Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hele hola!!!!!!!!!!!!!!!

Long time no see!

Sorry, maar druk en ziek (geweest).

Weet niet eens meer wat er allemaal is geschreven.

Vakantie:

Wij gaan ergens half juni weekje met vrienden en hun tweeling (nu 2mnd) naar Frankrijk

28juli-11aug naar Aruba (met dank aan Cynthia haha)

Roos, balen van je rug zeg! Weet ook niet wat je anders kan doen dan spieren trainen om de boel sterker te maken. Robbert heeft een paar scans gehad en bleek een hernia. Heeft nu Mensendieck en fysiosport. Na 6 maanden zie je gelukkig eindelijk verbetering.

Joos, al (bijna) beter zo te lezen? Gelukkig zeg! Leuk vooruitzicht, vakantie met jullie drietjes.

Lis, heerlijk verwenweekende gehad! Lijkt me heerlijk. Al ben ik niet van de sauna's, te heet.

Beau, volgens mij las ik van jou alleen maar kletverhalen haha

Idem voor Sab haha

Maar hopelijk gaat het goed met jullie en je meiden.

Bianca, klinkt goed. Beëindigen van therapie is altijd leuk, want dan kan je weer iets afsluiten. Fijn dat het met jou ook weer beter gaat. Onzekerheid is niet leuk, maar als dat eenmaal in je zit, is het moeilijk om zekerder te worden. Moet denk ik met de tijd groeien?

Hilde, inderdaad pittig, maar het is wat je zegt; je weet immers niet beter dat jullie in deze situatie zitten, net als wij met de tweeling. Maar positieve denkwijze is al meer dan de helft hoor! Doen jullie goed!

Wie vergeten? Sorry, maar dit heb ik snel onthouden na het lezen....

Ga nu de rest van de 400 berichten lezen.....

Kus

O ja, hier dus minder goed. Ben al een paar dagen ziek. Koorts en hoofdpijn. Die prop in mijn keel is er ook weer, dus balen! Met de kindjes gaat het super. Hieperdepiep hoera gaat inmiddels goed haha. Thomas zegt nog steeds alleen papa. Iris gilt alleen maar haha

• Reacties 391
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou Laura, beterschap!!!

Bianca, hier nog een onzeker mutsje.... Ga er binnenkort weer een therapietje tegen aan gooien. Heb een burnout gehad en heb toen ook therapie gehad. Erg op het werk ook gericht. Heeft me zeker geholpen, maar loop nu wel weer in dingetjes vast. Dus eh....

Ach, en het herkennen en erkennen is alvast de helft!!! Maar weet je... we worden er alleen maar sterker van! En één ding is zeker: als je gelukkig wilt worden zal je dat zelf moeten regelen. Niemand doet dat voor jou! Er zijn wel mensen in je omgeving die er wat aan mee kunnen helpen, maar uiteindelijk moet je het zelf doen!

Hahahha, één van onze twee hondjes komt van Gran Canaria... Het is een ex-zwervertje... Hihihi, het zwerversbloed zit nog in haar. Als ze de kans krijgt smeert ze hem via de voordeur en gaat ze bij buren de vuilnisbak (die ze buiten hebben staan) leegroven. (ze gooit hem om en trekt er tussen uit wat ze lekker vindt). En... ze krijgt hier genoeg!!!!

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

haaaaaaa die Lau!!

Wat vervelend dat je ziek bent (geweest) zeg, bah!!

Hopelijk knap je snel weer op!

Enne..kletsverhalen??? ja dat mag hier dit heet de kletstantes hihi :cheesy:

gnagnagna

Geplaatst

lau welcome back, vervelend dat je je zo beroerd hebt gevoeld.

gelukkig heb je die 2 nog om je rust te bieden hahaha sorry flauw.

Bianca, meid je klinkt een stuk beter, fijn voor jullie allemaal

cyn

Geplaatst

Dag dames,

Nou, het is voetbal vanavond dus de computer is ff vrij (hihi...). Dan zo'n paar honderd berichtjes te hebben doorgescrold ff een berichtje van mij voor jullie.

Alles gaat hier zijn gangetje, ja het wordt gewoon saai! De meiden doen het bijzonder goed, Kim is van de Zantac af en we merken geen verschil. Ze zitten nu lekker stevig dus als het een beetje open weer wordt kunnen we eindelijk de fietsstoeltjes uitproberen. Alleen nog een slachtoffer vinden die mee wil fietsen ....

Verder druk met het regelen van de verjaardag van de meiden. Volgende week donderdag alweer 1 jaar en we vieren het op zondag.

De oudste gaat met veel plezier naar school en dat is een zorg minder. Hij had namelijk best veel moeite om te wennen op de peuterspeelzaal maar nu gaat het gewoon super. En hij gaat echt met sprongen vooruit in zijn ontwikkeling. En eten dat tie ineens kan!

En ja, de verbouwing, wat zal ik daarvan zeggen. Onze keuken, die is nog steeds niet af.... he t blad is nog steeds niet geleverd.... Verder staan de binnenmuren van de uitbouw en zal volgende week wellicht de gevel eruit gesloopt gaan worden. Die dag vertrek ik met de kids ff naar opa en oma, want dat zal me wel een herrie gaan geven. Gelukkig wordt de huiskamer binnen met een houten schot afgezet, zodat de troep binnen redelijk binnen de perken blijft (hoop ik).

Nou, dat was die dan weer voor vandaag. Ik weet niet wanneer ik er weer ben, alles bij elkaar geeft af en toe een gekkenhuis hier, maar dat zijn jullie wel van me gewend.

Geplaatst

ja vonnie dat zijn we van jou wel gewend..hahaha...geeft niks hoor meis...als je af en toe maar even komt brieven!

Leuk jou meiden zijn bijna 1 jaar...wat gaat het snel!

En wat heerlijk dat het goed gaat met de oudste op school...is een hele opluchting!

Lau...ja die griep is verschrikkelijk en je bent er ook zeker een week of 2 mee bezig...en dit is nog niet eens die griep die door het land gaat heb ik me laten vertellen!

Goed hoor dat ze al hiep hoera doen...hahahahah...leuk is dat!

ik heb nog ff een tip..ze hebben bij de wibra hele leuke dingen voor een kinderverjaardag...zolas gebakbordjes hele leuke feestdingetjes enzo!

Hilde wat leuk dat hondje uit gran canaria...wij hebben er aan zitten denken om een hondje mee te nemen voor die stichting...ben even de naam kwijt.....goed hoor dat jullie zo`n hondje hebben!

De volgende keer als we weer een hond nemen(we hebben een hele lieve labrador nu)gaan we dat zeker overwegen!

Roos lekker naar turkije...waar in turkije roos?

Nou ik heb verder ook niks te vertellen...ja ik heb op het moment een opruimwoede....er is teveel blijven liggen toen ik ziek was...dus ik ben nu kamer voor kamer aan het opruimen!

tot gauw maar weer meiden!

En sab...lekker vrij vandaag?...of is dat nou vanaf volgende week?

Geplaatst

hoi hoi, jaaaaaa ik ben lekker vrij en ik heb ook last van opruimwoede, ben mij keuken aan het uitruimen en herindelen hahaha. Veel weggooien en ergens anders neerzetten.Allemaal losse theedoosjes terwijl ik in een kast zo'n pickwich theedoos heb staan ken je dat..? Dus heerlijk rommelen in huis! Straks komen mijn ouders even langs gezellie, de slee brengen die we wij hen hebben laten afleveren hahaha.

Vonnie, geeft toch niks, je hebt het druk zat en zeker met een verjaardag in het verschiet!

ik heb ook niet zoveel te melden...tot later xx

Geplaatst

Ha José,

Ons hondje komt bij de Stichting:'Honden zonder toekomst' vandaan. Eén van haar broertjes, Kay, staat er nog steeds op de site. Dat is ook echt een evenbeeld van onze hond. Zij staat trouwens bij 'ik heb een thuis' of zoiets, ergens onderaan, samen met onze andere hond. Ze heet Sandy.

Nou Sab, rommel ze vandaag! Wat zal je vanavond weer trots zijn op het eindresultaat!!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

heerlijk sab kom ook effe hier rommelen!!!!!

Wij hebben ook een zwerfhondje uit Athene via sos strays, een stichting voor zwerfhondje suit griekenland, Eiger is hier gekomen met 11 weken oud en nu is hij al bijna 6 jaar!

hij heeft een slechte start hier gehad(heeeeeeeeeel erg ziek) maar is nu een superleuke hond.

vandaag vrij dus was en poets dag....

cyn

Geplaatst

lekker poetsen allemaal, leuk he vrji zijn hahahaha. op mijn werk is het rustiger hihi.

Ben klaar met de keuken, ook al gestofzuigd, maar ja ben al bijna 2 uur bezig, WHAAAAAA

Geplaatst

Hoi meiden!

Jullie zijn allemaal druk met poetsen!!

Veel succes!! Ik doe vandaag ff lekker niks hahahaha.

Morgen weer!

Lau; vervelend voor je dat je zo ziek bent! Beterschap meis!!

Enne...ik heb gerust ook wel serieuze dingen te vertellen hoor hahahaha.

Waait het bij jullie ook zo allemachtig hard???

Niet normaal!

We hebben de bank al binnengezet voor dat die nog opstijgt zeg maar!

Verder lekker geshopt voor de meiden vanmorgen!

Leuke rokjes gekocht en een geweldig wikkelshirt van Noppies!

Moeders is weer helemaal blij hahaha.

Zaterdag ga ik met 2 vriendinnen lunchen en shoppen die geen kinderen hebben.

Dan ga ik maar weer eens voor mezelf kijken!

Tot later!

Geplaatst

boke, weeeeeeeeeer teveel geld uitgegeven hahaha

Ik heb gisteren wat bij de VenD gehaald, alles 2,3 euro ook merken erbij...

na de carnaval ga ik eens de kledingkasten opruiemen en weer nieuwe voorraad aanleggen ....

cyn

Geplaatst

leuk beau...shoppen.....hahahahahaha

En ja het waait nier ook heel hard!

leuk zaterdag een lekker dagje voor jezelf beau...geniet er maar lekker van!

Geplaatst

Hihihi, hier ook al gepoetst... Maar de hondeneuzen zitten al weer op de ramen :-(!

Sandy was al ongeveer 7 mnd toen ze in Nederland kwam,en wij hebben haar ongeveer 2 mnd later opgehaald. Het is inderdaad wel een heel ander hondje als onze Lady. Ze komt iets minder spontaan op mensen af. Maar ja, daar zal ze ook wel het een en ander mee hebben meegemaakt. Maar wat leuk... Cynthia, jullie een hondje uit Griekenland!

Hahahah, iedereen weer de kasten vol!!! Nou,mijn mannetje heeft gisteren ook nog wat gekocht, en daar ben ik erg blij mee: een beugel om het gordijn van de hal achter te hangen. De hondjes hadden er in gehangen, en er waren een paar haaklussen losgescheurd..... Nu is het weer gemaakt, en kan het gordijn achter de haak... kunnen ze er niet meer in hangen!!!

En eh, kleding .... daar gaan we het niet over hebben.

Groetennnnnnnnnnnnnnnnnn

Geplaatst

En eh, het begint hier ook flink te waaien. Heb allerlei losse prullaria uit de tuin maar effe uit de wind gezet!!! De windgong ratelt aan één stuk door, maar klinkt niet erg rustgevend nu, hihihi

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

he stelletje poetsers!

hier is ook flink gepoetst, maar niet door mij, haha.

he lau, vervelend zeg, ziek. t gaat nu weer wat beter begrijp ik?

en vonnie, ze zijn nu echt snel jarig he? ik hoop dat de verbouwing een beetje op gaat schieten trouwens!!! al die rommel...

en bianca, wat een lekker positief nieuws van jou! onzekerheid is echt lastig ja, ik heb er ook wel een beetje last van en dat is niet een twee drie weg. ik hoop dat ik ebbe voor zover mogelijk lekker wat zekerder kan opvoeden, ik ga in ieder geval mijn best ervoor doen.

verder is het hier weer snot snot snot, ik moet echt mn moed bij elkaar gaan rapen en naar de kno arts om die (*^^&%&^%*&*& poliepen in mn neus weg te laten halen, brrrrrr.

morgen tweede prik, ja t gaat echt snel he.

en nog geen vakantie gepland. we willen misschien een vouwwagen kopen...

verder begin ik steeds meer te verlangen naar een ander huis...maar ik zie wel tegen al die rompslomp op... en er zijn dingen in ons huidige huis die dan eerst ook nog gemaakt moeten worden voordat t verkocht kan worden (jaren 30 huis)...

maar ik wil heel graag van de trappen af (we zitten op de 2e en 3e vd), en een tuintje ipv een dakterras waar je steeds moet opletten dat ebbe niet over de rand leunt... maar deze zomer gaan we eerst maar ns flinke stevige plantenbak over de hele lengte zetten. en een klein zandbakje kan er ook wel op, dus voor nu gaat t nog wel. maar volgende zomer... dan wil ik weg zijn! je kan een kind van 2 toch niet laten uitrazen op 15 m2?

nou ik ga ns lekker bij hub op de bank zitten, tot schrijfs!

lis

Geplaatst

Hoi hoi meiden....een hoop die ziek zijn of geweest zijn zie ik....nou, ik ben gelukkig eindelijk zo goed als opgeknapt...pffffwat een koppijn kan een mens hebben zeg....hubby kwam maandagochtend ook al ziek thuis....die gaat morgen weer aan de slag.....als de kleintjes onder ons maar niet ziek worden....volgens mij niet alleen een harde windvlaag hier in nederland, maar ook een poetsvlaag lees ik....ook hier flink gepoetst en gewassen vandaag....het weekend is voor mij al begonnen hoor.....alhoewel er altijd huishoudelijke dingen iedere dag terug keren.....

Geplaatst

hoi hoi

Even snel een bericht van mij.

Hubbie ligt in het ziekenhuis. Hij heeft obstipatie (verstopping in de darmen). Dit gaat normaal over door klysma's (medicijnen die in de darmen worden gebracht) maar dit hielp niet bij hem, hij voelde zich verschrikkelijk beroerd. Vandaag weer bij de dokter geweest, doorgestuurd naar de EHBO.

Na wat onderzoeken en heeel lang wachten, moest hij dus blijven. Hij krijgt vanavond nog medikatie en hopelijk komt het dan los allemaal. Ze weten nog niet wanneer hij naar huis mag, en hoe het komt. Daar krijgt hij nog onderzoeken voor..

Len is bij opa en oma.. dus home alone.. bah..

Zo hadden wij ons de carnaval niet voorgesteld.....

Ga nog even bijlezen en dan een uurtje in bad liggen en naar bed!

doei!!

Geplaatst

heh bah Amanda, dat is idd niet leuk!

Hopelijk knapt hij snel op en helpen de medicijnen.

Sterkte.

Liefs Sab

Geplaatst

Amanda wat schrikken meis!

Beterschap en ik hoop dat ie snel beter is en naar huis mag...dikke kus!

Lis ik kan me best voorstellen dat je graag nu naar een huisje met een tuin wilt...wij hebben ook in een appartement gewoond maar zou er nu niet willen zitten met anne-meya.

Wel lekker dat je uitzicht hebt op iest anders..zo hou je het nog wel een zomer vol!

Liesbeth...fijn dat jullie allemaal weer beter zijn.

Langzaam word iedereen weer beter gelukkig!

Hildever..een gong met dit weer...hahahahah.....ben blij dat je mijn buurvrouw nu niet bent...hahahahah

Kijk iedereen aan de poets geweest gisteren....lekker alles schoon voor het weekend!

Nou ik ga ook weer verder hier...ben erg druk op het moment..administratie uitzoeken voor de boekhouder voor de belasting.....facturen maken....dus ik ben er niet veel de komende dagen!

doei

Geplaatst

he amanda, wat naar!!!! ik hoop dat t allemaal snel over is en hij weer naar huis mag en er uit de onderzoeken niks vervelends komt!

sterkte meissie!!!

en joos: ja we houden het nog wel vol hoor, het is een vrij groot appartement en bevalt ons verder goed, gelukkig. ik heb ook wel in huizen gewoond, waar ik nu echt niet zou willen zitten! maar een tuin is wel heeeeeeeeeeeeel erg welkom.

nou ja, we houden de huizen hier in de buurt in de gaten!

werkze met die papieren de komende dagen...

lis

Geplaatst

he bah amanda,das niet wat hoor,

kun je inderdaad heel erg beroerd van zijn.

hoop dat hij het inmiddels kwijt is en zich beter voelt.

Geplaatst

Hee jeetje Aman...hoe gaat het nu met hubby...is er al wat meer bekend?...ik weet hoe het voelt...die volle darmpies...heb zelf ook jaren medicatie voor geslikt en clysma,s voor gehad....bah, niets aan hoor....sterkte ermee, en hopelijk mag hij snel weer naar huis toe...hopelijk kun je toch nog carnaval gaan vieren zeg....

Geplaatst

Ow Amanda, wat balen zeg!!!! Het schijnt inderdaad geen pretje te zijn, volle darmen!!! Hopelijk lost de verstopping snel op, en komen ze er ook nog achter wat het veroorzaakt. En dat net met carnaval... Tja, sommige dingen laten zich ook niet plannen!!!

En Lis, we hebben ook 1,5 jaar in een apartementje gewoond met een balkonnetje van 3 m2. Nou eh, we waren blij toen we deze aangepaste woning kregen... Hihihi, weer een enorme tuin... ruim 100m2! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. En ook als er kinderen zijn inderdaad.... Hebben ze weer een beetje ruimte!!!

Groetjesssssssssssssss

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden