Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey meiden,

Goofy - wilde je ff succes wensen met de werkingen van de 1e spuit! Ging t goed? Hoop dat ik je snel mag volgen ;-)... Lief dat je ff naar me vraagt - beetje een dipje na de vakantie. Gelijk weer zooo ontzettend druk op t werk etc, vreselijk! En vandaag weer naar het UMCU ziekenhuis geweest (hebben er 5 en een half uur doorgebracht!), dus ben behoorlijk op... Ga dus ff lekker m'n bedje in en kom morgenavond maar weer s n poging wagen hier mee te schrijven (tot nog toe elke keer als ik wat wilde schrijven, was ik zoooo lang bezig met bij te lezen, dat ik daarna al geen puf meer had te reagerern hihihi!)

Liefs!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Marlijnne, spannend!!!!!

Rosella, lianne welkom en succes.

Mari dan gaat het voor jou nu ook gauw beginnen. ow ben zo jarloers op iedereen die van start gaat of is gegaan. Ik wil ook :-(

Goofie, de eerste zit erin!!!

mommydaddy, welkom!! ik vond het prikken aan het begin wel eng, maar het is me heel erg meegvallen. Je voelt er maar weinig van, maar moest wel altijd even mijn adem inhouden voordat ik ging prikken.

Bianca, we gaan voor onze twee heringevroren cryo's, hopenlijk ontdooien ze goed, anders gaan we in juni voor onze laatste cryo

Geplaatst

Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP(25 maart begonnen met progynova en visolie capsules)

April:

Tusele: 1 April intake - 10 April 1e medicatie?

mijnbaby: TP cryo - 3 april

Raba: misschien verder in april

Dees(Desiree)5 april echo van baarmoederslijmvlies en kijken wanneer we de tp van onze eskimo(s) kunnen plannen.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: verwachte menstruatiedag 8 april, start met pil! (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Mari-83: verwachte menstruatie ongeveer 17 april dan bellen voor echo op dag 12.

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo. Eind april zorda ongi er is starten aan poging 2 IVF

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Marlijnne: eind april/begin mei cryo terugplaatsing

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 9 mei start met de Decapeptyl, 11 mei met de Puregon

Zo ik heb hem even weer aangepast op naar de 17de zou ik zeggen haha ik kan niet meer wachten.

Geplaatst

Maart:

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP(25 maart begonnen met progynova en visolie capsules)

April:

Dees(Desiree)5 april echo van baarmoederslijmvlies en kijken wanneer we de tp van onze eskimo(s) kunnen plannen.

Bikkel: verwachte menstruatiedag 8 april, start met pil! (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Mari-83: verwachte menstruatie ongeveer 17 april dan bellen voor echo op dag 12.

Marlijnne: cryo tp, mits ze vrijdag goed ontdooien dan 9-4-2011 terugplaatsing!

Guusje: 21 april uitgangs echo. Eind april zorda ongi er is starten aan poging 2 IVF

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Bianca: 9 mei start met de Decapeptyl, 11 mei met de Puregon

Ook ik even aangepast,aangezien eind april, toch begin april wordt hopelijk!!

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Ladies, vergeten jullie mijn afspraak niet in het lijstje?

18 april mag ik weer voor een echo om mijn linker eierstok in beeld te brengen :-D

Daarna van start met de hormomen voor ICSI

Fijne dag allemaal! :-)

Geplaatst

Maart:

April:

Melis25:echo linker eierstok

April/Mei:

Mei:

Bianca: 6 mei start met de Decapeptyl, 8 mei met de Puregon

Ook ik heb hem 3 dagen aan gepast!! Ik ga 3 dagen eerder de lucrin spuiten!!Is maar 3 dagen maar toch!!

Ik heb je er in gezet Melis,Zodra je datums weet voor het prikken etc zetten we die er weer bij!

Meiden is het trouwens een idee om de afspraken die al geweest zijn te verwijderen van het lijstje?

Want anders word het zo lang en onoverzichtelijk!Het is maar een idee hoor ;)

Geplaatst

Maris en Marlijnne,Wat zijn jullie trouwens aardig ;-)

Dacht met jullie tegelijk op te gaan nou niet dus!!Jullie beginnen gewoon een maand eerder!!

Grapje ;-) Vind het super voor jullie!Dat alle cryootjes maar goed mogen ontdooien!!

En maris super dat je deze beslissing hebt genomen!Zal toch wat zijn als dit gewoon de lucky emmies zijn!:laugh:

Ik ga maar eens even bij de buurvrouw thee drinken.

Bouwvakkers word ik gek van!Gelukkig zijn ze bij ons klaar en is de stelling uit de tuin.

Nu staat er heel de dag een compressor te loeien!!Wat een pokke herrie!En peet werkt dus s nachts!!dus overdag kan die niet slapen.Hij gaf het gister aan hebben ze hem een meter verplaatst!Dus sprak ze net aan was toevallig ook iemand van de woningbouw.En heb ze vriendelijk gevraagd of ze dat herrie ding niet ergens anders konden plaatsen aangezien ze 3 blokken verder aan het werk zijn en dat ding bijna recht onder ons slaap kamer raam staat!!Moeilijk moeilijk moeilijk maar geloof dat ze hem morgen gaan verplaatsen.Wil geen zeikerd zijn en als ze hier in dit blok nou bezig zijn zeg ik okee.Maar zet hem in dit geval lekker bij andere mensen voor de deur!! Pffff.

Verder vandaag heerlijk een dagje vrij.Daarin tegen morgen za en zo werken :( Waardeloos haha.Ik ga de lucrin eerder spuiten morgen al inplaats maandag!!Dus mag ik straks eerder met de deca en de puregon beginnen!Heb er zon zin in!!:toppie:

Zullen we onze high tea date gaan vervroegen whahaha.Wat duurt dat wachten lang zeg!!

Helaas nog geen nieuwe aan meldingen gehad!!

Dus meiden nodig iedereen van het forum uit!:happy7:

Liefs Bianca

Geplaatst

de wereld ziet er vandaag weer wat positiever uit...drukke week hier...nog geen tijd/rust gehad om bij te lezen..

Ik denk wel af en toe aan jullie hoor dames ;-)

Geplaatst

Maart:

April:

Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven)

April/Mei:

Mei:

Ik heb het lijstje ook aangepast...ben dinsdag ongesteld gewordne ipv vrijdag dus gisteren al begonnen met de pil!! We doen nu officieel mee haha...

Geplaatst

Bikkel wat fijn!!!!

Bianca ik kan morgen ook keihard op mn b*k....dan mag jij eerst;-) hihih

Ik ben echt zo bang.

Zou het echt kunnen dat ze goed ontdooien. Vorige keer alle 4 niet. Pff ik blijf maar hopen.

Ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt.Je leeft er weer helemaal naartoe.

Straks even naar vriendin toe. Fijne avond allemaal.

Lfs,Marlijn

Geplaatst

Hee marlijnne,

Echt niet hoor!!Positief blijven!!Al is dat verdomde moeilijk ik weet het!!

Ik had 7 cryootjes.ze hebben er 6 moeten ontdooien om er 1 terug te plaatsen!

Ik wilde het liefst voor poging 3 toen ik niet zwanger bleek .Maar moest eerst mijn laatste cryo laten ontdooien!

Nou ik had er totaal geen vertrouwen in!!Waarom zou deze ene het wel redden als ze er de vorige keer 6 hebben moeten ontdooien!

Ik was bezig om een reis te plannen naar Suriname,afrika of indonesie om dit hele traject af te kunnen sluiten.

Aangezien we toch niet verwacht hadden om van poging 3 zwanger te raken.

Op de dag dat ze hem ontdooid hadden werd ik gebeld en wat bleek die ene was goed ontdooid!!Begon spontaan te huilen.

het was een top cryo en daar was ik zwanger van.Helaas is het mis gegaan.Maar wil alleen zeggen dat ik je gevoel snap maar blijf positief!!

Hoeveel cryootjes heb je in de vriezer??Ga zo duimen voor je! Ga jij maar lekker een maand op mij vooruit lopen hoor!!

Veel plezier bij je vriendin!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hoi meiden

effe snel ga zo met een vriendin uit eten (heb nu honger!)

Maar Marlijnne mijn cryo's waren ook goed ontdooit en ik was er

net als Bianca zwanger van. ook helaas misgegaan.

Vanavond ook weer voor het eerst spuiten.

Goofy fijn dat het bij jou ook goed is gegaan.

Geplaatst

@ Ink, pppfff, wat een tijd hé, 5 1/2 uur in het ziekenhuis. Onze 1ste keer was ook al zo lang. Maar alles voor het goede doel. Wat ik heel prettig heb ervaren is dat ze zo veel (bij ons eigenlijk alles) op diezelfde dag hadden gepland. Wij wonen +/- 2 uur rijden van het ziekenhuis, vandaar. Volgende week krijg je alle uitslagen toch? Spannende tijden allemaal weer!

@ Maris, op naar 17.04.11. Wat raar eigenlijk dat we blij kunnen zijn met een ongi!

@ Rosella, eetse en succes!!

@ Marlijnne, kom op meid, positief blijven. Je gaat helemaal niet op je b*k!!! We gaan allemaal op het bankje zitten en komen allemaal in het groen!!!! (klinkt ik stoer) Ben best huiverig hoor, maar positief blijven, probeer ik ook! Ik houd je in de gaten, ben heel benieuwd, spannend!

@ Bianca, heerlijk meid een vrij dagje. Heb je nog een beetje van de zon kunnen genieten? Laten ze morgen dat herrieding maar verplaatsen. Iedereen een dag herrie, vind je ook niet. Beetje raar dat ze bij jullie voor de deur dat ding zetten en 3 blokken verder aan het werk zijn. De Eikels!! Wat een spannend nieuws. Eerder spuiten, Yes! Als je nou nog eens eerder spuit lopen we dadelijk nog gelijk, Yes, hahahahhahahha. Zou ik wel heel leuk vinden. Het liefst neem ik jullie allemaal mee naar de wachtbank en naar de topic uitgerekend in dec/jan. Ik hoop zo dat we daar allemaal in komen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meiden, ik houd het weer even voor gezien.

Knuf van hier en tot gauwwie.

-xxx-

Geplaatst

@Rosella,succes met de behandeling!!Op naar een goede zwangerschap!

@Allerliefste Goofy,Ja joh wat een pest ding dus ben benieuwd.Hier tot aan 3 uur zon gehad maar was nog best fris ondanks onze tuin op het zuide.

Jij was vandaag toch lekker vrij??Of vergis ik me en ben je op woensdag altijd vrij :P

Maar goed hoe was je dag??Helaas zullen we niet tegelijk gaan lopen.Jij had het over 6 mei ongeveer je punctie he?

Dan begin ik met spuiten!Dus lopen dan ongeveer 2 weken op elkaar achter helaas.Dus mochten we beiden zwanger zijn zullen we denk ik niet in de zelfde uitgerekend topic komen.

Of maken we dan met zn alle een aparte topic aan ';) Zullen we die maar alvast aan maken of ben ik nu te enthousiast :P :wav:

Jihaaa zometeen je 2de shotje!! ;-)

Geplaatst

Hier Junkie Goof! Idd het 2de shotje!!! Yes!!!!!!!:laugh::laugh:

Bianca, we blijven toch wel schrijven, waar dan ook! Ik weer je ALTIJD te vinden! Hahahahha. (hebben we elkaar niet al eens stalker genoemt! hahahahahaha) :happy:

We kunnen het topic uitgerekend in dec en jan maken!

Ik heb idd altijd op woensdag vrij! Vandaag weer een druk dagje gehad. Maar wel weer met een goed gevoel gewerkt en de dag afgesloten!

Morgen nog een dagje en dan weekend. Heb daar echt zin in. Ik ga bij een vriendin op visite. de babykamer bewonderen. Zij is bijna 30 weken zwanger van de 1ste. Wel moeilijk vind ik het dat ze nog niets van onze situatie weten. We wilde het gaan vertellen en toen werd haar viend ziek. Toen hadden we weer een afspraak en toen vertelde ze dat ze zwanger was. Vind het zo moeilijk om dan mijn verhaal te vertellen. Daarna is het er eigenlijk niet meer van gekomen. Ik weet ook niet of we het zaterdag gaan vertellen. We zien wel hoe het loopt.

Nu ga ik echt een bakkie doen. Tot snel!:happydance:

XXXXXXXXXXXXXXX

Geplaatst

Junksie!Je shotje roept je al!!

Tuurlijk blijven we schrijven!!Maar het is zon gezellig topic!Dus we maken er gewoon een ander topic naast maken haha.

Oja zat al te twijfelen wo of do!Dus het was wel allemaal goed op je werk?

Ga je verder nog iets doen van het weekend?

Wat een lastige situatie.Vind je het erg moeilijk dat je vriendin zwanger is?Zie je haar vaak?

Denk dat ze het vast wel prettig vind als je dit met haar wilt delen!!Als jij het met haar wil delen zou ik het onderwerp zeker aan halen.

Als de kleine straks geboren is weet ze ook hoe het voor jou kan voelen mocht je dan niet zwanger zijn.

(waar we niet van uit gaan)..

Zet je ook ff een theetje voor mij?

Scheelt mij weer lopen!!

Oja ik was van het weekend met de kleine van me vriendin aan het spelen.Sloeg ie perongeluk met een autootje tegen mijn voortand.

Op het moment deed het best zeer daarna heb ik er geen last meer van gehad.Totaan gister.

Zou dit erg kunnen zijn??Straks valt mijn tand eruit ofzo brrr.

Geplaatst

Vriendlief staat nog af te wassen dus de koffie is nog helemaal niet klaar! Gauw nog ff antwoorden dan.

Bianca ik heb ook gelijk thee laten zetten, ik zie je zo dan!:toppie:

Nee, ik heb er geen moeite mee dat ze zwanger is. Wel toen ze het vertelde dat ze zwanger was. We waren toen op een feest bij hen. Ik huilde en wilde gelijk weg. Ik heb toen maar een smoesje verzonnen. Ik kon echt niet blijven. Ik wilde haar moment ook niet verpesten. Ik zie haar eens per 2 maanden ofzoiets. Onze band is echt supergoed. Ik ken haar al vanaf mijn 17de. We hebben als weekendhulp saampies gewerkt en zijn elkaar eigenlijk een tijd weer kwijtgeraakt. Dankzij hyves hebben we elkaar 4 jaar geleden weer gevonden! De partners gaan ook leuk met elkaar om.

Zaterdagavond gaan we dus naar hen toe. Overdag lekker de boodschappen doen en misschien de tuin even onkruidvrij maken. Zondag gaat mijn vriend fietsen (racefiets) en dan ga ik lekker met een goed boek in de tuin zitten! Heb er zin in! Het schijnt echt goed weer te worden. Balen dat jij nou net moet werken. Vind het heel sneu voor je. Dat meen ik!:icon_flower:

Dat van je tand moet je wel even in de gaten houden. Als hij nou pijnlijk blijft zou ik toch even de tandarts bellen. Pijnlijke tanden is een ramp. Sterkte!

Aan wat voor een topic zat je te denken?

De kletsmajoren of zoiets?

Zou de koffie nu klaar zijn, ik ruik al wel wat. Ga nu maar kijken. Tot strakjes.

-x-

Geplaatst

Goofje!

Heerlijk!!!Ik kom er gelijk aan!!! ;-) Heb hier ook de thee maar aangezet!

Wat een vervelende situatie!!Op dat moment voel jeje zo intens verdrietig en je kan geen kant op!!Lastig dat ze niet van jou situatie wist anders had ze het je vast niet op dat feestje verteld.Mijn beste vriendinnetje had het me verteld direkt toen ze het wist hebben samen heel hart gehuild.Vond het erg lief.

Super om zon vriendschap te hebben!!Jullie zien elkaar helaas niet veel maar weten dat het goed zit!!Grappig dat jullie vriendschap zo ontstaan is en jullie elkaar sinds 4 jaar weer gevonden hebben!

Heerlijk de tuin onkruid vrij maken heb ik 3 weken geleden gedaan maar nu is het alweer tussen mijn tegels door gaan groeien pfff.

Heerlijk zondag dus een dagje home alone!!op zn tijd is dat ook fijn!Lekker genieten van een goed boek en het heerlijke zonnetje!!

Ik hoef gelukkig pas om 4 uur te werken zondag dus dat scheelt!!Zaterdag wel van half 11 tot 8uur.:(

Hoe was je bakkie pleur??Wat zorg je mannetje toch goed voor je!!

JAAAA die houden we erin!!Kletsmajoren zijn zwanger topic!!Uitgerekend januari/februari hihi.

Liefs & Knuff

Geplaatst

Maart:

April:

Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Lianne: 17 april start decapeptyl, 3e icsi

April/Mei:

Mei:

Geplaatst

Zo, heb me ook ff op het lijstje gezet. Goofy & Fren, zie dat jullie ook in Radboud zitten. Misschien hebben we elkaar ooit al eens gezien!!

Ik zal dit weekend me eens rustig een beetje gaan inlezen in al jullie verhalen.

Voor nu een fijne avond!!

Geplaatst

Hoi Lianne,

Welkom!Ga jij het lange of het korte protocol volgen?

En is dit je laatste icsi of gaan jullie verder mocht dit niet tot een zwangerschap leiden.

Maar gaan we wel van uit natuurlijk!

Word weer duimen geblazen!

Liefs Bianca

Geplaatst

Heeey gurlie's

Alles goed hiero? bijna weekend he... heerlijk!!

Ik ga zo dvd kijken lekker bak ijs en choco koekjes... ik ben zo een zoetkauw... :(

Geplaatst

Lieve dames...

Even een wat uitgebreider berichtje dan gister na het ziekenhuis bezoek: Emoties gingen in een achtbaan:

1e onderzoek van de dag: bleek dat manlief wat spataderen heeft in 1 bal. Operatie zal zeer waarschijnlijk in het meest positieve geval slechts een procentje verbetering van het zaad opleveren, dus werd niet aanbevolen.

Volgend onderzoek: cyste in zijn prostaat! Deze moet zowiezo operatief weg gehaald worden, omdat hij daar last van kan krijgen (wordt ruggeprik, nachtje ziekenhuis, katether etc!). Deze cyste zou er ook voor kunnen zorgen dat het "verse" zaad in die holte gaat en slechts overstroomt met oud zaad of zo iets. Dus mogelijk verbetert de kwantiteit / kwaliteit na de operatie? Maar omdat ze dat niet met zekerheid kunnen zeggen, willen ze ons wel verder het traject in laten gaan, zodat we niet opnieuw af moeten wachten. Deze 2 dingen lopen dus parallel naast elkaar door icon_confused.gif ...

Vervolgens uitslagen bloedonderzoeken (waarvan we dachten dat we die volgende week pas zouden krijgen): alles was goed icon_lol.gif , maar kwamen ze er achter dat er 1 onderzoek nog vergeten was met prikke icon_evil.gif n! Zou wederom 3 maanden wachten worden op de uitslag daarvan! Toen zakte de grond ff weg onder m'n voeten - we zouden volgende week een beleidsafspraak hebben! Dus dat gezegd en gelukig hebben ze nu spoed op het labformulier gezet, waardoor de uitslagen binnen 1 of 2 weken binnen zullen zijn icon_biggrin.gif ...

Toen nog ff naar de anestesist etc voor die operatie vd cyste etc, maar goed, dus volgende week nog steeds op naar de beleidsafspraak!!! Ben zoooooo benieuwd!!!

Ondertussen zijn er hier al lekker een paar dames die al heerlijk een stuk verder in t proces zitten - lekker hoor!

Ik duim mee voor veel mooie ontwikkelingen!

Liefs!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden