Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ha decembergirls,

Heel erg bedankt voor jullie felicitatie's en ik ga Sanne bij deze ook van harte geluk wensen.

Het liefst wil ik heel 2011 zwanger blijven maar rond eind augustus is het klaar.

De eerste echo is 10 januari en o ja het kunnen er ook twee zijn misschien.

Lfs Mo

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Dees > duurt eindeloos hè!!?? Misschien dat de feestdagen een beetje sneller gaan...

@ Moto > 2!! Dat zou wel helemaal geweldig zijn! Dat hoor je de 10e dan toch?

Ik heb vanmorgen een test gedaan, pregnyl is uit m'n lichaam!! Dus mocht ik me niet in kunnen houden en eerder willen testen, dan kan dat :) Ook wel fijn trouwens om een x zo'n test gedaan te hebben! Is best simpel, maar toch :)

Geplaatst

Hallo dames,

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Wendy en mama van en geweldige zoon Kyano van 2 jaar.

Kyano is voortgekomen uit onze allereerste ICSI-behandeling in Gent en we zijn nu bezig met voor een broertje of zusje.

Ik heb op 17 december punctie gehad en op 20 december tp van 1 emmy. Superspannend dus weer.

Ik mag op 3 januari testen maar weet niet of ik zolang kan wachten.

Ik heb jullie berichtjes een beetje gevolgd en vind het zo fijn hoe jullie allemaal met elkaar meeleven en zo'n geweldige steun zijn voor elkaar dat ik hoop dat ik hier ook deel van mag uitmaken.

Allemaal heel veel succes en ik duim ook voor jullie.

Liefs Wendy

Geplaatst

Ha Wendy,

Spannend allemaal!! Je hebt het allemaal al een x achter de rug las ik, zag je er tegenop om weer te beginnen? En is de punctie je een beetje meegevallen..?? Ben benieuwd wanneer je gaat testen dan, heb je het bij Kyano ook eerder gedaan..?

Succes in ieder geval!!

Geplaatst

dames.. even een kleine update..

hier buikpijn en vlaag van misselijkheid.. (soort ongie krampen) ik denk zelf dat het goed zit! dit had ik bij julian ook!! die is dag 4.. tp dag niet meegeteld.

nou ben heel benieuwddd..! vriendinnetje uit brabant is hier dus wel lekker afleiding, en vanmiddag met de kiddies in lekker op de slee gezeten.

dames wachten duurt lang he?

het is trouwens weer net zo spannend als de eerste keer wachten.. had ik zelf niet verwacht..

suc6

liefs

Desiree

Geplaatst

@Wendy, welkom hier. Loop je nu weer in Gent?

Wij lopen helemaal gelijk, ook 17 dec punctie gehad en de 20ste tp van 2 emmies...

Lang he 3 jan..pffff...ik weet ook niet of ik dat volhou hoor.

@Rosaly, jij een dagje eerder zie ik. Heb ik ook gedaan, getest of de pregnyl uit mijn lichaam is.

ha ha....je gaat ook eerder testen dan 2 jan?

@Dees, bij jou zie ik ook 17 dec punctie en tp op 19 dec. Dat is een dag eerder, is dat bewust?

Geplaatst

Dees, wat spannend dat je dat al kan en durft te zeggen, maar ik herken het wel.....ik had ook alle keren het juiste gevoel, alleen niet zo vroeg als jij.

dames, allemaal heel erg veel succes!!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Ik had ook dat gevoel dat het goed zat. Ik durfde het alleen niet uit te spreken.

Dees hopelijk heeft jou gevoel ook gelijk!

Stekte voor alle wachtende ik duim voor jullie!

Liefs Miekske

Geplaatst

Moto, Sanne: hiephoi!!!!!

Dees, spannend! Geniet maar lekker ook al van de gedachten.

Ik heb van de 4 tp-en 2x gedacht dat het goed zat ook, maar helaas. Dit om te voorkomen dat wellicht iedereen nu extra grote hoop krijgt.

Wel bijzonder om te lezen dat Babeth en Miekske het ook hadden. Was dat luikje maar in ons buik he? Of de navel, een kijkgat... haha.

Succes, ook de rest!

Geplaatst

Sanne en Moto, gefeliciteerd!!! Wat super zeg! Heerlijke kerstdagen gaan jullie in. Niet stiekem aan de champagne he ;-)

Geplaatst

Na alle goede berichten toch een down van mij :-(

Vandaag weer meer bloed. 10 dg na punctie: kan nu toch wel heel goed de ongi zijn. Vanochtend (13 dg na pregnyl) getest.. heel licht streepje maar ik vrees dat het nog de pregnyl is geweest. Daarvoor is er gewoon teveel bloed en kramp.

Mijn vriend zegt: laat het nou even gaan, je mag toch nog helemaal niet testen. Klopt natuurlijk, maar ik had zoiets van: als er helemaal geen streepje is, dan weet ik iig dat het niet gelukt is. Hoef ik de kerstdagen niet meer in spanning te zitten. Maar ja, nu schiet ik er dus helemaal niets mee op :-s

Geplaatst

He bah Yola, wat een spanning.

13 dagen na pregnyl 10.000 lijkt het mij sterk dat je daardoor nog een streepje hebt. Dat je erg bloedt maakt het onzeker, maar ik vind echt dat er nog wel een mooie kans is hoor!

Veel sterkte... met deze gekte de feestdagen in, pfff. We hopen en duimen op een mooi dikke streep voor het nieuwe jaar ingaat!

Geplaatst

helemaal mee eens! je kunt echt geen steepje meer hebben van 13 dagen na de tp.. ik heb op dag 3 na de tp getest en het pregnyl was uit mijn lichaam hoor!! geen streepje te zien.

blijft hoogtens 6 dagen in je lijf.

hoop dat je niet al te erg ongesteld wordt, en anders.. zou ik gewoon blijven testen kijken of het streepje duidelijker wordt.

duim duim duim.

hier veel last van menstuatie krampen, te vroeg voor een menstuatie en erg pijnlijke boobs maar dat kan natuurlijk ook komen van de bolletjes, ahoewel het nu toch wel erg is! we hopen nog steeds.

dikke knuff en alvast fijne dagen!!

Geplaatst

Hoi Yola

inderdaad nog moed houden hoor, ik kan me ook echt niet voorstellen dat toegediende pregnyl 13 dagen later nog zichtbaar is met een test. Ik hoop voor je dat het bloedverlies snel stopt en dat je overmorgen een donkerdere test hebt, ellendig zo natuurlijk maar houde moed!!!

Dees, wat spannend, dat ongi gevoel hoort er bij mij ook bij, ik duim voor je!

Geplaatst

@Yola, bij mij was de pregnyl afgelopen dinsdag uit mijn lichaam en ik heb de spuit vorige week woensdag gezet.

Hoop houden!!

Liefs

Geplaatst

@Moto: Van harte met je zwangerschap en op naar de 1ste echo.

Is het er 1.............. of zijn het er 2........

Geniet ervan.

@Sanne: Meid, wat geweldig. Zo zie je maar dat je toen toch de juiste keuze hebt gemaakt.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

@Wendy: Welkom hier op dit fijne forum.

Ik wens je nog veel succes met je laatste wachtdagen en dat je positief het jaar 2011 in zal gaan.

@Dees: Wat spannend zeg. Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft. Heel veel succes.

@Alle meiden die binnenkort mogen testen............. heel veel succes.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Ik kon niet meer wachten vanochtend en heb getest

en Yesssssssssss we zijn zwanger!

Nu maar hopen en bidden dat emmy blijft zitten.

Ik durf niet te genieten nu.

Heel voorzichtig blij

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden