Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Jessica, in de provincie kom ik ook regelmatig... goed 1,5 uur rijden. Dan ga ik naar mensen die jij ook kent ;)

@ Sab, tjee, dat klinkt niet best, kunnen ze er niets meer aan doen?

Geplaatst

Haha.... iemand die ook hier op het forum schrijft 'Annie' ( mijn lieve nichtje), haar vriend ( als ik Scapino zeg, weet je het vast ;)) en hun zoontje :)

Geplaatst

hey Jongens, ik ben niet opgegeven hoor! hahaha, ik leef nog en ik zie ooit wel hoe het afloopt met mijn knie, baal er alleen wel van dat ik niet kan skieen in maart! grrrrrr.

Misschien kennen jullie elkaar wel van gezicht Sowiebo en Jessica?

Geplaatst

hoi hoi, ja best veel pijn nog maar er zit een halve liter bloed in mijn knie ongeveer en mijn hele bovenbeen is blauw, tot aan mijn ondergoed :-)

dus ik doe rustig aan deze week en dan moet het toch weer beter gaan!

Hoe is het met jou en je prinsje?

Geplaatst

Haha Jessica, goed zo.....

Ik sta inderdaad op hun hyves, vooral bij An kom je me regelmatig tegen ;)

WEl grappig hoor!!

Sab, dat van je knie... is er opnieuw iets gebeurd of is het nog steeds zo bont en blauw? Toch niet normaal zeg... Beterschap!!!

Het is rustig hier....verder

Geplaatst

zeker stil hier...

mijn knie is 14-1 gebeurd, maar ik ben al 4 x geopereerd aan mijn kruisbanden, de laatste keer een nieuwe gekregen van mijn eigen pezen, hemstring.

Nee dat blauwe is niet normaal, maar gezien de conditie van mijn knie niet vreemd :-)

straks fietsen, ben benieuwd hoe dat gaat...

Geplaatst

Hopen dat het gauw beter wordt, want als een Smurfin door het leven... zit je ook niet op te wachten.

Succes met fietsen, hopelijk knapt je knie er van op!

Geplaatst

Hey dames.

Sowiebo begint jou plaast met een h dan zoek je vanaf na toneel wel even er staan er bij haar twee.

Sab jeetje dat is ook wat smurfin haha maar je leeft nog maar met een blauwe knie heel veel sterkte.

Het is hier inderdaad rustig maarja niemand is nog bezig maar zo kletsen is ook gezellig,

Liefs Jessica

Geplaatst

Jessica, klopt ... met een grote hoofdletter H ;)

Wat leuk trouwens dat je op toneel zit. Doe je dat al lang? En voeren jullie ook echte stukken op? Of is het pure hobby.

Ben alweer druk bezig met het maken van een lijstje, morgen word ik weer gebeld door DD en krijgen we de uitslagen... spannend, want dan krijgen we hopelijk groen licht.

Zodat we in feb. kunnen starten :)

Geplaatst

Sowiebo, spannend zeg! Hoe laat verwacht je een belletje?

Jessica, wat leuk toneel, ook met voorstellingen enzo?

Nou, ik heb het fietsen overleefd hoor, wel moeilijk met een stijf been maar nu voelt het beter, heerlijk, ben weer heppiedepeppie !!:-)

Sowiebo, laat je ons snel wat weten? hihi

Geplaatst

Hey sowiebo.

Ik voeg je wel even toe.

Sab ik voor toneel stuk op haha het is ook weer zo'n leuk stuk ik moet ook kussen bleh haha.

Vorig jaar deed ik voor het eerst mee.

Liefs Jessica ps sowiebo laat je even weten ben benieuwd

Geplaatst

Sab: Gelukkig ging het fietsen oke... nog wel veel last?

Minoes: lache man dat je toneel doet... lekker zoenen met een vreemde man :D haha

Sowiebo: spannend......

Geplaatst

hey meiden,

Lief dat jullie aan me denken....

Sab, fijn dat het fietsen je goed heeft gedaan, vanavond weer?

Maar goed, ben rond enen gebeld, ben niet heel veel wijzer geworden, maar goed...

Mijn schildklier was nu goed :):):) Kan zijn dat deze verhoogt tijdens zwangerschap, dus volgende keer maar even doorvragen.

Mijn cardiolipine was nog niet binnen, net als dat van mijn man.

Het standaardonderzoek wel, maar de biochemie nog niet.

Vrijdag word ik weer gebeld en hopelijk hebben ze het dan wel allemaal binnen, want dan kan er een afspraak gemaakt worden voor de uitgangsecho, behandelschema enz.

Dit zal dan ergens volgende week zijn, dus dan gaat het alweer snel.

Maar goed, eerst vrijdag even afwachten....... hopelijk komt er bij mijn man niet iets raars uit.

Jessica, heb nog geen uitnodiging gekregen van je ;)

Lfs

Geplaatst

hai die hai!

Sowiebo, das tot nu toe goed nieuws over de schildklier, iig niets chronisch!

Vrijdag weer een spannende dag dus, pfff komt geen eind aan. Of het nu goed is of slecht, je kunt sowieso een afspraak maken??

Uitnodiging??? Uitnodiging?? Wie is er jarig? Ik hou ook wel van een feestje hoor!! :-))

Jessica, lekker zoenen, legaal vreemdgaan hahahaha

ik heb niet gefietst, ik mag maar 2x per week en dan over 1 weekje denk ik weer 3x :-)

Ik ga weer verder met surfen naar een leuke vakantie haha

Geplaatst

Hey meiden

sowiebo sorry als ik hier klaar ben ga ik je zoeken sorry

Ik hoop dat je snel uitslag krijgt.

sab en mijn baby ja lachen toneel superrrrrr haha.loop niet te bekken hoor haha en het is mijn buurjongen.

En sap ben blij dat het fietsen goed is gegaan.\

Liefs Jessica

Geplaatst

Haha Minoes ;)

Sab, en? Al een leuke vakantie gevonden?

Als ik jou zo hoor, begint het hier toch ook wel te kriebelen... ik houd van zon, zee en strand... heerlijk!!!

Geplaatst

Sab heerlijk lekker op vakantie... wij gaan 17 april voor 5 dagen naar Barcelona lekker even een citytrip....

Jessica: hmmm ziet je buurjongen er goed uit? :D grapje hoor haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden