Ga naar inhoud

Uitgerekend in augustus 2011...?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bianca, toevallig lees ik hier wat je overkomt.. wat erg voor je en zo oneerlijk..Ik wens jou en Peet erg veel sterkte hiermee..

En hopelijk komt je werksituatie snel weer in orde..

xxxxx

• Reacties 2,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Sandra gefeliciteerd met je mooie echo!

@Bianca, jemig wat een vreselijke baas heb je pfffff..........echt iemand die alleen voor de zaak gaat. Hopelijk kun je via UWV iets regelen?

Ik hoop ook dat je lichaam het zelf gaat doen, misschien nog met pillen, maar hopelijk geen curretage.

Dikke knuffel meis!!!

Liefs Roossie

Geplaatst

Jee Bianca, ik lees net pas wat er allemaal gebeurd is. Wat vreselijk voor jullie, ook ik leef met jullie mee, sterkte en geef de hoop niet op hoor! Knap van je dat je zo nu en dan nog inlogt, ik zou dat niet op kunnen brengen hoor. Heel veel succes en laat die baas van je lekker door de .... zakken, er zijn nu wel wat belangrijkere dingen aan je hoofd.......

X Kim

Geplaatst

Kim je had het niet beter kunnen verwoorden APPLAUS! Je hebt echt eikels op de wereld rondlopen. Lekker aan jezelf denk meis dat is veel belangrijker!!!

Geplaatst

@Bianca,wat een vreselijk bericht. Heel veel sterkte gewenst!

Yess Sandra. Wat een geweldig nieuws. Nu proberen te genieten he.

Liefs Debbie.

Geplaatst

@Debz, ik lees jou onderschrift. Wat heb je veel meegemaakt meis, wat een verdriet!

Ik wil je een dikke knuffel geven en je heel veel succes toe wensen met je volgende poging waarmee je vandaag gestart bent!

Liefs Roossie

Geplaatst

Debzz ik ga niet proberen te genieten, ik ga genieten!!!!! Althans dat ben ik met volle teugen aan het doen!!!!!!

Jij weer heel veel succes met je nieuwe poging, dat jullie 3 vlindertjes maar een mooi brusje mogen krijgen!! (eigenlijk 4 vlindertjes)

Geplaatst

Bianca, je mag waarschijnlijk gewoon beroep doen op het juridisch loket....die kan jou (mogelijk ook begeleiden bij verdere stappen ) als je onder een inkomensgrens valt kan de de gemeente misschien ook wel ondersteunen in stappen nemen....ik zou zeggen bel zeker het kosteloze juridisch loket van je gemeente en vertel dat je het niet breed hebt....succes meid.,.

Geplaatst

hoi dames

ben even snel online....

Sandra, wat een mooie echo, super!!!! wat een heerlijke bevestiging!!!

Bianca, ik vind het ontzettend vervelend voor je dat je die ellende met je werkgever er nog eens bij hebt, de miskraam is al heftig genoeg!!! Pas goed op jezelf hoor meid, heel veel sterkte

liefs

Babeth

Geplaatst

Hey meiden,

Wat is het rustig hierzo :-(. Hier gaat het goed heb vanochtend weer een echo gehad en alles is goed met Ukkie. Het is nu 2,5 cm lang en weegt 2 gram WOEHOE! Ik was zo ontzettend bang maar toen ik het hartje hoorde verdween het als sneeuw voor de zon. Ik huilen mijn moeder huilen hahah was dolle pret. Het ligt helemaal op schema. Tuurlijk kan het nog fout gaan zei ze maar zoals het er nu uitziet zit er alles op en aan en verloopt het als een "normale" zwangerschap. Dus helemaal blij. Nu mogen we gaan aftellen naar 20 januari dan hebben we een gesprek met de verloskundige dat vind ik dan toch wel weer een stap verder :-)

Iedereen fijn weekend!

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

ben ff snel aan het bijlezen;

Balu, helemaal geweldig nieuws!!!! Ik krijg nu erg veel zin in mijn echo volgende week!

xxxxx

Geplaatst

Balu helemaal geweldig hoor!!!!!!!!

Even een vraagje. Ik heb 's morgens genoeg energie om wat te doen. 's middags zakt mijn energielevel vanaf een uur of 2 a 3. Dan ga ik ook wel even lekker rusten maar "rust" er niet van uit. De rest van de dag ben ik moe en niet fit. Herkennen julllie dit en wat doen jullie hieraan???? Tips zijn zo welkom.....

Geplaatst

@Sandra, ohw klinkt heel erg bekend. Ik heb hetzelfde smorgens bij het opstaan moe maar als ik eenmaal op ben en wat ga doen gaat het goed.

In de middag zak ik in en probeer dan ook rustiger aan te doen.

Het enige wat je kunt doen is eraan overgeven denk ik.

Liefs Roossie

Geplaatst

Ik voel me er ook niet fit bij en heb dus helemaal geen trek in eten bv. Dat vind ik dus vervelend. Moet toch eten???? Hoop dat het een fase is waar we even doorheen moeten.

Wel wonderlijk hoe het lichaam gewoon zegt ho stop nu ga je zitten... Mijn buik doet dan ook een klein beetje trekkerig.

Geplaatst

Witje ik ben heel de dag moe! haha Als ik opsta voel ik me al een vodje.....

Ook minder trek in eten maar das voor mij geen ramp, ik zorg gewoon dat ik genoeg groente en fruit eet.

Gewoon lekker aan toegeven en pas op de plaats maken, ze zeggen dat je na 12 weken weer meer

energie krijgt en jezelf fit voelt dus komt goed!

Balu wat superfijn een goede echo!!! Toch weer een hele geruststelling hè.

Ik heb bericht gehad van Brussel dat ik 'vrij' ben en nu naar een eigen gyn of vk mag.

Maar ik heb helemaal geen eigen gyn. want we zijn meteen naar Brussel gegaan! hihi nou ja ik wilde toch al gewoon naar de verloskundige en heb al een afspraak gemaakt. Ik mag 13 jan. voor een intake en 31 jan. voor een echo. Ik ben dan 11 wk en dan kunnen ze een uitwendige echo maken. (Ze doen geen inwendige echo's nl.)

Maar 31 jan. vond ik wel erg lang duren dus heb ook voor 17 jan. een echo afspraak gemaakt bij het MMC waar ik tot nu toe de bloedafnames en echo's deed in opdracht van Brussel. Afgelopen maandag na de 1e echo zei de echoscopiste namelijk dat ik over 2/3 weken nog maar eens een echo moest komen maken, dus daar maken we maar mooi gebruik van!!

Ook mag ik stoppen met de bollen. Woensdag nog 2x daags, donderdag 1x daags en vrijdag niets meer. Maar dit vond ik wel heel erg snel en ik heb nog zat van die bollen dus ik doe deze hele week nog 2x daags, en de week erna 1x daags. Voelt toch iets 'veiliger'.

Ben wel blij als ik er vanaf ben die vieze troep! En lekker geen wekker meer zetten als ik vrij ben om bollen in te brengen!

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp-ing

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Meiske74 (35) 18-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

Witje (33) 19-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo)

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:

Meiske74: 12 januari 2de echo (8w6d)

Emm: 13 januari 2e echo

MBM: 13 januari 2e echo

Miekske: 13 januari intake verloskundige

Dough: 14 januari 3e echo (11w4d)

Loes1975: 17 januari 2e echo+intake gyneacoloog

Miekske: 17 januari 2e echo

Balu01: 20 januari 2e echo + intake (11 wkn)

Nano: 25 januari 1e echo (10wk)

Meiske74: 27 januari 3de echo / afspr. gynaecoloog (11w)

N-Sky: 27 januari 3de echo

Miekske: 31 januari controle verloskundige (incl. echo)

Norwegian-sky: 27 januari 3de echo

Roossie: 31 januari 3e echo

Geplaatst

Hoi dames

wat een mooie berichten weer!

Nathalie, heerlijk dat deze echo ook weer goed was, een speciaal moment weer he!?

Miekske, wat heerlijk dat jij de bollen gaat afbouwen, ik ben destijds ook niet ineens gestopt hoor, gewoon doen waar je je het beste bij voelt.

Ik zie net bij het opschonen dat ik de volgende ben met de echo, even rustig op echo gebied hihi.

dames, ga even snel een hapje eten.....

liefs en een fijn weekend!

Geplaatst

@Miekske wat fijn dat je de bollen kunt afbouwen. Ga op je gevoel af wanneer je stopt.

Alleen Nano 1e echo volgens mij heeft verder iedereen een echo gehad.

Fijn weekend!

Geplaatst

Babeth bedankt voor het aanpassen van het lijstje, dacht er net aan dat ik dit nog moest doen!

Nog even en dan jullie 2e echo alweer! Blijft denk ik spannend ondanks het gevoel dat het wel goed zit...

Ik had voor de 1e echo ook heel erg het gevoel dat het goed was, maar toch tranen van opluchting toen het daadwerkelijk zo was!

Dames ik heb nog even een stomme vraag, maar gaan jullie eigenlijk in bad? Ik houd heel erg van badderen maar na de TP mocht dit niet vanwege de temperatuur verschillen. (te warm) Maar nu durf ik het eigenlijk nog steeds niet....

En op internet wordt ik ook niet echt wijzer. Wat doen jullie?

Liefs Miekske

Geplaatst

@Miekske, ik ga gewoon in bad ja. Heb het bij mijn 1ste zwangerschap gedaan en dat was een natuurlijke zwangerschap en is helemaal goed gegaan zonder problemen. De tweede zwangerschap ook en dat ging dus helaas fout en nu ga ik ook a en toe. alleen niet super heet.

Liefs

Geplaatst

1291011311-580.jpg

Roossie (39) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6 IUI 1 ivf 1 icsi

Dough (29) 01-08-2011 - 1ste kindje - 6x icsi in natuurlijke cyclus

Emm (31) 06-08-2011 - 1ste kindje - 6x iui 1xivf

Kaykay (32) 06-08-2011 - 1ste kindje - 2e ivf, 5e tp-ing

Norwegian-sky (23) 08-08-2011 - 1ste kindje - 2x icsi

Loes1975 (35) 09-08-2011 -3e en 4e kindjes - 3 x icsi

Balu01 (31) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IVF

Fiona (40) 11-08-2011 - 1ste kindje - 2x IUI

MBM (31) 16-08-2011 - 1ste kindje - 1x ICSI, 3e TP

Meiske74 (35) 18-08-2011 - 3de kindje - 2x icsi 3e tp

Witje (33) 19-08-2011 - 1e kindje - 4x icsi, 10e tp

Bianca (26) 19-08-2011 - 1e kindje - 9xiui 2xivf

Miekske (30) 20-08-2011 - 1e kindje - 1x ICSI-PGD

Kim (35) 21-08-2011 - 1e kindje -1x icsi 2e tp

Nano (39) 25-08-2011 - 1e kindje - 1x IVF, 2e tp (cryo)

Irma (42) 30-08-2011 - 2e kindje - 1 x ivf gelijk raak

Afspraken:

Meiske74: 12 januari 2de echo (8w6d)

Emm: 13 januari 2e echo

MBM: 13 januari 2e echo

Miekske: 13 januari intake verloskundige

Dough: 14 januari 3e echo (11w4d)

Loes1975: 17 januari 2e echo+intake gyneacoloog

Miekske: 17 januari 2e echo

Witje: 19 januari 3e echo en intak gyn

Balu01: 20 januari 2e echo + intake (11 wkn)

Nano: 25 januari 1e echo (10wk)

Meiske74: 27 januari 3de echo / afspr. gynaecoloog (11w)

N-Sky: 27 januari 3de echo

Miekske: 31 januari controle verloskundige (incl. echo)

Norwegian-sky: 27 januari 3de echo

Roossie: 31 januari 3e echo

Heb mezelf ook even tussen de afspraken gezet.

Je mag idd gewoon in bad, alleen niet te heet dus het water is sneller afgekoeld.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden