Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha arme mijnbaby!! Gelukkig is de vloeistof niet heel erg geloof ik!! In de korreltjes zit volgens mij het goedje wat je nodig hebt.Toch??

Deed de link het nu wel trouwens?

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Leuk dat er al weer een tpoic is voor april/mei. Ik ga morgen bellen om te vragen wanneer ik weer mag beginnen met de decapeptyl voor icsi 3.

Heb wel een beetje een dubbel gevoel er bij. Misschien dat het onze laatste poging gaat zijn. En daar kijk ik naar uit, omdat we dan verder kunnen met adoptie en heerlijk geen ziekenhuis meer. Maar tja, het is dan ook wel meteen definitief finito. Oftewel twijfel twijfel twijfel.

In ieder geval eerst maar eens afwachten wat icsi 3 gaat doen.

Geplaatst

@ Mijnbaby: Joeeheee, goed zo meid. Nu op naar een mooie TP en broeden maar!!!!!

@ Esly : sterkte met manlief en jeetje ja, dat weet ik nog wel, ik heb een kneiter van een kop gehad met de deca. Dat is zoiezo mijn zwakke plek, zoals jullie van 2 weken geleden nog wel weten. Duim dat dit bij deze behandeling minder is dan de vorige, maar goed, je moet er iets voor over hebben. Succes jullie!

@ Bianca: Ik heb heerlijk macaroni gegeten! En nu ga ik lekker mijn mandje in. Morgen gezond weer op en morgenavond ben ik weer van de partij!

Meiden, weltruste allemaal en zoals Piet Paulusma zou zeggen: Oant moarn .........

Geplaatst

pfff wat wordt hier ontzettend veel geschreven haha...

Ik kan het niet zo goed bijhouden!

Mijnbaby: succes meid, op naar een positieve test!!!

Hier zijn we nog rustig, vrijdag naar Leuven!! Ben benieuwd hoe snel alles gaat....ben niet zenuwachtig, vind het eigenlijk wel prettig dat we aan de slag kunnen!

Geplaatst

koppijn van de deca is zeker normaal!! Ik had het ook.

Esly ik heb je ook gespot;-) leukleuk!!

uhmmmm van de rose...een glaasje of een flesje;-)

Heerlijk met mooi weer

mybaby, het komt dichterbij. Op naar een wondertje voor jullie

Bikkel: Bijna vrijdag.. kan me voorstellen dat je klaar bent om aan de slag te gaan. Al dat wachten...

Goofy tot morgen!! Lekker macaroni

Wij burritos van knor. Jammieee

Bianca komen er al veel?

groetjes. Morgen even naar mijn werk.

Geplaatst

Hey lieverds,

@mijnbaby, spannend meid! Zo de zenuwen! Gaat goedkomen hoor. jij gaat iets moois maken nu. Succes lieverd.

@bikkel, jij ook succes vrijdag natuurlijk.

@goofy, bijna 6 april! Ik tel met je mee af. En wij hebben lekker kip tandoori gegeten...mmmmmm ;)

@wannabemom, spannend meid. Is weer even heel iets anders dan. Maar eerst deze poging, komt goed meid!

20 graden??? Heerlijk!!! En wij zitten binnen met disney on ice in r'dam...ach das ook leuk!

Ik krijg de kriebels als ik jullie lees ;) met al die medicijnen. Ben bang om te beginnen maar kan ook niet wachten eigenlijk. Pfff

Btw, als mijn cyclus na de operatie nog hetzrldde is als ervoor ben ik nu 3 dagen overtijd....ik durf niet te hopen, doodsbang voor weer bbz en operatie...maar goed, is hij wel hetzelfde?? AAARRGGHH!!!!!!! En kan het wel zo snel na operatie? Is precies een maand geleden nu...

Geplaatst

Goedeavond Dames,

Ik had vermeld dat ik van vriendlief een weekend zwaluw hoeve heb gekregen,nou het was heerlijk ben helemaal relaxed.Zondag nog heerlijk op 't strand gegeten.Echt een Top weekend gehad en kan vrijdag relaxed het gesprek aangaan in het ziekenhuis.

Ik had gelezen dat sommige aan het spuiten zijn. En hoe gaat dat allemaal?

Slaap lekker x

Geplaatst

@Goofy,Sandra,Mari-83,Bianca-1

Heb mijn collega hierop aangesproken, dat ik het niet zo prettig vondt dat ik er zo achter moest komen.Maar gelukkig hebben wij het uitgepraat.

@BIANCA-1

Was echt een super weekend ( zwaluw hoeve )

Geplaatst

Pamela gelukkig dat je het uitgesproken hebt.

Er is niks zo vervelend als met scheve gezichten te moeten werken.

En fijn dat het weekendje heerlijk was kan ik me wel indenken hoor heerlijk.

Op naar vrijdag succes.

Sandra ik zou het niet weten of je cyclus dan weer hetzelfde is of niet ik heb dat nooit gehad.

Iedereen een fijne dag ik ga zo werken morgen heb ik lekker vrij. Moet dan even naar de maag, darm en lever arts kijken wat hij ervan zegt.

Geplaatst

Pamela wat fijn dat je genoten hebt! Hekemaal opgeladen voor het zkh. Heel fijn.

En wat goed dat jullue het uitgesproken hebben! Dat zal ooj een opluchting zijn!

Geplaatst

@Mijn Baby, Yes laat de cryo nu maar goed ontdooien!

@wannabemom,Voor jou ook zo dubbel dus deze laatste icsi!Wij gaan ook met onze

laatste icsi van start.Voor ons geen adoptie of wat dan ook vriendlief is te oud.

@Goofy,mmmmm lekker macaroni!!Volgende keer verwacht ik wel een uitnodiging van je! ;-)

@Bikkel,Dan moet je 5x per dag komen kijken dan kun je het bij houden anders is het idd

erg veel!!Spannend!!Wanneer denk je weer van start te kunnen gaan?

@Marlijnne,Burritos is ook heerlijk!!Alhoewel ik ze vroeger lekkerder vond!

Maar ze veranderen overal de receptuur van!

Ik heb nu 8 aanmeldingen.Geen idee wat Jose heeft ook zo iets geloof ik.

Maar veel mensen wachten tot het laatste moment.

I.v.m bevalling behandelingen etc.Maar we hebben nog 1 maand!

Moet je vandaag ook echt werken of een gesprek?Succes!!

@Sandra,Alles kan he!!Wonderen zijn de wereld nog niet uit!!Medicijnen enzo is niet erg hoor

word er alleen wat prikkelbaarder van whahahaa.

@Pamela,Wat fijn dat jullie zo genoten hebben!!Weer helemaal opgeladen dus!

Wat fijn dat je het uit hebt gesproken hopelijk begreep ze het!

@Maris,Waarom moet je naar de maag darm en lever arts?Niets ernstigs hoop ik!

Hier ook weer wat pfff.

Moet 2 maanden lucrin spuiten om mijn endometriose tot rust te laten komen.

Word ik gewoon ongesteld vanmorgen en niet zon beetje ook!!Lekker op mijn eerste werk dag!

Hopelijk blijft mijn rug pijn weg want de eerste keer na mijn miskraam was die niet te harde.

Kreeg van apotheek zorg als antwoord dat het bij mij waarschijnlijk pas later zn werk gaat doen.

Dus waarschijnlijk zat ik die 2.5 week nog niet eens in de overgang.

Lekker is dat!!Dus het ziekenhuis gebeld en hoor straks van hoe of wat.

Wat mij betreft ga ik dan maar gewoon door hoor.Wil geen extra maand erbij gaan spuiten.

Van de hormonen kreeg ik last van overbeharing in mijn gezicht,De gyn dacht dat dat nu niet het geval was

maar het word dus WEL erger!Logisch want als je naar veel oude vrouwtjes kijkt hebben

ze ook allemaal een snor enzo haha.

Helaas is tot nu toe in die 4 jaar dat we in de medische molen zitten nog nooit zo gegaan als het zou moeten.

En nu weer dit! 1 lichtpuntje heb volgens mij eindelijk mijn normale cyclus weer terug ahahahaa.

Nou meiden ga met de hondjes wandelen.

Over een uur moet ik werken tot 16.00 uur.Spannend ;)

Liefs Bianca

Geplaatst

@bianca1; dubbel gevoel he zo met de laatste loodjes bezig te zijn. Maar wij hopen ook dat we nu ook weer eens zwanger mogen worden en blijven.

Ik heb vanmorgen weer naar Geertgen gebeld en we mogen vrijdag 15 april weer komen en dan wrs. weer beginnen met decapeptyl spuiten.

Vind het zelf inderdaad fijn dat we al in de adoptieprocedure zitten. Dat scheelt toch weer ca 1-1,5 jaar extra wachten. We moeten wel nu eerst de ivf-pogingen eerst doen voor we op gesprek bij de raad van kinderbescherming mogen komen. En als ik zwanger wordt gaat het weer uitgesteld worden tot ons kindje 1 jaar is.

@pamela; dat klinkt wel heel goed zo'n weekendje zwaluwhoeve. Misschien wel een idee om heen te gaan dat weekend dat we gaan starten...

Geplaatst

@Wannabemom,Ik herken je hele gevoel,Alleen hebben jullie nog een adoptie in het vooruitzicht wij helaas niet..

Je mag pas verder met de procedure als je niet zwanger bent geworden na deze behandeling??

frustrerend lijkt me dat omdat het allemaal al zo lang duurt!

Hopelijk blijft het nu allemaal gewoon zitten en heb je een zwangerschap die 9 maanden gaat duren!!

Daar teken ik ook voor!!

Geplaatst

Vandaag de embryo overeenkomst doorgelezen..Pfff wat een juridische taaie kost!

Voel zoveel weerstand bij het lezen..vanwege de juridische toon van de tekst. Zo formeel...bah bah bah...wat zou ik graag willen dat dit niet nodig was. Wordt er zo verdrietig van dat dit soort juridisch gedoe nodig is om een kans te maken om zwanger te raken!

En dan beslissingen nemen over dingen die ik ethisch gewoon heel lastig vind..ook hier weer..liever wil ik hier niet over nadenken..

maarja struisvogel spelen helpt niet...als we door willen met icsi met evt cryo' szullen we dit moeten ondertekenen.

Wat hebben jullie gekozen evt donatie of gebruik voor geneeskundige/wetenschappelijke doeleinden? En wat was jullie motivatie?

Was al moe omdat hubbie heeft lopen spoken vanweg holte ontsteking/pijn in holtes. Dus was al niet superfit/vrolijk..> en nou de emoties vanweg dit..blèh!...Kortom een off-day hier!!

De datum voor het volgende gesprek/instructie medicatie is veranderd. Zh stuurde een brief dat de afspraak verzet moest worden, zonder opgave van reden. Hun voorstel kwam niet uit, dus weer bellen en datum verzet naar 1 april...a.s. vrijdag al. Hoe hebben jullie die gesprekken ervaren?Ik stel me erop in dat het weer heel wat emotie op zal roepen..

Komt "lekker uit"..het is fancy fair dagop de basisschool van onze zoon en ik zit in de commissie. De dag kwam dus al niet lekker uit...zou op shcool zijn om vanalles klaar te zetten. Direct na het gesprek ga ik terug naar school..ik hoop dat ik mijn goede humeur dan kan vinden...

@guusje..dank voro het succes en het bijwerken...Kan je de datum van 4 april naar 1 april veranderne (zie boven)z

Misshcien heb ik later vandaag om verder bij te lezen...

Geplaatst

nog een beetje tijd over om verder te lezen ..(tot #500 gelezen)

ik las wat over een high tea..is dat voor "insiders"!??

@Tusele,oe is het met jou??

Lief dat je het vraagt..zie eerder berichtje vandaag..nu een offday..

@meezie..dat klinkt goed..is dast ook vanwege behandelingen daar?!

@mijnbaby..hoe is je afspraak gegaan..pregnyl spuiten betekent dat je start met de medicatie om "eitjes te kweken"toch?!

Geplaatst

He tusele wat een gedoe het die formulieren, wij hebben gekozen voor de wetenschap, Hoe graag ik een ander ook een kindje zou gunnen, ik vind het een moeilijk idee dat iemand anders, dan eventueel later met jou baby (zo voelt het voor mij) zou rondlopen.

Het gesprek, vond ik wel prettig, bij mij vielen de emoties mee, ik vond de intoductie avond heftiger, dan krijg je ineens alle informatie en tot in de detail hoe de behnadeling in zijn werk gaat. Ik had me wel ingelezen van te voren maar dat er zoveel bij kwam kijken daar stond ik toen wel even van te kijken en eigenlijk schrok ik toen ook wel een beetje, ineens keek ik er anders tegenaan en kwam het besef dat dat mij ook allemaal te wachten stond.

Uiteindelijk is voor mij de hele behandeling erg meegevallen. Alleen het verdriet na een mislukte behandeling had ik nooit zo heftig verwacht.

Het huisje in egypte (ik neem aan dat je dat bedoelde) is niet voor een behandeling daar, echt puur voor de ontspanning en een beetje voor investering en omdat mijn vriend het zo leuk en spannend leek!!! haha.

mybaby, ow wat spannend zondag al een terugplaatsing. ik ga heel hard duimen voor jullie!!!!

Sandra, ik begrijp jou gevoel wel, als ik alles zo lees dan wil ik ook weer, maar ik moet nog zo'n 6 weken geduld hebben, ach ja als ik het zo lees dan valt het wel mee eigenlijk.

Bianca, dat is ook vreemd dat je ondanks die medicijnen gewoon ongesteld wordt, zijn ze wel zwaar genoeg of schrijf ik nou iets doms????

Ik heb namelijk altijd problemen gehad met de gewone pil, werd dan altijd na twee weken weer ongesteld, heb daarom altijd de zwaarste pil gehad, zou dat met deze hormonen misschien ook zo zijn. Ik weet het ook niet hoor ben ook maar een leek, hihi. Hopenlijk weten ze in het ziekenhuis meer.

Hier gister op mijn donder gehad van de huisarts. Gister gewoon gaan werken, wel mijn hand ontzien, voor zo ver dat mogenlijk is op een kinderdagverblijf. in de loop van de dag toch veel pijn en 's avonds was het toch flink ontstoken. Oeps!!!! Moet nu twee dagen rust houden, vandaag was ik toch al vrij maar mag woensdag niet naar het werk. Het voelt een beetje als spijbelen, omdat ik nu niet veel last heb. het gloeid wel en is dik, maar ja zal voor een keer in mijn leven eens niet eigenwijs zijn en een keer luisteren naar iemand anders, hoe moeilijk ik het ook vind.

Morgen dus maar op mijn gat in de tuin en niks doen.

Geplaatst

Hoi Tusele,

Ik heb zon overeenkomst niet gekregen.

Dus ik heb geen idee wat er allemaal in staat.

Ik zou niet weten wat we zouden doen met de cryootjes.

Ik denk opmaken want wij gaan met onze laatste icsi beginnen.

Waar kiezen jullie voor?

Het gesprek bij ons was gewoon heel normaal.Geen heftig gesprek.

Wij hadden al iui gedaan en hebben dus weinig besproken over de ivf.

We hebben 11 juni idd een high tea in Bunnik.Iedereen van het forum is welkom!

Je moet je alleen op gegeven hebben voor 1 mei!Kosten zijn ongeveer 15 euro p.p.

Leuk als je ook kan en komt!

@Meezie,Ik heb geen idee volgens mij is er maar 1 soort lucrin.

Maar het kwam wel vaker voor het was niet erg.Dus over 1.5 week de laatste injectie lucrin

en dan 9 mei als t goed is beginnen!

Joh is het toch nog gaan ontsteken!Ondanks de sterielle materialen in Egypte!

Waardeloos zeg!! Wel even luisteren he naar de huisarts haha.

Vandaag eerste werk dagje gehad.Weinig gedaan alleen dingen bij gevuld en ingeruild.

Morgen een langere dag.Van half 11 tot 7.Ben benieuwd!!

Tot nu toe nog geen patatteke gegeten hahaa

Geplaatst

wij hebben de papieren ook gekregen en zullen die vrijdag na uitleg ondertekenen....wij gaan in alle gevallen voor afstaan voor wetenschap! Eigenlijk met dezelfde reden als Meezie...het idee dat er iemand een biologisch kindje van ons heeft, nee dat vond ik toch te moeilijk, hopelijk kunnen ze met wetenschappelijk onderzoek weer andere vrouwen helpen en vernietigen was niet eens een optie!

Ik heb geen infoavond gehad in Leuven, kan dat nog komen als je al bezig bent of moet dat juist vooraf? Hopelijk niet want als ik vrijdag ben geweest wil ik als het mogelijk is zo snel mogelijk beginnen....hebben lang genoeg gewacht!!!

Het is voor ons de 1e keer ivf, dat het 6 jaar heeft geduurd heeft ook met de wachtlijst van de grote endometrioseoperatie te maken gehad die was namelijk 2 jaar!!

Geplaatst

pfff bikkel twee jaar op een wachtlijst. Dat is heel lang. De infoavond is voordat je bij de ivf arts langsgaat zodat je al helemaal ingeligd bent over de gang van zaken en de arts op die manier niet uren met je zit. Maar dit is het beleid in het erasmus, hun proberen volgens mij zoveel mogenlijk mensen in een keer te behandelen en daarom doen ze zo'n avond.

De arts zelf houd dan ook een praatje en je ziet alvast wat gezichten die je dan kan tegenkomen.

Maar als jullie nu al gelijk de afspraak hebben met die arts dan zullen ze dat daar niet zo aanpakken.

Geplaatst

In leuven werken ze met "vroedvrouwen", als je een afspraak hebt met de arts dan krijg je eerst een voorgesprek met z'on vrouw...vrijdag hebben we eerst met een vroedvrouw een gesprek, zij zal ons alles uitleggen over die papieren etc...deze heb ik enkele weken geleden al thuisgestuurd gekregen, ook alle formulieren voor de bloedafnames en echo's omdat deze in Diest gedaan worden, dit ziekenhuis ligt wat korter bij zodat we niet voor 5 minuten naar Leuven hoeven. We hebben 21 januari een ivfintake gehad en daar hebben ze alles uitgelegd dus dan zal in Leuven wel geen infoavond zijn.

2 jaar wachten is lang maar uiteindelijk wel beloond want ik heb tot op heden nog geen last van mijn endo en dat was uiteindelijk nog belangrijker dan mijn kinderwens!

Geplaatst

@ Bianca, hoe is het gegaan vandaag? Je bent altijd welkom hoor! Geef maar een gil en ik kook voor je!

@ Pamela, goed gedaan meid, dat je het hebt uitgesproken, blijft anders zo tussen jullie in staan!

@ Meezie, rustig aan hoor met je hand. Anders krijg je nog meer problemen! Lekker genieten van het zonneke! Sterkte met het handje!

@ Bikkel en Tusele, ik weet niet wat voor verklaring jullie bedoelen. Maar ik zou ook voor wetenschap gaan als ik jullie verhaal zo lees! Succes!!

@ Wannabemom, fijn dat de adoptieprocedure al loopt bij jullie! Ik heb hetzelfde als Bianca. Te oude partner. Dan mag je geen baby's meer adopteren. Ik heb begrepen vanaf 40 telkens 1 jaar opgeteld van die leeftijd. (snappie het nog, dus 41jaar = baby van 1 jaar 42 jaar = baby van 2 jaar) Mijn partner is nu 40 dus eer we gaan starten en door mogenvoor adoptie, is mijn kind ongeveer een puber, hahaha. Succes jullie!

@Marlijnne, hoe was het op het werk?

Meiden die ik ben vergeten sorry.

Ben afgedraaid, echt heel erg moe.

Heb vandaag een goed gesprek op het werk gehad over de aankomende behandeling. Maakte me echt heel erge zorgen omdat het in de meivakantie gaat vallen en er dan een hoop afwezigen zijn. Gelukkig deden ze er helemaal niet moeilijk over! Sta gewoon ongeveer 10 dagen vrij ingeroosterd en als ik kan komen dan moet ik komen en kan ik niet dan niet! Goed geregeld al zeg ik het zelf. Ben echt opgelucht. Denk dat ik daarom ff ben ingestort. Liep gewoon al een paar weken hierover te stressen. Wat een neuroot ben ik toch................

Ik ga nu een bakkie doen.

Misschien tot straks en anders tot morgen!

XXX,

Goofy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden