Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ook hier ziet het er naar uit dat er een einde is gekomen aan onze 1e behandeling. Sinds gisteravond bruine afscheiding wat zich nu heeft ontwikkeld tot bruinverlies. Heb ook het gevoel dat mijn menstruatie gaat doorbreken en de test vanmorgen was negatief. WAchtdag 11 inmiddels.

Wat wij nog wel apart vinden, tijdens de punctie konden ze 1 eiblaasje niet aanprikken. WEet iemand wat daar mee gebeurd? krijg je dan toch nog een eisprong? kan het bruinverlies/ menstruatie daar nog mee te maken hebben??

MissDaan voor jou ook ontzettend k*t... heel veel sterkte!

hoi Daisydoo

voor jou ook al een bericht waar je niet vrolijk van wordt...als ze een eiblaasje niet aanprikken springt die vanzelf. Indien er een eicel inzit dan wordt die zodra deze niet bevrucht is gewoon door het lichaam opgenomen. Dat gaat eigenlijk hetzelfde als met de follikel die groeit bij een cryo-tp in eigen cyclus.

Het bruinverlies zou wat oud bloed kunnen zijn van een innesteling of punctie maar kan net zo goed het begin van de menstruatie zijn, sorry. Het is nog even afwachten voor je. Ik hoop van harte dat het stopt!

sterkte meid

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Medusa, ik kan me voorstellen dat je het liefst weer zou gaan testen!!! nog even en het is weer zaterdag .-)

zelf zat ik ook al terug te rekenen maar het is echt te vroeg voor ons, wij wachten rustg af......:whistling_girl:

Jet, ik mag officieel op dag 16 na de punctie testen, maar zoals het ernaar uitziet test ik (als het nodig is) op dag 14 na de punctie....heb waarschijnlijk niet genoeg geduld voor dag 16.....

dames, heel veel succes!!!!

Geplaatst

Joepie een groene erbij, Loes gefeliciteerd. Helaas ook weer een negatieve tester, sterkte.

Het zou mooi zijn als er nog heeeel veeeel groene bijkomen.

Geplaatst

Zo, hier is het ook weer afgelopen. Vanmorgen alsnog ongesteld geworden.

Ook in de 3e poging is het ons blijkbaar niet gegund. Alles ging goed, alles zat mee. Het zag er allemaal perfect uit maar daar bereik je dus helemaal niks mee.

Ben redelijk gebroken nu. We hebben nog 8 cryo's over maar goed, als deze 2 (beste) verse emmys t al niet redden... Dan heb ik er weinig vertrouwen in. Eerst hier maar weer eens bovenop zien te komen en dan door naar jaar 4. Het moet en zal toch een keer gaan lukken.

Allemaal heel veel sterkte en succes hier. Ik ga niet meer meelezen, even wat afstand nemen. Ik neem aan dat iemand anders me wel rood wil maken. Bahhh, die kleur zou verboden moeten worden.

Dikke knuf nathalie

Geplaatst

Sterkte meiden, heel klote allemaal.

Meiske 74 hoe gaat het met je? Al bijna op de helft toch?

Vandaag de FM gehad en ik heb gewoon 16 Eiblaasjes waarvan er 9 mee gaan doen in de race. Helemaal precies op tijd krijg ik zondag 5 december de punctie en op mijn verlanglijstje staan dus mega veel bevruchtingen en sintekindjes. Helemaal happy en dat voor een bijna 44 jarige!!!

Lfs Mo

Geplaatst

Ik wil iedereen hier heel erg bedanken voor de lieve woordjes, en alle meiden die aan het wachten en hopen zijn héél veel sterkte en geluk wensen met alles.

Ik trek me nu effe terug in m'n hol.....voor een winterslaap!

gr Daniëlle

Geplaatst

ik wil ook iedereen even bedanken voor de lieve woorden na het mislukken van onze poging.. jullie zijn schatten!

meiden die onlangs ongesteld zijn geworden of negatief hebben getest, een dikke knuffel en veel sterkte

meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd.. geniet ervan!

liefs

Sen

Geplaatst

hai meiden

Nathalie80, wat een domper zeg!!!! logisch dat je even uit het veld geslagen bent, ik weet dat je van cryo´s ook goed zwanger kunt raken, dat ze bevrorderd zijn tot cryo is ook al een prestatie!

Maar voor nu heel veel sterkte!!!

Moto, wat een goede score zeg, dat er maar hele mooie embryo´s ontstaan, heel erg veel succes!!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

hallo meiden,

ik heb net een heleboel eerst gelezen, wat is weer veel gebeurd.

voor de meiden waar het niet gelukt is heel veel sterkte!!!!

en voor de meiden die wel positief zijn heel erg fijn om te lezen dat het ook kan en geef ook weer moed, geniet ervan.

vandaag is het voor mij precies een week na de tp.

ik heb heel veel buikpijn gehad en ook last van mijn zij.

vorige ivf was na een week al mislukt, dus ben nu ook heel erg zenuwachtig.

groetjes

Rita

Geplaatst

Zoveel verdriet en zoveel vreugde op slechts enkele pagina's te lezen.

Veel sterkte hoor aan de meiden die negatief hebben getest, geef het de tijd om te aanvaarden, zodat je weer de moed kan vinden om er weer tegenaan te gaan.

Voor de positief getestten: jipie!!! Deze maand is nu al groener dan november ooit was geweest hihi. Op naar nog meer groen! En rustig proberen te blijven tijdens deze helse wachtweken hoor.

liefs,

Ellen

Geplaatst

Medusa wat kl*te.... Hoeveelste dag heb je getest? Sterkte meid.

Hier ook een beetje balen, ik denk namelijk dat ik goed verkouden wordt....Heb ontzettend last van mijn keel en dat is meestal de voorbode....Kan het echt niet gebruiken nu ziek te worden!!! Zou dit erg zijn voor het innestelen of de embryo?

Wat kan ik nu het beste doen?

Geplaatst

Ik heb op wd11 getest, ik ga er nu dan ook niet meer vanuit dat het goed is, ik had dan wel een heeele lichte streep moeten zien en die is er niet,ik was er deze keer zooooo positief over, alles was gunstig, 3 top eitjes het zaad was heel goed waarom lukt het dan niet, snap er niets van.

Hoop dat er toch nog heel veel groen komt deze maand, laat het tcoh een feest maand zijn.

Miekske, ik denk dat het niet uitmaakt voor de innesteling maar anders naar het KV gaan en antigriepine nemen en hopen als je nu rustig aan doet goed slapen dat de griep alsnog aan je voorbij gaat.

Succes

Iedereen verder deze maand succes

Liefs Medusa

Geplaatst

hai meiden

Medusa, jeetje, ik had het ook niet verwacht na je eerste berichten! verdorie zeg, heel veel sterkte!!!

Miekske, ik begrijp wat je bedoelt, ik ben ook echt niet fit zit hier een beetje gammel op de stoel. Mij is verteld dat het geen kwaad kan maar als je denkt koorts te hebben of te krijgen moet je die echt onderdrukken met paracetamol!!! het embryootje is nog niet bestand tegen grote temperatuurschommelingen (daarom bv. ook geen heet bad nemen)

pas goed op jezelf, zoveel moelijk rusten en meer kun je eigenlijk niet doen.

beterschap!!!!

dames, veel succes!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Medusa wat **** zeg, sterkte...

Verkoudheid kan geen kwaad, wel de temp in de gaten houden idd. Veel slapen en drinken en hopen dat het snel over is. Beterschap dames...

Geplaatst

Medusa; wat onwijs jammer!!Terwijl er zo'n grote kans was!!Sterkte meid!!

Miekske; ik ben ook al heel de week snotterig, vorig weekend ook echt een 'griep' gevoel, opzich is dat niet zo erg, maar Zodra je verhoging krijgt gelijk aan de paracetamol om je temp. te onderdrukken.

1 troost, de buik griep die nu heerst is zonder koortst (tenminste in deze streek wel).

k heb sinds vandaag een 'zeur' buik, kan dat van de bolletjes komen? Beetje menstruatie achtig gevoel..... best logisch eigenlijk, na al dat gesjor, getrek en geduw van de week.

fijne weekend dames.... Wij vanaaf lekker sinterklaas vieren...ik ben gek op cadeautjes!!!;-)

Heel veel liefs en sterkte voor de meiden die negatief zijn....

Voor de overiges; suc6 met wachten....

Geplaatst

Tweety die "zeur"buik kan zeker door de bolletjes komen. Klinkt met heel erg bekent. Zeker vlak na het inbrengen...

Heel veel plezier vanavond

Geplaatst

Dom Dom Dom van me. Maar ik heb me toch laten verleiden om op wachtdag 9 te testen.... negatief.

Nou lees ik niet veel ervaringen hier dat het over een paar dagen alsnog positief kan zijn, dus geloof er niet meer in.

Iemand die me nog kan opbeuren ??

Vorige zwangerschap op WD 9 positief getest. Kan het dan nu anders zijn ??

Geplaatst

Ben je al overtijd als je nu hebt getest dan. Ik zit vandaag op dag 8 na de terug plaatsing ik moet eigenlijk aa maandag ongesteld worden..

Annelot misschien is ht nog te vroeg om te testen.. Ik mg de 11 de pas testen pfff zwaar hoor..

Ik voel van alles, net of ik ongi moet worden zwaar hoor. We zijn constant bezig met onze lichaam drm misschien

Geplaatst

as maandag is het twee weken na punctie (22 nov). Heb een terugplaatsing gehad op 25 nov (3 dagen vers)

De vorige zwangerschap teste ik dus op WD 9 positief ook na verse embryo van 3 dagen

Nu dus ook dag 9 en heb even een dipje..... wie trekt mij eruit !!

Geplaatst

hoi hoi,

Tjee, wat kan een mens soms blij zijn met een klein stapje in het hele proces.

Vorige keer bij de 2e poging totaal geen enkele bevruchting van de 6 eitjes. En vanmorgen werden we gebeld, van de 7 eitjes zijn er 6 bevrucht. Maandag de terugplaatsing. Joepie wat ben ik blij dat ik in ieder geval zover ben gekomen!

Mag dan 20 december testen. Maar de vorige 2 keren was ik binnen 9 dagen na de punctie al ongi. Dus ik moet die 9 dagen door zien te komen.

Wie wil mij op het bankje zetten?

Groetjes Lottepot

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden