Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wij hebben een witte kleur ja, maar er zijn er zoveel van..wij hebben gekozen voor dezelfde kleur als de kozijnen en de trap, dan blijft het nog een beetje een eenheid.

Kijken in zo'n winkel is altijd leuk :-)

of daar komt Carolijn aan, tot later xx

Geplaatst

En Kiet? hahaha

Ik heb een afspraak gemaakt voor de opzwemtest, die staat nu voor 10 februari. Tis eigenlijk nog ruim een week eerder dan we eigenlijk wilden maar we hebben nog al een feestelijk weekend voor de boeg dan, en dan zal er ongetwijfeld ook wat gedronken worden, dus we dachten nou dan maar ervoor haha.

Je zit jezelf gewoon voor de gek te houden natuurlijk maar goed...We zien wel hoe het afloopt...

Tis wel rustig hier, iedereen aan het werk?

Sowiebo, ben je al nerveus voor morgen?

Geplaatst

Nog wat leuks doen meiden??

Ik ga straks met me mannetje uit eten.... de kleine blijft mij oma en opa en tantes ( die zijn elke keer helemaal happy als die komt)

Geplaatst

@sab ben vandaag geweest voor de shutters en heb een afspraak staan om in te laten meten inderdaaduid is inderdaad 14 weken echt lang!

Geplaatst

Leuk Kiet, zo komen de shutters steeds een stapje dichterbij ;)

Hier vandaag een dagje thuis, even geen zin in leuke dingen. Net een heel naar telefoontje gehad, mijn lieve collegaatje haar dochtertje is overleden. Ze was 28 weken zwanger, ben er kapot van.

Vind het zo erg!!!

Lfs

Geplaatst

Hey dames.

Er zijn gister ook dingen neer gezet maar die staan er niet meer maar wil er nog wel op reageren.

Sowiebo en sab ik zal ook names jullie zingen bij de karaoke haha vanavond en names iedereen.

Kan wel niet zingen maar vind het zo leuk.

Ons engeltje licht bij ons in de tuin en ben er vande week weer voor het eerst geweest in tijden en heb een nu een speciaal plekje voor gemaakt, het was heel emo maar ik voel me er nu goed bij.

Sowiebo ik ben blij dat je in het ziekenhuis in belgie goed voelt eindelijk weet je waar jullie an toe zijn heel veel sterkte in deze moeilijke tijd, alles komt nu weer boven.

En ik hoop voor jullie dat ze wat aan de medicijnen kunnen doen en dat jullie een mooi wonder kunnen vast houden.

Dit is wat ik me van gister herinder sorry als ik wat vergeten ben.

Mijn baby heerlijk uiteten hadden wij vande week ook gedaan.

Wij gaan eten bij mijn vriendin en dan karaoke in de kroeg gezellig.

Oja mijn moeder was niet van de trap gevallen haar man die heeft zijn sleutelbeen gebroken heel sneu.

Iedreen een fijn weekend

Liefs Jessica

Geplaatst

Sowiebo: Wat verschrikkelijk nieuws ik kan heel goed begrijpen dat je van slag bent....

Sterkte meid!

Minoes: gezellig hoor! geniet ervan meid!

Geplaatst

Ze gaat door een hel, want vandaag of morgen moet ze gaan bevallen. Vreselijk, vreselijk, hier zijn geen woorden voor!

Wat goed van je Jessica, dat je je bericht nog helemaal kunt herinneren. Ik laat het hierbij, pfff... geen zin om het hele verhaal weer te typen haha.

Jullie weten het nu wel, wij gaan voor Dusseldorf.

Veel plezier vanaaf bij je karaoke.

Bijzonder om bij jullie kindje te zijn geweest en dat je er een mooi plekje voor gemaakt hebt. Heel bijzonder en mooi!

Geplaatst

Sowiebo wat een vreselijk triest verhaal zeg. Dat is toch het ergste dat je kan overkomen he, een kind verliezen...Heel veel sterkte voor je collega en voor jou ook natuurlijk.

Wat een druilerig weer he? Bah...

Mijnbaby, wij wonen in Den Haag en lopen in RDGG in Voorburg.

En de rest? Is heel Nl een beetje vertegenwoordigd hier?

Geplaatst

Lieve sowiebo

Wat vreselijk dat je moet aan bevallen van een kindje die niet meer leeft en je bent zover heen zo oneerlijk.

Mijn ex schoon zusje heeft dat ook mee gemaakt bij 39 week dat het dan mogelijk is onvoorstelbaar.

Het leven is zo oneerlijk.

Ik wens je heel veel sterkte.

Wij hebben het leuk gehad en daar laat ik het nu even bij.

Liefs Jessica

Geplaatst

Dus wij wonen bij elkaar in de buurt denk ik. Ben je dan ook toevallig in de shutterzaak in Schiedam geweest? Of Gouda? Wij in beide trouwens haha

Geplaatst

funny. Dan komt bij jullie hetzelfde mannetje inmeten denk ik. Trouwens ik zag jou typen, 14 weken? Maar bij ons was het eerder 18...maar ja, tis wel mooi nu ;-) En jullie wonen er al dus je hebt er misschien al wat hangen voor het raam. Wij hebben zelfs nog even met een soort van papier voor de ramen gezeten (nieuwbouw) want ik wilde geen gaten maken in het plafond voor tijdelijke gordijnen haha.

Geplaatst

18!!!!! Wowwww ik vind 14 al lang ja wij hebbenwel al wat hangen wij wonenhier nu 3 jaar (ook nieuwbouw) maar ik hebwel dat ik de shutters het liefst morgen al zou willen hebben haha maar dat word dus van de zomer pas haha

Geplaatst

Grappig Denhaag, rotterdam ik uit utrecht.... zo zie je maar normaal zou je elkaar nooit hebben gesproken of gezien en door deze forum kunnen we toch lekker kletsen...

Geplaatst

Hey dames.

Mijnbaby en kiet wat leuk dat jullie dan zo dicht bijelkaar wonen.

En die schutters zijn echt mooi

Sowiebo hoe gaat het met je?

Hier gaat alles goed wachten duurt lang haha.

Mijn weekend was super heerlijk gezongen en lekker aan de borrel.

Hoest met de andere meiden?

Liefs Jessica

Geplaatst

hoiiii, hier alles goed hoor! Mijn knie is niet erg beschadigd, wel al versleten, zit op een 50-jarige, maar dat komt door mijn geschiedenis, te vaal geopereerd...Gelukkig mag ik weer gaan trainen, wel heeel licht hoor...

Groningen ligt wel veel weg ;-) voor ons dan he? haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden