Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra veel poets plezier haha.

Het is inderdaad rustig hier.

Nou fijne dag allemaal ik moet vandaag nog en dan heb ik lekker weekend.

Morgen klootschieten zo'n 8km

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

joepie.. we zijn weer van start.. de eerste progynova heb ik vanochtend gehad.

Heb vanochtend ook meteen gebeld en op 5 april hebben we echo nummer 1 voor de cryo tp.

heel erg spannend maar ik kijk er ook zeer zeker naar uit.. !

liefss

Geplaatst

Sandra poetse!!! Ga ik vanmiddag doen.Krijg eerst visite.

Dees veel succes, ik hoop je snel te volgend. Als het goed is wordt ik volgende week ongi en start ik ook.

Wij komen elkaar gewoon op het uitgerekend bankje tegen!!! We houden goede moed!!

Fijne dag allemaal. Bijna weekend!!

Geplaatst

Hallo dames,

Wij zijn inmiddels ook van start gegaan en wil me dus graag bij jullie voegen! Gister ongesteld geworden en vandaag naar het zkh geweest voor echo. Alles was ok dus ik kan gaan "eieren gaan leggen" en hopen dat ze mooi gaan groeien! Volgende week zaterdag terugkomen voor de fm. Ik heb het korte protocol dus hoef gelukkig niet heel lang.

Voor alle dames hier veel succes en alvast een fijn weekend gewenst!

Groetjes Esly!

Geplaatst

@Marlijn; o écht??? Wat gaaf zeg! En wat zou ik het leuk vinden wanneer het bij ons allebei gaat lukken én goedgaat!!

Liefs Esly!

PS; volgens mij heb ik je gespot op hyves hihi;-)

Geplaatst

Hmmmm ik heeeel nieuwsgierig;-) hihi

Zo vandaag aan de poest geweest. Mijn favoriete bezigheid.......ahummm

Vanavond lekker op de bank. Morgen is even mijn salaris weer uitgeven. We gaan ws even winkelen.

Fijne avond allemaal!! xx

Geplaatst

Hallo allemaal,

Vinden jullie het goed als ik hier kom meepraten? Wij hebben 6x iui gedaan zonder resultaat, en ik begin 25 april met decapeptyl. Wij zijn in Enschede/Zwolle bezig.

Groet, babyenschede

Geplaatst

Hoi Meiden!

Daar was ik weer!!

Heb wel mee gelezen maar vergat steeds wat te schrijven slecht van me hoor!

@Pamela,Ik snap je helemaal wat jammer dat ze het je niet persoonlijk verteld heeft.

Dan was het wellicht minder hart aangekomen!

Hopelijk kun je er snel over heen stappen en blij voor je collega worden!

Heb je haar hier nog wel op aan gesproken?

Als het goed is zit je nu in de zwaluw hoeve dit weekend!

Lekker van genieten samen!!

@Sandra,Hoe was jou dag vandaag??Je huis gecleand??Gezellig morgen een verjaardag!!

Alvast heel veel plezier!Zal wel rennen en vliegen worden met de verjaardag van de kids!

@Dees,Gefeliciteerd ;) Je mag weer starten!!Spannend!!!Duimen gaan draaien voor je!!

@mijnbaby,Voor jou gaat het ook opschieten dus!!Eind volgende week de tp dus!!!Spannende weel dus!

Hopelijk ontdooien ze goed!!Hoeveel laat je er terug plaatsen?

@Esly,Welkom!!!Heel veel succes met broeden!!Hopelijk zit er 1 bij die je uit mag gaan broeden :P

@Marlijnne,Jij ook al aan de poets geweest!!Het is lente geworden zeker??

Maar wel altijd een heerlijk gevoel als je dan s avonds op de bank zit en alles is schoon en opgeruimd!

Heel veel shop plezier morgen!!Niet teveel van je salaris uit geven he haha

@Babyenschede,Welkom hier!!Tuurlijk mag je mee praten iedereen is welkom hier!!Hoe meer hoegezellig hoe langer wij weer aan het schrijven

zijn hihi.Wat spannend je eerste ivf/icsi dus!

Dit is zowel icsi als ivf.Maar het is bijna het zelfde!!

Alleen het bevruchten van de eicel is anders!

@Goofy,Hoe is het met jou waar ben je nou??????

Je bent nu wel weer genoeg af gekickt he!! Vind dat je maar weer eens uren achter je computer moet gaan slijten!

Want zonder goof is het natuurlijk niet zo gezellig als anders ;)

@Maris,EN hoe is het daar??Morgen lekker aktief doen met klootschieten!?

Helaas minder zon morgen!!Hopelijk is het volgend weekend lekker weer!!

Dan zal ik aan je denken in Friesland terwijl jij in Limburg zit!!

@Meezie,Hoe was je korte vakantie??Heb je lekkere relaxed dagen gehad??

@Janine,Hoe voel jij je nu??Wanneer heb je een controle echo en een gesprek met de gyn over hoe nu verder?

Hopelijk ben ik niemand vergeten!

Hier gaat alles zn gangetje.

Heerlijk weekje achter de boeg met heel veel zon heerlijk terasje gepakt.

Vandaag even levi wezen knuffelen van Kimmie.

Morgen ga ik bij een vriendin van me Logeren die in Arnhem woont.

Heb haar via freya leren kennen.Ze heeft inmiddels een dochter van 8 maanden en is nu weer zwanger niet gepland.

Aangezien we elkaar steeds maar een half dagje zien of elkaar 3 uur aan 1 gesloten aan de telefoon hebben

dacht ik dan blijf ik nou maar eens logeren wel zo gezellig!!

Grappig he wat je soms over houd aan contacten met mensen die je leert kennen op een forum!!

Heb tot nu 3 goede vriendinnen er aan over gehouden zo leuk!!

Dinsdag moet ik gaan beginnen bij mijn nieuwe baas.

Na 3 maanden ga ik eindelijk weer werken.

Zal wel weer wennen zijn!!Want vermaakte me prima thuis heb me geen dag verveeld thuis.

Meiden ik spreek jullie snel weer!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Bianca een goed weekend gewenst. Leuk dat je zo vriendinnetjes krijgt.

Heerlijk bij Levi weer geweest. Ook fijn dat ze precies weet/voelt wat je doormaakt.

Goofy had al gezegd dat ze vanavond niet kon.....beetje jammer hoor ;-)

Meezie komt idd alweer terug. Die is poepie bruin haha

Ik dacht nog aan ink. Die ging toch ook naar syrie.. Daar is het ook wat onrustig.

Ik ga weer op de bank

Geplaatst

Hey girlz!

Nou ik ben uitgeblust!

@bianca, meid wat zal dat vreemd zijn om weer op een wekkertje te leven en elke dag de deur weer uit moeten. Maar heb je je echt niet verveeld??? Oh ik zou dat echt niet kunnen! Mijn huis zou een paleisje worden van al het poetsen en de tuin zo ook smetteloos zijn hahahaha

Wat grappig dat je zo je vriendinnen er aan over houd! Het is ook fijn om zoiets met iemand te kunnen delen, en als het dan oook nog lekker klikt is dat mooi meegenomen!

Nieuwe meiden welkom! Heel veel succes en hopelijk snel met een dikke buik!

Marlijnne, ik hang met je mee op de bank hoor!

0-4 voor nederland! Wie had dat gedacht joh! Ik niet in elk geval! OOOOH!!! WESLEY!!! Oef, das was en moie geweest als hij had gezeten! Helaas......

Nou mijn huisje blinkt weer, in ieder geval keuken en woonkamer, morgen hal en wc aan de beurt...en caken bakken, ik ga een kasteelcake maken! En kleine cakejes voor de kinderen in de vorm van lieveheersbeestjes en vliegen enz... Oh en moet nog boodschappen doen, en we moeten nog met onze dj naar de zaal gaan kijken...pfff...ik ga maar niet slapen denk hahaha

Alvast weltrusten meiden!!

Geplaatst

Hoi Bianca,

Ja nog even en we zitten op de bank:happydance:

Wij laten 1 TP we hebben de eskimootjes per rietje in de vriezer.

Ik ben 27 jr dus meer plaatsen ze niet terug, en wij hebben er vrede mee

we hebben een gezonde zoon van 17 mnd.. en een broertje of zusje lijkt ons helemaal superrrrrrr!

Geplaatst

@sandra, wat een verhaal van je aanstaande man, gelukkig is het wel bijna allemaal goedgekomen.

Trouwen is voor ons beide niet weggelegd, mijn vriend heeft het al eens gedaan en ik roep al van kleins af aan dat ik dat niet zie zitten. Ik zou alleen wel een keer zo'n mooie jurk aan willen, haha maar als ik het alleen daarvoor zou doen dat zou zonde zijn.

@dees, succes met de behandeling

@pamela, het blijven nare situaties, natuurlijk gun je het haar, maar ow at voel je je daarna K*T. En trouwens echt niet aardig dat ze het zo bekend maakt.

Nieuwe meiden welkom en succes met de behandeling

Ja ja mijn korte vakantie is weer voorbij en wat moet ik dan weer veel terug lezen. poeh.

Het was heerlijk om weer even uit te rusten en te genieten van de zon. Al was het hier natuurlijk ook heerlijk weer. We konden ons mini stulpje ook weer even zien en dat was ook wel zo fijn.

Helaas geen gedobber in het zwembad, brrr die is niet verwarmt en mijn duikhorlage gaf aan dat het water 19 graden was, dus verder niet gezwommen en in de zon gezeten, maar ook niet poepie bruin geworden. Mijn huidje is lekker blank en kleurt ook niet zo super snel, het winterwit is er nu wel af en ik zie er weer wat gezonder uit en daar ben ik al heel blij mee.

Ben wel weer een ervaring rijker. We mochten na een poging tot afwassen van mij gelijk even een egyptisch ziekenhuis van binnen bekijken. Even snel afwassen monde uit in een glas die brak terwijl ik er net met een sponsje inzat. Helaas kwam ik er pas achter toen ik mezelf al een aardige jaap had bezorgd.

Gelijk afdrukken en wachten tot mijn mannetje klaar was op de wc, die zat op zijn dooie gemakje te p****n terwijl ik al even had aangegeven dat ik een behoorlijk jaap had. Gelukkig was een vriend van ons zo vriendelijk om me even te helpen tot hij klaar was.

Wost gelijk dat het foute boel was dus met een mannetje van het complex naa het ziekenhuis. Eerst even onderhandelen over de prijs, want 100 euro voor 3 hechtingen was wel een beetje zot, voor 35 euro wilde hij het ook wel doen, haha nou lekker hoor.

Helaas was bij hechting drie de verdoving uitgewerkt, auw. Maar niet piepen want de punctie was minder prettig.

Mijn vriend vroeg nog aan me of ik nog een keer wilde en wees daarbij op het echo aparaat dat naast mijn bedje stond. Haha, nee bedankt geen egyptenaar tussen mijn benen hoor, maar wel een bekend aparaat.

Nu heb ik een paar mooie blauwe draadjes aan de zijkant van de knokkel van mijn duim, gelukkig valt de pijn nog mee, achteraf ben ik nu wel heel blij dat we ons zo goed hebben laten inenten, want nu komen ze eindelijk goed van pas.

Al met al een byzonder enerverende paar daagjes weg

Geplaatst

haha meezie ik moet wel een beetje lachen om je verhaal.

Wel vervelend van je vinger....

Maar wist niet dat je ook al op hechtingen kon afdingen. Het moet niet gekker worden;-)

water wel koud idd,maar al met al gewoon even lekker niks. Beetje kleur meegepakt en kan je er weer even tegenaan!

Net de x factor gekeken. Had het opgenomen. Er werd eerst voetbal gekeken!!

Sandra succes met je kasteelcake. Klinkt leuk.

Maris succes morgen met klootschieten!! weer wordt iets minder helaas.

Hoe was het bij de dokter

truste!!

Geplaatst

Wij hebben ook smakelijk zitten lachen om de poppenkast eromheen, als toerist proberen ze je aan alle kanten uit te kleden.

Wel een keer byzonder om zo'n ziekenhuis van binnen te zien, is wel heeeeeel anders als nederland, niet super schoon. Mijn vriend hield ook heel goed in de gaten of alles wat ze gebruikte wel netjes uit een dichte verpakking kwam.

Geplaatst

Whahaha meezie! Afdingen op hechtingen!! Nog nooit van gehoord! Maar goed van je vriend hoor dat hij het in de gaten hield! Je weet het namelijk nooit daar!

En btw, als je een keer zo'n jurk aanwilt ga je toch gewoon lekker een keer passen? Weten zij veel dat je niet gaat trouwen? ;)

Geplaatst

Ja, jullie zien het goed, ik ben er weer!!!!

Alle nieuwelingen zijn welkom natuurlijk op het gezelligste topic van de ivfmoeders-forum!

Succes meiden!

@ Bianca, leuk hoor, al die forumvrienden, na de meeting heb je geen vrij weekend meer over! Moet je ook met ons allemaal afspreken, hahahahha. Spannend dinsdag weer aan de arbeid, meid, je zal het heerlijk vinden.

@ Meezie, schrik...... Balen meid, dat dat nou net in deze dagen moest gebeuren, sterkte en afdingen , wat een giller!!!!

@ Sandra, hier nogmaals gefeliciteerd met de mannen! Fijne dag!

@ Marlijnne, als je poetsen nou zo leuk vindt weet ik nog wel een adresje waar gepoetst kan worden!!!

@ Mijn baby, spannend meid! Succes hoor!!!

@ diegene die ik vergeet, sorry maar ik denk wel aan jullie hoor

@ Ink, hoe heb jij het? Wel stil hoor nu jij niet mee schrijft! Je hebt in ieder geval HEEL VEEELLL te lezen!!

Ik heb een fijne dag gehad gisteren!

Maar heb jullie allemaal wel gemist hoor!!!

Maar moet wel tot de conclusie komen dat ik wat minder op de computer moet gaan doorbrengen. Ga dan ook 1 a 2 keer per dag kijken en niet zoals het nu af en toe gebeurd, in de reclame's van ieder programma. Dus meiden, jullie zullen me zeker nog vaak zien, maar wel ietsiepietsies minder.....

Hier verder aan het wachten (met smart) op 06.04.11. kan niet snel genoeg gaan.

Fijn weekend allemaal en een dikke knuf!

Goofy

Geplaatst

Meiden, eind april ga ik starten voor poging 2. Ik meld me alvast hier en zag ergens dit lijstje. Goed dat ik 'm naar voren haal? Ik vind het altijd wel makkenlijk om te zie wie waar mee bezig is.

Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mijnbaby: 25 maart ( C10 echo) Eskimo TP

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP

April:

Raba: misschien verder in april

Mari83: april verder met cryo's

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: verwachte menstruatiedag 8 april, start met pil! (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo. Eind april zorda ongi er is starten aan poging 2 IVF

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Marlijnne: eind april/begin mei cryo terugplaatsing

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 9 mei start met de Decapeptyl, 11 mei met de Puregon

Geplaatst

Spannend babyenschede, iik ga voor de 2e ronde eind april

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden