg!

Vanmorgen naar de huisarts geweest en heb een klacid kuur gekregen...nu hopen dat het snel gaat helpen en ik weer kan slapen vanaf vorige week gewoon niet meer geslapen...ja soms een uurtje of zo...ben echt helemaal op!

Laura hoe is het met thomas?

En je mannetje weer thuis?

Roos hoe was het bij de fysio?

En sab hoe was het in parijs?

Lis heeft ebbe het staan al kunnen showen aan opa en oma?

Zo ik ga weer mijn bed in..spreek jullie weer!

Geplaatst

haaaaaaaaaaaaalloooooooooooooo meiden

ik ben er effe niet geweest, druk druk heel veel werken en een weekend volgepland !

Ik heb nog niets gelezen op de ziekenboeg na...veel beterschap allemaal.

Wij hadden hier een spuug en poep virus maar gelukkig is die weer weg!

tot snel cynthia

Geplaatst

Jeetje Joos, je hebt het echt goed te pakken!!!

Hopenlijk kun je nu eindelijk weer eens bijslapen, je zal wel afgepeigerd zijn!!!!

Welterusten!!!!!!!!

Cyn;jouw kindjes gelukkig weer beter!

Lau; hoe had hubbie het gehad? Hoe is het met Thomas?

Nou hier weer heerlijk gewerkt vandaag!!

Straks nog ff nakijken en dan lekker met de pootjes omhoog dom tv kijken.

We gaan ff wie is de mol afkijken aangezien er geen hol op tv is hahaha.

Later!

Geplaatst

hoi meiden!

he beau, wie zijn dat? op je avatar?

hoe is t met de ziekenboegen?

joos, gaat t al wat beter met je medicijnen of is t nog te vroeg.

ik hoop echt dat je een beetje kan slapen vannacht. da's zo erg, niet slapen, brrrrr.

cynt, weer een buikgriepje? brrr, gelukkig weer over...

nee ebbe heeft t niet meer kunnen showen, ze wonen anderhalf uur rijden dus t is er niet meer van gekomen. maar komend weekend gaan we met zn allen naar een park dus dan kunnen ze hun hart ophalen.

lis

Geplaatst

k2 of zo beua, je avatar dan hahahahaha

buikgriepje idd voorbij, ariel heeft weer lekker verdiend aan ons hahaha

Ebbe staat, leuk Lis!

cynthia

Geplaatst

desi en dunja zijn dat volgens mij bij beau

groetjes

Geplaatst

wij gaan met de carnaval lekker een lang weekend weg,voor het eerst samen met tim,maar jeete wat moet er veel mee zeg

steph

Geplaatst

hahaha steph idd, je had ons moeten zien naar tenerife..pakezels.....

wel leuk zeg, waar gaan jullie heen??

cyn

Geplaatst

heel degelijk

wij gaan naar landal in drenthe

Geplaatst

mijn manneke ligt hier lekker bij mij op de bank te slapen

en verslaafde mama achter haar laptop

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden