Ga naar inhoud

Wachtbankje januari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

goeie morgen dames

ik zit net te kijken en er zijn gewoon berichten weg.. raar de site was gister wel heel traag miss heeft het daar mee te maken

vandaag zitten we alweer op dag 16 na puntie en nog steeds niet ongi

en nog maar een x een test gedaan hij is niet lichter dan gister

nu nog maar weer gewoon rustig afwachten...

1 ding is zeker ben nog nooit zover gekomen dusss zou het????????

liefs

• Reacties 584
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he angel ziet er goed uit. spannend nog even

heb een vraagje zie dat jij 6januari de punctie hebt gehad en 25 januari mag testen, waarom zo laat? ik heb 10januari de punctie gehad en mag ook 25januari testen.

Geplaatst

dames wat een tegenstrijdige berichten, hoop, verdriet en blijheid, jeetje....

Kossie, ik wil je heel erg veel sterkte wensen!!!!

Raaut en Tuimusje, van harte meiden!!!

Angel, wat spannend, als je test niet lichter was zou je denken dat het niet van de pregnyl komt.....succes!

lieve meiden die nog op he bankje zitten, heel veel succes en voor allen die weer alle moed gaan verzamelen, veel kracht en positieve energie!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hallo, voor sommigen nog spannende tijden hier.

Kossie, wat ontzettend jammer, sterkte meid.

Voor de statistieken; ik hoor ook rood te zijn maar het lukt me niet dit zelf voor elkaar te krijgen...

Wens alle wachtende heel veel succes en kom af en toe nog wel even spieken hier.

Groetjes Pien.

Geplaatst

Waaaaahhhh Angel zou het nu eindelijk............................... Zoooooooooooooo spannend!!!!!!!!!!!

Hoop het zo voor je meis!!!!!!!

En voor de andere dames natuurlijk ook op na een mooie test!!!!!

Doei!!!

Geplaatst

ja het is zeker spannend nu pffffffffffffffffffff om gek van te worden zeg hahhahahaha

nu heb ik net nog ff naar de testen zitten kijken ze zijn nu dan wel helemaal ingedroogd maar als ik goed kijk zie ik toch wel eigenlijk een verschil met gister en vandaag......

weet gewoon niet wat ik allemaal moet denken

zou het nu dan miss eindelijk gelukt zijn na al die jaren of houd me lichaam me voor de gek..

soms wat kleine krampjes dan denk ik weer nee het is niet gelukt

me hoofd kraakt de heledag van het denken whahahahah....

hoe is het met joske??? jij mag morgen

liefs

Geplaatst

wat een spanning weer op het bankje!!!

Ik geloof dat ieder z'huis weer net iets anders rekent met testdatum. Wij mogen 30-1 testen met de punctie op 11-1 en de TP op 14-1. Dus ik zou evt. as woensdag best al mogen testen. alleen probeer ik deze keer wel echt het vol te houden tot 30-1....

Of dat gaat lukken???

Geplaatst

Helaas, test net iets lichter en roze bloed bij afvegen. Het is dus waarschijnlijk weer misgegaan......voor de zoveelste keer :-(

Geplaatst

NEE TOCH HE!!!

heb je altijd met hetzelfde merk getest??

en wanneer was nou je eigenlijke testdatum??

liefs

Geplaatst

Ik mocht gisteren komen bloed prikken maar toen kon ik niet dus ik ga maandag. Ik heb elke keer met Kruidvat getest. De enige hoop die ik nog heb is dat ik vandaag meer had gedronken (op mijn werk drink ik altijd minder). Bloedverlies is minimaal maar het is er wel. Ik ben mezelf nog hoop aan het geven maar het is al vier keer eerder gebeurt dus ik denk dat de hoop niet terecht is. Nou ja, hopen dat het bij jou beter gaat!

Geplaatst

nee toch hopelijk blijft het bij dat beetje bloed verlies en heb je maandag een mooie uitslag vanuit het zkh.

hier net de testen gekocht maar die laten we nog lekker even liggen.

Of we op de officiele dag testen weten we nog niet dit omdat mijn man heel vroeg weg moet dus de kans is groot dat we een dagje later testen. vandaag voor het laatst die vervelende bolletjes ingebracht. ben blij dat ik daar vanaf ben

Geplaatst

Ooh Tinusje, ik hoop zo dat je morgen een positive test hebt! Duimen draaien hier.

Hier gaat het wel goed, op mijn ENORME verkoudheid na dan. Maar gelukkig niet zieker geworden. Ik heb nog niet getest, ondanks dat ik op WD 9 zit. Dus het zou kunnen. Maar ik ben zo bang om negatief te testen, en bang dat ik me er zo rot om ga voelen. Morgen ochtend gaat 'm denk ik ook niet worden, dus misschien voordat ik dinsdag ga bloedprikken.

Ik ga maar even wat sinasappelen uitpersen ...

Geplaatst

tinusje hoop dat dat het is geweest meid dat je gewoon meer heb gedronken dan normaal

en hoe is het met het bloed verlies????

duim voor je...

nou we zitten op dag 17 na de punctie en nog niet ongi.. wel gister avond weer wat krampjes maar verder niks te zien

ook nog een test gedaan en die is het zelfde als gister. vandaag zit ik op 8 dagen na de pregnyl

veel liefs

Geplaatst

Guus, wat vervelend dat je ziek. Ik was ook niet lekker bij mijn tp (koorts) maar toen zei ze dat dat lekker warm was voor het nestelen. Goed hoor, dat je nog niet hebt getest. Lekker vitamientjes eten maar.

Spannend angel. Ik duim voor je.

Hier geen bloedverlies meer en streep vandaag toch weer donkerder. Gaan hier van blij naar verdrietig naar blij etc. Morgen bloed prikken. Dan zullen we het weten.....

Ook succes voor de anderen op dit zenuwslopende wachtbankje!

Geplaatst

Marjan: 1 januari

Priscilla: 2 januari

Dees: 3 januari

Pien: 3 januari

Mik: 3 januari

Kossie1: 6 januari

Meezie: 10 januari

Ceeke: 10 januari (bloedtest)

Raaut: 13 januari

Joske: 23 januari, 1 cryo

Angel: 25 januari

Celene: 25 januari

Guusje: 25 januari 2 cryo's

Veer: 25 januari

EDR: 28 januari

Kaartje: 28 januari

Wannabemom: 30 januari 2 embryootjes

Esly: 30 januari, 1 cryo

Valesca: 31 januari

Rackster: 31 januari

heb het lijstje ff na voren gehaald

hoe is het met joske??

Geplaatst

gelukkig is je test weer donkerder geworden

op na morgen

dan krijg je ook die dag de uislag toch?

succes

liefs

Geplaatst

Zo ik gooi er even een vreemd verhaal tussendoor.

Eind december heb ik een terugplaatsing gehad en 10 januari mocht ik testen. De zaterdag en zondag ervoor negatief getest en maandag echt ongesteld geworden.

We mochten gelijk door voor een cryo terugplaatsing en ben dus begonnen met ovulatie testen. De eerste dag een andere test gebruikt als de tweede dag, maargoed die gaf positief aan. 's Avonds nog een keer getest en weer dik positief. Gelijk het ziekenhuis gebeld en as maandag mogen we komen voor een terugplaatsing.

Woensdag had ik wel een bloeding gehad en ik had het idee dat ik een slijmerig propje verloor maar dacht aan een ovulatie bloeding.

Vandaag zat het me toch niet lekker, vond dat ik zo vroeg een positieve ovulatie test had dus nog maar een een ovulatie test ertegenaan gegooid en weer dik positief?????

Ik heb hier wel eens gelezen dat sommige ovulatie testen het hcg kunnen meten en je zo eerder kunt zien of je zwanger bent. Dus ja, wat doe je dan een zwangerschaps test. Binnen 30 seconden gaf hij aan ZWANGER. Gelijk naar mijn mannetje gerend en hem de test laten zien. Ik huilen en hij een beetje zenuwachtig lachen.

Toch nog maar de goedkopen zwangerschaps test gedaan en die gaf ook een licht streepje, maar ja een streep is een streep.

Ook de goedkope ovulatietest gaf een dikke streep.

Gelijk het ziekenhuis gebeld en verteld hoe het zat. De arts had er nog niet eerder van gehoord en vond het wel heel byzonder en vreemd. Na overleg heb ik morgen een echo, ik verwacht dat ik misschien toch woensdag een vm heb gehad en dat ze niks zullen zien, maar dat de hormonen nog wel in mijn lijf zitten.

Nu zijn alleen wel de cryo's al ontdooid en goed ook, de arts gaf wel aan dat we ze misschien weer kunnen invriezen, maar dat dat nog niet eerder is gebeurd. Van mij mogen ze het doen, dan zijn onze cryotjes maar even een testobject, maar het blijven kansen.

Zit je trillen van de zenuwen en zou willen dat het alvast morgen was.

Geplaatst

hey meezie wil toch ff reageren op jou verhaal

ik heb ongeveer het zelfde gehad in 2009 maar dat met iui

ik moest op een maandag ongi worden en werd het 2 dagen eerder dan normaal en heeeel erg ook en ook veel buikpijn net als een normale menstruatie..

en maandag moest ik toen beginnen met menopur ook gewoon gedaan,en dinsdag avond zei iets in mij dat ik een test moet doen.. vraag me niet waarom

en die was toen posi..

ik gelijk het zh gebeld naar seh en de gevraagd of het miss aan de menopur kon liggen,maar dat was niet zo

volgende dag kon ik in het zh terecht voor een test en die was ook posi. bloedtest ook.. alleen een lage hcg

maar ik vloeide nog steeds) om de 2 dagen bloed geprikt maar me hcg bleef wel stijgen maar ze konden alleen niks zien met de echo alleen een dik bms meer niet

de vervolg echo ook niet dus de gyn zei kan 2 dingen betekenen of te pril of bbz

maar is uiteindelijk toch op een miskraam uitgelopen helaas

maar het kan wel degelijk hoor... hoop dat jou echo goed mag verlopen

beetje een verwarrd verhaal miss hahha

veel liefs

Geplaatst

Hallo dames,

Ik heb me weer even bijgelezen en wat een spanning hier zeg....het spat bijna van het scherm af! Hoe gaat het met jou Tinusje? Ik hoop zo voor je dat je morgen een positieve bloedtest krijgt!

Hier zit de eerste ww erop....ik moet zeggen dat het best snel is gegaan. Het enige wat ik af en toe voel is een beetje kramperig gevoel in mn buik en verder niets. Het zegt allemaal niks en ga dus maar "gewoon" verder met "rustig" afwachten!

Joske; hoe gaat het met jou???

Ook voor de andere dames heel veel succes gewenst!

Groetjes Esly!

Geplaatst

Tinusje, gelukkig is de test weer wat donkerder, ik hoop dat je morgen een mooie uitslag krijgt na het bloedprikken en dat het helemaal in orde is! Succes!

Meezie, zeker een apart verhaal, maar de wonderen zijn natuurlijk de wereld nog niet uit, ik hoop dat de echo positief zal verlopen!! Jij ook succes!

Joske, hoe gaat het ermee? Al een testje gedaan?

En alle andere meiden natuurlijk heel veel succes!!

Geplaatst

Helaas....

Ik ben vanochtend ongesteld geworden! Heel vroeg op dag 21.Ik moet het nog steeds verwerken.Ik heb gisteren zwangerschaptests gekocht en in de WC laten liggen,vanochten moest ik ze opbergen en de maandverbandjes op het plank laten liggen :(

En nu?

Ik heb het namelijk niet gevraagd,ik moet vrijdag pas bloed gaan prikken,maar zouden we verder gaan of moeten we rust maand hebben?

Morgen ochten wel bellen natuurlijk,maar echt zo ballen.....

Meezie ik vind jou verhaal ongelooflijk!!!!

Heel veel succes morgen met de echo!Ik ben benuewd.

En de rest: wil ik allemaal ook heel veel succes wensen!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Waaaaaa, ik lees even stiekem mee en idd wat een spanning!

Meezie, ik hoop op een wondertje,

En Tinusje, duimen voor een goede bloedtest morgen! succes met de zenuwen.

Joske mag vandaag testen, toch? ik hoop ook voor haar een positieve test en verder voor alle nagelbijtende dames: toi-toi-toi

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden