Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

balu, ik hoorde met de angelsound pas iets met 10w3d. Dus dat je met 8w nog niets vind is echt niet raar.

Ik had gisteren een echo waar ik het vertelde en de gyn was echt verbaasd dat ik het al had kunnen horen,

Maak je daar dus niet te sappel over... Komt wel...

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb helemaal geen last van kwaaltjes. Niet misselijk, geen gespannen borsten. het enige dat ik merk, is dat mn tranen héél erg los zitten, echt niet normaal.Bij mijn zoontje merkte ik ook bijna niks van kwaaltjes.

Geplaatst

Hier ook weinig kwaaltjes....

Het enige is dat ik ontzettend moe ben, gevoelige boobies heb, en veel last van kleine pukkeltjes/ uitslag in mijn gezicht. Niet leuk! Ook mijn haar zit voor geen meter! Ach ja ik zie er gewoon verrot uit nu maar ik heb het er graag voor over! haha Make-up maakt redelijk veel goed....

Hmmm nu ik het zo lees toch wel wat kwaaltjes, maar geen misselijkheid of smaakveranderingen of iets dergelijks dus heb er weinig last van.

Misselijkheid lijkt me het ergste wat er is....heb ik echt een fobie voor. Ik ga nooit in wilde attrakties op de kermis of zo omdat ik bang ben misselijk te worden...

Dussss...hopelijk houden we het hierbij!

Geplaatst

Hej meiden,

ik heb vandaag een vreselijke dag. onze poes izzie is opgenomen in de dierenkliniek. ik voel me zo schuldig.

ze at niet meer en was heel erg mager. ook stonk ze heel erg. ze is nog maar 3 jaar. voel me zo schuldig omdat de arts vroeg waarom we niet eerder zijn gekomen. ik ben de afgelopen weken alleen met mezelf bezig geweest en niet met me katjes en gebeurd er dit. ik hoop zo dat ze erboven opkomt en dat ze geen spuitje krijgt.

nu kan ik alleen maar huilen om alles.

xxx sky

Geplaatst

Oh sky daar kun jij toch niks aan doen? Ik snap wel dat je je schuldig voelt. Wij kunnen het zeggen als we niet lekker zijn huisdiertjes helaas niet. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

allemaal hele fijn jaarwisseling voor morgen,en moge 2011 een heel goed jaar zijn voor ons alle

groetjes fiona

ps volgende week heb ik mijn tweede echo

Geplaatst

Hihi, ik hoor jullie zeggen: ik helemaal geen kwaaltjes alleen heel erg moe en dit en dat. haha! Juist moeheid is een heel veel voorkomende kwaal! k Heb 't alleen niet. Ben wel echt verbaasd, want dat hoor je zo vaak! Ik ben alleen misselijk en een vol gevoel steeds. En ik heb heel sterk dat ik ergens zin in heb op een bepaald moment (een broodje kaas bijvoorbeeld) en andere dingen wil ik op bepaalde momenten echt helemaal niet eten. Misselijkheid kwam met precies 7 wk.

Buikje, hmmm, hier alleen nog de eigen buikvetjes zichtbaar. Bij een eerste zwangerschap zie je het niet zo snel. tenzij je van jezelf erg slank ben (ik dus niet), dan zorgen je darmen soms vroeg al voor een buikje.

Hier moet ik de MvMflessen zelf wegbrengen ergens naar toe, maar deze hele week (tussen kerst en oud&nieuw) is het hek dicht van dat bedrijf waar ik heen moet! Bel ik mijn informatrice: voicemail, ze is deze week op vakantie...

Die flessen gaan stinken! Heb ze in mijn schuurtje gezet, maar dat is eigenlijk niet goed, want dan bevriezen ze. bah, baal er een beetje van. Doe je moeite, moet je zelf wegbrengen, sta je voor een gesloten hek en kun je niemand bellen.... Pfff.

Meiske, wat leuk dat etentje (het is hier ook steeds heel erg zoeken op menu's wat ik kan eten en ook vooral wat een beetje naar binnen gaat...) en dat je vriendin en bijna net zo lang zwanger zijn!

En wat super dat je zo heerlijk hebt gekozen om van elk moment te genieten!

Bianca, ik heb me een paar weken geleden aangemeld bij een verloskundige. Je kunt het nu doen, je kunt ook wachten tot je het afsluitende gesprek met je arts hebt gehad.

Geplaatst

Ik ben er weer. Heb wel meegelezen via mobiel maar had even geen zin achter de pc te kruipen nu manlief ook thuis is en moest tussendoor thuis onverwacht werken. Zal volgende week wel meer hier zijn.

Ik voel me gelukkig wel een stuk beter denk dat ik een

*virus had.

@Bianca wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Wel apart dat je darmen zo in de weg zitten. Een volgende keer zul je vast meer zien.

@Witje fijn dat het goed gaat en wat betreft de cryo's misschien wil je nog een brusje? Heb ook nog 1 cryo hopelijk te gebruiken voor een brusje.

Heb gelezen over sporten, bij mij is daar de klad in gekomen. Deed zumba maar tijdens de behandelingen was het niet fijn te gaan sporten vind dat nu ook best eng. Ga wel op zwangerschapsgym*

En over sex, vind dat ook eng meestal doet mijn man het zelf. Heb ook niet veel behoefte omdat ik het eng vind denk ik. Hebben het wel paar keer gedaan ook klaargekomen. Heb gelezen dat als je klaarkomt de embryo streelt. En heb ook boekjes van de gyn dat het geen kwaad kan. Straks met dikke buik wordt het wel moeilijker.

Oh en gisteren werden mijn MvM flessen weer opgehaald belt de koerier eerst bij de buren aan ahhhh zag het gebeuren boven door het raam maarja had alleen onderbroek aan ben maar niet door het raam gaan hangen. Het kan nog zijn dat de buren niet zelf open deden maar een klusjesman anders pech gehad.*

Ik heb ook al een aardige buik de gyn zei ook dat het de darmen zijn die zijn opgezet doordat ze door de hormonen in de steek gelaten worden. Vandaar ook diarree of moeilijke stoelgang.

Maandag 10 weken echo bij de verloskundige ben benieuwd en heb zin om weer naar onze kleine te kijken.

Wat wel apart en eng is, is dat je met 10 weken met foliumzuur mag gaan stoppen. Hersenen en rug zijn al zo ver ontwikkeld dat het niet meer nodig is. Heel apart na 4,5 jaar slikken maar denk dat ik doorslik tot 12 weken.

Verder af en toe misselijk gevoel wordt ook misselijk van de deo en soms ei als ik het ruik. Verder ook moe en trappen oplopen ook vermoeiender.

Ohja tip van vrienden. Als je babykamer meubels wil bestellen moet met ongeveer 4 maanden levertijd rekening houden. En vaak zit het verpakt in geperst plastic met bepaald gas en is daarom ook beter de meubels al een tijdje te hebben staan voordat je je kind er in legt. Wij kunnen misschien hun meubels overnemen als we willen maar wil ook bij Ikea kijken.

Weten jullie al of je in het ziekenhuis of thuis wil bevallen?

wanneer vertellen jullie het op het werk?

Ben wel weer bijgekletst geloof ik en dat allemaal met 1 vinger op mijn mobiel.

Morgen naar verjaardag en oud en nieuw vieren bij vrienden met Jip en Janneke champagne.

Hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2011 dat we mooi zwanger blijven en mooie kindjes op de wereld zetten!

Liefs Roossie

Geplaatst

Roosie welkom terug. Gelukkig ben je weer beter.

Wat mijn cryo's betreft, we zullen wel zien. Dat beslissen we pas als we ze eventueel nodig zouden hebben, zover loop ik nu nog niet vooruit. Ben wel blij er nog 4 te hebben.

Ga nu werken, ben vanavond lekker vrij.

Geplaatst

hej meiden heb een vreselijke nacht gehad. gister avond moest ik oppassen op me neefje omdat en schoonzus naar het ziekenhuis moest ivm vroegtijdige weeën (34weken zwanger heeft gelukkig niet doorgezet ze zijn nu weer thuis)

me man kwam om 17.00. maar dat redde ik niet want heb daar 2 keer flink overgegeven.

eenmaal thuis op bed gaan liggen en heb ik tot 4 uur snachts elk half uur overgegeven. was vreselijk misselijk. wat een hel zeg!

ik denk dat het vooral heel veel stres is vanwege onze poes dat ze is opgenomen. nu voel ik me weer beter en heb zelfs al een beschuitje gegeten.

hoop dit nooit meer mee te maken.

xxx sky

Geplaatst

Hallo!

@ sky, ik hoop echt dat je poes beter wordt, en jij ook! Nog maar geen oliebollen voor jou vanavond!

Wij zijn venorgen voor de 'pretecho' geweest.

Het was geweldig om mijn twee poepekes weer te zien. Weer een centimeter gegroeid allebei. Keurig op scheme. Het is een tweeeige tweeling, dit was te zien aan het tussenschot van de vruchtzakken. Allebei de hartjes horen kloppen! Toen ze nr 1 nog ging opmeten begon deze te bewegen alsof tie wilde zeggen, Ïk ben echt hoor!! Plots zagen we bij nr twee daarna ook wat schokjes, geweldig om daar naar te kijken! Twee aparte placenta's in ontwikkeling werden al waargenomen, dus allemaal helemaal goed!! Met een hoop foto's en een DVD zijn we weer naar buiten gegaan.

Voor iedereen hier, alvast een helefijne jaarwisseling, voor toch een hoop gelukkig de laatste met zijn tweeen!! En voor degene die nog niet zwanger zijn hoop ik op een heel vruchtbaar jaar voor jullie vol met geluk en zonder tegenslagen.

Eerst maar zien dat we vanavond wakker houden. Ik heb met mijn kids afgesproken dat we vanmiddag even lekker met zijn drieen op ons bed gaan liggen.

Tot gauw!

Liefs Loes

Geplaatst

Hai ladies, ik moet nog gaan bijlezen hoor want heb door alle gedoe niet echt veel achter de computer gezeten. Ons hondje kan sinds eergisteravond niet meer op haar pootjes staan (de achterste) en gisterochtend ben ik gelijk met haar naar de dierenarts gegaan. Ze wordt 12 over een paar weken dus is niet meer de jongste en heeft vorig jaar een heftige operatie gehad ivm tumoren ed. Nu blijkt dus dat ze een hernia heeft. We moesten redelijk snel beslissen of we haar weer wilden laten opereren maar we hadden na de laatste operatie al afgesproken dat we dat niet meer zouden doen want ze is er toen al niet al te best uitgekomen en nu is ze nog ouder... Ze heeft een heftig middel gehad dat de zwelling tegen moet gaan en zondag krijgt ze dat weer; daarna is het afwachten en kijken of het helpt, zo niet dan moeten we haar toch laten inslapen. Pfff, zo raar allemaal ineens.

Ow, en ik had toch even nagevraagd waarom ik al zo'n buikje heb. Komt waarschijnlijk omdat ik altijd blokjes had en die verdwijnen nu behoorlijk snel (als sneeuw voor de zon...) en nu houd ik er al een buikje aan over. Ook is het een beetje erfelijk bepaald vertelde de verpleegkundige. Nou, aangezien mijn moeder een beste buik kreeg toen ze zwanger was van mij, staat me nog wat te wachten...

Verder geen kwaaltjes nog, heel af en toe klein beetje misselijk en moe en duizelig maar that's it gelukkig.

Sky; ik las net vluchtig dat je katje ziek is, weet je al iets meer?

xxxx

Geplaatst

@emm jeej met jullie beestje gaat het ook al niet goed. met ons meisje gaat het gelukkig beter. ze heeft goed gegeten en goed geplast. ze word zo geopereerd aan der bekkie. hoop dat ze goed uit de narcose komt dan mag ze vanmiddag weer naar huis. dus nog even duimen maar!

xxx sky

Geplaatst

@Emm oh erg hé als je beestje er zo aan toe is, ik hoop dat de medicijnen helpen, sterkte met je hond!

@Sky, jeetje wat heb jij een nacht gehad, maar gelukkig gaat het nu een stuk beter met de kat! Succes vandaag!

Liefs Roossie

Geplaatst

helaas een slecht telefoontje gehad.. der bekkie zag er zeer slecht uit. ze heeft straks wondbehandeling nodig en dan zijn de komende dagen heel belangrijk of ze het gaat redden of niet.

ze mag gelukkig wel naar huis als ze goed uit de narcose komt. aan de ene kant hoop ik dat dat niet gebeurd als ze maandag alsnog een spuitje moet krijgen.

maar we hopen er maar het beste van! dat ons meisje weer helemaal beter word ze is nog maar 3 jaar..

xxx sky

Geplaatst

Ach wat sneu zo aan het einde van het jaar twee zieke beestjes. N-Sky, naar dat het er niet goed uit ziet. Als het dan toch mis is, dan liever niet nog tot maandag een sneu poesje. En 3 jaar is inderdaad nog erg jong.

En Emm, 12 jaar is wel best oud voor een hondje en ookal zeg je eerder dat je geen operatie zal deon, je weet dat je dan nu over zijn leven beslist en hoe oud ze ook zijn, je gaat zo'n beessie toch vreselijk missen!

Loes, super dat jullie middels dit geweldige cadeautje van je man naar de kindjes hebben kunnen kijken. Mooi dat het helemaal goed met ze ging!

Lieve meiden, een goede jaarwisseling en op naar een heel mooi 2011!

Geplaatst

hoi dames

Sky, wat een naar bericht van je katje!!!! hartverscheurend he, maar neem jezelf niets kwalijk, je hebt goed gehandeld, bent naar de dierenarts geweest en ze wordt bij je in de watten gelegd dat weet ik zeker!!! sterkte.

Loes, wat geweldig zo die pretecho, ik weet niet of je het nog een keer wil gaan doen maar wij kregen het advies om dat met uiterlijk 22 weken te doen: dan krijgen ze ze nog beide op scherm.....

Roossie, fijn iets van je te horen en alvast veel succes maandag!!

hier gaat het redelijk, wel al veel last van mijn onderrug/bekken, vermoeidheid en stoelgang...gisteren tot bloedens toe!! blehhhh

ik heb pruimensap gehaald, eet nu roggebrood en hoop maar dat het beter gaat, misschien scheelt het als ik straks de utrogestan niet meer gebruik, van de progesteron worden je darmen steeds luier.

zo apart, vorige keer alleen last van vermoeidheid en rond de 15 welen begon mijn bekken, nu echt alles vroeger en heftiger, maar allemaal voor een goed doel!!

Ik kreeg vandaag met de past een soort buikband binnen die tevens ondersteuning geeft, direct "aangetrokken" en het zit echt heerlijk!

dames, fijne jaarwisseling en op naar een mooi 2011

liefs

Babeth

Geplaatst

@ Sky; wat naar dat het nog niet goed gaat met jullie katje. Blijf vertrouwen houden!

@ Loes; wat leuk om te horen dat de echo goed is gelukt. Toch wel bijzonder!

@ Babeth; ik heb dus hetzelfde als jij qua stoelgang, ik heb het advies gekregen om iedere avond voor het slapen gaan een glas roosvicee laxo te drinken. Gaat nu nog niet goed hoor duurt nog zeker een paar dagen maar ja doe het er maar ff mee anders krijg ik molvocolon of zoiets en dat is wel goed laxerend maar ik ben daar wat huiverig voor. Verder is de misselijkheid nu al 2 dagen een beetje zoek godzijdank maar krijg er wel duizeligheid en zuur weer voor terug hahaha. Maar goed dat is goed te onderdrukken. Verder 's nachts goed last van m'n banden als ik hoest of wat dan ook slaap dus nu sinds vannacht met een voedingskussen dat helpt wel iets maar om half 4 ben ik wakker en kan dan niet meer slapen hebben jullie daar ook last van?

Nou meiden ik wil iedereen een heel goed uiteinde wensen en alle goeds voor 2011 maar het mooiste nog dat we straks in juli/augustus allemaal onze wondertjes in onze armen mogen sluiten. Wat een heerlijke gedachte!

Liefs en een dikke kus,

Nathalie

Geplaatst

ons meisje is thuis!! Ze moet wel elke dag wondverzorging hebben en morfine spuit maar dat gaat me mannetje doen!

maandag moeten we terugkomen en dan weten we hoe het met der gaat.

Ik wens jullie allemaal een super 2011! dat er alleen maar fijne dingen mogen gebeuren!!!

xxx sky

Geplaatst

Ladies; gelukkig nieuw jaar!! Dat het maar een superjaar wordt voor iedereen!!

@Dough; we hebben er goed over nagedacht en overlegd met de arts. De kans dat zij goed uit de narcose komt is erg klein ivm haar gezondheid en de kans dat de operatie slaagt mbt haar rug is ook erg klein helaas. Daarom geven we haar liever nog een aantal fijne dagen of weken waarin ze zich goed voelt dan dat ze erger word dan nu. Maar ja, het blijft, moeilijk zo'n keuze alleen willen we kiezen voor wat 't beste voor haar is ondanks dat we haar vreselijk gaan missen. We willen niet dat ze onnodig pijn lijdt en niet kan lopen.

Geplaatst

dames

wij gaan ons bed opzoeken, was een emotionele avond!!

Ik wens jullie allemaal een heel mooi bijzonder goed jaar toe!!!

Emm, sterkte met jullie lieve schat, erg moeilijk maar ik zou dezelfde keuze maken hoor!

Sky, fijn dat jullie katje weer thuis is, een voorspoedig herstel gewenst!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Meiden,

Hoe was jullie oud en nieuw??

Gek he,als het goed is onze laatste oud en nieuw samen!!!Volgend jaar zijn er allemaal mooie kindjes bij!!

Gister lag ik rond kwart over 1 op bed was gebroken!!

Zei ik eergister dat ik geen last had van kwaaltjes nou vannacht om half 5 werd ik wakker wat een ellende haha.

Zwetend werd ik wakker had het zo warm!!!Was onwijs duizelig en misselijk!!En ik vind overgeven zo eng!!Dan raak ik helemaal in paniek!!

Dus een uur lang als een dood vogeltje stil gelegen en toen viel ik weer in slaap en vanmorgen had ik het weer!

Dus ben bang dat ik ook door het misselijkheid virus geveld ben de aankomende weken!!(hopelijk geen maanden haha)

Had pas hier gelezen dat er iemand pilletjes had gehaald welke pilletjes zijn dit?

Of wat kun je doen tegen die misselijkheid???

Meiden ik wens jullie allemaal en top jaar!!!! Op naar augustus!!!!!!

Geplaatst

Hey meiden,

Wij hebben voor het eerst een rustig oud en nieuw gehad. We waren lekker met z'n 2-tjes gebleven. Ik was alleen zo erg moe dat ik op de bank in slaap gevallen was tot 11 uur hahaha m'n man heeft een keer een poging gedaan me wakker te maken maar had geen resultaat zei ie hahaha. Om 12 uur elkaar een heerlijk nieuwjaar gewenst en dat dit echt een heel mooi jaar mag gaan worden. Daarna lekker naar buiten waar we toch gezellig met buren en overburen vuurwerk hebben afgestoken. Ook verteld dat we zwanger zijn echt zo leuk die reacties die je krijgt. Ik lag rond kwart over 1 op bed kon het echt niet meer volhouden. Goh Bianca wat vervelend dat je nu ook last hebt van de misselijkheid enzo. Ik moet zeggen dat ik er nu sinds donderdag geen last meer van heb en dat baart me toch wel zorgen maar aan de andere kant de duizeligheid is er nog zeker. Ik merk toch zeker aan mezelf dat ik echt nog heel veel angst bij me draag ongemerkt. Maar goed over 6 dagen mag ik weer voor een echo en dan krijg ik weer mijn ukkie te zien. Ik ga mezelf nu lekker rustig aankleden. Hebben net de kerstboom naar buiten gedaan en wat een rotzooi heb je dan in huis dus ga lekker poetsen. Nou meiden iedereen een fijne dag toegewenst.

Liefs,

Nathalie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden