Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wij gaan voor 4 dagen naar egypte vak2.gif, het is maar heel kort, maar we hebben daar een heel klein mini kamertje in een complex met zwembad. We zijn daar dan twee en een halve dag maar het voelt altijd echt als vakantie!!

We moeten er nu ook even naar toe om wat dingen te regelen, onze vrienden (waarvan de dame tevens bij ons werkt) met wie we het samen hebben gekocht, zijn er al.

Geplaatst

OOO wat klinkt dat heerlijk, er even tussenuit naar Egypte, kan ik ook met jullie mee?????

En Marlijnne, wat doe je nu, laat je me nou ook al alleen??

Nee, hoor gekkigheid, ik gun het jullie allemaal!!! Geniet maar lekker van de uitstapjes, jullie hebben het verdiend!

Hier gaat het zijn gangetje. De migraine is zo goed als weg. Ga zo lekker de auto in. (zijn gek op autorijden!) en gaan even een bakkie doen bij onze vrienden. Wonen een uur rijden hiervandaan. Dus, meiden tot vanavond en anders tot morgen!

-XXXXXXXXXXXXXXXX-

Goofy

Geplaatst

Het word nog rustig hier over 2 weken haha.

Kom ik net thuis van het klootschieten ligt mijn vriend ziek in bed en dat doet hij niet snel dat hij in bed gaat liggen. Meestal is hij dan nog wel beneden op de bank of zo dus hij is wel echt heel goed ziek.

Daar gaat mijn middagje in het bos wandelen met de hondjes.

Geplaatst

ja dat ga ik maar eens doen ik heb net heerlijk de was buiten gehangen en moet zo nog even naar de brievenbus dus dan neem de hondjes maar even mee.

Geplaatst

Heerlijk toch even een stukje lopen. Ik heb vanmorgen ipv hardgelopen even een stukje met de hond gefietst. Heeft hij toch ook zijn beweging. Ik vond dat ik gister avond al genoeg gerend had tijdens het werken en vanavond staat dat weer op het programma, dus ik had mijn portie lichaams beweging al gehad.

Ik zou ook graag van het mooie weer genieten. in plaats daarvan sta ik binnen tafels te dekken en stoelen te poetsen huilengroot001.gif

Geplaatst

Tja dta het nadeel van een eigen restaurant. Ik had me vanmiddag ook anders voorgesteld maar ik zit hier alleen nu en mijn vriend ligt in bed.

Ik ga ook niet zo ver lopen heb vanmorgen ook al 5km gelopen met klootschieten.

Ik ga zo even op zoek naar ideeen voor de paasworkshop wat iknog moet geven

Geplaatst

Aan wie geef je workshops??

Tja en het is inderdaad een nadeel. Ik ben allang blij dat het nog geen 1 april is want dan moet ik al om 11 uur aan de bak

Geplaatst

Ja dat is wel iets vroeger ja. Dan zal het seizoen wel weer beginnen of niet.

Ik geef workshops bloemschikken aan bekenden en wie het maar wil. Deze groep heb ik al een aantal jaren met pasen, najaar en kerst is altijd erg gezellig maar wel heel veel werk, maar dat vind ik gelukkig niet erg.

Ik had een paar hele leuke ideeen nu moet ik die alleen zelf eerst even maken anders word het niet wat met hun haha

Geplaatst

heee bianca>als je friesland hebt gezien,vind je niks meer aan limburg hahahah,wat is nou mooier dan friesland,heeeerlijk

jajaja ben een echte fries

dames,ik hoop ook weer mee te doen in april of mei,dat is afwachten,ik ga dan voor een tp van cryos

ik had positief getest op wb maart,maar helaas ook weer afgevallen,na veel ellende,ben ik weer positief en kan ik weer door,alleen weet ik niet wanneer,ze adviseren na twee menstruaties,maar wil vragen dat ik doormag gaan met de eerst volgende als alle hcg uit mijn lichaam is,en ik neem aan dat et nog wel een week of 5 duurt voor ik ongesteld ben,maar goed volgende week eerst echo als alles goed schoon is en prikken en dan horen we wel

liefs bianca

Geplaatst

Hey girlz! Ik heb een KUTweekend gehad! Sorry, ik zit nu op iphone maar moet ff spuien!

Zaterdagavond bij mijn schoonouders (pa en stiefmoeder van manlief). Wij gaan 15-7 trouwen. Schoonpa spreekt niet meer met z'n dochter. Wij accepteren al 3 jaar dat due 2 nooit sanen in 1 ruimte zullen zijn imv zusje luef die dat pertinent niet wilt. Manlief pikt dat al 23 jaar. Nu heeft zuslief zich eroverheen gezet voor onze bruiloft. Super! Zijn we erg blij mee!

Bigint toch g**ver stiefma te zagen dat ze daar toch eigenlijk wel een problerm mee heeft. Het is ondertussen al half 1 's nachts en ons zoontje van 3 ligt gewoon boven te slapen. Manlief heeft 3 x gevraagd of ze wel zeker is dat ze hier een issue van wilt maken. (moet wel zeggen ik was de enige nuchtere) stiefma zegt ja. Manlief begint te roepen, schoonouders tegen manlief. Is manlief gewoon de deur uitgezet door z'n vader en hij mag er nooit meer in komen. Ik moet volgen natuurlijk. Helemaal overstuur kind uit bed geplukt, afscheid genomen. Ook die kleine afscheid laten nemen, dan breekt je hart. Ook van opa dat zag ik. Ik ga natuurlijk niet laten gebeuren dat hij opa en oma nooit meer zal zien, maar ze wonen in amsterdam en wij op de grens van belgie. Je rijdt niet zomaar heen en weer. Manlief is blij dat hij er vanaf is (nog langer verhaal) maar ik zit er tussen in. Dat gezicht van opa toen hij afscheid nam van jamey....pfffff....komt er nog bij dat oma die nacht een lichte tia kreeg... K** zooi gewoon! Excuses voor mijn gevloek.

Goof, goed luisteren naar mama, die hebben altijd gelijk ;)

Bianca wat een goede oplossing! Ga ervoor!

Verder weet ik het echt even niet meer meiden...

Liefs van mij

Geplaatst

@ Sandra, meid gooi het eruit. Maar balen zeg dat dat allemaal zo moeilijk verloopt. Zou toch een mooie dag moeten wodren en de voorpret ook maar zoals ik het nu lees is deze verschrikkelijk. Ik hoop dat het gauw opgelost wordt voor jullie allemaal. Enne, ik zal luisteren hoor!!!!

@ Maris, beterschap voor manlief.

@ Janine, Welkom en heel veel succes! Ik hoop dat je gauw weer verder mag!

Meiden, ik ga naar mijn bed. Morgen maar weer proberen om naar mijn werk te gaan. Hoofdpijn is zo goed als weg en mijn wang en oog doen weer gewoon normaal. Heb nu wel een warm hoofd maar denk dat dat door de zon komt! OOO wat heb ik daar van genoten vanmiddag!

Meiden, weltruste!!!

Geplaatst

sandra wat een ellende zeg. Altijd zo lastig en vervelend die fam "ruzies" en dan een kind die er niks van snapt. Heel sneu.

Hoop dat jeje gauw weer beetje beter voelt. Al zou de situatie misschien niet veranderen. Dit zijn geen leuke voorbereidingen en dat moet het wel zijn.

Maris wat leuk een workshop. Vorig jaar met mijn werk heb ik ook een keer iets super leuks gemaakt. Met fietsbanden was dat om een raamwerk heen en dan kon je er van alles insteken.

goofy succes met werken weer.

Janine welkom en veel succes

Net visite gehad en zo lekker slapen.

Groetjesssssssss

Geplaatst

Sandra jeetje wat een toestand. Ik hoop dat het nog goed komt en dat je een heerlijke dag gaat hebben.

Sterkte.

Goofy succes morgen met werken.

Heerlijk dat zonnetje he vond ik ook.

Marlijnne ja is heel erg leuk om te geven een workshop en zo verdien ik ook nog wat bij haha.

Welterusten allemaal

Geplaatst

@ Sandra, Wat een drama allemaal dat kan je nu er niet bij mee hebben.Wij kennen elkaar niet maar als ik iets voor jou kan doen GIL Maar of als je wilt gillen of schelden mag dat ook hoor:positive energie::positive energie::icon_flower::icon_flower::icon_flower:

Nou vandaag weer aan het werk, krijg ik een boeketje met een kaart ( wij gaan lekker een weeekend weg naar de ZWALUW hoeve ) x

Wat is het toch een schat !!

Vrijdag een super leuke dag gehad maar zaterdag en zondag niet we hebben wat woorden gehad met mijn schoonouders ze willen alles weten wat wij doen ( goed bedoelde adviezen : van vroeger was het zo en nu kan je beter dit doen, weet je het zeker om nu te beginnen aan kinderen :mad: GRRR.

Suc6 iedereen !!!!!

x

Geplaatst

Pamela wat lief dat hij dat doet. Dat zal ik hier nooit krijgen haha Ik ben al blij als ik een boeketje krijg met mijn verjaardag. Maar ik krijg meestal als antwoord dat ik zelf bloemist ben en het dus zelf wel mee kan nemen als ik bloemen wil haha.

Maar vervelend dat je woorden met je schoonouders hebt gehad. Ik herken dat wel mijn schoonouders zeuren ook zo en hebben vaak ook botte opmerkingen. Maar ja gelukkig zie ik ze niet zo vaak.

Nou kreeg ik net een telefoontje dat een goede kennis is overleden bah net of we al niet genoeg zieken in de omgeving hadden. Ze was wel ziek maar het ging juist weer wat beter, maar ja dat kan er ook nog wel bij.

Geplaatst

maris heftig en dan toch nog zo onverwacht. Sterkte ermee. Je gedachten dwalen denk ik regelmatig af.

Pamela vervelend woorden met je schoonouders, maar wat lieeffffff wat je hebt gekregen.Dat maakt je dag weer goed. Heerlijk de zwaluwhoeve. Lekker genieten.

Hier wat opstart problemen. Ik wil zoveel, maar lukt nog even niet. Ging naar het grafje en er was begrafenis. Naast ons is weer een kindje te komen liggen. Ik krijg dan de rillingen over mijn rug. Helemaal uitgedragen.......

Ga zo even zonnen....en dromen van een mooi jaar hopelijk. Ik kan zo fantaseren en mezelf achter een kinderwagen te zien. Zullen jullie ook wel hebben.

Goofy hoe ging het werken..

Sandra hoe gaat het nu met je na al die drama...

Meiden fijne dag en hoop dat jullie allemaal een beetje vrolijker worden van dat het Lente is.

Knuffel

Geplaatst

thx meiden!

het gaat wel. hebben het er niet echt over gehad, wil manlief even tot bedaren laten komen.

stiefma is maar aan't smsen dat ze ht zo erg vind en niet snapt. Ja ik ook, maar kan er nu ook niks aan veranderen.

pffff.....

Maar jullie schijn schatten en thx dat ik hier m'n hart mag luchten!!!!!

Maris, wat erg nou weer! Gecondoleerd meid. het zit jullie nu ook echt even niet mee.

pamela, wat lief van je man!!! Zwaluwhoeve, heerlijk!!!

En die schoonouders dat ken ik...zo is mijn schoonmoeder (echte ma manlief) dus.....grrrrr

marlijnne, ik droom even met je mee hoor!!!! Met z'n allen achter de kinderwagen!!

Geplaatst

Hallo lieve meiden.

Het ging goed op het werk! Lekker rustig aan gedaan!!! Heb wel vandaag met de collega's gesproken dat ik in de mei vakantie wat vaker of helemaal afwezig ben. Ligt er maar net aan wat er op de echo te zien is 30-04. Heel lief zeggen ze, niets van aantrekken, gewoon gaan en nu ben jij belangrijk maar ondertussen wel klagen dat ik donderdag en vrijdag afwezig was. Het was zo druk..... Nu was alleen ik afwezig. Met de mei vakantie zijn er 3 a 4 afwezig per dag. We werken in een team waar iedere dag +/- 8 werknemers aanwezig moeten zijn. Nou als ik dan ook nog afwezig ben zijn er op bepaalde dagen maar 3 collega's aanwezig. Slik, en maar tegen mij zeggen dat ik me niet druk moet maken............ (ik probeer dat wel, maar toch, ben ook zo'n stresskip wat werk betreft!)

@ Maris, meid gecondoleerd. Kon ook nog wel in je rugzakje erbij. Heel veel sterkte!

@ Marlijnne, slik, dat is moeilijk zeg! Weer iemand erbij met zoveel verdriet! Ook voor jou heel veel sterkte.....

@ Pamela, woouuuwww wat lief! Ik vind alles best, als je maar niet 01-04 naar de Zwaluwhoeve gaat. Anders zit ik straks echt alleen op het topic! Hahahha, nee hoor meid, lekker doen wat je wilt en geniet maar flink! Lijkt me leuk de zwaluwhoeve. Heerlijk!!!!

@ BIANCAAAAAAAA, wat ben je stil? Is er iets met je? Maak me een beetje zorgen....

Ik houd het verder voor gezien vandaag op het forum. Ik ga vanavond bankhangen. Grey's kijken en Tabatha.

Nou meiden, fijne avond en -xxx-

Goofy

Geplaatst

@Goofy!Ben ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!haha.

Druk druk druk!!!Lees wel mee maar steeds als ik wil reageren komt er iets tussen!

En aangezien je hier niet 1 2 3 een bericht geplaatst heb moet ik er rustig voor gaan zitten ;)

De laptop nemen we wel weg als we weg gaan.Ik zal er niet op zitten maar me vriend verveeld zich nog al snel!

Dus denk dat het wijs is als we die toch mee nemen ;)

Word dan nog rustig als er 3 meiden een heerlijk weekendje weg zijn!

Het huisje klinkt super!! Je mag mee hoor!! Hoelaat ben je hier 1 april?

Hoe is het nu met jou?

Lekker dagje gewerkt?Of heb je weer een terug valletje gekregen?

Niemand is onmisbaar hoor!!Zo voelt het vaak maar valt best mee!!

Ga jij er maar lekker van uit dat je er gewoon niet bent tussen je punctie en je tp in!

Even lekker alleen aan jezelf denken en goed voor jezelf laten zorgen!

Werken kun je altijd nog!!

@Maris,hihi jij ook niks plaatsen als je in valkenburg zit?

Ben benieuwd als ik terug kom hoeveel berichten ik van jou lees ;)

Hoe is het verder met jou??Je tante en je vriendin was het toch?

En hoe is het met je vriend voelt ie zich al beter?

En lees nu dat er een als klap op de vuurpijl ook nog een goede kennis overleden is.

Wanneer houd dit nou eens op!!Sterkte meis!

@Meezie,Wat lekker even een paar daagjes egypte!

Is het daar nu wel al wat rustiger?

Geniet er van!!

@Janine,Helaas welkom hier!Hoe voel jeje nu??En hoe is het werken gegaan?

Heb veel aan je gedacht de laatste dagen!

Ik mocht na mijn eerste menstruatie door dat heeft 6.5 week geduurd

voordat de duivel kwam.Helaas moet ik 2 maanden aan de lucrin dus pas 9 mei starten.

Hopelijk staat je hcg snel op 0 kun je tenminste weer verder!

@Sandra,Jeetje wat een ellende!!Vooral voor de kleine!!

Hopelijk draaien ze nog bij!Heb je nog wat van ze gehoord?

Heftig zeg er ook nog een tia boven op!Hopelijk maakt ze het goed.

@Pamela,wat is het toch een schat!Vind het best romantisch hihi.

Zal die van mij ook eens een hint geven ;)Wanneer gaan jullie?

Pff van die adviezen waar je niet op zit te wachten

Ik vind dat vrouwen die eenmaal in dit traject zitten heel goed nagedacht

hebben ofdat ze kinderen willen maar sommige mensen snappen dat niet!

Hier gaat alles goed!

Wat een weertje he!!Heerlijk in de tuin aan het rommelen en aan het shoppen voor de tuin :D!

Ik ga dinsdag beginnen op mijn nieuwe werk ben benieuwd!

Werd vanmiddag gebeld door medische centrum kinderwens dat de Gyn mijn dossier

Door had genomen en hij ook geen 2 emmies terug gaat plaatsen bij me

ook niet omdat het mijn laatste poging is!

Viel bijna van mijn stoel.

Ik heb 2maal een punctie bij deze man gehad en 2x zei hij dat het bespreekbaar

is ondanks ik 26 ben.Nou niet dus lekker is dat!

Ik was zo positief maar nu zie ik het somber in!

Moet even de hoop weer terug vinden!

Hebben jullie gelezen op het forum dat Jose en Ik een High tea organiseren in Bunnik 11 juni??

Mochten jullie het leuk vinden kunnen jullie je op geven bij mij of jose.

Even met Nickname-echte naam plus email adres! Het zal ongeveer 15 euro p.p gaan kosten.

Afhankelijk van hoeveel mensen er komen!

Liefs Bianca

Geplaatst

Tja Bianca ik weet even niet meer of de ellende hier nog ophoud.

Maar ja zo is het leven jammer genoeg.

Gelukkig was die kennis wel al 76 jaar maar het was zo´n lieve vrouw en je kon zo lachen met die vrouw maar goed ze is nu weer bij haar man, die is voor 2 jaar geleden overleden.

Haha ik ga het proberen geen berichten te plaatsen weet niet of het lukt en misschien heb ik er wel helemaal geen tijd voor haha.

Wat balen dat je er toch maar 1 terug mag plaatsen maar die ene is gewoon jullie topper daar gaan we voor. Ik duim voor jullie.

Ja leuk 11juni heb er zin in en een high tea is helemaal lekker ik ben gek op thee haha

Fijne avond dames ik ga gtst en grey´s kijken.

Geplaatst

Positief blijven meid ondanks alle ellende!!Er is licht aan het einde van de tunnel!!

Hopelijk komt er snel eens positief nieuws op jullie pad!

Tuurlijk heb jij er tijd voor!!Dan doe je het vast als je op de wc zit of in bed ligt haha.

Ja joh ik zit echt te schijtbalen!!In een verse emmie heb ik sowieso geen vertrouwen!!

Dus hopelijk heb ik cryootjes daar heb ik meer vertrouwen in!!

Gaat gezellig worden 11 juni!!Dan zijn we beiden zwanger!!DEAL!?Blijven allebei positief he ;)

En ik hou ook van thee moet niet teveel thee drinken dan moet ik om de 10 min naar de wc hahaha.

Geplaatst

Jeetje wat wordt het druk hier. Ik kan het bijna allemaal niet meer bijbenen met alle meiden en alle verhalen, haha ik heb een heel gaotisch hoofd.

Wat gebeurd er bij iedereen een hoop, zoveel elende en verdriet terwijl het al zo'n moeilijke periode is. Ik wil toch iedereen even heel veel sterkte wensen en hopenlijk brengt april en mei een hoop mooie dingen.

Iemand nog nieuws gekeken, zie ik ineens een vrouw van 63 met een baby, wow wat vind ik dat oneerlijk en moeilijk. Ik begrijp de wens, net als iedereen hier, maar ik kan alleen maar heel erg hopen voor het kindje dat ze in ieder geval de 80 gaat halen.

Bianca waarom willen ze er bij jou geen twee terugplaatsen, is dat alleen maar om je leeftijd??

Marlijnne dromen doe ik ook vaak, ik las op een ander forum dat het juist goed is voor een positief gevoel!!! Vandaag ook even in de zon gezeten. maar dat ga ik morgen beter doen. Heerlijk in de dertig graden aan het zwembad. Morgen ochtend vliegen dus morgen middag de laatste stralen pikken.

We hebben geloof ik wel internet dus misschien kom ik nog wel even gluren!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden