Ga naar inhoud

wachtbankje december

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tweety, fijn te lezen dat je snel door mag en zelf ook kan, super! even jezelf weer helemaal opladen , alvast veel succes!!!

hier de wave voor alle wachtende dames....

:wav::wav:

• Reacties 962
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 decembe

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 rdecember

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Sanne: 25 december

Dames, heel erg veel succes!!!!

:goodluck:

Geplaatst

Eigenlijk is het voor ons zeker dat de laatste poging voor ons ook mislukt is. Vanmiddag is er weer dat bekende kleurtje ontdekt op het wc-papiertje. Niet veel maar toch. We hebben dus 1 keer een TP eerder meegemaakt, en toen bleek het ook zo te werken. Op dag 9 begon de ellende.

We beraden ons nu al op nog een poging te wagen in DD. Dames die hier ook in behandeling zijn, willen die mij misschien een PB-tje doen, hoe ik dit het beste aan kan pakken. Mailen, bellen naar dokter S? En dan ons eigen ziekenhuis inlichten, of andersoms. Ik ben benieuwd hoe jullie dit aangepakt hebben!

Groetjes Lottepot

Geplaatst

Lottepot ik heb ook wat bloedverlies op dag 9 en 10 van de ww gehad en ben toch echt zwanger!!!!

Ik hoop dat het bij jou ook een innesteling is..........

Geplaatst

@lottepot hoop dat het niet door ga zetten want dat zou echt ##### zijn

hoop zo net als wat witje zegt..

veel liefs

Geplaatst

Hallo dames ik ga jullie verlaten.

Ik stap over op het volgende wachtbankje en wil jullie verder heel veel succes wensen. Dat het voor allemaal maar het laatste wachtbankje mag zijn.

Toi toi zet hem op!!

Geplaatst

Hee Lottepot,

Misschien moet je eerst nog een paar dagen wachten zodat je zeker weet dat het niet gelukt is?

Ik weet niet hoe het met PB berichten werkt anders moet jij het maar bij mij proberen. Ik start 3 januari met mijn tweede IVF in Dusseldorf. Ik ben heel tevreden over deze kliniek.

Je kunt bellen of een email sturen naar Drs S. Ik heb wel wat tips voor je als je die wilt?

Liefs,

eus

Geplaatst

@lottepot, ik heb bij onze Jens ook een flinke bloeding gehad en was toch zwanger. Je weet het nooit! Hopelijk zet het niet door.

Hier begint de wachtstress ook al zn tol te eisen. Heb zo'n enorme hoofdpijn dat ik vanmorgen toch maar een paracetamol heb genomen, wil dit liever niet doen, maar morgen gaan we naar disneyland en ik had nog zoveel te doen.... Ik ben blij dat we een aantal dagen weg gaan, want ben er veel teveel mee bezig. Zo heb ik bij Jens bijna de hele zwangerschap niks kunnen doen, omdat ik enorme rugklachten had. Dit is gelukkig na de zwangerschap over gaan, maar je raad het al, Ik heb zo'n last van mijn rug.... zou het zo zijn? Maar heb zaterdag pas tp gehad, dan kan ik nu toch al geen symptomen hebben.... pff je lichaam kan je zo voor de gek houden....

@witje: gefeliciteerd met je zwangerschap. Volgens mij hebben wij ook samen in augustus/september gezeten. Super dat het gelukt is!

En de laatste wachtdames, we gaan dat laatste stukje groen maken!!!!

x sanne

Geplaatst

Ik gooi hem er nog even in, voor een mooie afsluiter van de maand December ... ...

:wav:

Voor alle dames die nog moeten testen ... ... ontzettend veel sterkte, succes en geluk!!!

:gekruiste vingers 1

Liefs,

MBM

Geplaatst

Helaas helaas. De ongi is echt wel doorgebroken.....zucht

Esther (EDR):1 december

Dee: 1 december

Gaby: 2 december

Testr: 2 december

Hermien:3 december

Loes: 3 december

Fiona: 5 december

Miss Daan: 5 december

Nathalie: 5 december

Angélique: 7 december

Medusa: 8 decembe

Meiske74: 8 december

Tamaar: 9 rdecember

MissMBM: 10 december

Sloppyslayer: 10 december

Eus: 10 december

Pebbels: 11 december

T.K: 11 december

Witje: 13 december bloedtest

Miekske: 13 december bloedtest

Bianca1: 14 december

Jett: 14 december

Tweety: 14 december

Sonnie: 19 december

Lottepot 20 december

Angel: 20 december

Moto: 22 december

Sanne: 25 december

Geplaatst

Sterkte Lottepot.Wat moeilijk he?! k weet het!! Bij mij begon het ook zo, eerst al n paar dagen wat bruine afscheiding, en toen streepje rood.... bij mij meestal ook een teken dat m'n ongi er aan komt.

Neem ff de tijd om het te verwerken.

Liefs

Geplaatst

Heej Lottepot,

Wat een naar bericht, wens je heel veel sterkte hoor.

Weet niet of jullie nog cryootjes hebben maar indien van wel dan wens ik je succes met de volgende ronde.

Grtjs Mo

Geplaatst

Hoi Lottepot

Wat een grote teleurstelling weer voor je meid. Het is zo oneerlijk, vooral ook omdat dit je laatste vergoede behandeling was.

Gaan jullie nog wel verder met een behandeling?

Voor nu, geef het even de tijd om het weer te verwerken en probeer weer wat tot rust te komen.

Heel veel sterkte gewenst.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Miekske wat zie ik , van harte gefeliciteerd!!!

Ook een wondertje door Brussel:D

Babeth loop je nu in Düsseldorf??

Niet meer in Brussel.

xxx

Geplaatst
Miekske wat zie ik , van harte gefeliciteerd!!!

Ook een wondertje door Brussel:D

Babeth loop je nu in Düsseldorf??

Niet meer in Brussel.

xxx

Hoi Arzu

wij hebben inderdaad deze poging in DD gedaan, Brussel waren we ook tevreden over maar in DD konden we sneller terrecht en daar was de mogelijkheid om imsi toe te passen.

Het begint al erg op te schieten bij julilie, super!! succes met de laatste weekjes

liefs

Babeth

Geplaatst

@Lottepot: damn, ook heel veel sterkte van mij

@Angel, Moto en Sanne: meiden zet 'm op hè, ik duim nog even heel hard mee voor jullie

x Jett

Geplaatst

Angel en Moto,

jullie testdatum komt al aardig dichtbij..... hoe gaat het? gaan jullie al eerder testen of durven jullie het niet aan? is ook akelig eng!!!

heel veel succes, ik hoop van harte op goed nieuws!

liefs

Babeth

Geplaatst

Ha Babeth,

Nee zoals ik al eerder schreef test ik niet, beetje een slechte ervaring met voorheen het vroegtesten. Mijn vriend werd helemaal nerveus van mij. Vanaf wd 7 liep ik al iedere ochtend met de kruitvattesten door het huis te sjouwen. Ik voel me nu ook veel rustiger daarmee en we zien het wel. Stoer he ;-)

Fijn weekend Meis

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden