Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Bikkel, dat is idd een lade vol. Ik heb er Puregon bij en dat neemt echt de ruimte niet. Ik zie dat jij iedere dag de spuiten zelf op moet trekken. Lastig. Ik heb een soort insuline pen. Makkelijk hoor. Ik hoef alleen maar aan een knop te draaien, naald erop en jassen maar!

Vraagje: waarom heb jij 3 ampullen Pregnyl?

Ik heb er maar 1, die moet ik 36 uur voor de punctie spuiten.

Deze moet ik wel zelf mengen en optrekken trouwens.

Succes!!!!!!!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Meiden,

Hier broeden maar.

Het is een c kwaliteit geworden.

Dokter zei, zegt niks. Er worden er zat zwanger van. Komt echt door het ontdooi proces.

Ik hoop het.....pfff vind het wel raar.

Ik had wat dubbele gevoelens.

Jeetje wat erg wat er is gebeurt in alphen aan de rijn. Kippenvel.

Lekker weertje he...

Geplaatst

Marlijnne en nu broeden maar. Dat ckwaliteit zeiden ze bij ons ook dat dat niks wou zeggen.

Heel erg veel succes ik duim voor je.

Ja wat erg met die schietpartij vreselijk.

Geplaatst

Yes, Marlijnne is in het bezit van haar cryo! Super meid, en nu maar flink broeden hoor! Ik heb al tig verhalen gelezen dat het met een c goed kan gaan, dus, heel veel succes en we gaan voor groen!

Meiden, het is in en in triest wat er in Alphen is gebeurd. Zit het met kippevel te volgen.......

Vanavond ben ik afwezig op het forum. Tot morgen weer ff-ies!

Knuffel!

Geplaatst

Jihaaa marlijnne!!Nu lekker broeden he!!

c kwaliteit?Wat houd dat in??Heb er geen verstand van.Dacht dat het aantal cellen er toe deden.

Maar niet naar kijken je bent stiekem al zwanger en dat blijf je gewoon ;)

Wat een bizar gebeuren he alphen aan den rijn.Mijn bazin haar buurvrouw stormde de zaak in of we het nieuws al gehoord hadden.

Ze wilden eigenlijk net de auto in stappen om naar Alphen aan den rijn te gaan!!Jemig wat een heftig gebeuren he!

En dat is gewoon een dorp/stadje verder!Wij zijn er vaak te vinden.Het komt ineens zo dichtbij!

Is dat wat ben je met je gezien boodschappen aan het doen loopt er een debiel bij de gestoord is!!

Schiet dan alleen je zelf door je kop!Kan er met mijn verstand niet bij!

Ben gebroken na een lange dag werken.Ben gaan douchen en lig nu met de laptop in bed even de herhaling

van as the world kijken en dan slapen!

Spreek jullie morgen weer :D!!

Dikke knuff

Geplaatst

Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP(25 maart begonnen met progynova en visolie capsules)

April:

Tusele:
1 April intake
- 10 April 1e medicatie?

mijnbaby: TP cryo - 3 april

Raba: misschien verder in april

Dees(Desiree)5 april echo van baarmoederslijmvlies en kijken wanneer we de tp van onze eskimo(s) kunnen plannen.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Mari-83: verwachte menstruatie ongeveer 17 april dan bellen voor echo op dag 12.

Marlijnne: cryo tp, mits ze vrijdag goed ontdooien dan 9-4-2011 terugplaatsing!

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo.

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

Melis25: echo linker eierstok

Lianne: 17 april start decapeptyl, 3e icsi

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Guusje: ongi begin mei, starten met poging 2 IVF

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 6 mei start met de Decapeptyl, 8 mei met de Puregon

Meiden, ik heb het lijstje een beetje aangepast als jullie dat goed vinden. En ik heb me zelf bij de maand mei gezet, dan gaan we er weer voor.

Vandaag de recepten ingeleverd bij de apotheek, en dinsdag ophalen en groente la weer vullen. Ik zag hier al zo'n mooie foto ;-)

Ik zal proberen hier wat meer te gaan mee schrijven.

Mari, waar zit je dan bij Ik hou van Holland? hahaha

Geplaatst

Ik zat in het oranje vak bijna bovenaan maar was niet heel erg duidelijk in beeld. Zo af en toe als je wist waar we zaten kon je wat zien maar het was wel lastig.

Bianca ja dat is inderdaad vlak bij jullie bah ik vind het echt zo vreselijk.

Ik heb trouwens nog wel even uitzending gemist gekeken naar ´echt waar´ en heb je gezien hoor haha

Allemaal welterusten ik ga maar eens slapen

Geplaatst

Marlijne, lekker gaan broeden!! Veel plezier tijdens de wachtweken!!

Vandaag weer een heerlijke dag, lekker genieten van het mooie weer!!

Fijne dag allemaal.

Geplaatst

zenuwachtiggggg!! ik ben heel moe, van de zenuwen.

morgen de cryo tp.. maar het spannende is, of ze goed ontdooien! we worden dan tussen 12 en 1 gebeld als het niet doorgaat.. Gelukkig straks visite van me schoonzus en man en dochter, ze is net weer zwanger alleen ze weten niet of het goed zit omdat ze alleen een dooierzakje zagen bij de 7 weken echo. dus kunnen grote nicht en neefje weer met elkaar spelen tis mooi weer dus we gaan vast nog even lekker langs de kipjes en geitjes en konijntjes.

C kwaliteit zegt niks hoor,het is gewoon hoe ze zich doordelen. maar spannend blijft het altijd!

@ marlijne.. spannend altijd weer de eerste spuit, hoe doen jullie dat dan om mee te nemen op vakantie? aangezien ze wel koel moeten blijven?

liefs

Geplaatst
Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP(25 maart begonnen met progynova en visolie capsules)

April:

Tusele:
1 April intake
- 10 April 1e medicatie?

mijnbaby: TP cryo - 3 april

Raba: aanmelden vol nu wachten em dan in mei hopelijk verder.

Dees(Desiree)5 april echo van baarmoederslijmvlies en kijken wanneer we de tp van onze eskimo(s) kunnen plannen.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Mari-83: verwachte menstruatie ongeveer 17 april dan bellen voor echo op dag 12.

Marlijnne: cryo tp, mits ze vrijdag goed ontdooien dan 9-4-2011 terugplaatsing!

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo.

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

Melis25: echo linker eierstok

Lianne: 17 april start decapeptyl, 3e icsi

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Guusje: ongi begin mei, starten met poging 2 IVF

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 6 mei start met de Decapeptyl, 8 mei met de Puregon

Raba als het niet vol is aanmelden

Ik schrijf niet fanatiek mee. Maar leef met iedereen mee ik duim voor iedereen voor groen. En hopelijk kunnen wij de volgende ongi wel van start
Geplaatst

Hey Lady's

Wat een weertje he....

Hoe is het met iedereen.

Dees weet je al meer. Hopelijk een tp

Pff ik maak mezelf zo gek. Je wil dit zo graag en wil dan "iets" voelen zeg maar dat er wat gebeurt(bevestiging).Maar sommige voelen natuurlijk ook niks. Vorige keer had ik overstimulatie dus voelde van alles.

Ik voel me lichamelijk best goed... ahhhh killing dit en nog maar 1 dag verder.

maris ik heb je niet gezien;-) misschien nog een x kijken hahaha..

Goofy hoe gaat het, hopelijk niet al teveel klachtjes.

Fijne avond!!

Geplaatst

Dees succes vandaag!

Hier komen de bijwerkingen van de deca aardig op pff. Eigenlijk vooral zielig voor m'n mannetje want ik word heel erg fel.

Was vandaag eigenlijk vrij maar we hebben zieken en nu ga ik straks een avonddienst doen.

Geplaatst

JOEHOE! ik ben nu de trotse eigenaaresse van 2 cryo's! ze zijn gewoon allebei goed ontdooit en ik maar bang zijn dat er geen enkele doorgeeld had.

een 7 en een 8 cellige op dag 2enhalf.. haha.. netjes toch?

spannend en nu maar weer afwachten.. ik heb een postief gevoel.. hoop dat dat straks ook nog zo is!

ik ga nu lekker op de bank hangen, heb enorm hoofdpijn van de spanning maar wilde jullie dit even snel melden!

@ marlijne .. ik mag een dag na jullie testen.. wij gaan voor groen toch??

@ rosella.. dank je wel het suc6 heeft geholpen!

liefs

Geplaatst

Meiden wat een rust hier!!

Waar hangt iedereen uit zeg!!;-) Liggen jullie allemaal te bakken in de tuin??

@Dees,Las dat je super zenuwachtig was en niemand reageerde er op :( Maar nu super goed nieuws!!2 cryootjes on board!!Joehoe!

Nu lekker broeden!

@Marlijnne,Lastig he.Je wilt zoveel voelen maar je voelt nog niks.Straks ga je van alles voelen en worden je gevoelens heel erg heen en weer geslingerd.

Hoe voel jeje vandaag??

@Rosella,wat een ellende he die bijwerkingen!Heb je ook last van hoofdpijn??

Succes he met de bijwerkingen hihi.

@Maris,Hoe is het met je???Ik heb je ook niet gespot!!:(

Ja ik ben niet te missen op beeld whahahaha.Te erg gewoon!

@Goofje,Waar spook jij uit dan???????Mis jeeee!!

@Guusje,Welkom hier!!Hopelijk gaan we nu beiden voor groen!Word nu wel eens tijd dat jij ook positief gaat testen!!Wanneer verwacht je ongeveer ongesteld te worden?

En jij volgt het korte protocol toch?

Heb het hele weekend gewerkt,Was ik eindelijk een dagje vrij heb ik eerst 5 kwartier zitten wachten bij de apotheek,en daarna 1 uur in het ziekenhuis!

Aangezien het gesprek met een gyn mij niet lekker zat heb ik een afspr gemaakt met mijn eigen gyn waar ik vandaag een goed gesprek heb gehad.

Inplaats 50 eh te gaan spuiten word het toch een streepje hoger.1 klein streepje kan bij mij al zoveel verschil uitmaken.

Zei stond nog steeds achter mij om 2 emmies terug te laten plaatsen alleen de andere gyns niet,Nu gaat ze het vrijdag nogmaals bespr in het team en hoor ik dit dinsdag.Door mijn Pcos en de endometriose weten ze simpel weg niet waar ze wijs aan doen.Vandaar dat ze steeds gaan voor 1 emmie terug.En omdat ik natuurlijk nog jong ben.Deze gyn staat achter mij en vind dus dat mijn WIL zwaarder moet wegen als die van hun!Doordat hun het zelf niet weten.

Dus hopelijk kan zei mij dinsdag heel goed nieuws geven.

Wil me er niet teveel op verheugen.Want ze werken me altijd tegen in het ziekenhuis.Hopelijk zien ze nu alles eens voor 1x door de vingers!

Verder vandaag heerlijk in het zonnetje gezeten en bij Kim langs geweest (van het forum) en even lekker geknuffeld met Levi.

Vanavond zon domme aktie.

Peet pakt de pan vast en schreeuwt auw die pan is warm gvd mijn hand verbrand!!

Waarom ik moest lachen en zei deze pannen hebben we al 2 jaar kon je weten!

Wil ik eten op scheppen pak ik het handvat vast en wat denk je verbrand ik mijn hand ook!!Gvd!! Peet natuurlijk lache!!Nu een super blaar aan de binnenkant van mijn hand!God straft onmiddellijk!Drama!!

Meiden kom allen snel maar weer terug is wel saai zo hoor!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hoi hoi,

Inderdaad wat een rust hier!!

Dees, wat super dat beide cryo's zijn terug geplaatst. Nu de spannende 2 weken! hopelijk gaat alles goed, ga hard voor je duimen.

Rosella, wat vervelend van de bijwerkingen. Hopelijk valt het mee, succes ;).

Bianca, lekker stel zijn jullie!!! Nu kunnen jullie blaren gaan vergelijken.

Wat vervelend en enorm frustrerend dat je moet strijden voor het aantal terug te plaatsen emmie's. Brengt volgens mij alleen maar onnodige stres met zich mee!!

Ik hoop voor je dat je je zin krijgt en dat je wanneer je dit zelf wil, 2 terug geplaatst kan krijgen. Dat geeft voor jou gevoel meer rust.

Wij mogen dit gelukkig zelf bepalen, en laten er altijd 2 terug plaatsten. Wetend dat er risico's zijn. Maar de kans is groter op zwangerschap.

Nu weet ik natuurlijk niet wat het bij jou doet, en hoe je lichaam erop reageert, maar onder goede controle moet het toch gaan??

Ik hoop voor je dat ze eruit komen!

Hier nu ff met een kopje thee op de bank, ben druk bezig de voorraad kast uit te mesten en schoon te maken. Zal het ff afmaken.

Fijne avond allemaal!!

Geplaatst

He Lianne,

Ja wat een rust he waar iedereen uithangt geen idee!!Was het eerst het topic waar er het meeste geschreven werd zo weinig word er nu geschreven ;)

Klopt het heeft wel wat stress gegeven.Nu heb ik me erbij neergelegd.Althans wilde eerst een gespr met mijn eigen gyn.

Nu ik dit heb gehad is de rust terug.En zie ik wel wat ze besluiten.Kan er toch niks meer aan veranderen!

Door de Pcos en de endometriose zijn ze voorzichtig snap ik ook wel.Maar niet geschoten is altijd mis!En als het er 2 zijn zien we dan wel weer toch!?!?

Ga jij met het lange protocol beginnen of niet??Jij krijgt er altijd 2 terug?Dan ben je al iets ouder zeker ;)??

Heerlijk ff bank hangen!Ik ga zo de hondjes uit laten en ook met een kop thee op de bank zitten en dan optijd me bedje in!

Je bent zeker een hoop dingen over de datum tegen gekomen of die je nooit eet of uit een kerstpakket komen ;)

Althans heb ik hier alijd hihi.Succes ;)

Geplaatst

Zo al drie meiden met een wonder klein cryotje(s) bij zich. Helemaal super!!!!

Kom even snel neuzen tussen het werken door, zit een groep te vergaderen maar zijn bijna klaar dus dan mag ik de hele avond bier gaan tappen. Na een super druk weekend besloten dat ze om 11 uur wel weg moeten zijn, want we zijn allebei moe en het is eigenlijk onze vrije avond!!! Morgen eindelijk weer een dagje vrij!!!! kijk er zo naar uit, eerst lekker uitslapen en daarna hopenlijk even in de zon.

Bianca wat fijn dat je nu iets meer mag gaan spuiten, dat geeft vast een lekker gevoel. Ik hoop dat die artsen eindelijk ook inzien dat het je laatste vergoede poging is en dat ze nu best wel twee moppies mogen gaan terugplaatsen, stelletje starre artsen!!

Meiden knuffel voor jullie allemaal ik ga weer aan de bak!!! BLEHHHHHH

Geplaatst

Ja ik vond het ook al zo stil....

Goofy had zich wel afgemeld geloof ik voor een avond..hahaha

Hier alles wel ok.

Morgen voor het eerst "echt" aan het werk. 1 uur maar. Je moet ergens beginnen.

Bianca lekker dan je hand verbrand. Wel bijzonder dat je het allebei hebt. Heerlijk elkaar uitlachen;-) Allebei op de blaren zitten

Hopelijk positief nieuws. Het is wat met al die meningen van die artsen.

Lekker zo een dagje vrij. 1 maar dan?

Het weer wordt geloof ik weer wat minder.

Lianne goed bezig met uitmesten.

Het is dat het niet kan,anders zou je zeggen...of je last van nestel drang hebt.

Je mag bijna starten!!

Dees wat super, nu lekker broeden. En op naar een groen bankje!!!

Meiden fijne avond

Geplaatst

Hee Meezie,

Jeempie sta je gewoon op je vrije avondje te werken!!

Gewoon weg kijken die hap ;)Hopelijk zijn ze voor 11 uur foetsie!!

Morgen lekker genieten van je vrije dag!Heb je wel verdiend!

Ja ben daar echt blij mee!Hoe blij je wel niet kan zijn met dat kleine beetje wat ik meer kan spuiten!

Maar bij mij zijn kleine beetjes een wereld van verschil!!Dus ben benieuwd!!

Werkse nog even!!De mannen staan te roepen naar een biertje!!

Geplaatst

Meezie onze berichtjes kruiste elkaar.

Ga morgen maar lekker genieten van je vrije dag. Helaas wat minder weer, maar dat mag de pret niet drukken!

Je bent er maar druk mee.

En dan ook nog even aan ons denken. liefffff

Geplaatst

He Marlijnne,

had ze zich maar voor 1 avond afgemeld?Dit is avond 2 geloof ik ;)

Zie je erg tegen morgen op?Of vind je het wel weer fijn om even op het werk te zijn?

Voel jeje verder goed?

Ik moet morgen om half 4 beginnen wo vrij donderdag van half 11 tot 9 en vrijdag avond alleen en weekend vrij.Dus deze week wel lekkere dagen!

Ja joh al die artsen pfff ze moeten in heel nerderland dezelfde regels maken maar helaas!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Bianca, wij starten met het lange protocol. Dit heb ik de vorige 2 keren ook gehad, en bevalt me wel. Ik start zondag met de eerste deca en dan een maand later

heb ik als het goed is de tp en alles al gehad. Vindt het dan wel weer redelijk snel gaan.

Fijn dat je weer wat rust hebt, tis natuurlijk ook wel begrijpelijk dat ze voorzichtig zijn. Maar wanneer het er 2 zijn kun je dan altijd kijken hoe het gaat.

Haha, Marlijne, nesteldrang!!! Was het maar waar!!!:) hopelijk over een paar maanden!!!!

Moet zeggen dat ik het nog wel zwaar krijg komende weken. Moet er niet te veel over nadenken.... Eigenlijk zou ik 4 mei uitgerekend zijn. Nu start ik op 4 mei

met het spuiten van Gonal-F. Wel een mooie datum. 6 mei is mijn schoonzus uitgerekend..... zouden dus gezellig samen met een mooie dikke buik moeten rondlopen.

Nou ja, hoofd omhoog en positief blijven. Voor ons komen er ook vast mooie en goede tijden aan..

x Lianne

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden