Ga naar inhoud

Geertgen te Elsendorp

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Sen1972: Wij zijn vandaag bij Geertgen geweest en de BMS was goed dus ben komende 3wkn onvankelijk en nu maar hopen dat er nu wel een match is maar goed dat wordt nu in spanning afwachten. Vrijdag aanstande belt dr.W 's op over hoe of wat want dr.R heeft vakantie.

Ik heb ook aan dr.W gevraagd waar ze dan opletten en ze letten voornamelijk op je uiterlijk en je kleur ogen en totaal niet naar je bloedgroep of iets dergelijks.

Liefs Corina.

• Reacties 289
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sen,

Balen dat er een follikel weg was. Kan me voorstellen dat je jezelf hier klote door voelt.

Dat je niet meteen hoort hoeveel eicellen er zijn is spannend.

Maar morgen hoor je wel meteen hoeveel embryo's er zijn en wanneer de tp zal zijn, dat is dan wel weer prettig.

Heel veel succes, ik duim voor je!!!

Corina,

Wat goed dat je lichaam er weer klaar voor is!

Heel veel succes met het slopende wachten of dat er een donormatch zal zijn.

Ook voor jou draai ik m'n duimen.

Wannabemom,

Ook hier in dit topic wil ik je succes wensen!

Geplaatst

Denise, hoe gaat het met jou? Heb je nieuws te melden? (ik hoop van harte dat geen nieuws goed nieuws is...)

Sen 1972, dat lijkt me ook inderdaad een behoorlijke domper. Je wil natuurlijk graag van al die spaarzaam verkregen follikels gebruik kunnen maken. Heb je al contact gehad met Genk?

He meiden, wat een nare berichten over weinig eicellen en follikels toch......

Wannabemom, de trotse bezitter van 2 embryo's. Jammer natuurlijk dat ze er 4 voor hebben moeten ontdooien maar als ze allebei netjes 8,5 maand blijven zitten is dat natuurlijk niet erg ;). Wanneer mag je testen? succes met de wachtbank!

Over wachtbank gesproken...

Wish! Hoe gaat het met jou? Wanneer weet je wat over het resultaat? Het is je van harte gegund meid!

Corina, slopend lijkt em dat om gewoon niet te weten waar je aan toe bent? Hebben ze een percentage gegeven ofwel de kans van slagen m.b.t. de match? Zit je nu 3 weken op een telefoontje te wachten? Heel veel succes!!!!!!!!!!

Hier pas 26 november volgend bezoek. Geen klachten of bijzonderheden van de Lucrin verder. Sleutelwoord is wachten dus. Maar ondertussen jullie volgen natuurlijk. En ik hoop op veel positief nieuws hier...

Groetjes, NKM

Geplaatst

nog geen nieuws van Denise, ik hoop ook inderdaad dat geen bericht, goed bericht betekent

vanmorgen Genk gebeld, er is één eicel gevonden en deze is ook bevrucht. Het is niet veel maar het kan genoeg zijn! Morgenochtend moeten we terugbellen of hij goed doordeelt en zoja dan hebben we 's-middags de tp. Afwachten dus. We wachten wat af zo in die MMM hè... soms is het echt zenuwslopend.

fijne avond allemaal

Geplaatst

NKM,

Ik voel/merk niks aan mijn lichaam.

Geen naderend ongie gevoel etc.

Wachten af wat er donderdag zal gaan gebeuren......

Jij hebt 26 nov het volgende bezoek. Dat is over 10 dagen, dat schiet al op!

Ik tel met je mee af oké.

Sen,

Dat de eicel goed bevrucht is vind ik een positief bericht!

Het hele voortraject bestaat ook uit wachten, spanning etc. en dan komt dat ellendige wachtbankje er ook nog eens achteraan.

Pffffff!

Echt heel veel sterkte morgenvroeg met het plegen van het belletje!

Hoop zo dat je goed bericht kan plaatsen dat er een tp zal zijn van jullie toppertje!

Ik zie in de handtekening van Denise dat ze tp heeft gehad van 1 embryo!

Succes Denise!!!

Nathalie,

Hoe is het gegaan???

Geplaatst

Nou hier weer terug van Genk! En het viel me toch wel een beetje tegen. We hadden gisteren een telefoontje gehad dat er nog 2 zouden zijn. En daar had ik me best op verheugd. En nu ineens was er nog maar 1tje van de 4 over.... Ik vind het best wel moeilijk om nu nog positief te blijven.

We gaan er eigenlijk al bijna van uit dat we straks weer voor ICSI 2 moeten gaan. Weet iemand trouwens of ze daar aan kerst-sluiting doen??Hoop het heel erg van niet. Anders moeten we misschien een maandje meer wachten.(heb ik natuurlijk geen zin in)

Geplaatst

Wish, wat gevat van jou! Het was nog niet bij me opgekomen om de handtekening te bekijken....

Denise...succes!!

Wannabemom, vorig jaar had Genk wel een kerst stop helaas. Ik vrees dat het dit jaar ook weer zal zijn. Verder is het natuurlijk rot dat er 1 van de 2 toch niet goed is door blijven delen. Maar dat zegt wel weer genoeg over de andere. Dat moet dan gewoon een toppertje zijn! Dus ik hoop toch voor je dat die ene blijft ´plakken´.:gekruiste vingers 4

Groejtes, NKM

Geplaatst

jaja, daar ben ik dan, terug uit genk. Om half 2 zou de tp zijn, dat werd uiteindelijk 16.00 uur en om 19.15 uur waren we thuis. Al die !@#-files, ik kon wel gillen...

Maar goed, mini-me zit erin en hopelijk blijft ze goed zitten;)

Had een erg gezellige buurvrouw naast me liggen in het kamertje dus de 1,5 uur toch nog wel redelijk doorgekomen daar in genk.

@Wannebemom, jij moest vandaag ook een tp laten doen.......wie waren jullie? ik heb iedereen in me opgenomen en ik heb wel een vermoeden wie je bent....heb je zwart kort stekelig:D haar????

@sen....vind het klote voor je dat de punctie zo is tegengevallen... Hoeveel follikels zijn er uiteindelijk gevonden dan? en kwam je niet in aanmerking voor een rescue-iui?

Nu maar duimen tot morgen en hopelijk is de ellende niet voor niks geweest...oo ik zie nu dat er uiteindelijk 1 is bevrucht. Zo zie je maar, veel eicellen of weinig, het hoeft niet uit te maken, ik had er ook 1...wedden dat dit onze toppers gaan worden?

@wish...hoe is het met jou? Jouw testdatum is nu wel erg dichtbij denk ik?Voel je al iets? of niets? ook nog niet stiekem getest?

@nkm...nog 10 daagjes dat zit jij ook weer bij geertgen;) en gezellig dat je ons zolang in de gaten komt houden;)

Hoop niet dat ik iemand vergeten ben....ga nu ff lekker rustig aan doen...

O ja, ik weet niet of jullie bekend zijn in de musical wereld? Maar toen ik de behandelkamer uitliep werd ik omvergelopen door Brigiite Neijman....Die ging er in. Vond het wel komisch en moest het even kwijt...

xxx

Denise

Geplaatst

Wannabemom,

Dit bericht zal er inderdaad flink inhakken, kan me wel voorstellen dat je hier flink van baalt en dat het moeilijk is om hier positief bij te blijven.

Maar de cryo die nu terug gezet is, is wel een volhouder!

Succes!

NKM,

Goed he, haha!

Van wanneer tot wanneer had Genk een 'winterstop'?

Denise,

Pffff, van dat wachten in Genk worden wij ook niet goed.

We gaan elke keer op tijd van huis zodat we niet te laat zullen zijn.

In ons achterhoofd weten we wel al dat het uit zal gaan lopen en dat we waarschijnlijk lang moeten wachten.

Maar als je er eens niet op tijd zult zijn, zul je zien dat hun niet uit lopen en dat je embryo of cryo al op jou zit te wachten en dat de tp al plaats had moeten vinden omdat het anders te lang duurt voor de embryo/cryo voordat hij/zij terug gezet gaat worden.

Snap je me nog?

Maar het gaat erom dat je een tp hebt gehad!

Wat was de kwaliteit van de embryo?

Vinden jullie het ook vervelend dat je bij een verse tp wel informatie krijgt over de embryo en foto's te zien krijgt en dat dit bij een cryo tp niet is.

Je wil dan toch net zo goed weten wat de kwaliteit is en hoe de cryo eruit ziet.

Wij tenminste wel en jullie?

Geplaatst

Heej Denise;

Nou nee ik ben niet degene met zwart kort haar. Ik heb halflang bruin haar. Vandaag had ik een tuniek met legging aan. Wij waren ook om half 3 aan de beurt. Pas om 4 uur naar binnen geroepen. We waren helemaal de laatsten. Om half 5 gingen we weer naar huis.

Het was inderdaad druk he.

Ik had gisteren te horen gekregen dat ik 2 terug geplaatst zou worden. Had me daar ook helemaal op verheugd.

Vlak voor de TP kregen we zo'n geel briefje. Daar stond nog maar 1tje op. Werd toen wel ineens ff beetje emotioneel. Dus had wel wat traantjes tijdens de TP. Had me er niet echt op voorbereid dat van de 4 embryoos nog maar 1tje goed genoeg zou zijn.

Ik hoop echt wel dat we toch nog (als het nodig is) dit jaar de nieuwe poging kunnen starten. Vind het verplicht moeten wachten echt vreselijk. De punctie zal dan wrs. pas na 1 januari zijn.... Maar tja eerst ff komende 2 weken afwachten.

Geplaatst

Hallo allemaal,

Gisteren punctie gehad, met een zwaar roesje. Dr W gaf me meer dan hij normaal deed, omdat het toch pijn bleef doen. Mijn rechtereierstok lag ook weer helemaal naar achter, dus daar moest lekker op geduwd en gedaan worden. Pfff, maar al met al was het de fijnste punctie tot nu toe (van de 3). Gister lekker de hele middag mijn roes uitgeslapen en ik voel me eigenlijk super goed.

Net de uren af zitten tellen tot 11uur, en dan is die telefoon natuurlijk de hele tijd in gesprek. Ik had het niet meer. Maar super goed nieuws :happydance:, 14 eitjes bevrucht en morgen om 13:30 al de terugplaatsing. Dat vind ik wel snel, de vorige keren was de terugplaatsing pas een dag later. Ik ga er maar vanuit dat het goed nieuws is, en dat onze emmies zich supersnel delen. Ik hoop zo dat het deze keer mag gaan lukken.

Morgen dan ook vantevoren en erna acupunctuur, om die kleine uk zich lekker te laten innestelen.

Ik lees van jullie dat er kans is op lang wachten in Genk. Niet anders dan bij t Geertgen dus ;) Ik ben benieuwd en heel erg blij! Maar ook bang voor minder goed nieuws als we morgen daar zijn. De emoties vliegen echt alle kanten op.

Nou dames allemaal good luck met wachten! Ik mag 5 dec testen, dus ik ga beginnen met hele mooie tekeningen te maken voor sinterklaas :happy7:

Liefs Nathalie

Geplaatst

Nathalie,

Joehoe, 14 eitjes kunnen bevruchten, hoop dat deze allemaal mooi door gaan delen!

Hoeveel embryo's willen jullie terug laten plaatsen?

Succes!!

Wij hebben bij de vierde poging in dubio gezeten.

Omdat er in het weekend blijkbaar in Genk geen tp gedaan wordt, kregen wij te horen dat de tp op maandag zou zijn.

Dit was dag 5 na punctie.

Dit vonden wij erg lang en hebben naar Geertgen gebeld en naar Dr. Ruijs gevraagd.

Met hem overlegt en gekozen om voor een tp op dag 2 te gaan en dat de rest van de embryo's cryo's konden worden.

Als je een embryo zo snel mogelijk invriest is dit blijkbaar beter om een cryo te worden dan dat je een embryo op dag 5 in laat vriezen. Dit gaat dan blijkbaar niet goed omdat de embryo 'te ver' is door gaan delen en rijp is voor een tp en niet om in te vriezen.

Zo heb ik het toen begrepen.

Dus dag 2 een tp is goed hoor.

Heb er destijds ook een enquête voor aangemaakt hier op dit forum.

Geplaatst

Lieve Wish,

Dank je wel voor je berichtje, dat stelt me super gerust. Heb ook je enquete nog even nagelezen. Het gaat overal anders dat heb ik wel gelezen en hoe eerder terug hoe beter, dat is wel zo fijn om te lezen.

Voel me nu al heerlijk, terwijl die ellendige wachtweken nog moeten beginnen.

Ik heb zo goede hoop voor deze poging!

Lfs Nathalie

Geplaatst

wow Nathalie, 14 embryo's.. wat een luxe!!! succes morgen met de tp

ik ben vandaag in Genk geweest voor de tp. Ging best snel allemaal daar. De rit erheen en terug nam meer tijd in beslag (3 uur enkele reis). Onderweg terug zijn we nog even gestopt bij de Mac en toen kreeg ik me toch opeens een kramp. Werd er gewoon een beetje bang van. Allerlei doomscenario's gingen er alweer door mn hoofd. Ik kan me wel herinneren dat ik de vorige tp ook zo'n kramperig/zeurderig gevoel had in mn onderbuik/rug maar nu was het best heftig. Mijn vriend zei (ik denk om mij gerust te stellen) dat het vast door de koude milkshake kwam die verkeerd op mn darmen viel maar het voelde echt als een soort menstruatiekramp. Zegt dit jullie iets?

Geplaatst

Ik heb vanmiddag naar Geertgen gebeld en heb een afspraak gemaakt voor begin dec.

Nog voordat ik op Cd21 zit.

Hoop dat we meteen door mogen gaan, dan kan ik op Cd21 beginnen met de ondertussen erg welbekende Decapeptyl!

De ass. dacht dat we niet meteen door mochten gaan, dat er een cyclus tussen moest zitten.

Ik gaf aan dat we dit de vorige keer wel mochten en toen zei ze dat ze het eerlijk gezegd niet wist hoe het 'precies' zat.

Tja, zeg dan niks....toch?

Ach, we zien wel wat de gyn gaat zeggen. Verwacht dat we meteen door mogen gaan.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Geplaatst

@ Wish: Tja, als je iets niet weet, zeg dan niks. Misschien mag het wel en kun je meteen door. Als je er zelf klaar voor bent dan is het toch goed?!

Wij hebben donderdag terugplaatsing gehad van 1 topper en 1 heel goed embryo. Van de 14 zijn er 10 overgebleven, waarvan er nu 2 lekker bij mij zitten en 8 in de vriezer. Zo goed, hebben we het de eerste 2 pogingen niet gehad. Dus dat geeft allemaal goede hoop.

Vind wel dat ik pas laat mag testen, op 5 december. Mooie dag wel maar dat is bijna 3 weken na de punctie. Maar goed, wachten moeten we toch.

Ik denk dat ik me maar aan ga melden bij het wachtbankje van december.

Hoe is het met de rest?

Liefs Nathalie

Geplaatst

Wish, inderdaad stom van die assistende, zeg dan gewoon niets als je het niet zeker weet.

Nathalie, das een mooi resultaat meid. Hebben ze nog gezegd hoeveel cellig/graad de emmies waren? Je testdatum kan wel kloppen want ik heb woensdag de tp gehad en op mijn brief staat 4 dec. testen. Vind ik inderdaad best laat. Dat is 19 dagen na de punctie en 16 dagen na de tp. Ik weet ook niet waarom zo laat, misschien heeft het te maken met de Pregnyl die je daarna nog 4x moet nemen? Ik heb trouwens 4 x 5000IE gekregen maar moet er de helft van wegggooien, vind ik echt zonde. Zou het kwaad kunnen als ik gewoon alles spuit, misschien extra ondersteuning of werkt dat niet zo?

heb jij last gehad van menstruatie-achtige buikpijn/kramp na de tp?

Geplaatst

pffff. nou ik zit nu op wd 5. Ik heb besloten om me niet druk te maken over wat ik wel of niet voel. En ik blijf positief, maar ergens zegt mn gevoel dat het gewoon niet gelukt is. Het is makkelijker om dat te denken dat om te geloven dat ik ooit een positieve test in handen zou hebben. Pure zelfbescherming dus. Nou ja, we zien wel...

@sen, ik heb afgelopen dinsdag mijn tp gehad en ik mag de 28ste al testen, zit wel veel verschil in dan vergelijken bij jou. en wat betreft de pregnyl, je mag hem zeker niet gemaakt en wel in de koelkast wegleggen. Ik snap dat je het zonde vind om het weg te gooien. Ik ben ook beetje bij beetje aan het sparen met medicijnen. Al gaat dat heel moelijk bij geertgen haha.

@wish

Ik mocht ook meteen door hoor, mijn eerste ivf was gelukt en gewoon weer op cd 21 begonnen met de deca. Dus ik heb goede hoop voor je. Bij een cryo tp moet wel een hele cyclus zitten, maar dat komt dan weer omdat je cyclus eerst weer natuurlijk moet zijn na al die deca.

@nathalie.....mooi aantal zeg!!! Daar moet de juiste tussen zitten...

Wie mag er van ons nu als eerste testen?

Ik de 28ste....

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geplaatst
@ Wish: Tja, als je iets niet weet, zeg dan niks. Misschien mag het wel en kun je meteen door. Als je er zelf klaar voor bent dan is het toch goed?!

Wij hebben donderdag terugplaatsing gehad van 1 topper en 1 heel goed embryo. Van de 14 zijn er 10 overgebleven, waarvan er nu 2 lekker bij mij zitten en 8 in de vriezer. Zo goed, hebben we het de eerste 2 pogingen niet gehad. Dus dat geeft allemaal goede hoop.

Vind wel dat ik pas laat mag testen, op 5 december. Mooie dag wel maar dat is bijna 3 weken na de punctie. Maar goed, wachten moeten we toch.

Ik denk dat ik me maar aan ga melden bij het wachtbankje van december.

Hoe is het met de rest?

Liefs Nathalie

Hey!

Ik dacht "eens ff kijken op dat forum" .

Heel veel succes Nathalie!

Hopelijk kunnen we snel boot-post hebben met goed bericht!

( hopelijk toekomstige mam van Lowieke en polleke ) Daniëlle

Geplaatst
pffff. nou ik zit nu op wd 5. Ik heb besloten om me niet druk te maken over wat ik wel of niet voel. En ik blijf positief, maar ergens zegt mn gevoel dat het gewoon niet gelukt is. Het is makkelijker om dat te denken dat om te geloven dat ik ooit een positieve test in handen zou hebben. Pure zelfbescherming dus. Nou ja, we zien wel...

heeeeel herkenbaar, iedereen zegt 'je moet positief blijven" maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Vooral als je al zoveel teleurstellingen te verwerken hebt gehad. Maar het is allemaal goed bedoeld. Ik neem me ook steeds voor om me niet druk te maken maar dan betrap ik mezelf erop dat ik het toch doe. Ik wil zo graag een tussenweg zoeken, niet te positief en niet te negatief. Een negatieve instelling is ongezond en te positief kan als gevolg hebben dat je hoog vliegt en dus keihard kan gaan vallen...

v.w.b. de pregnyl bedoelde ik eigenlijk niet een klaargemaakte spuit in de koelkast leggen maar gewoon alle 5000IE nemen i.p.v. 2500IE maar ik weet niet of dat misschien juist averechts werkt....?

meiden, fijne zondag nog... hier is het stralend weer.. wel fris

xxx

Geplaatst

@ Danielle (alias mama van Lowieke en Polleke): Eerst die wachtweken maar eens doorkomen, maar ik ga stiekem al een bootje klaarmaken ;) Maar wel fijn dat je zo'n gezellige buurvrouw was daar in Genk, anders was het helemaal raar geweest in dat hok.

@ Sen: Ik zou niet zomaar meer gaan spuiten dan je aangegeven is. Je kunt altijd die andere ampul bewaren, of is het er maar 1? Ik zelf mag die fijne bolletjes gebruiken. En ik ben nu al blij als die dingen op zijn en dat niet meer nodig is. Wat is dat toch een zooi! Maar sen, jij mag dus eerder testen dan Danielle en ik, maar Denise mag eerst. Misschien is het leuk om hier een lijstje te maken, dan hoef ik ook niet naar het wachtbankje ;) Ik heb trouwens deze keer geen buikpijn of kramp gekregen na de terugplaatsing, helemaal niks. De vorige keren wel. En de embryo's waren 4-cellig op dag 2, en dat was helemaal prima.

@ Denise: POSITIEF blijven hoor! Er is er maar 1 nodig om tot een goed resultaat te komen, komt goed! En ik snap dat je vanalles gaat voelen, dat herken ik heel goed.

Nou meiden, wachterdewacht ze en wij gaan voor GROEN!!!!!

Liefs Nathalie

Geplaatst

@danielle; heel herkenbaar hoor!

Zit nu al net zo lang te wachten als jij maar het lijkt maar niet op te schieten. Ik heb gelukkig wel heel veel afleiding komende tijd.

Ik merk zelf ook nog niks. Ga zelf ook niet te veel hopen op een positieve test. Heb al te vaak teleurstellingen gehad, dus ook een beetje zelfbescherming.

@wish; ik ga er trouwens wel van uit dat we na de cryoos meteen door mogen. Normaliter mag het na een verse poging niet, moet je eerst een cylcus wachten. Maar nu heb ik (behalve pregnyl)verder geen medicatie gehad. Hopelijk gaat het wel net passen met de kerstvakantie....Het zou toch wel erg fijn zijn als we dit jaar weer mogen beginnen.

Geplaatst

Hey meiden!

Wish, hoe gaat het met je? Begin je de moed te verzamelen voor de volgende poging? Ik vond met de mislukte IUI's dat het telkens een beetje langer duurde en wellicht werkt dat met IVF precies eender. Heel veel succes in ieder geval en ik ga je ook de volgende poging volgen en heel hard voor je duimen!

Hoe is het met de meiden op de wachtbank? Kunnen jullie je gedachten een beetje verzetten?

Groetjes, NKM

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden