Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

meiden

wat een geweldig groen bankje, van harte iedereeen.

helaas ook weer rood, konden we die maar wegtoveren en iedereen een groene regel kleuren, dat zou toch prachtig zijn. voor jullie heel veel sterkte.

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi dames

Yola, Tijgertje en Joske, heel erg veel succes!!!

Bitch, je wilde nog een clear-blue test doen, de digitale met zwangerswchapsduur die blijft ongeveer 3 dagen goed, dan verdwijnt de uitslag. De gewone cb (die een + aangeeft) blijft wel goed,maar ook die van kv hoor.

groetjes

Babeth

Geplaatst

ik heb de predictor bewaard van Julian.. die is nu nog steeds zeer duidelijk te zien!!;)

even een vraagje: ik heb de test van kv gedaan die van 2 voor 5 euro.. na dikke 3 min een lichte 2de streep,, is dit nou wel of niet geldig en duurt het altijd zo lang? ok, ik zit nu pas op wd8...

iemand ervaring??

liefs

Desiree

Geplaatst

Jeetje, jeetje. De strepen vliegen hier echt om onze oren. Wat bijzonder!

Na 3 minuten is wel snel en dus zeker geldig hoor. 14 dagen na je pregnyl spuit zit je denk ik? Dan is het zeker niet daar meer van. Check even vroegtesters topic, heb ik net KV testen geplaatst van toen mijn HCG laag was.

Wow.

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 decembe

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 rdecember

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Irma: 24 december

Sanne: 25 december

Yola: 28 december

Tijgertje: 29 december

Joske: 29 december

Bitch1806: 30 december

Rosaly: 2 januari

Dees: 3 januari

pffffff dames dames wat een suspense bij mij en wat een groen bankje hier!

Nou, heb Rosaly ook maar groen gemaakt en mijzelf ook! Ik durf het eigenlijk niet zo goed... maar: een streepje is een streepje. Tijdens de kerst kon ik niet testen, maar heb vandaag en gister wel gedaan: positief! maar het blijft ontzéttend spannend: nog steeds bloed ik en het streepje is niet zo duidelijk en dik als ik wel zou willen... Dus hoping en praying dat mijn lieve kleine klompje cellen gewoon blijft zitten

@Tijgertje: hoe is het bij jou? durf je al te testen of wacht je netjes tot morgen? ik ben zo benieuwd of dd ook voor jou geluk heeft gebracht

@Joske: nog even en jij mag ook: sterkte!

Geplaatst

Wauw meiden wat een super groene maand zeg!!!!! Super :wav:

Dees je bent gewoon hartstikke zwanger hihi!! Alvast een voorzichtige felicitatie van mij!!!! De kruidvat test moet binnen 5 minuten zijn 2de streep geven!!

Of hij nu licht is of donker een streep is een streep en je bent er hartstikke vroeg bij :-D!

Liefs Bianca

Geplaatst
Zo rood het bankje van november was, zo groen is hij nu in december!!! Wat een mooie cadeaus allemaal, maar vooral een hele mooie afsluiter van het jaar 2010! Gefeliciteerd!

Het neemt natuurlijk niet weg dat er ook deze maand weer veel dames negatief getest hebben, voor jullie allemaal sterkte!!

Maar over het algemeen gezien, is dit bankje wel errrrruuuugggg groen :) Helemaal top!!!

Lfs

Helemaal mee eens! :)

Meiden GEFELICITEERD!!!!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Tjeetje, wat een heerlijk groen bankje!!!

Alle groene dames meiden, van harte gefeliciteerd!!!

Alle rode dames, natuurlijk heel veel sterkte gewenst!

Tijgertje en Joske..........ben nu echt heel benieuwd!!! Succes!!

Geplaatst

Och, Joske, ik schrijf net dat berichtje, shit zeg.......... sterkte, ik neem aan dat je in 2011 wel weer een poging gaat doen toch? Hopelijk kun je snel weer door, gun het je zo erg!!

Geplaatst

hallo dames

Joske, ik lees net dat het bij jou negatief was, wat ontzettend ellendig!!!! verdorie zeg, wil je heel veel sterkte wensen!!! wellcith staat je hoofd er helemaal niet naar maar ik hoop dat je nog wel een poging gaat wagen? voor nu sterkte!!!

Yola en Dees, jullie mag ik feliciteren, wat heerlijk.

Yola, ik hoop dat het bloedverlies snel zal stoppen!!!! Dees, je bent gewoon vroeg met testen maar binnen de 5 minuten resultaat, top toch? van harte!!

liefs

Babeth

Geplaatst

@Joske, balen. Heel veel sterkte!

@Yola, gefeliciteerd! Hoop echt dat het bloedverlies snel ophoudt.

Mijn testdatum is 3 januari maar dat ga ik niet redden hoor hahaha. Ik word zo nieuwsgierig door al die reacties hier.

Liefs

Geplaatst

@Babeth, net getest...jaahaaaaaa positief!!!

Wauw kan het niet geloven.

Ga morgenochtend nog een keer doen met ochtendurine....

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 decembe

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 rdecember

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Irma: 24 december

Sanne: 25 december

Yola: 28 december

Tijgertje: 29 december

Joske: 29 december

Bitch1806: 30 december

Rosaly: 2 januari

Dees: 3 januari

Mik: 3 januari

Even het bankje weer opgehaald!

Joske wat ontzettend kl*te!! Hopelijk kunnen jullie snel weer verder en wordt 2011 jullie jaar!

Sterkte! Ook voor alle anderen waarbij het deze maand niet gelukt is!

Mik een positieve test! Ook al! Helemaal super proficiat!

Tijgertje nu jij nog! :wav:

Geplaatst

Het regent hier bijna alleen maar positieve testen. Ik wow dat ik op dit wachtbankje zat!!

Gefeliciteerd dames!

Liefs Elke

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden