Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bianca kom net thuis van mijn avonddienst en log in om te kijken hoe het met je was......... Wat een klote bericht zeg en ik zeg vanmorgen nog veel plezier tegen je sorry........

Heel veel sterkte, het is niet eerlijk. Geef jullie verdriet de ruimte. Hele dikke digiknuffel!!!!

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey Bianca,

Wat een klote-bericht zeg... Ik was zo blij voor je dat je na het 'starten in augustus' topic uiteindelijk iets later toch zwanger bleek te zijn geworden.

Sterkte, en verlies de hoop alsjeblieft nog niet! Ik hoop dat het jullie hierna alsnog gegund is.

Aafke

Geplaatst

Ooohw nee niet jij ook al Bianca....pfff....:-(

Wat nu als ze wel wat gaan zien???....as dinsdag....

Wat vreselijk voor jullie tweetjes....vanaf hier dan ook een dikke knuffel en ik denk aan jullie...

Geplaatst

Pfff, dit wordt een raar berichtje....

Allereerst een heeeel dikke knuffel voor Bianca. Lieve meid, wat vreselijk en oneerlijk en verschrikkelijk!!! Dit mag niet gebeuren!! Sterkte voor jullie alletweetjes, WEet dat we hier aan jullie denken!

Kim, jij van harte met de goede echo.

Witje, succes morgen, hoop op moois!

Liefs, Dough

Geplaatst

Dough dat snap ik het verdriet en de vreugde lopen hier ook hand in hand....dat vind ook lastig....ik merkte door het bericht van bianca...dat ik redelijk beduusd was daarom de andere berichten waarschijnlijk niet eens gezien....door jou reactie dan toch ff reageren:

Kim ik lees glad over je bericht heen....fijn voor jullie en toitoi as dinsdag.

Sky super-echo.... Nu weet ik waar ik op mag hopen over 20 dagen....:-)

Lfs nano

Geplaatst

Bianca heel veel bedankt, hebben jullie nog een beetje kunnen slapen???? Alles een beetje gezakt voor zover dat mogelijk is natuurlijk.

Heb er vertrouwen in maar jullie ervaring spookt toch een beetje door mijn hoofd.

Ik meld me later weer!!!!!!

Geplaatst

Oh Bianca ik lees je bericht nu pas. Wat ontzettend verdrietig en teleurstellend voor jullie! Wat balen dat je nog tot dinsdag moet wachten, maar wel goed dat ze voorzichtig zijn. Kan me voorstellen dat Peet kwaad werd! Zo oneerlijk ik was zo blij je hier in dit topic ook te treffen! Hele dikke knuffel meis en sterkte met dit een plekje te geven, neem daar even de tijd voor. Ik hoop dat je dan ook weer de moed en kracht vind om verder te gaan en dat je een volgende keer wel goed zwanger raakt! Ik blijf voor jullie duimen meis! Xxx

Zoals Dee ook zegt niemand mag meer afvallen hoor! Wil zulke berichten hier niet meer lezen!

@Witje succes vandaag!

Liefs Roossie

Geplaatst

Bianca, wat erg, dit had jullie wenskindje moeten zijn. Nu nog de nasleep waar jullie doorheen moeten, snap dat je die zo snel mogelijk achter de rug wilt hebben. Veel sterkte!

Geplaatst

dames ik heb goed nieuws!!!!!

Ons spruitje is 8,3 mm groot en het hartje klopt mooi!!!!!!

Zal zo een foto plaatsen maar dan zijn jullie alvast op de hoogte :)

Geplaatst

zo even de duidelijkste foto uitgezocht. Tussen de kruisjes zit ons spruitje en vlak daaronder het dooiertje. Het hartje zit ergens rechtsboven zei Paul. Ik heb het zelf niet echt goed kunnen zien kloppen helaas maar dat komt bij de volgende echo wel. Ik ga zo een afspraak maken bij de Gyn hier in Nederland. Vond het wel gek om Gent vaarwel te wensen...........

[ATTACH=CONFIG]564[/ATTACH]

Geplaatst

Sandra, mooie onduidelijke foto! mooi omdat het jullie kindje met een kloppend hartje laat zien. Onduidelijk maar dat ligt aan mij hoor, ik snap nooit iets van die echo's, zelfs bij een 40 weken echo presteerde ik het nog om te zeggen, is dat haar hoofdje, nee mevrouw we zijn naar de billen aan het kijken....

Bianca, hoe gaat het vandaag met jullie? Is het nieuws geland of lukt het nog niet te bevatten? Sterkte.

Geplaatst

O Bianca, ik lees nu pas je bericht. Wat ontzettend frustrerend en vreselijk voor jullie!!! Ik snap de boosheid heel goed.

Dikke knuf!

Geplaatst

Hoi meiden,

Hier gaat het redelijk,

Ben een stuk rustiger.Hoef niet meer zoheel veel te huilen gelukkig.

Kreeg net een heel lief kaartje van sowiebo en schoot gelijk vol zo lief!!

Leef erg naar dinsdag toe dan kunnen we het af gaan sluiten!!

Stiekem hoop ik dat het uit zit zelf begint.

Vanmorgen werd ik na een nacht heel slecht slapen wakker met een griepje.

Heb me ziek gemeld.Werk hier nu 2 maanden en vind het hier echt verschrikkelijk.

Maar goed word vanmiddag door mijn baas gebeld dat ik voorlopig niet mag komen

werken!!hij wil op de locatie dat er een vast iemand komt en niet steeds verschillende

mensen.Op zich logisch maar ik gaf aan ma en di ochtend wel te willen komen werken

waarop ik antw krijg ja en dan 2 weken niet!!Hoe komt hij daar bij?

Ik heb een 0 uren contract dus niet werken is geen geld en we hebben het echt nodig.

Maar hij had het alleen maar over de klant die hij niet kwijt wilde!

Dus heb hem gezegt dat ik dit bijzonder slecht vind en dat hij mij letterlijk in

de kou laat staan!! 2de klap in mijn gezicht en nog meer onrust erbij wat

ik er gewoon al niet bij wilde hebben!!

Net het uwv gebeld en ga nu proberen via hun ziektegeld te krijgen.

Want volgens mij heb je recht op een uitkering bij een miskraam.

Dus ook mijn baas gebeld of hij dit wilde regelen omdat dit dan sneller geregeld is.

Hij zou het met de boekhouder bespreken pffff.

Wat heb je er toch gevoel lose mensen tussen zitten he!

Heeft iemand hier ervaring mee??

Liefs Bianca

Geplaatst

Getver Bianca dit kan je er niet bij hebben zeg..... Wat een ongelooflijk gevoelloze baas is het zeg. Hij moet ook naar de klant kijken maar toch, een beetje menselijk op jou reageren mag ook wel.

Heel veel sterkte en ik hoop ook voor jou dat het uit zichzelf begint....lijkt me altijd beter dan op moeten wekken... Getver wordt gewoon misselijk bij de gedachte hieraan. heb zo met jullie te doen zeg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden