Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:toot::toot::toot:

Stil hier!

Volgend weekend zou toch zo goed als iedereen weg zijn???

:lachu:Fijne zondag!

Heb niets te melden verder!

Geplaatst

Guusje welkom en spannend zeg! Word het isci of ivf? (ben mobiel dus zie geen handtekeningen) het is zo 21 april hoor ;)

Goofy, meid..... Das wel heel erg!!! Hihi maar ik betrap me er soms ook op. Veel te gezellug hier!!

Bedankt voor de felucitatie!!

En ja, het is voor jou ook bijna tijd! Spannend hoor!!

Nou op de verjaardag was het weer zover, het zit in de lucht denk ik. Ik had bijna mies z'n moeder eruit gezet. Het begon tijdens het eten, dat ik zei dat ze recht moesten zitren en eten (zoals alle kindjes) en ze zei even ja maar het is feest en ze krijgen zoveel prikkels... Nee regels zijn regels en ik ben best een pittige over het tafelritueel. Recht zitten en eten ook al is er visite. Komen m'n vriendinnen in de keuken naar me toe, hoe ze het durft om in mijn huis tegen mij in te faan en mijn regels te ondermijnen. Daarna had de jongste vsn manlief iets kapot gemaakt na 6 keer zeggen afblijven dus ik zet hem op de trap. Staat ze op en gaat naar hem toe omdaf ze het niet met me eens was waarom. Ik hrb 3x gevraagd of ze het niet wilt doen omdat we 2 kleintjes hebben robdlopen die ik hetzelfde moet behandelen. Ik kan hrm niet voortrekken op m'n eifen kind omdat hij niet van mij is. Straf is straf en ik of mies regelt het! Ik was zo woest ik stond gewoon te trillen, dus heb mies er maar bij geroepen. Toen viel die weer uit tegen z'n moeder. Ging weer lekker!! Ik mocht haar toch al niet dat scheelt. Van mij hoeft ze niet op de bruiloft te komen maar goed....weinig over te vertellen...

Leuk joh als die familieperikelen hier!!!

Fijn weekend ladies!

Geplaatst

Sandra, lastig hoor, als het niet klikt met je schoonmoeder.

Wij gaan voor de 2e keer IVF

Geplaatst

FRustrerend zo'n schoonmoeder!!! waar bemoeid ze zich mee, om gek van te worden.

Ik hoop voor jou dat je vandaag een iets rustiger dagje hebt, misschien even relaxen met manlief en de kids in de zon!!!

Want was is het een heerlijk weertje zeg.

Guusje succes met je tweede ivf!!!! Leuk plaatje heb je bij je profiel, het is net of ik mijn eigen kater zie, die heeft precies zo'n tekening in zijn gezecht

Geplaatst

Is jou kat ook zo zwaar Meezie? DIe van mij is ruim 7 kilo!!! Maar wel een lieverd :-)

Geplaatst

Ha lieve dames,

was stellig van plan om niet meer op een forum te gaan omdat het wel erg "verslavend"werkt bij mij , wil dab graag alles bij iedereen volgen en liefst 10x per dag kijken/lezen of iemand al weer iets nieuws te melden heeft ha ha .... wij zijn nu net begonnen met de allerlaatste icsi poging 21 maart eerste spuitje deca weer gezet , morgen 2e echo.En dan gaat het toch weer kriebelen ha ha en denk wie is zit er verder weer in hetzelfde icsi schuitje ..... dus maa weer aanmelden en wat is het dan weer heerlijk herkenbaar allemaal.

Maar goed uitgangs echo was prima 23 nu goed uitziende eitjes dus nu maar weer wachten en hopen op goede groei en op naar de punctie , denk ik op 4 april ?? bij mij is het tnt steeds variabel geweest tussen dag 12 en 15 en als het even kan liever niet in een weekend dus denk nu eigenlijk dan die maandag 4 , maar ja er kan nog van alles veranderen.

Manlief is weer braaf qualisperm aan het slikken,en dan hopen dat deze allerlaatse poging (geloof nr 11) ons een mooie zwangerschap en het babygeluk waar we allemaal zo op hopen mag opleveren. Gelukkig hebben we al wel een prachtig icsi cadeau gekregen in 2008 ons mooie lieve ( en o zo heerlijk ondeugende ) prinsesje, maar de wens voor nog zo'n heerlijk prinsesje (of prinsje) is er nog niet minder om dus hoop zo dat het iedereen hier nu deze ronde gaat lukken.

Iedreeen heeel veel suc6.

En ehh Sandra hoop voor jou dat je schoonmoeder niet al te dicht in de buurt woont ha ha wat een heerlijk herkenbaar verhaal ...., heb in het verleden precies zo'n schoonmoeder gehad die net zo reageerde op de kids van mijn schoonzusje , grrrrrr en die woonde dus in dezelfde straat.Gelukkig is mijn schoonmoeder niet zo , ze zegt het heus als ze het ergens niet mee eens is maar subtiel en niet waar kids of anderen bij zijn.

Wie zijn er nu allemaal precies in maart begonnen?

Alleen Goofy, mijn baby, Desiree en Mo 74 ?? de rest in april ? in ieder geval suc& allemaal dames met de poging en het wachten .

liefs Anne

Geplaatst

Hoi anne welkom en succes, wat moet je man nu precies slikken en waarvoor is dat precies???

@ guusje, ja ook die van mij is zo zwaar 7,2 kilo. Ik kreeg vandeweek best een beetje op mijn fl****r bij de dierenarts. Twee van de drie katten waren ziek, heel erg verkouden, laat ze ook nooit inenten omdat ze altijd binnen zitten, toen ze hem zag rade ze me toch aan om hem te laten afvallen, ivm alle risico's die er aan overgewicht kleven. Een gezond gewicht is namelijk tussen de 3,5 a 4,5 kilo. Oeps die van mij is dus 2 keer zijn ideale gewicht.

Als ze zo weer helemaal zijn opgeknapt dan gaan we beginnen met dieeten eens zien of het aanslaat. Vind het wel jammer want vind zo'n dikke rode kater echt helemaal geweldig, maar ja voor hem is het beter

Geplaatst

welkom anne!! veel succes! Heerlijk dat je al een prinsesje thuis hebt lopen. Op naar een Prins;-)

Je bent niet de enige die het hier heel verslavend vind hihi.

Ik noem geen namen ....................................goofy ;-) etc

hahha

Sandra............grrrrrr gaat lekker. Wel rot situaties. knuffel

Lekker van de zon genieten!! Zo naar mijn ouders. Lekker eten.

meezie mijn god zeg 7,2 kilo...... wel leuk wat je zegt. Ik dacht dat die van ons al zwaar was. Wij hebben raskat worden vrij groot en ze is nog maar 2 en weegt 4 kilo....dat vond ik al zwaar..

Tot gauw!

Geplaatst

Ha Meezie,

pillen heten qualisperm , lekker popiejopie naampje en walgelijk duur (96 euro voor een doosje) zitten een hoop vitamines, zink , magnesium, visolie en nog wat spannende kruiden in.Hij is het niet gaan slikken op advies van ...maar wel in overleg.Het is nogal discutabel of het iets zou helpen , maar we hebben het gebruikt toen ik zwanger werd van onze dochter en de andere pogingen niet. Aangezien we nu echt voor de allerlaatste poging staan toch maar weer gekocht .....

Maar of het echt effect heeft ? hoop het alleen maar.

Geplaatst

@ Anne, welkom en veel succes. En pas maar op hoor, heel verslavend hier!!

Duur goedje zeg die pillen, maar gaat gewoon helpen bij jullie behandeling!!

Wij zijn idd op 19.03.11 met de pil begonnen. Op 06.04.11 gaat de 1ste deca erin. Ben er zo aan toe, zou nu wel willen starten........

@ Guusje en Meezie: 7 kg, jeetje, mij kat weeg 4.8 kg. De dierenarts heeft aangegeven dat hij 5 kg max. mag wegen, anders moet ik hem minder te eten geven. Hij is nu 1 jaar en 7 maanden. Hij krijgt binnen alleen maar harde brokjes en water en in de tuin eet hij vliegjes, spinnetjes etc......

@ Marlijnne, eet smakelijk bij je ouders. Laat je maar lekker verwennen. Heerlijk ook dat zonnetje. Deze winterdipper is er heel erg blij mee!!!!!

@ Bianca, ik vind het ook jammer dat er buiten de forum meeting andere high-tea's en afspraakjes gemaakt worden. Maar wij zijn wel het leukste groepje hoor!!! José en jij hebben het super geregeld! Heb je al gereserveerd?? Heb er heel erg veel zin in!!!!

@ Sandra, jeetje wat een gedoe zeg met die familie van jou. Omruilen zou ik zeggen. Heb je het bonnetje nog?? Nee gekkigheid, heel veel sterkte, het is niet niks. Hoop echt dat ze een beetje rustig zijn en normaal doen op je huwelijk. Sterkte!

@ de andere: wat zijn jullie stil! Gaat het goed??

Zo mijn forum momenten zijn op voor vandaag. Ik zet zo de computer weer uit! Morgen rond de klok van 19.00 uur ben ik weer present!

Kus en een fijne avond,

Liefs van hier,

Goofy

Geplaatst

Hallo dames,

Even een kort berichtje vanaf deze kant...ik heb niet echt veel te melden, behalve dat ik mezelf (of liever gezegd mijn vriend) lek aan het prikken ben....Ik begin alweer aardig te stuiteren dus de hormoontjes doen alweer aardig hun werk! Ondertussen heb ik me hier even bijgelezen en ik moet zeggen dat het wel goed was voor mn humeur...!

Enne Marlijn; heb je me al gespot? hihi;-)

Allemaal fijne avond!

Liefs Esly!

Geplaatst
Thnx meiden..... zeker naar als ze zo lelijk vallen.... hij slaapt als een engeltje.......

slaap lekker straks!

fijn! gelukkig maar!

@dees..succes met deze ronde!!

@esly..spannend jij doet dus ook mee!

@babyenschede..gezelli hoor dat je hier mee komt doen!

@marlijne..kort en lang protocol?! Wat houdt dat in?

@bianca 1 geniet van je mini-meet&greet. WAt leuk dat je zo'n contact uit "dit wereldje" hebt!

@sandra81..wat leuk dat bakken! Heb je foto's gemaakt?!?! Ik ben benieuwd (ff offtopic..sorry!) Balen dat gedoe met je schoonmoeder!

@meezie..wat eeen vakantieverhaal! Begrijp ik het nou goed?!? HEb je een huisje in egypte?!?

@goofy..zat jij ook op mamalief-fora in het verleden?!?

@guusje...zou je mij bij het lijstje willen zetten?! 4 april 2e intake, 10 april start 1e medicatie?

En succes met je volgende IVF!

Geplaatst

Tuurlijk Tusele, bij deze. En alvast succes de 4e

Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mijnbaby: 25 maart ( C10 echo) Eskimo TP

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP

April:

Tusele: 4 April intake - 10 April 1e medicatie?

Raba: misschien verder in april

Mari83: april verder met cryo's

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: verwachte menstruatiedag 8 april, start met pil! (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo. Eind april zorda ongi er is starten aan poging 2 IVF

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Marlijnne: eind april/begin mei cryo terugplaatsing

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 9 mei start met de Decapeptyl, 11 mei met de Puregon

Geplaatst

WHAAAAAAA de vorige keer was mijn cyclus iets wat in de war...

Maar ik ben precies na 31 dagen ongi geworden.

Morgen zh bellen om aan te melden en 1e echo te plannen.

We zitten in de cryo race. Ik zat op de wc en had het nog niet helemaal verwacht.

Ik moest gewoon huilen van mijn rode duivels.. hmmmmm hoe klinkt dat whihihi.....

Ik hoop hoop hoop hoop zo erg dat het goed gaat.

Zo dat wilde ik even melden meiden!!

Ik hoop het voor jullie allemaal.

Geplaatst

Heeee Meiden!

@Sandra,1 ding scheelt ik hoef nooit vroeger te beginnen als half 11 dus hoef mijn wekker niet te zetten.

Ene week werk ik 3 dagen andere week 4.Opzich prima geregeld.

Enige nadeel is wel dat ik steeds tot 8 of 9 uur moet werken maar goed hoort er bij ;)

Lees nu in een berichtje van de 25ste dat je huis zo spik en span was! Benieuwd hoe dat gister was!

Nog gefeliciteerd!!Wat rot dat je schoonmoeder zo doet zeg.

Daar zit je dan net niet op te wachten.Heb je er nog over kunnen praten met der?

@Mijnbaby,Oja dat is waar ook jij bent ook nog een jonge spruit!!

Het gaat nu opschieten!!Nog even en je mag weer broeden!

@Meezie,Wat fijn dat je hebt genoten!!Maar wat een ervaring zeg met je hand!

Doet het nog zeer??Moet je nagaan wat ze willen verdienen he aan toeristen! ;)

@Maris,Hoe is het met jou??Hoe was het klootschieten.Volgens mij had je niet heel erg lekker weer :(

@Goofy.Is goed hoor!! Je woont immers ook niet ver bij me vandaan!!Heb nog wel eens een dagje over hoor ;)

Dat is nou jammer goof!!Dat je ons nu zo in de steek gaat laten!!

Vind dat je best wel iedere keer tijden een reclame even op het forum kan spieken.

En een reactie kan geven!!Straks is het zomer en dan is het sowieso wel wat rustiger!

Het is alweer bijna 6 april!!! Jajajajajaj dan mag je eindelijk starten!!Dan gaan me duimen overuren draaien.

En stuur ik je al mijn positieve energie toe!

Ik vind het ook erg jammer dat er andere meetings georganiseerd worden!!

Maar ieder zijn eigen ding!!Vind het zo leuk dat er veel dames uit dit topic komen!!zijn volgens mij nu met 5 uit dit topic!!

@Guusje,Welkom hier!!Hoop zo dat nu eindelijk na de laparoscopie en het verwijderen van je eileider je grootste wens uit gaat komen!

Wanneer ga jij precies starten in April?En korte protocol of het lange?

@Anne,Welkom hier!Succes met deze behandeling!

@Esly,Arme vriendlief!die heeft nu dus aardig wat te voortduren met je ;)

Moet ie er maar even voor over hebben hoor haha,

@Tusele,oe is het met jou??

Hier een heerlijk weekendje achter de rug.

Morgen komen ze de gevels van de huizen reinigen zucht...Alle voegen gaan ze uithakken spuiten en opnieuw aanbrengen.

En het ergste is alleen maar de eerste verdieping!!Ziet er lekker uit dus als ze de onderkant van ons huis niet gaan doen.

Dus zitten nu heel de week in de herrie!

Morgen even lunchen met mijn ex collega s altijd leuk :D!

Slaap lekker dames!!

Geplaatst

Marlijnne, raar he? Om blij te zijn met die rode duivels! Ik begrijp je helemaal.

Heel veel succes alvast.

Geplaatst

Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Marlijnne!!!!!!!!!!!!!!!!:wav:

Wat een super goed nieuws!! Eerste stap is gezet!!Dus over 18 daagjes ofzo heb je eindelijk je cryootje bij je!!

Duimen gaan draaien voor je!!!Jij begint met de positieve test en wij gaan je volgen!!

Geplaatst

@tusele, we hebben samen met vrienden van ons een klein appartementje (studio(tje) Je slaapt dus eigenlijk ook waar je leeft, maar het het is wel heerlijk zo'n eigen plekje onder de zon.

Lekker spulletjes daar achter laten en met maar weinig op vakantie gaan.

@goofy, zwaar he die katten van ons, ik wist ook niet dat hij ZO zwaar was.

Geplaatst

esly ik heb je nog niet ontdekt....

Je gebruikt andere naam en had hm al omgedraaid;-) hahaha!

Maak je kenbaar.

meezie lekker hoor een huisje waar je af&toe even naartoe kan vluchten.

Wel weer veilig daar of is het in de badplaats. Daar was het rustig toch

bianca als je nou een forumweek had georganiseerd... had je lekker weg kunnen gaan,

misschien zijn het wel lekkere mannen hahaha verzorgen met bakkie koffie.....

goofyyyyy je hebt veel te lezen hoor. Zit je lekker op de bank..

G

Geplaatst

Jeetje wat een verhalen hier haha gezellig.

Nieuwe dames welkom hier en heel erg veel succes.

Marlijnne yes ze zijn er dus nog even geduld en je hebt een mooie cryo bij je.

Bianca ik hoop dat het je gaat bevallen je nieuwe werk wel lekker dat je wat langer kan liggen maar ja daar moet je wel iets langer voor door werken maar ja daar wen je ook wel aan.

Wij hadden gisteren eigenlijk best goed weer er was geen zon maar het was droog en daar gaat het om. We zijn derde geworden dus het ging heel goed.

Goofy ik was een beetje druk dit weekend en gisteravond had ik geen zin in computer haha (heel gek voor mij want ik ben verslaafd aan dat ding haha) maar ik blijf de komende tijd ook nog heel erg druk jammer genoeg dus ga proberen het bij te houden hier haha.

Sandra wat een toestand waar bemoeit ze zich mee. Goed dat je voor jezelf op komt. Het zijn jullie regels en niet die van haar.

Sorry ik weet even niet meer van de rest wat er geschreven is maar ik wil iedereen even een dikke knuffel geven.

Welterusten allemaal.

Geplaatst

Heey chickys,

alles goed hiero???

Ik moet zo bloedprikken en dan hoor ik straks wanneer ik pregnyl mag spuiten....

Bianca jou spuitje hahah moest lache om die uitspraak! i

Geplaatst

Hee Maris,

3de geworden is een mooie plaats!!Een het was vast en zeker gezellig!

Geen regen?Hier heeft het s ochtends wel geregend :(!n.

Klopt daarin tegen moet ik dus wel tot hooguit 9 uur werken.

Vind het erg waardeloos.Maar goed daarin tegen werk ik de ene week 3 en de andere week 4 dagen

dus moet het er maar voor over hebben ;)

Je bent lekker druk dus!!Vrijdag kun je heel het weekend gaan ontspannen!

Het weer zal bij jou dan een stuk beter zijn als in Friesland ;)

Ik wil ook naar Limburg hahahaha.Hopelijk schijnt de zon en regent het niet!

Hee Mijnbaby,

Spuitje??Je bent ook nog een jonge spruit whahaha.Ja toch jij bent toch ook nog

maar 27 lentes jong en in de bloei van je leven hahaha!!

Kom jij trouwens ook naar de high tea gezellig?

Hoezo moet jij dan bloedlaten prikken?

Wat kunnen ze daar aan zien dan?Je eisprong volgen ofzo?

Wat is het toch weer heerlijk weer he!

Ga genieten van mijn laatste dagje vrij!

Strakkies lunchen met mijn ex collegaatjes en daarna zie ik wel!!

Liefsss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden