Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

sjee....ben er even helemaal stil van....dus heb gewoon nog 2 hele pogingen??!!

Ben weer iets uit m'n dip gekomen....ik wist dit helemaal niet.

Ik leef van afspraak naar afspraak en vergeet dit soort dingen gewoon te vragen en ging ervan uit dat ik nu al naar poging 3 ging...stom misschien van mij om dit niet na te vragen maar was er gewoon van overtuigt dat het zo zou werken...jullie h ebben me blij gemaakt met jullie antwoorden...dankjewel!!

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi meiden

sorry voor het niet reageren heb het eigenlijk best druk gehad...

@ meiske wat lees ik nu jeetje gefeliciteerd meid.. voor de andere groene meiden ook natuurlijk

en heel sterkte voor iedereen bij wie het niet gelukt is...

ik heb as vrijdag me derde en laatste cryo poging (ivf1) mits ze goed ontdooien...

ik hou de 20ste aan voor het testen..

zal me zelf ff op de lijst zetten

liefs angel

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 december

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest (
licht posi test op wachtdag 8
)

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Geplaatst

Hoewel mijn test vanmorgen een donkerker streepje aangaf had ik toch ook wat bruin verlies op het toiletpapiertje......... Risico van vroegtesten....... Hopelijk oud bloed van de innesteling.....

[ATTACH=CONFIG]373[/ATTACH]

Geplaatst

De test is echt serieus dikker nu hoor, ook breed! Echt meer richting 20 hcg.

Het bruin is hopelijk (en vast) een bevestiging dat de emmie(s) goed zit(ten)!

Hou hoop, hou je vast.

Hoewel mijn test vanmorgen een donkerker streepje aangaf had ik toch ook wat bruin verlies op het toiletpapiertje......... Risico van vroegtesten....... Hopelijk oud bloed van de innesteling.....

[ATTACH=CONFIG]373[/ATTACH]

Geplaatst

Hey, wat lees ik nu?

Babeth, gefeliciteerd!!!! Het is je zoi gegund, ik hoop dat je dit keer een hele voorspoedige zwangerschap mag meemaken!

Witje, ook voor jou voorzichtige felicitaties, ik hoop met je dat het bruinverlies juist een goed teken is en dat ook jouw geduld na al die tijd eindelijk eens wordt beloond met een kindje!

Voor iedereeen bij wie het dit keer niet gelukt is, houd moed! De wachtweken zijn emotioneel en afschuwelijk en het kost altijd weer tijd en energie om je evt. weer op te laden voor een volgende ronde. Bij mij is het uiteindelijk de 3e keer gelukt, ik hoop dat jullie allemaal uiteindelijk jullie liefste wens vervuld gaan zien!

Wachtende dames: heeeeeel veel succes!

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 december

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest (
licht posi test op wachtdag 8
)

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Geplaatst

hoi dames

Angel, ik hoop dat je cryootjes goed ontdooien en je voorlopig geen nieuwe poging nodig hebt!

Sandra, deze test is inderdaad donkerder, maar het bruinverlies is schrikken natuurlijk. Mogelijk van de innesteling, hous moed he!!! we gaan samen voor augustus!

Eus en Pebbles, hoe gaat het bij jullie? succes met de laatste loodjes!

T.K. is het bruinverlies bij je gestopt?? ik hoop het van harte!!

dames, allemaal onwijs veel succes!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hei wat lees ik,Babeth je bent zwanger!!!!

Gefeliciteerd!!!!:clap2:

Ik zie helaas ook veel rood,maar dit bankje is zeker groener dan de vorige maand!

Ik hoop dat er geen rode regels meer tussen komen!

Idereen die negatief getest heeft:Heel veel sterkte!

En alle vrouwen met een positieve test: gefeliciteerd!

Marta,je hebt je punctie vandaag - heel veel succes! Ik hoop voor je dat ze allemaal bevrucht worden!!!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Ik hèb 3 dagen bruin verlies gehad en vandaag wat roder dus voor ons is deze poging voorbij...

Ik neem aan dat ik nu deze maand niks mag ivm rustmaand, betekend dat dan dat ik in januari met onze cryo mag starten heeft iemand hier ervaring mee?

Hoe gaat een cryo? Hoeveel is de kans op slagen? Is het minder dan Een embryo?? Zo veel vragen, zo veel teleurstellingen , zo veel gehuild maar de mens moet verder..

Kan iemand mij helpen met deze vragenn

Geplaatst

Hoi T.K. Wat ontzettend jammer voor je dat 't gaat doorzetten. Je kunt 't beste in het ziekenhuis navragen wanneer je de cryo exact kunt laten terugplaatsen. Ik heb zelf een cryo TP gehad en het fijne is dat je dat zonder hormonen kunt doen (alleen pregnyl + utrogestan). Wat betreft slagingskans: Mijn gyn zegt altijd dat een cryo evenveel kans maakt als een vers embryo, mits ie goed ontdooit, en dat ontdooien gaat goed in 60 procent van de gevallen. Bij mij is ie helaas niet blijven plakken, maar het traject was superrelaxed vergeleken bij ivf. Succes!

Geplaatst

TK wat rot meis..... Ga je niet meer testen voor de zekerheid?

Ik kan je niet helpen met je cryo vragen want dit heb ik zelf nog niet meegemaakt, maar ik denk

dat je wel vrij snel door kan? Weet niet waar je onder behandeling bent maar dit verschilt ook per zieknhuis.

Hoeveel cryo's hebben jullie? Hopelijk brengen deze jullie meer geluk!

Sterkte!

Geplaatst

Hoi TK

Bah meid, wat een teleurstelling voor je. Ik weet hoe je je voelt (en alle anderen hier op het forum).

Ik moest altijd een cyclus overslaan voordat ik weer verder mocht met een behandeling of cryo TP.

Heb ook vaak gelezen hier op het forum dat er vele meiden zijn die gelijk door mogen. Dus ik denk dat dat afhankelijk is van het ziekenhuis waar je loopt.

Vraag het daar iig eventjes na.

Een "verse" embryo heeft een hoger slagingspercentage dan een cryo, maar er zijn ook genoeg meiden zwanger geworden van een cryo hoor.

Ik wens je heel veel sterkte en geef jezelf even de tijd om dit te verwerken.

Liefs

Daniella

Geplaatst

Ahhhh T.K.

dus toch, verdorie zeg, wat een grote domper, je had er al niet meer zoveel vertrouwen in maar toch!!!!

wat cryo´s betreft, in sommige ziekenhuizen mag je direct door omdat het niet belastiend is voor je lichaam. Ik mocht ook door maar ik weet niet of ze in jullie zkh. mogelijk een soort van decembersluiting hebben.

Wat de kansen betreft, op zich is een cryo een mooi embryo anders wordt ie niet bevorderd tot cryo! helaas ontdooien ze niet altijd helemaal goed.

Ik was even zwanger van ons cryootje maar helaas ging het mis, er moet iets niet goed meegeweest zijn, wat ik wil zeggen: ik geloof echt dat als deze als verse bij mij was teruggeplaatst dan was het ook nite geod gegan. Gelukkig zijn er ook veel succesverhalen!!!

voor nu veel sterkte en succes!

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve Babeth

Wil jullie van harte feliciteren met de positieve test!!

En nu moet het goed gaan!

Heb nog zo vaak aan jullie gedacht:)

Hele dikke kus Arzu

Geplaatst

Yo,yo,yo vandaag hebben wij een TP gehad van Klaasje en Nico. Ze staan al op de foto en worden megaberoemd. Waarschijnlijk zijn er 3 cryootjes maar dat bericht krijgen we met de post. Ergens in 2011 zal die arriveren want ze staken nog. Ben moe en ga ff plat, lees jullie binnenkort...

Geplaatst

hai Moto,

wat goed, haha Klaasje en Nico! leuk he zo´n foto, hebben we nu ook voor het eerst...geweldig gewoon, de eerste babyfoto´s????

Laat ze lekker een plekje vinden, heel veel succes en sterkte met de killing weeks

liefs

Babeth

Geplaatst

Allereerst.....Babeth, van harte gefeliciteerd meid....zo fijn om te lezen!!

Nou, ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld....na jullie berichtjes gisteravond stond ik echt te stuiteren van blijdschap omdat ik er echt eerlijk waar van overtuigt was dat mijn/onze laatste kans eraan zat te komen.

Dat is dus niet zo ;o)

Er wordt idd vanaf de punctie geteld....maar dit is ons nooit verteld.

Maar wat vreselijk voor degene die geen cryo's hebben!!...heb hier echt nooit bij stil gestaan dat er dan gewoon een poging minder is...voel me nu zelfs best een beetje opgelaten dat wij er gewoon 7 hadden (nu nog 5)....wat is het oneerlijk verdeelt allemaal zeg.

Liefs,

Geplaatst

Tamaar, bedankt!!!

tsja, was het maar zo dat iedereen veel cryootjes had he, gelukkig zijn er nog 5 en zit daar jullie wondertje bij. Ik kan me voorstellen dat het voor jullie een hele geruststelling is

Geplaatst

Hoi,

Hoe is het met de wachtende meiden??

Is het allemaal nog een beetje vol te houden???

En Mieske hoe is het met jou?Weet je al of je eerder gaat testen??

Hier gaat het redelijk.Ben er opzich weinig mee bezig maar dat ongi gevoel blijft aan houden.

Vanmorgen werd ik wakker en kreeg ik steken een half uur lang een soort steken tussen mijn navel en mijn zij.

Ook had ik een beetje dat ongi gevoel en een steek van onder.Geen idee wat dit nu weer te betekenen heeft!!

Die steken heb ik nooit eerder mee gemaakt op die manier.

Herkent iemand dit??

Succes wachtende meiden!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Babeth, ik heb je gevolgd in een ander topic en nu zie ik hier dat ik je mag feliciteren! Wat super meid!

Ik wens je een hele goede zwangerschap toe!

Geplaatst

ahhhhh Sylvie en Dafke, dank je wel!!

andere aankomende testers, hoe gaat het bij jullie? Eus, Pebbles,Miekske?

Bianca, ik herken je "klachten" gedeeltelijk, het gevoel van een naderende menstruatie, de steken niet, maar dat wil niets zeggen hoor! houd goede moed!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hier gaat alles nog goed! Voel me op zich goed, maar heb wel een soort van zeurend/zwaar gevoel. Geen pijn maar wel dat ik voel dat mijn baarmoeder 'aanwezig' is. Bianca steken heb ik nog niet gehad, wel wat steekjes in mijn borsten.

Als ik mijn tekst zo teruglees zou je denken, misschien toch zwanger?, maar dat kan en wil ik nog echt niet geloven hoor. Ik weet het gewoon echt niet maar ik hou me rustig en ga denk ik niet eerder testen....We hebben nl ook 'beloofd' aan babyboom dit maandag te doen met hun erbij. Hopelijk kan ik me het weekend inhouden!

In ieder geval nog geen bruin of rood of iets anders van onderen, alleen maar de witte troep van die bollen haha

Liefs Miekske

Geplaatst

Miekske,

ik moest vanochtend nog aan je denken, of je mbt. het testen afspraken had gemaakt met Babyboom.

Als je bloed laat prikken weet je de uitslag in de namiddag, doe je met Babyboom een thuistest?

Ongelofelijk knap dat je kan wachten!!!! ik zou denk ik voor mijn pokerface gaan:censored2:

dames, heel veel succes!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden