Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP(25 maart begonnen met progynova en visolie capsules)

April:

Tusele: 1 April intake - 10 April 1e medicatie?

mijnbaby: TP cryo - 3 april

Raba: misschien verder in april

Dees(Desiree)5 april echo van baarmoederslijmvlies en kijken wanneer we de tp van onze eskimo(s) kunnen plannen.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: verwachte menstruatiedag 8 april, start met pil! (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Wannabemom: 15 april:gesprek 3e icsi (geertgen)en wrs. meteen starten met decapeptyl

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo. Eind april zorda ongi er is starten aan poging 2 IVF

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Marlijnne: eind april/begin mei cryo terugplaatsing

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 9 mei start met de Decapeptyl, 11 mei met de Puregon

Mari-83: verder met de cryo's

Zo ik heb me meteen maar bij het lijstje tussen gevoegd. Toch wel weer een fijn gevoel om zo er weer tussen te staan. Nu weer wachten dus tot over ruim 2 weken.Gelukkig is het op het moment erg druk op het werk. De dagen zijn gewoon te kort.

Ik maak me nu wel al druk over het feit of we het gaan redden om de TP te hebben voor we op vakantie gaan. Dat zal wrs. nog wel even voor de nodige stress gaan zorgen.

We vertrekken op zondag 15 mei... Dus 4 weken na spuiten met decapeptyl... Wil onze vakantie niet gaan af zeggen. We hebben nu al zoveel zin om te gaan!!

Wij hebben de adoptie-cursus al gehad.Wel erg nuttig hoor. Tegenwoordig komen er ook nauwelijks nog baby's naar Nederland voor adoptie. De meeste kinderen zijn toch iets ouder en vaak met een Special need(beperking; vaak lichamelijk en dat kan van alles zijn...). Wij zijn gelukkig nog jong in adoptietermen(bijna 29 en 31)maar ook wij kunnen niet overal adopteren omdat we bijv te kort (bijna 2 jaar)getrouwd zijn of geen praktiserend christenen.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Marlijne : Vrijdag heb ik een intake in het Bronovo , Ik hoop dat wij deze maand mogen beginnen met spuiten ( volgens de planning van de arts )

@ Mari -83 : Heel veel sterkte

Vandaag een rustig dagje gehad op werk ( gelukkig )

Morgen een gesprek op mijn werk.

Ben vandaag naar bodybalance geweest en ben nu wel een beetje moe.Dus ik ga lekker douchen en dan naar mijn bedje toe.

Slaap lekker allemaal

x

Geplaatst

Goofy praat maar lekker even van je af!

Je moet het toch kwijt en dat lucht soms een beetje op.

Het valt ook niet mee. Er komen soms zoveel andere dingen bij dat je denkt , heb ik nog niet genoeg aan mn hoofd. Een hele behandeling.

En dan ook nog eens al die allergieën dat je van alles moet uitzoeken.

Als we je ergens mee kunnen helpen? Let me know.

Dikke knuffel naar jou toe.....

hi ja ik oefen high-tea...met eten erbij...zo lekkeerrrrr

Ik denk dat bianca voor pampus ligt hihiihi...

wannebom ook bijna starten en nog een vakantie voor de boeg. Waar ga je heen.

Hopelijk een tp dan gehad

succes meid

Fijne avond allemaal

lfs

Geplaatst

He goofie, spui maar even lekker hoor, ik herken je verhaal wel. OOk mijn mannetje praat niet makkelijk en huilende vrouwen vind hij ook heel lastig. Hij is wel wat bijgetrokken na de eerste behandeling en alle daarbij komende emoties van mijn kant. Vandeweek zei hij zelfs dat hij nu toch wel heel graag met mij naar het ziekenhuis zou willen om een kindje te maken, hihi. Nou dat is voor hem al heeeeeeel wat.

Hopenlijk vind je snel de goeie producten.

wannabemom, spannend hoor zo'n adoptie proces, helaas is dat voor ons ook niet weggelegd, ook mijn vent is 40 em dus alweer te oud!!

Geplaatst

@ Tusele, balen dat je op de verkeerde plek stond. Klinkt allemaal goed die soepen! Heerlijk. Ik ben niet zo'n kookwonder.

Wij hadden pech de 1ste icsi behandeling met de zwemmers. Er leefde er niet 1, dus punctie voor niets. Nu hebben we gelukkig de rietjes achter de hand.

Tja, die allergieen, ik ben pas getest en ben allergisch voor wolvet, lanoline, rubber, leer, PTBFF-hars, pleisters, bomen, grassen, huisstofmijt en de nodige producten om te eten. Appels, steenvruchten, noten. Bijna al mijn badproducten kon ik wegdoen. Het gaat op zich goed, alleen mijn haar is een drama. Schilverige jeukende hoofdhuid. De Lanoline was de ergste, ik had een brandwond in mijn rug van de reactie. En dit zit in de medicijnen die ik dus ook had voor de jeuk en eczeem. Nu ik dit niet meer gebruik gaat het beter. Naet ken ik niet. Ga ik googleen.

En over de behandeling, ik ben superblij met jullie allemaal. Even vrijuit kunnen kleppen over de behandeling of wat dan ook. Zonder dat er geoordeeld wordt over je leeftijd en je 1ste kindje en of over de behandeling. Wij kunnen hier ook niets aan doen. Zowel dat we wat later zijn met de gezamelijke wens en dan ook nog eens het probleem van de niet zwemmende zaadcellen.

@ babyenschede, sterkte jij ook met de migraine, dat ken ik helaas ook heel goed. Balen is dat hé. Inderdaad ook een bijwerking van de deca. Bah!

@ Wannabemom, dat is spannend zeg voor jullie. Blijven jullie in NL zodat je het eventueel nog 2 daagjes ofzo uit kan stellen als de fm's bijv wat vertraging hebben? Of zit je dan met een probleem? Wel een heerlijk vooruitzicht!

@ Marlijnne, dat lucht zeker op! Ik ben normaal niet zo'n zwartkijker en probeer altijd overal het beste uit te halen en in te zien. Merk alleen dat me dat de laatste paar dagen veel moeite kost. Ik huil echt veel. Slaap ook veel. Misschien heb ik dat gewoon even nodig!

Heerlijk hoor alvast vooruit high-teaen met je nieuwe potje! Geniet maar zoals ik al schreef! Neem voor mij ook maar een koekje!

@ Meezie, wat fijn dat je manneke dat zei! Mijn liefie is wel heel lief maar snapt gewoon niet dat het zo belangrijk is dat ik erover wil praten. Het gaat toch goed, zegt tie dan...... Vrouwen, hij snapt ze volgens mij echt niet, hahahaha.

@ Bianca, zou ze echt gevloerd zijn of zit ze stiekumpisch mee te lezen en te kijken wat we over haar schrijven. Ik denk als ik dit bericht zo verstuur, heeft zij ook iets gestuurd tijdens mijn lange verhaal. Zie haar nml onderaan staan! Hahahahaha.

Meiden, weer een lang verhaal, sorry.

Ik ga nu lekker mijn bed in.

Morgenavond ben ik afwezig. Heb een etentje met iemand van mijn werk.

Kom denk ik wel ff gauw bijlezen voor ik ga slapen.

In ieder geval tot vrijdag lieve allemaal!

:icon_flower::icon_flower::icon_flower:

Geplaatst

Dank je wel dames voor de lieve reacties. We waren er zo klaar voor na een jaar maar ja we wachten gewoon nog iets langer en dan komt ons wonder vanzelf.

We gaan komend weekend lekker alles van ons af schudden en lekker genieten in Valkenburg.

Goofy klaag maar lekker hier hoor het is ook allemaal niet niks net of de behandelingen allemaal niet genoeg is heb je ook al die allergieen er nog bij.

Meid ook voor jou een dikke knuffel.

Welterusten allemaal nog 1 dagje werken en ik heb lekker weekend.

Geplaatst

Daarstraks heel verhaal getypt.batterij leeg...

Maris knappe beslissing van jullie. Vervelend dat je hierdoor weer moet wachten maar wat je zegt, je eigen gezondheid is toch wel heel bekangrijk.en jullue tijd komt echt nog.

Goofy, klaag zoveel he wilt meid.jij bent altijd de vrolijke noot hier. Ik snap je gevoel zeker.ik denk wij allemaal hier.jouw wondertje komt meid, positief blijven denken.

Uk heb de gyn gebeld, heel veel pijn, helder rood bloed verliesmet stolsels. Hij dacht geen bbz maar misschien wel mk door hoeveelheid en kleur. Maat kon ook gewoon door operarie komen dat het nog niet voldoende genezen was. Als uk koers krijg moet ik direct bellen.ondertussen verga ik van de pijn in mijn lies en heb ik morgen een super drukke dag.

Geplaatst

Dank je wel Sandra

Fijne dag allemaal ik moet alleen vandaag nog en dan morgen lekker naar Valkenburg en aangezien we zaterdag 23 graden krijgen moet ik nog maar eens even zien wat ik voor een kleren inpak vanavond haha

Geplaatst

icon1.png

Bijgewerkt lijstje

Maart:

Goofy
: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP(25 maart begonnen met progynova en visolie capsules)

April:

Tusele: 1 April intake - 10 April 1e medicatie?

mijnbaby: TP cryo - 3 april

Raba: misschien verder in april

Dees(Desiree)5 april echo van baarmoederslijmvlies en kijken wanneer we de tp van onze eskimo(s) kunnen plannen.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: verwachte menstruatiedag 8 april, start met pil! (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo. Eind april zorda ongi er is starten aan poging 2 IVF

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Marlijnne: eind april/begin mei cryo terugplaatsing

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 9 mei start met de Decapeptyl, 11 mei met de Puregon

Mari-83: verder met de cryo's

Geplaatst

Fijne dag allemaal!!!

Maris heel ver achter in de kast...... de zomerkleding hiiihh. Ik wil dan altijd gelijk nieuwe dingen.

Ik heb er ook best zin in.....heel verrassend. Want thuis is mijn veilige haven.

Maar mooi weer doet soms wonderen.

Lfs

Geplaatst

Ja inderdaad ver achter in de kast maar ik heb gister al nieuwe besteld waar de wehkamp wel niet goed voor is haha dat komt als het goed is vanmiddag.

Inderdaad als het maar mooi weer is dat doet ook heel veel.

Gaan jullie ook morgen of vandaag al?

Geplaatst

Druk dagje gehad vandaag pff ben blij dat de werk dag erop zit, morgen alleen de ochtend werken en dan naar het ziekenhuis voor een intake ( spannend). Tot straks lekker sporten en wat verzinnen wat we gaan eten.

En hoe was jullie werk/dag ,dokters bezoeken allemaal gegaan.

Misschien tot straks

Geplaatst

Hier morgen doktersbezoek..

vanochtend vrijwilligerswerk gedaan..door miscommunicatie was de client/het kind waarmee ik zou zwemmen niet op tijd naar het zwembad gebracht :-(...verder wel gezellig meegdraaid met de groep.

Vanmiddag gesprek gehad ivm zelf-georganiseerd loopbaantraject. Daarna nog snle een boodschap, Tim en vriendje uit school gehaald . Thuis nog druk geweest met ditjes&Datjes..was wegvouwen, eten "in de startblokken zetten", presentjes voor vrijwilligers van de fancy fair afmaken en "supervisie" van Tim en een vriendje.

Gisteren te laat naar bed gegaan..was nog TE lekker bezig met digi-scrappen..daar pluk ik vandaag de vruchten van :-(

Geplaatst

Heee Dames!!

Pffff wat een boekwerken zijn er geschreven!

Steeds als ik wat wilde schrijven kwam er iets tussen!

Had dus zo nu en dan wel het 1 en ander gelezen dus nu mijn reacties!

@Goofje,Noem maar een datum!Dan kom ik je kookkunsten graag bewonderen :P!!

Hoe voel jeje nu??Je zat in een diep dipje.Hopelijk gaat het vandaag iets beter met je.

jij mag over 5 dagen van start!!Joepie!!:wav:Eindelijk!!Dikke knuff voor jou!

@Maris,Ik had je berichtje gelezen ook op hyves,Ga hem morgen proberen te beantwoorden!!Sorry ;)

Hopelijk heb je snel meer nieuws!!ZOdat je weet wat er precies aan de hand is.

En je weer een stapje vooruit kan inplaats steeds 2 stappen terug te moeten gaan!

Het word tijd dat er ook voor jullie eens een lichtpuntje gaat komen!

Dat hebben jullie wel verdiend!

@Guusje.Jammer dat je ons gaat verlaten!!

Het is hier toch ook overzichtelijk ;)!

@Marlijnne,Had je er een goed gevoel bij dat je weer even op je werk was?

HEb je zin om weer te starten?Wanneer moet je weer een paar uurtjes gaan werken.

@Sandra,ben je inmiddels al ongesteld??

@Tusele,Ook jij bent zon lekkere sportieveling!Goed bezig!Lekker druk bezig bijtje!!

Hier gaat alles goed!

3 dagen gewerkt.En er moet heel wat verbeteren in de zaak hygienne is ver te zoeken!!Dus kan daar flink aan de bak!!Ze moet weer vanaf onderaan beginnen.

En ik ga haar helpen de zaak weer op de rit te krijgen!! Eerst maar is leren frietjes bakken whaha.

Morgen heerlijk een weekendje weg!!

Was al niet zo aktief de laatste 2 dagen dus jullie zullen me vast niet gaan missen ;)!!

Meiden hou jullie rustig he en geniet van het lekkere weer van het weekend!

Oja maris geniet van je weekendje he!zal aan je denken je hebt het verdiend!

Liefs Bianca

Geplaatst

Dank je wel bianca jij ook genieten want jij hebt het net zo hard verdient net als marlijnne

Il kom morgenochtend nog wel ff kijken hier want we gaan pas om 12uur weg maar het zal rustig worden hier

Welterusten allemaal

Geplaatst
Fijne dag allemaal!!!Maris heel ver achter in de kast...... de zomerkleding hiiihh. Ik wil dan altijd gelijk nieuwe dingen.

:laugh: hier ook...maar dat schip met geld legt hier helaas nooit aan :hmh:

Geplaatst

Tusele,Ik doe niet aan sport erg he!!Druk druk druk van de zomer wil ik wel weer iets gaan doen.

Maar er zijn een paar erg sportieve dames hier in dit topic vandaar ;)!!

Dames die een weekendje weg gaan Marlijnne Maris en nog iemand geloof ik,Ik wens jullie een heel goed weekendje!

Ga er lekker van genieten gaan wij ook doen!!

En andere meiden niet te veel schrijven he en geniet van het weekend!

Liefs Bianca

Geplaatst

Yeah groenlicht,

7 mei mag ik beginnen met spuiten.

Alle uitslagen waren goed ( dat wisten wij al )

Over 2 weken prikinstructie's.

Geplaatst (aangepast)

@ Pamela, super meid! Gefeliciteerd. Nu aftellen naar 7 mei! Ik hoop dat ik dan de Tp heb ongeveer!!! Spannend!!!!!!!!!!

@ De weekend weg chicks, ik ben te laat om jullie nog een fijn weekendje te wensen, maar denk wel aan jullie hoor!!!! Geniet maar flink!!!!!!

@ Tusele, dat schip is hier ook niet geweest! Dus ben ook thuis van het weekend en ook nog eens met oude gedragen kleding. (heb het niet slecht hoor!)

@ Sandra, hoe gaat het nu met je? Geen koorts gekregen? Hoop het niet.

@ Bianca, we maken een date!!! Ik heb in mei nog ergens vakantie, goed?

@ de rest, hoe gaat het?

Up-date van hier.

Ben zo blij dat het weekend is. Even bijslapen en samen met manlief op pad. We willen morgen even een strandwandeling of iets gaan maken.

Ben nog erg kribbig en voel me nog niet zo, zo. Heb ook totaal geen zin om opgewekt ofzo te schrijven. Maar ben wel heel erg blij dat we dinsdag mogen starten. (aanvulling 02.04.11 start woensdag pas, ben in de bonen!)

Kreeg net de rekening van het cryo contract binnen. SLIK: +/-391.00 euro eenmalig labkosten en +/-40 euro jaaropslagkosten. PPPFFF, en dan hebben we het misschien nog niet eens nodig. Maar goed, het is wel super dat we het hebben, mocht het nodig zijn. Ik stop het geld alleen liever in een kinderwagen ofzoiets. Hahahaha

Nou meiden, vanuit hier wens ik jullie een goed weekend en ik hoop gauw weer mezelf te zijn!!!

Knuf en kus,

Goofy

aangepast door Goofy
Foutje bedankt!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden