Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

oortraject

Sowiebo: 21 januari intake DD

Sab: januari/februari: cyclus-prikken, screening en h.s.o

Mijnbaby: Intake TP eskimootje

Kiet: 23 februari intake

Sab: 3 maart intake

FM:

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Leuk, we beginnen met z'n allen aan een oortraject :P

Nee, grapje, maar moet er wel om lachen :):):)

Ik pas 'm even aan ;)

Voortraject

FM:

Punctie:

TP:

Geplaatst

Heee Sowiebo!!

Muts je zal ook niet zeggen he dat je de 21ste al mag!!!!!

Super zeg!!!Balen voor Miki hopelijk niets ernstigs waarom haar afspraak niet door ging!!

Ga je toch eerder beginnen he stiekemerd!! Lopen we toch niet voor de laatste keer gelijk ;)

Maar je weet hoe ik denk he meis!!! Dit gaat hem worden!!!

Dikke knuff!!

Geplaatst

Sorry mevrouw, weet het zelf ook pas sinds vanmiddag :$

Miki gaat eerst even lekker op vakantie, heeft een nieuwe afspraak gemaakt..... maar ben haar erg dankbaar!

Geplaatst

Weet niet of ik het zo goed doe, zoniet hoor ik het wel! haha

Voortraject

FM:

Eve: 16-03 1e fm

Punctie:

TP:

Geplaatst

Wow Nietje!! Gefeliciteerd!!! Gaaf!!! Wonderen zijn de wereld nog niet uit... Dat zie je maar weer!

Eve, welkom hier! Lekker dat je de 1e fm meting al hebt staan!

En ook Kiet... Welkom!

Wie was dat ook al weer van die huisgenoot die mee doet aan boer zoekt vrouw? Hier ook iemand die elke zondagavond voor de buis zit om het te volgen. Hihihi, ben ook wel nieuwsgierig wie die huisgenoot was.

Nou, hier effe contact gehad met het ziekenhuis. Ga woensdag effe bloedprikken. Krijg een nieuwe sticker voor op het screeningsformulier. Hihihi, ik moet bloedprikken, en niet mijn man. Gelijk het contract over het eventueel invriezen van cryo's even wegbrengen dan. Voelt wel plezierig weer regelmatig daar een voet over de drempel te zetten.

Voortraject

Hildever: februari starten met de pil.

FM:

Punctie:

TP:

Morgen hoor ik hoeveel GonalF ik moet gaan spuiten strakkies.

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

Je hebt de start weer gemaakt Hildever, lekker gevoel of niet?

Ik was dat trouwens, waarvan het oud-huisgenootje meedoet met BZV. Ze heet F.... en zit bij boer Gijsbert ;)

Geplaatst

Hoi hoi,

Wat is het stil hier....

Wezijn natuurlijk allemaal in afwachting voor onze afspraken.

Nog plannen voor het weekend

Geplaatst

Hey Kiet,

Ik vond het ook al zo stil hier haha.....

Vanavond natuurlijk de halve finale van the Voice kijken :)

Morgen even bij een vriendin op bezoek, ze heeft afgelopen woensdag een kijkoperatie in de baarmoeder gehad. Staan nog aan het begin van de MMM en zitten nog in de onderzoeksfase.

Dus morgen even bakje doen en haar vertroetelen.

Zondag feest van Pake ( jaja, mijn roots liggen in Friesland) en dan zit het weekend er alweer op!

Volgende week druk weekje, staat helemaal in het teken van 'het ziekenhuis'. Dinsdag naar de uroloog, krijg een blaasonderzoek. Woensdag krijgen we de uitslagen nav herhaalde miskramen, ook erg spannend. En vrijdag hebben we de intake al in DD :)

En daar heb ik echt heel veel zin in, want als alles goed is, gaan we gewoon in februari al starten. Hoe fijn is dat?

En jij ( en de anderen ook natuurlijk).. .. wat zijn jouw plannen?

Februari/maart ligt ook nog wel een eindje weg hè? Misschien is het daarom wel een beetje rustig... op het gebied van ivf/icsi staat het nog even stil.

Geplaatst

@ Sowiebo..

Ik zit ook de TVOH te kijken.. suc6 vlg spannend meid!

ik zit super relax met me zussen op de bank, kleine lekker op bed heerlijk!

Morgen naar me schoonouders even een hapje doen en daarna gaan wij samen naar de bios en blijft de kleine bij oma en opa..

zondag moeten we nog maar even zien???

Geplaatst

Hahahah, tja, inderdaad.. er is weining te vertellen... Ik mag in februari starten met de pil... Dat is de eerst volgende actie. Dus eh.... nog 2 'normale' menstruaties... en dan gaat ie beginnen....

groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Hoi meiden,

Wij zijn gisteren naar nieuwe vloeren gaan kijken en we zijn geslaagd.

Vandaag hebben we nog niet echt plannen lekker relaxen.

Ja ik denk ook dat het komt omdat de afspraken nog ver weg zijn behalve voor jou sowiebo jij aankomende week al spannend!

Geplaatst

Hey Kiet,

Wauw, altijd leuk om een nieuwe vloer uit te zoeken en nog slagen ook ;)

Wat voor vloer hebben jullie gekocht?

Ja, aankomende vrijdag al...jihaaaaa....DD here we come :)

Hoe is het met de andere meiden?

Sab, gaat het alweer wat beter met je knie meid?

Geplaatst

Hey dames.

Spannend allemaal weer.

Ik ben gister ongie geworden maar het umcg is dicht wegens verbouwing maar we wouden ook nog even een maandje rust.

Dus wij starten ook in feb/maart spannend weer.

Ik ben er van overtuigd dat 2011 ons jaar word.

Iedereen heel veel succes met de behandeling en het wachten.

Ierdeen een fijne zondag.

Liefs Jessica

Geplaatst

hoi meiden, ja ook hier rust want t duurt idd nog een aantal weken, dus weinig nieuws te melden op dat gebied ;-)

Sowiebo, mijn knie is nog het zelfde, zal nog wel een paar dagen duren ben ik bang, lief dat je er naar vraagt :-)

Kiet, gaan jullie verhuizen of verbouwen?

Mijnbaby, was de film leuk? Welke zijn jullie geweest?

Jessica, jij ook bijna weer beginnen, spannend.

Sowiebo, wat een spannende week voor jullie zeg, houd je ons op de hoogte van alles? Ben erg benieuwd hoor!

Hilde, jij ook nog even, brrr hihi.

Nou, ik ga eens verder op t forum lezen en zo even eten, tis er weer tijd voor ;-)

tot later meisjes.

Geplaatst

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden :)

Jessica, wat super om jou hier tegen te komen.... het feit dat je er weer klaar voor bent, is een goed teken!!

Ik sluit me aan bij jouw motto!!!

We gaan ervoor meiden!!

Geplaatst

Hey dames,

Ja ikwas ik novem dec ook begonnen maar het viel me zwaar we doen in eigen cyclyus dus maak je maar 1 eitje aan en als die niet bevrucht is ja balen maar toen ik was gek niet normaal meer nou in dec kon ik niet meer wou ik ook niet en in janu wouden we ook nog even wachten en nou ja het ziekenhuis is ook dicht haha.

Ja sowiebo we blijven elkaar tegen komen ik hoop nou goed!!!

sab ja nog even wachten nou ja kunnen we even opladen haha.

Go for it girls

Geplaatst

@ Sab we zijn naar the next three days gegaan Met Russell Crowe echt een aanrader!!

@ Sowiebo Meid spannend zet hem op!!

@ Mioes welkom!

@ Kiet super een nieuwe vloer!! wat hebben jullie genomen?

Geplaatst

@sab wat heb je met je knie?

@mijnbaby leuk naar de film moeten wij ook weer is doen ik vind het ook belangrijk om ook nog dingen samen te doen. Ik vind samen een avondje uit echt heerlijk even tijd voor elkaar.

We gaan verbouwen nouja verbouwen... We gaan de muren opnieuw laten doen en plafond schilderen en andere vloer oja en ik wil ook nog een nieuw vouwgordijn in de keuken of shutters dat vind ik ook super mooi

Geplaatst

olaaaaaaa,

Mijnbaby, ik ken die film niet maar wij zijn wel filmgek, dus we kijken uiteindelijk wel alles. Wel vaker thuis dan in de bios, vind het thuis ook altijd wel lekker hoor.

Avondje uit kiezen we meestal voor een etentje samen haha, hoe slecht ;-)

Kiet, ik ben gevallen op een al 4x geopereerde en niet volledig herstelde knie, dus ik ben aardig mank op t moment. Hij zal wel megablauw/zwart zijn. Zometeen douchen als man thuis is dus dan zal ik het zien als het verband eraf gaat, brrr.

Lekker zeg verbouwen! En wat voor vloer is het geworden?

Shutters kan ik aanraden, wij hebben ze overal en het geeft echt zooooo'n geweldige sfeer in je kamer/ruimte! Echt super super super. T houdt ook veel kou tegen, warmte uiteraard en je zit eigenlijk altijd ' vrij' . Dus doen!

Sowiebo, is het nog uit te houden van de spanning? :-)

Ff roeren in mijn spitskool , tot laterrr

xx

Geplaatst

Ja gaat goed hier hoor ;) Ik houd het nog wel even vol, morgen is maar eens een vervelend blaasonderzoek doorstaan... dan ga ik me focussen op woensdag.

Het blijft spannend, maar de kans is groot dat er niets uitkomt.

Was de film nog leuk mijbaby?

Sab, viel de schade mee? Of is hij werkelijk blauw, geel, paars, oftewel alle kleuren van de regenboog ;) Doet me gelijk denken aan K3!

Van het één kom je in het ander... plissé's zijn ook een aanrader, die hebben wij.... Maar goed, je moet er wel van houden natuurlijk.

Ik ga ff lekker douchen, net gewandeld met de hond... en het is echt hondeweer bah...zeiknat...dus eerst maar even lekker opwarmen!!

Hasta la pasta ;)

Geplaatst

hey sowiebo, hoe laat moet je er zijn morgen? Sterkte alvast hoor. Ook lekker gedoucht ondertussen?

Ik ook en ik ben best wel geschrokken, knie is nog steeds belachelijk dik en zo zwart als roet! WHAAA! Kan er wel op staan gelukkig,maar t blijft dus nog even spannend. Mijn andere voet, die waar ik doorheen zwikte is ook hel-le-maal blauw! Daar had ik nog niet eens goed naar gekeken pff. Ach gaat wel weer over gelukkig. Collega van 38 heeft vorige week een hersenbloeding gehad dus je hoort mij niet klagen......

Geplaatst

Morgen om 10.30 uur, bah... iemand ervaring?

Maar Sab, pas wel op hoor... heb je er al iemand naar laten kijken? Misschien is dat wel even zo verstandig, want het klinkt niet normaal, ondanks dat je je verzwikt hebt.

Inmiddels heerlijk onder de douche gestaan, word er altijd zo lekker rozig van.... dus alvast een reis geboekt naar droomland;) Zal heerlijk liggen straks met die wind en regen :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden