Ga naar inhoud

Geertgen te Elsendorp

Aanbevolen Berichten

• Reacties 289
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Mar wat geweldig. gefeliciteerd meid. Helemaal top.

Wish, ik zie dat jij bij je 5e icsi poging nu zwanger bent. Wat heerlijk om te lezen. Dat geeft mij wel hoop dat het ook bij ons zou kunnen gaan lukken bij onze vierde poging. OP een gegeven zie je het niet meer zitten en heb je deze verhalen nodig.

Geplaatst

Jessie,

Ik hield me zelf ook altijd vast aan de positieve verhalen van iemand die na meer dan 4 icsi's toch zwanger was geworden.

Dit geeft je inderdaad hoop!

Succes!!

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik hoop met jullie mee dat jullie dit jaar nog een positieve test in handen mogen houden en dat er eind dit jaar een prachtig wonder in jullie armen ligt!

Heel veel kracht en sterkte toegewenst!

Probeer de hoop niet op te geven, hier hebben wij zelf ontzettend veel energie, kracht en moed uitgeput!

Geplaatst

Vandaag onze eerste FM gehad; 1,2 cm. Dus nog te klein. Donderdag mag ik terug voor nog een keertje te kijken.

Dr. C. verwachtte dat volgende week woensdag dan een TP zou kunnen zijn.

We wachten gewoon weer af!

Geplaatst

He wannebemom. Ik ben gisteren ook naar dokter C geweest. Heb een uitgangsecho gehad. Alles zag er goed uit, alleen zag ze een klein vleesboompje zitten, maar dat kon verder geen kwaad. Vandaag gestart met gonal f 187,5. Zaterdag terug op controle omdat ik in het verleden een lichte vorm van overstimulatie heb gehad.

• 1 maand later...
Geplaatst

Het is in dit topic een beetje stilletjes....

Ik ben gisteren weer begonnen met spuiten voor de 3e icsi. Aan de ene kant spannend, maar aan de andere kant ben ik deze keer niet zenuwachtig. Het spuiten gaat zelfs al bijna routine-matig. We hebben zoiets van we zien wel... We zijn ook weer met een heleboel andere dingen ook nog bezig zoals aanstaande vakantie, druk op werk, man die gaat afstuderen, nog een nieuw oldtimer-autootje gekocht. Lekker druk met leuke dingen dingen dus.

Maar natuurlijk ben ik wel benieuwd weer naar wat dingen waar ik gewoon op moet wachten. Namelijk of we de punctie en TP halen voor de vakantie en of ik misschien al wel in Elsendorp de TP ga krijgen. En tuurlijk wanneer komen de duiveltjes weer???? Gewoon een kwestie van geduld natuurlijk. Maar wil niet zeggen dat ik gewoon ongeduldig ben!!!

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi Wannabemom..

Wat goed dat je het zo druk hebt met leuke dingen, dat geeft afleiding.. ik ben met mijn 2e ICSI bezig.. 1 mei is de testdatum maar ik voel me erg onzeker... denk niet dat het is gelukt.. :(

Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je deze keer positief test!!

Groetjes KrisKras

Geplaatst

Heej Kriskras!!

Jij ook al weer een TP gehad! Super zeg. vreselijk he die laatste week. Je voelt echt van alles en wil niet te veel hopen. Hopelijk dat het snel zondag is....

Hier afgelopen dagen ook weer wat stress gehad. Ik had zondag de duiveltjes moeten hebben. Niks gekomen dus maandag testje->negatief....

Daarna ff een beetje bloed en meteen naar geertgen gebeld: dinsdag maar afspraak gemaakt(rest van de week te druk op werk/congres).

Vandaag nog steeds niet ongesteld: testje bij geertgen-> negatief. Toen besloten dat we het niet zouden redden deze icsi voor de vakantie. Dus we zouden gaan stoppen en na de vakantie weer verder. Thuis gekomen: duiveltjes kwamen er aan.

Dus tja nu weet ik het ook niet meer. Morgen ga ik maar bellen en dan proberen we toch of het deze cyclus nog kan. Zometeen dan toch maar even een spuitje decapeptyl er in.

Geplaatst

Ooh dat zul je altijd zien... ik hoop dat je meteen verder kunt!

Als onze poging mislukt nemen we wel een pauze en gaan we eind zomer weer verder. Maar ik hoop eigenlijk dat het niet nodig zal zijn en dat het een keertje raak is!

Groetjes KrisKras

• 2 maanden later...
Geplaatst

Het is hier wel niet zo actief met schrijven zie ik, maar toch wil ik een balletje opgooien.

Hebben hier meer meiden problemen de laatste tijd met Geertgen? Wij doen dan wel eiceldonatie, maar toch.

Eerst het geklooi met de verzekeringen en vergoedingen. Toen stopte abrupt de samenwerking met Genk, dat is Dusseldorf geworden. We hebben daardoor dus geen vesre TP kunnen krijgen maar alles is direct ingevroren.

Toen mochten we ons weer klaarmaken voor de cryo TP. Dat ben ik nu dus, sinds donderdag. En gisteren kreeg ik als klap op de vuurpijl een telefoontje van GG dat ze waarschijnlijk geen cryo kunnen Tp'en omdat ze geen goede ontdooicultuur hebben. Nou vraag ik je....

herkend iemand dit of heb je er al wat mee gedaan?

Ik ben het gewoon helemaal zat en overweeg over te stappen.

Geplaatst

oe, dat klinkt niet goed. op zich is samenwerken met dd niet gek, ik hoorde nl dat er een arts is komen werken in geertgen die eerst in dd werkte. maar maakt het misschien wel duurder? en het hoort natuurlijk niet dat jij als 'klant' daar de gevolgen van ondervindt. pff ik hoop dat het wel weer goed komt, ik was altijd erg enthousiast over geertgen.

Geplaatst

Ik zat ook bij Geertgen, we hebben nog een laatste poging, en ik heb inderdaad vernomen dat de samenwerking met Genk is gestopt.. vreemd??

Wij hebben na een aantal maanden rust op 22 juni weer voor het eerst een gesprek voor een evt. derde poging, ik ga dan eens goed navragen hoe de vork aan de steel zit..

Ik hoop dat je snel een TP mag hebben!

Groetjes KrisKras

Geplaatst

meiden, ik las een bericht op freya over Geertgen wat ik nogal verontrustend vind. Volgens mij zit er echt iets helemaal fout daar...

ik citeer:

"Ik kreeg vandaag te horen dat er een grootschalig onderzoek loopt naar de Geertgen kliniek.

Er zou op grote schaal fraude gepleegd worden en er zouden behandelingen gedaan worden zonder de juiste vergunningen.

Dit zou dus betekenen dat rekeningen die de Geertgen verstuurt niet meer betaald gaan worden.

Dit geldt sowieso voor VGZ, IZA, TRIAS, Unive verzekerden, maar dit kan ook voor andere verzekeringen gaan gelden, als er namelijk fraude wordt gepleegd vervallen alle rechten op vergoedingen.

Ik vond wel dat jullie dit moesten weten"

Geplaatst

Bedank sen1972 voor de info.

Wij lopen ook sinds vorig jaar maart bij Geertgen en ik weet dat het de laatste tijd erg rommelt en veranderd wat niet allemaal ten goede komt maar goed dat buitenzijde.

Nu ik jou info. leest maak mij eigenlijk een beetje heel erg ongerust en een beetje bang. Ik heb ook op de freyasite lopen zoeken maar ik kan de info.die je gaf niet vinden.

Zou je detaileerde kunnen uitleggen waar je het precies heb gelezen ( niet dat ik je niet geloof dat doe ik juist wel maar wil het zelf ook ff lezen nl.) .

BVD,.

Liefs Corina.

Geplaatst

hoi Corina,

ik begrijp dat het bericht je een beetje bang maakt, ik ben er ook van geschrokken. Maar ik vond toch dat ik het hier moest melden. Ik weet natuurlijk niet of het echt waar is maar je leest de laatste tijd steeds maar vage berichten over Geertgen waardoor ik nu ga denken waar rook is, is vuur snap je wat ik bedoel.

ik zal proberen een link naar het bericht te plaatsen, hopelijk doet'tie het http://www.freya.nl/web_forum/lees_bericht2.php?jaar=2011&ID_NR=1656&smnr=53#onder

liefs

Sen

Geplaatst

Dankje wel Sen1972 ik heb het gevonden en gelezen, en ik wil het wel geloven maar ik vind het ook een beetje vaag, ik wil wel weten waar het precies vandaan komt.

En moeten de patienten/clienten dan niet persoonlijk dmv evt. een brief op de hoogte worden gebracht zodat wij en vele met mij niet voor complete verrassing komen te staan met een groot bedrag wat dan niet vergoed word!!!????

Liefs Corina.

Geplaatst

Wij hebben ook een beetje geklooi met Geertgen. Van onze laatste poging kregen we dus ook ineens geen vergoeding via VGZ.

Van Geertgen krijg ik te horen dat het wel vergoed moet worden. ze zijn in gesprek met VGZ.

VOlgens VGZ zou geertgen geen licentie voor ivf zou hebben. Maar wel vreemd want onze 1e en 2e poging is wel gewoon vergoed geworden.

Wij hebben nu ook zoiets van; als we van te voren geinformeerd zouden zijn dat we de 3e poging niet vergoed zouden krijgen, dan hadden we een ander ziekenhuis

gekozen voor de IVF. Dus de rekening aan geertgen hebben we ook nog niet betaald. Eerst maar eens een goede regeling.

Maar volgens dr. Ruis zou alles goed komen.

Morgenvroeg hebben wij ons laatste evaluatie-gesprek. Daarna gaan we door naar dusseldorf. Dit omdat ze daar toch wat meer onderzoek en behandelingen kunnen doen. Maar we gaan dan natuurlijk ook nog in op die verzekering!!

Geplaatst

Oh nee, ik schrik van alles wat ik hier lees.. En we wilden onze laatste poging nog wel bij Geertgen doen.. 22ste hebben we een gesprek met dr. W. Misschien kan hij het een en ander verklaren... Wat doen jullie nu?

Geplaatst

hi Wannabemom,

Ik heb een vraagje, wij zitten ook bij Geertgen en twijfelden om naar Nijmegen te gaan of naar Dusseldorf.

Ik zie dat jijzelf ook voordat je bij Geertgen kwam bij Nijmegen bent geweest. Wat zou je ons aanraden, Dusseldorf of Nijmegen.

Wij hebben eind augustus ook een intake bij Kinderwunsch (Dr. S). Mag ik vragen waarom jullie geen ivf meer mochten doen in Nijmegen.

Wat is de reden dat jullie weg willen bij G. Wij zaten ook te klooien met VGZ, maar heb inimddels begrepen dat ze toch gaan vergoeden. Maar ik weet niet of ik gewoon niet beter direct naar Dusseldorf zou moeten gaan. Is het daar beter?

Ook heb ik gelezen dat ze nu zelf de terugplaatsing doen in Elsendorp en niet meer in Genk? Klopt dat?

Heeft hier iemand anders nog meer informatie over. Wil eigenlijk voorkomen dat we rond blijven hoppen, wat zouden de anderen hier op het forum adviseren. DD?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden