Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo iedereen,

net een telefoontje gehad van de 13 eicellen zijn er 6 bevrucht, waarvan 3 hele goeie.

krijg vanmiddag 2 teruggeplaatst en 1 cryo.

ben erg blij mee zeker als je al 39 jaar bent.

Daniella heel veel sterkte en lekker opladen dat heb ik ook gedaan.

verder iedereen heel veel sterkte.

Rita

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden, allemaal heel veel sterkte en succes. Hoop dat een groen bankje gaat worden!!

Babeth, weer in de race zie ik. Duim voor je dat het geluk aan jullie zijde is!

Renate, 3 follikel dus 3 keer kans. Ik had bij mijn ovulatie-inductie 4 follikels, maar deden geen IUI, maar gewoon klussen :-)

Ben inmiddels bevallen van een prachtige tweeling! Je hebt dus zeker met IUI een grote kans op zwanger te raken en ook wel op een meerling, maar hopelijk geen 3...

Daniella, sterkte met dit moedige en zware besluit. Hopelijk genieten jullie heel veel samen de komende tijd en ie er in de toekomst nog wel een keer tijd en ruimte voor jullie om je wens in vervulling te kunnen laten gaan.

Liefs, Henkie

Geplaatst

Miekske,

Heel veel succes morgen!!

Op naar een prachtige oogst!

Pebbels,

Super zeg!

Veel succes vanmiddag en dan maar heerlijk

warm houden!

Miss Daan,

Ik ken het niet..uitslag?

Heb je dit ook aangegeven bij het zh, misschien weten

zij wel wat het is!

Ik heb er in ieder geval geen ervaring mee, sterkte!

all,

Ik zit vandaag op wd 7 en de 1e week hebben we dus gehad....

Ik moet zeggen nu ik hier op het forum zit, begint het nu

toch wel iets te kriebelen, hahahha

wd 9 is vaak spannend bij mij, dus nog 2 dagen afwachten!!

Groetjes Hermien

Geplaatst

Daniella; Wat knap om deze beslissing te nemen!! Erg bellangrijk, om even weer op adem te komen, zodat je weer wat nieuwe energie op doet. K herken het gevoel wel, dat het een obsessie gaat worden. Had ik vorig jaar heel erg, voor en na die miskraam. Maar uiteindelijk besef ik nu dat we samen ook gewoon gelukkig zijn, of dat we nu wel of geen kinderen hebben. Maar het heeft me heel wat gekost voor ik zover was.

Vind het knap dat je dit doet meid, hoe moelijk het ook is.

Sterkte!!

Miss Daan; heb jij geen allergie voor de medicatie?? 'op' de IUI hangplek topic zat Tabitha, die was ook allergies voor de medicatie, dus hou t ff in de gaten....

Spannend Hermien, k oop dat je positief mag testen....

Wat een mooi resultaat Rita, wouw!! k hoop dat wij dat volgende week ook mogen hebben...

Vandaag voor t laatst Gonal F en Deca en morgen avond Ovitrelle.... en dan ff geen naalden meer in m'n lijf.... heerlijk!!!!!

K begin best zenuwachtig te worden voor maandag. Ben wel een klein beetje bang voor de pijn, en hoe t allemaal gaat lopen. Vind het enorm spannend, en dan derest nog..... pfffttt.... Respect voor de meiden die dit al meerdere malen hebben gehad!!

Liefs

Geplaatst

Gaby: 2 december

Hermien: 3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Renata: 8 december

Meiske74: 8 december

Geplaatst

hoi meiden

ik heb het lijstje even aangevuld

Vanmorgen de tp gehad van 2 embryootjes, de wachtweken zijn weer echt een feit!!!

dames, heel veel succes!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi allemaal,

Alweer een vol bankje. Heb nog niet alles kunnen lezen maar ik wens ons allemaal heel veel succes!

Heb vanmiddag 2 top cryo's teruggeplaatst gekregen en voel me eindelijk is een keer goed. De afgelopen 2 keren was de tp een moeilijke geschiedenis. Eerste keer 3 kwartier, 2e keer 20 minuten en jawel nu 5 minuutjes. Nou als dat een voorbode is dan heb ik er zowaar een beetje vertrouwen in.

@ Meiske wil je mij ook op het lijstje zetten? Testen 10 december.

Ik ga straks alles even lezen en dan kom ik weer terug.

Liefs,

eus

Geplaatst

Meiske en Eus,

Allebei een tp achter de rug vandaag, en nu weer de beruchte weken in!

ik wens jullie allebei veel sterkte en succes toe!

En we maken er een hele mooie groene wb van!

Tweety,

Fijn he', de spuiten aan de kant en nu dus op naar de punctie.

Maak je niet te zenuwachtig voor de punctie, hoe ontspannen

je bent hoe beter het gaat, maarja dat is natuurlijk makkelijker gezegd

dan gedaan!

Succes en sterkte!!

Ik krijg nu steeds meer last van hoofdpijn, geen goed teken voor mij.....

Nog maar even afwachten!

Geplaatst

hallo dames,

net de tp gehad van 2 hele mooie emmies en 1tje in de vriezer. Ik voel me zo gelukkig op dit moment ook al weet ik dat het mis kan gaan, maar heb voor het eerst twee emmies in mijn buik dat voelt zo goed.

mezelf ook toegevoegd

Eus wanneer mag jij testen? heel veel succes dit keer.

Tweety : Ik zal 29 nov voor je duimen.

pebbels: 11 december

groetjes

Rita

Geplaatst

Hermien,

ik zal hard voor je duimen dat je de 9 dagen haalt en veel water drinken met je hoofdpijn .

4e icsi , ik hoop dat het deze keer groen wordt voor je.

liefs

Rita

Geplaatst

Heb vanmiddag 2 top cryo's teruggeplaatst gekregen en voel me eindelijk is een keer goed. De afgelopen 2 keren was de tp een moeilijke geschiedenis. Eerste keer 3 kwartier, 2e keer 20 minuten en jawel nu 5 minuutjes. Nou als dat een voorbode is dan heb ik er zowaar een beetje vertrouwen in.

Eus, fantastisch nieuws! 2 cryo's nog wel! Veel succes meid! Hopelijk dit keer knal erop en zwanger!

liefs,

Ellen

Geplaatst

Ook aan Babeth: succes met het wachten! Ik duim voor je!

en ook aan de andere meiden natuurlijk! Ik volg met jullie mee, al zal mijn wachtbankje pas in januari of begin februari zijn (hopelijk toch).

:gekruiste vingers 3

:wav:

GROEN voor allen en allen voor GROEN

:wav:

Geplaatst

net de tp gehad van 2 hele mooie emmies en 1tje in de vriezer. Ik voel me zo gelukkig op dit moment ook al weet ik dat het mis kan gaan, maar heb voor het eerst twee emmies in mijn buik dat voelt zo goed

Hoi Rita,

Gefeliciteerd! En héél veel wachtsucces, de zenuwen errond zijn killing. De hoeveelste ivf/icsi is het voor je als ik mag vragen? Ik heb de eerste icsi ronde achter de rug (helaas negatief), en ben nu al aan het overwegen om naar 2 embryo's te laten plaatsen als dat mag. Zou dit mogen denk je ,zo snel? Ben net geen 30..

liefs,

Ellen

Geplaatst

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

Eus, ik heb je toegevoegd hoor!

dames,allemaal erg veel succes

Geplaatst

he he de eerste wacht week zit er op.

De week is best snel voor bij gegaan ook doordat op werk heel druk is en ik ook 2 avonden over gewerkt hebt.

Ben wel behoorlijk moe nu , moet moeite doen om nu al niet te gaan slapen , ik denk combinatie door het vele werken en hormonen

Dit weekend lekker relaxen thuis.

allemaal fijn weekend

Geplaatst

Hallo dames,

ik heb vandaag mijn terugplaatsing gehad van 2 Emmy,'s. À kwaliteit en 8/9 cellig. Ik mag 11 december testen.. Dus ik neem heel rustig plaats in de wachtbankje van december..

Groetjes t

Geplaatst

Hoi meiden

Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties. Ik blijf jullie wel allemaal volgen hoor.

@TK: Fantastisch meid dat je 2 emmies bij je draagt. Heel veel succes met je wachtweken en op naar GROEN.

@Babeth: Ook voor jou weer een spannende tijd. Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat het geluk met jullie zal zijn.

Ik blijf je volgen.

@Alle meiden die bezig zijn met spuiten, puncties, TP's, wachtweken................ heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hallo

Ook wij hebben deze week een terugplaatsing gehad. 1 embryo van 8 cellen.

Ik lees wel dat er veel verschil zit wanneer iedereen mag testen.

Ik pas 15 dagen na terugplaatsing, maar het kan dus ook eerder. Wie weet raad ??

Iedereen veel succes

Geplaatst

14 dagen na de punctie (wordt gezien als eisprong) kan op zich al prima!

Hallo

Ook wij hebben deze week een terugplaatsing gehad. 1 embryo van 8 cellen.

Ik lees wel dat er veel verschil zit wanneer iedereen mag testen.

Ik pas 15 dagen na terugplaatsing, maar het kan dus ook eerder. Wie weet raad ??

Iedereen veel succes

Geplaatst

Hallo!

Vandaag zitten we op wachtdag 8 en ik kan jullie zeggen dat ik al lichtelijk gek begin te worden! Broekloeren wordt weer een feit vanaf nu! Hoe komen jullie toch die dagen door? Gelukkig hadden we vanmorgen sinterklaas bij de voetbal v/d jongens en strakjes moet ik weer werken tot 23:30 dus weer een beetje afleiding.

Ik voel nog steeds wel wat mijn eierstokken en steekjes in die buurt. Konden we maar in de toekomst kijken! Ben benieuwd hoe dit allemaal loopt voor iedereen.!

Geplaatst

Esther (EDR): 1 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

Ik heb mezelf ook maar even op het lijstje gezet. Ik zit nu op wachtdag zeven na de tp en ik moet zeggen dat de spanning wel begint op te lopen hoor. Ik heb al vanaf dag 2 na de tp ongikrampjes, soms licht en soms wat heftiger. Vanaf morgen gaat het spannend worden, de vorige behandelingen kreeg ik op wachtdag 8/9 een zware onderbuik en wist ik dat het mis zat. Ik heb nog nooit eerder zo snel die ongikrampjes gehad en dat maakt me erg onzeker. Aan de ene kant ga ik daardoor hopen, aan de andere kant ben ik zo bang voor de pijn die weer gaat komen als het weer mis is.

Bah...rotweken.

Dus loes...herken me helemaal in jou!

Hoe is het met de rest van de wachtenden? Al ergens last van of juist niet?

Geplaatst

owww Esther,

ik krijg de kriebels van je over denk ik, zo spannend!!

JIj mag het spits afbijten, we gaan voor groen hoor.

Annelot, ik test ook op dag 14 na de punctie, in Brussel hanteren ze dag 17 na de punctie en in DD 14 dagen na de tp.

Zelf ben ik ervan overtuigd dat als het raak is ik het zelf weer vroeger dan de testdatum zal merken.

Loes, wat nbetreft het doorkomen van de dagen....blijven ademen ....nee zonder flauwekul het is afzien en het is lekker als je afleiding hebt. Dat broekloeren daar krijgt iedereen het druk mee volgens mij in de 2de week. Het is zo ellendig met die utrogestanbollen, dan dacht ik dat ik iets voelde, met een spurt naat het toilet an dan gweoon wat van die witte troep... zucht.

dames, erg veel succes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Loes,

Ja een beetje afleiding kan geen kwaad rond deze tijd, erg he'!

En de tijd van het broekloeren is weer aangebroken, hahaha

Vanmiddag sinterklaas cadeau's gehaald en ben van nood ergens gaan

koffiedrinken, dacht dat het mis was......

Maar nee hoor het waren de bollen, hahahaha

Nou ja de koffie was heerlijk!

EDR,

Ja, killing deze tijd!

Maar ja we moeten gewoon geduld hebben en meer kunnen we niet....helaas!

Sterkte nog even he'!

Ik heb er zelf niet meer zoveel vertrouwen in......

Heel veel last van hoofdpijn en geen zwangerschaps symptomen....

Liefs

Geplaatst

Hoi allemaal,

wat is het hier veranderd zeg.....en wat heb ik lang niets van me laten horen.....maar ik ben terug ;o)

Heb zojuist (dacht ik) al een bericht geplaatst maar zie 'm helaas niet terug...dus zal wel (weer) iets fout hebben gedaan...

Ik heb een tijd lang even bewust afstand van dit alles genomen.....maar ben er nu weer klaar voor.

Ik heb zelfs vandaag m'n tp gehad van een prachtige cryo en 9 december mag ik gaan testen ;o)

Hoe is het verders met jullie???

zie nog een hoop (teveel) 'oude"bekende namen....maar ook wel weer een hoop nieuwe.....voor iedereen wens ik uiteraard het aller aller aller beste...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden