Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik kreeg nog een tip als ik weer eens moet wachten op dat ene telefoontje. Om de tijd een beetje door te komen en de geest was rust te kunnen geven. Mijn acupuncturist zei dat het goed is om dan een mandala kleuplaat te gaan zitten kleuren. Ik vond het in eerste instantie kinderachtig, maar heb het toch gedaan. En ik moet zeggen, het gaf me veel afleiding en ontspanning. Deze kleurplaten zijn makkelijk op internet te vinden.

Ik dacht, dit ga ik toch even met jullie delen, misschien heeft iemand er iets aan!

:toppie:

Geplaatst

ik kan niet binnen de lijnen kleuren Guusje...ik ben zo'n miep dat ik helemaal pissig word als ik er een keertje naast heb gekleurd, dan is mijn kleurplaat verpest dus ik denk dat het mij alleen maar stres opleverd!!! Kinderachtig hé!

En toen was er weer een nachtje voorbij...we zitten op wachtdag 3...*zucht*

Geplaatst

Haha, Kop op Esther! Ik hou me steeds vast aan het feit dat tijd vooruit gaat, hoe traag het ook is. Ze gaat tenminste niet achteruit of blijft ook niet stilstaan. Dus zelfs als de tijd per seconde vooruit gaat, is het nog steeds een seconde die al voorbij is.

Klinkt interessant Guusje, moet ik onthouden als ik op de bank lig met 3liter vocht in mijn overstimulatiebuik binnenkort haha.

Mooi gedicht trouwens...

zucht..

Geplaatst

Spanning blijft. Streepje was vandaag ietsje dikker . Nu wordt het spannend. Dikker dan dit is mijn streep nog nooit geweest. Zal het nu wel lukken. Een kleurplaat kleuren kan inderdaad erg ontspannen zijn. Ik kleur ook wel eens mee met de kinderen uit mijn klas. Mooi gedicht trouwens! Wachtdag 3....dat schiet al best op. Sterkte met wachten!

Geplaatst

Tinusje,

Wat een geweldig bericht!!!!

Hoop dat die 2 strepen goed zichtbaar blijven en dat je op weg zult gaan naar je eerste echo!!!!

Geplaatst

Hoe gaat het hier, zie dat tinusje een positieve test heeft, laat het streepje maar lekker dik worden.

Is er een officieel wb hier of uit de losse pols?

Geplaatst
Spanning blijft. Streepje was vandaag ietsje dikker . Nu wordt het spannend. Dikker dan dit is mijn streep nog nooit geweest. Zal het nu wel lukken. Een kleurplaat kleuren kan inderdaad erg ontspannen zijn. Ik kleur ook wel eens mee met de kinderen uit mijn klas. Mooi gedicht trouwens! Wachtdag 3....dat schiet al best op. Sterkte met wachten!

WOW, dat gaat de goede kan op! Geen bruin verlies meer?

Geplaatst

Zo ff snel een berichtje van hier

Lees vanavond wel ff bij

Zit nu op dag 14 na de punctie vorige x was ik op dag 14 ongi. Dus ben benieuwd.

Liefs

Geplaatst

Angel bij mij hetzelfde zit ook op dag 14 na eisprong en ook eigenlijk op dag 14 ongesteld, heel soms dag 15.

dus ook spannend, maar het voelt of het elk moment kan beginnen.

Guusje..., mooi gedicht, ik voel het precies zo.

liefs joske

Geplaatst

[breekt in] : Dag meiden, even over 'dingen doen' terwijl je wacht: Wat dachten jullie van ouderwetse legpuzzels? En dan zo eens met duizend stukjes. Je hoeft er niet superconcentreerd voor te zijn maar het leidt wel lekker af. [breekt weer uit].

Succes allemaal op de wachtbank!!

Geplaatst

Tinusje, wat super nieuws!!! nu duimen dat ze nog donkerder worden, het begin is er in ieder geval, succes!!!!

Angel, wat goed dat je je nog kunt beheersen, veel succes!!!!

Geplaatst

oh angel en joske...wat spannend!!! Ik had eigenlijk helemaal niet in de gaten dat jullie al zover waren. Ik zal het laatste lijstje eens opzoeken!

Geplaatst

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Mik: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Raaut: 13 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

Angel: 25 januari

Celene: 25 januari

Guusje: 25 januari 2 cryo's

EDR: 28 januari

Wannabemom: 30 januari 2 embryootjes

Esly: 30 januari, 1 cryo

Valesca: 31 januari

Rackster: 31 januari

Er staan er nog wel verschillenden niet op. Tinusje ik zie jou ook niet staan?

Iemand al wel wat gehoord van marjan en Pien?

Geplaatst

Zo na een tijdje even stilte hier kom ik weer even meebabbelen. Heb wel steeds meegelezen en vind het voor iedereen echt super spannend.

Raaut gefeliciteerd, fijn weer een beetje groen op dit bankje.

Ik geloof dat pien en marjan ook allebei rood waren.

Ook ik kom weer even op het bankje van januari, maar mag pas in februari testen. Toch al het gevoel dat ik nu al op het wachtbankje zit, namelijk die van een (hopenlijk) mooie cryo ontdooiing. Maandag hoop ik een mooi cryotje van onze eerste ivf terug geplaatst te krijgen. Begin wel aardig nerveus te worden en vindt het super spannend.

Die legpuzzels maken vindt ik trouwens een super plan en dan vooral een met lekker veel blauw!!!!

Geplaatst

hey babeth sta er zelf ook wel van de kijken eigenlijk maar ja heb ook nog afgelopen zaterdag pregnyl gespoten dus ja dan is ie toch posi

maar heb ze al wel besteld hoor hahah. krijg ze als het goed is morgen binnen en dan gooi ik er maar 1 tegen aan denk kijken of de pregnyl er nog is

da straks nog een paar steekjes gehad maar verder niks

liefs

Geplaatst

Veer: 25 januari

Heb mezelf ook even aan het lijstje toegevoegd, zie dat er meerdere de 25ste mogen testen spannend.

Wanneer wij hier testen weten we nog niet we kijken hoelang we het volhouden zeg maar.

Vandaag aan het eind van de dag in 1 keer verschrikkelijk veel buikpijn, gelukkig is die nu weer iets weggezakt. Maar maakt me wel onzeker.

Geplaatst

Ik lees steeds mee, dus ga mezelf toch ook maar even op het lijstje erbij zetten:

Kaartje: 28 januari

Geplaatst

Ik was er afgevallen zie ik dus heb mezelf er weer even tussen gezet

Geplaatst

Vanmiddag streepje op kruidvattest weer iets donkerder. Heel licht streepje op test Predictor maar niet binnen 5 minuten. Blijft spannend. Morgen wachtdag 11. Sta inderdaad niet op het testlijstje. Word ik erg zenuwachtig. Maar als het goed gaat, mag ik er alsnog op:-)

Heeft er vandaag al iemand zitten kleuren of puzzelen?

Geplaatst

wat super zeg jeetje spannend!!!!!Ik ben nu een week verder dan de punctie dus we gaan de goede kant op maar wat was ik blij dat ik kon werken vandaag afleiding!!!! ineens voelde alles beter

morgen nog een dagje en dan gaan we lekker een weekend weg!!!

Geplaatst

Dames,

Ik heb mezelf maar rood gemaakt. Ik had er eerder niet aan gedacht. Had ff wat anders aan mijn hoofd.

Ik heb 2 dagen flink gevloeid (za/zo), daarna ging het kraantje dicht. Heel vreemd want dat heb ik niet eerder gehad met een mk. De enige x dat ik ook maar 2 dgn heb gevloeid bleek ik uiteindelijk een bbz te hebben. Volgens het zkh is dat nu niet aan de orde. Volgende week donderdag weer voor controle om te kijken of ik schoon ben.

Iedereen veel succes met de spannende wachtdagen en maak het bankje aub groener dan dat het nu is.

Liefs,

Bianca

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden