Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo meiden

Ik wil me graag bij jullie aansluiten!

Vanaf morgen ga ik beginnen met decapeptyl.

Ik herken trouwens 2 namen van het hyves forum,

maar daar heb ik een hele ander naam:happy:

Hopelijk vinden jullie het goed als ik meeschrijf

groetjes!! ga nu de zon weer in

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Rosella,

Welkom hier!!

Laat me raden?????? Schrijven wij niet al met elkaar????

Succes met je traject en veel plezier op dit gezellige topic!

Lekker hé, in het zonneke. Heb gewooon geen zin op te poetsen.

Neem telkens pauze. Zo komt het nooit af! Hahahahaha.

Geplaatst

heeey meisjes,

Heerlijk weer he... ik heb mijn mannen samen op pad gestuurd naar de kinderboerderij...

Ik heb even het rijk voor mezelf....

Hoesie hier...

Geplaatst

Marlijnne wat goed dat het zaterdag al zover is. Ik ga heel erg hard duimen.

Wij hebben besloten het weer anders te doen en toch eind van de maand de cryotp te doen en de onderzoeken of eerder of later te doen want als we wachten met de tp kost het ons €257 extra omdat ze dan een jaar in de vriezer in DD zitten. Dat vinden wij heel erg jammer geld en vandaar dat we het toch deze maand gaan doen. Nu kan ik haast niet meer wachten haha over ongeveer 2 weken mag ik bellen.

Rosella welkom.

Babyenschede wat hebben ze gezegd?

Ik ga zo even naar de waterearobic en daarna kom ik wel even weer kijken haha.

Geplaatst

@ Maris : lekker waterearobics. Heb je ervan genoten? Waaauuuwww dat is wel ineens een nieuws zeg. Spannend, gaat dan ineens wel weer lekker snel. Duim voor je! Gaat het met je klachten wel zo dat je een zwangerschap aan zou kunnen? Domme vraag :doh:denk ik, anders zou je het niet doen natuurlijk!

@ Mijnbaby, lekker genoten van je rustige momentje? En hebben de mannen ook genoten op de boerderij?

@ Babyenschede, ben je al gebeld? En?

@ Marlijnne, voor jou gaat het nu ook ineens lekker snel hé!!! Zo benieuwd.....

@ Sandra, hoe is het met de trouwjurken afgelopen?

@ Ink, wat ben je stil? Gaat het goed?

Hier nog 2 uur en 15 minuten. Hij ligt al op te warmen de Deca.

Ben er helemaal klaar voor.

We gaan vol goede moed en met veel enthousiasme de behandeling in en we gaan voor GOUD eeeehhhh Groen !!!!:gekruiste vingers 3

Geplaatst

Hallo meiden bedankt voor het welkom!

Ga me zo even inlezen vanaf pagina 1.

Marlijnne Goofy heeft idd gelijk dat ik al met haar schrijf op hyves.

Goofy ik heb idd ook niet zoveel in huis gedaan, maar ik ga straks wel even even strijken.

Mari-83 spannend zo'n onverwachtte cryo-kans. Gelukkig heb je er helemaal zin in. Succes!

Geplaatst

@ Rosella, ik hoop dat je je los kan rukken van het forum om te gaan strijken, ik heb daar best moeite mee af en toe! Hahahahahha.:laugh:

Succes morgen!!

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik wil me ook graag bij jullie aan sluiten. Lees al een tijdje af en toe mee, maar ga nu echt de sprong wagen.

Hopelijk kan ook ik nog aansluiten op dit gezellige forum!!

Groetjes Lianne

Geplaatst

Ja was wel weer even lekker... hahah kon ik even lekker lang onder de douche en tutten....

De kleine ligt lekker in bed ik ben GTST aan het kijken hahah

Geplaatst

Hi allemaal,

de verpleegkundige zei dat het er helemaal bij hoorde, en ik me er niet ongerust over hoefde te maken, kon wel duren tot aan decapeptylspuiten. Dus de rust is weer terug.

Fijne avond!

Geplaatst

Goofy het is gelukt hoor, maar nu weer even werken aan m'n verslaving!

Babyenschede ik weet niet wat er bij je aan de hand is, maar gelukkig kan het geen kwaad.

Wanneer ga jij starten met de decapeptyl?

Mijnbaby jij hebt vanmiddag qualitytime voor jezelf gehad. Lekker hoor.

(Ik kan er over mee praten heb heel de middag in de zon gezeten)

Lianne ik ben ook net nieuw!

Geplaatst

Rosella:

haha heerlijk... ja zo nu en dan moet je echt tijd voor je zelf maken... ik ga zondag met een vriendin amsterdam in lekker high thea bij de bakkerswinkel... hmmm

Geplaatst

Ik ga 25 april starten met de decapeptyl. Vind het erg spannend.zie er deels tegenop maar verheug me er ook weer op. Raar hè...we gaan gelukkig half mei vijf dagen n rome en half juni(na de ivf) n wijk aan zee dus dat is wel erg leuk!

Geplaatst

Babyenschede ik heb precies hetzelfde. Je gaat nu echt bezig zijn met je kinderwens. Je krijgt nu echt een kans.

Mijnbaby ja we krijgen helaas niks kado (zoals iedereen hier) Maar vooral de buitenbaarmoederlijke zwangerschap was heftig

die pijn hoop ik echt nooit meer te krijgen en ik had ook nog eens twee liter bloedverlies. Heb ook op de ic gelegen,

daar weet ik zelf weinig meer van, maar voor mijn omgeving was dat vreselijk.

Maar nu gaat het weer helemaal goed. We blijven positief.

Geplaatst

maris dat is ook even een ommezwaai, maar wel een logische. Hopelijk ook voor jullie dat er een mooi wondertje uit de cryo mag komen!!

Goofy is begonnen!!! Is het gelukt meid.

Ja voor mij komt het heel dichtbij. Als de cryo maar ontdooit dat is mijn grootste angst.

Bianca helamaal afgepeigerd van het werken.

Heb net gewokt met collega's.

babyenschede, nu komt het steeds dichterbij. Ik snap je gevoel.

Lianne welkom!!

Sandra heb je de jurk al;-)

Weltrusten voor jullie allemaal!!

Tot morgen meiden

Geplaatst

Dank je dames ik heb er echt zin in. Het klinkt ook zo dichtbij haha.

Waarschijnlijk zit ik tegelijk met een collega op het wachtbankje dus dan hebben we steun aan elkaar.

Babyenschede gelukkig ben je gerustgesteld en is er niks aan de hand.

Welterusten allemaal

Geplaatst

@ Lianne, welkom meid. Schrijf lekker mee! Succes met de behandeling!!

@ Rosella, jeetje meid, wat een verhaal van de zwangerschap en ic, slik.

@ Marlijn, was het gezellig met je collega's en het wokken?

@ babyenschede, gelukkig ben je gerustgesteld! Op naar de Deca!!

@ Mijn baby, ga je vast oefenen voor de high-tea van 11-06? Gezellig hoor!

@ Bianca, neem je afstand van dit topic? We missen je wel hoor!!!!!

Hoe is het gegaan vandaag? En met de herrieschoppende bouwvakkers?

@ Nogmaals Rosella, gefeliciteerd dat het is gelukt om je los te rukken van het forum om de strijk te doen. Hahahahaha.

Zo, dames, jullie zijn van dat aftellen af! De 1ste is een feit. Had wel een beetje klamme handjes maar het ging heel goed. Dat spul brand wel een beetje. Ik hoop dat ze allemaal zo gaan als die van vanavond. Op naar de rest zal ik maar zeggen.

Meiden, ik ga mijn bed in. Tot morgen.

Weltruste!!

Geplaatst

Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP(25 maart begonnen met progynova en visolie capsules)

April:

Tusele: 1 April intake - 10 April 1e medicatie?

mijnbaby: TP cryo - 3 april

Raba: misschien verder in april

Dees(Desiree)5 april echo van baarmoederslijmvlies en kijken wanneer we de tp van onze eskimo(s) kunnen plannen.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: verwachte menstruatiedag 8 april, start met pil! (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo. Eind april zorda ongi er is starten aan poging 2 IVF

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Marlijnne: eind april/begin mei cryo terugplaatsing

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 9 mei start met de Decapeptyl, 11 mei met de Puregon

Mari-83: verder met de cryo's

Ik heb het lijstje weer even tevoorschijn getoverd.

Er zijn wat nieuwe meiden bij en wat veranderingen.

Dus leef je uit!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden