Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Miekske, wat heerlijk!!! van harte gefeliciteerd, vanmiddag krijg je natuurlijk nog de waarde van je hcg gehalte door, dit is in ieder geval geweldig nieuws, gefeliciteerd, ook je man natuurlijk!!!

liefs

Babeth

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd Miekske!! Wat onwijs fijn voor je zeg!!Geniet er maar van.

Dank je Raaut, k zal het nodig hebben!! k zie er onwijs tegen op.....

Geniet lekker van iets leuks, nieuws, gezelligs in je huis....

liefs

Geplaatst

JIPIEEEEEEE! Goed hoor miekske! Hoe gaat het nu met Babyboom?

Wat een heen en weer slingeren van enorm verdriet bij negatief testers en vreugde bij de 'zwanger' testers, ik denk aan jullie allemaal!

xxxxx

Ellen

Geplaatst

Miekske,

ik ben zo blij!!!!!!!! Gefeliciteerd, wat ontzettend fantastisch en dat het de eerste keer gelukt is! Een feestje voor jullie dus! Was het leuk met BB erbij, hebben jullie gewacht met testen? Dit moment is wel mooi vastgelegd, dat kunnen jullie volgend jaar elke keer weer terug zien!

Volgend jaar zitten wij onszelf dus te bekijken op de tv met dikke buik, hoe mooi is dat!

Hele dikke kus,

Mia

Geplaatst

Bedankt allemaal voor jullie reakties!!!

Nou net gebeld door Brussel en het zit helemaal goed!

HCG is 230! Volgens de arts is dit erg hoog dus helemaal happy!!!

Even kort we gaan nu een feestje vieren!

xxx

Geplaatst

Ow witje spannend hè!

Hopelijk krijgen jullie ook snel goed nieuws maar dat zal vast wel met die mooie testen van jullie!

X

Geplaatst

Hoi Miekske,

Wat fijn deze bevestiging en inderdaadwat een mooi hcg gehalte!

Ik ben stiekum wel blij met deze info, deed net als jij op dag 16 na punctie de digitale test, bij mij gaf ie aan 2-3 weken dus ga er van uit dat mijn hcg op dat moment ook minstens 230 was

Wanneer moet je weer bloed laten prikken?

Sandra, zit wel snor hoor!

Tweety, nog even volhouden!

liefs

Babeth

Geplaatst

@Eus, Rauut en Akara: Meiden, heel veel sterkte weer met het verwerken van deze grote teleurstelling.

@Miekske: :silly-woohoo:Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

@Tweety: Heel veel succes vanavond meid met het testen. Ik duim voor je.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Hoi Eus

Wat betreft het doorgaan van nieuwe behandelingen is idd persoonlijk.

Ikzelf ga ook door, alhoewel ik momenteel even een pauze heb ingelast. Volgend jaar gaan we van start met onze 4de ICSI behandeling.

Net wat Babeth zegt........ de wens is zo groot en iedere keer vind je weer de kracht om door te gaan.

Bij mij gaat het ook iedere keer mis bij de innesteling en ik zit er ook over te denken om Assisted Hatching toe te laten passen volgende behandeling.

Je moet toch eens wat nieuws proberen, want misschien hebben we daar wel geluk mee. Er wordt ook gezegd dat bij vrouwen boven de 36 (meen ik te herinneren) de eischil dikker kan zijn wat de innesteling bemoeilijkt. Dus dan is Assisted Hatching toch het proberen waard.

De teleurstelling is momenteel nog zo vers en ik denk dat je er over een tijdje weer positiever tegenover zal staan.

Ik wens je iig heel veel succes met je keuze.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Meikske, van harte gefeliciteerd!!

Witje, ben benieuwd naar jouw waardes, ik denk zoiezo dat je zwanger bent van een tweeling :-)

Alle negatieve testers, heel veel sterkte!!

Alle wachtenden, heel veel succes nog!!

Geplaatst
Babeth ik weet dat het wel snor zit maar wil mijn waardes weten!!!!!!!!!!!! Wij zijn zo benieuwd....

hai Sandra,

snap ik goed hoor een mooie waarde voelt ook gewoon goed, ik heb mijn waarde op ook herleid adhv. de uitslag van Miekske....

doen ze in Gent ook nog meerdere bloedafnames

Liefs

Babeth

Geplaatst

Nee daar kan je kiezen tussen bloedtest of 2 dagen later zelf een thuistest. Wij willen graag een bloedtest om de hoogte van het hcg te weten. Ze doen er ook maar 1. Tenzij het onder de 100 is dan mag je een week later nog eens komen prikken.

Wij gaan er van uit dat het wel boven de 100 is. Wij zijn van die mensen die graag bevestiging hebben en niet alleen in de vorm van een streepje op de test.....

Geplaatst

Zo we zijn net terug lekker uit eten geweest om het te vieren. Vanavond nog wat bezoek want mijn mannetje is vandaag ook jarig!!! Een mooier cadeau konden we ons niet wensen.....

Babeth is toch wel een geruststelling hè om het HCG te weten. Het voelt voor mij ook echt goed nu. En voor jouw dus ook fijn te weten dat je HCG boven de 230 ligt als jou test 2-3 aangaf! Spannend hoor met jullie echo straks.....

Volgende week maandag mag ik weer een keer bloedprikken om te kijken of het mooi stijgt.

Witje balen meid dat ze niet gebeld hebben. Niet netjes ook! Maar goed morgen krijgen jullie het goede nieuws!!!

Eus, Rauut en Akara heel veel sterkte met het verwerken van deze grote teleurstelling... Niet eerlijk!

Geplaatst

Wij hebben negatief getest!! k was er al bang voor, net voor Tweetman thuis kwam had ik al een rood streepje in m'n inleg kruisje.

Morgen ff naar t ziekenhuis bellen, dan hoor ik weer meer.

T is wel écht een hele grote klap!!

Gelukkig heb ik een super lieve man, lieve ouders, die er nu zijn, en mijn dinnies, die zijn ook super.

T troost wel zeg maar.

liefs

Geplaatst

ah Tweety

wat een teleurstelling! kan me voorstellen dat het een grote klap is.

Voor nu veel sterkte en ik wens jullie alvast veel succes met de volgende poging!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Miekske

wat leuk dat jullie uit eten zijn geweest, en ook gefeliciteerd met je man, inderdaad, een mooier cadeau is er niet!!!

weet je al wanneer je de eerste echo hebt?

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden