Ga naar inhoud

Wie start er ook rond feb/maart... Hangplekje..

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ohh Mijnbaby, Barcelona, zooooo leuk, wij zijn in oktober 5 dagen geweest, echt ge-wel-dig! Wat een heerlijke stad is dat zeg, wil wel weer terug...

Sowiebo, ja lekker he zon, zee en strand, we gaan eerst nog wintersporten maar we wilden dit jaar eens vroeg boeken voor de zomer haha. Maar tot nu toe niets gevonden wat hét is! Balen hoor, of de locatie is echt leuk en dan de accomodatie niet, of andersom...We willen voor Carolijn ook wel wat bewegingsruimte en dat lukt niet echt op een hotelkamer, 8 hoog...is niks voor ons. Dus dat wordt nog een hele klus, wat een luxeprobleem he? snobs ;-)

Minoes, gaan jullie ook 'optreden' ? Ben even het juiste woordt kwijt hihi, en waar gaat t toneelstuk over?

Kiet, is dat mannetje al geweest om in te meten voor de shutters?

Ik ben gesloopt, heb gesport, lichte stand met fietsen en roeien want buigen is nog een drama, daarna nog wat krachttraining gedaan, niet voor de pierballen hoor,maar voor de stevigheid haha.

Ben zoo moe nu, lekker even zitten, Carolijn mag haar eten kiezen (wordt brood denk ik) daarna voor mezelf koken, mmm ben benieuwd of ik daar zin in heb, ben echt moe..

Lekker tv kijken straks, altijd leuk donderdagavond!

Wat gaan jullie doen meiden?

xx

• Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey dames

oooo lekker barcalona ik ben er ook geweest superrrrrr.

Ja we treden ook op 2 april als je wilt komen haha geintje.

Gevaarlijk snoepgoed heet het ik ben weer de dochter en ik ben een colombine een clowntje haha en mijn verloofde of daar komt die voor is sinterklaas haha nou hij is niet echt mijn type haha beetje duf haha oo wat erg maar hij is wel lief en durft me haast niet te zoenen een kusje op de wang haha.

en dan speelt 1 napoleon een zeerover en harem vrouwen twee oja en een boef.

soewiebo ik heb je gevonden haha en jij mij ook

Sab ik eet bij mijn moeder vanaf even lekker in bad en dan lekker op de bank.

Liefs Jessica

Geplaatst

lekkerrrrrrrrr, bij je muti essen, hmmmm wil ik ook!!! denk dat ik maar een soepie maak...echt geen zin om te koken hahaha

Sowiebo, veel plezier vanavond ;-))

Geplaatst

mijn man is er ook niet hahaha, dus ik moet ook wachten, maaaaaaaaar ik doe even niet aan s*x hoor met dat been zo raar haha

Geplaatst

kijk maar uit, straks BAN ik je als lid, hmmm of eerst een waarschuwing haha. Enne.....ik heb m weggedaan met de verhuizing WHAHAAHAA, was ook een roze HAHAHA

Geplaatst

Ach, een beetje dollen..... ;) Maar we moeten ons inhouden, want anders knikkert Sab ons eruit... is wel duidelijk wie hier de baas is :laugh:

Was het eten lekker bij mams?

Geplaatst

hahaha, funny jullie! Dan had Jheroen mij er al lang af moeten knikkeren ;-) en ik ben er nog steeds haha

Zit, help mijn kind is te dik, te kijken, sjonge jonge zeg..9 jaar en 49 kilootjes...pffff

Gelukkig maar Jessica, dat is ook de bedoeling van hier toch?

Geplaatst

Haha Sab... zou net zeggen.... wie begon er eigenlijk;) Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en de kleur is roze :P

Bij mij staat dat programma ook aan op de achtergrond.... zit nl. vastgeroest achter mijn laptop.

Kan beter iets nuttigs gaan doen... ga zo maar eens een poging wagen om onder de douche te stappen :)

Geplaatst

hier ook vastgeroest hoor, echt erg gewoon..maaaaaaar heb wel lekker gedoucht vanmiddag, Carolijn in bad. Peeling gedaan, maskertje, geschoren en lekker ingesmeerd daarna, echt lekker!

Enne ik begon niet hoor....echt niet haha.

jullie op t andere topic en daar meld ik me nooit, lees alleen hahaha lekker schijnheilig

Geplaatst

ja erg he die ouders, niet normaal meer! vooral die moeder en vader van die supermarkt zo makkelijk....

Het is echt de schuld van die ouders dat die kinderen zo dik zijn.....

zo ver laat je het toch niet komen? pffff

Geplaatst

Hoiii meiden,

Zo gelezen hebben we gisteren allemaal help mjn kind is te dik gekeken haha! Wel heel erg hoor die kinderen zo zielig.

@sab 7feb komt hij inmeten hij kon niet eerder en dan nog +14. Of 18 weken nou dan hebben we ze in de zomer haha

Zooo het is alweer weekend nog plannen?

Geplaatst

Hallo iedereen,

Mag ik me hier aanmelden? Heb gisteren gehoord dat ik mag starten met de IVF behandeling, dus vanaf zaterdag prikken en volgende week vrijdag de 10 dagen echo. Dit is echt allemaal zo nieuw voor me en met mijn zoektocht op internet kwam ik dit forum tegen.

Ik zal me even in 't kort voorstellen...

Ik ben Claudia, 34 jaar en heb uit een vorige relatie een zoon van 14. Inmiddels ben ik alweer een poos erg gelukkig met Fabian (mijn huidige vriend) en wij gaan 25 februari trouwen!

Na vorig jaar een kjkopereatie te hebben gehad, blijkt dat een natuurlijke zwangerschap nagenoeg niet meer kan lukken ivm een chlamydia infectie in het verleden en daardoor zijn de eileiders afgesloten helaas.

Maar goed...we gaan gewoon vol goede moed beginnen met de IVF en hopelijk kunnen we dan alsnog een broertje of zusje voor mijn zoon in onze armen sluiten!

Ik wordt overigens behandeld in het Maasstad.

Ik hoop hier gezelig mee te mogen kletsen en voor de nieuwsgierigen onder ons, als je nog iets van me wilt weten, just ask! ;-)

Geplaatst

Hoi Claudia, welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen bij ons, we zijn nog maar met weinig, Kiet, Sowiebo, Mijnbaby en Minoes. Dus hoe meer hoe gezelliger! Wat vreselijk dat chlamydia zoiets teweeg brengt zeg, bah.

Erg spannend dat jullie al bijna gaan beginnen. Je zult wel merken dat wij wat ervaren zijn, helaas en niet helaas omdat er 3 zijn die voor een tweede kindje gaan. Dus helaas op deze manier, maar niet helaas omdat we gezegend zijn met een kindje.

Heeeeel veel succes met prikken.

Wat leuk dat jullie gaan trouwen, groot feest of bescheiden?

groetjes Sab

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden