Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

lianne dat is idd ook niet makkelijk die datum.

Mag je best even bij stil staan natuurlijk. Wij zijn zulke sterke vrouwen. Petje af...

Voor mij komt 27 april er nog aan. Ik was nu 38 weken zwanger geweest. Ws was ik al bevallen. Ook zo dubbel.

IK ga heel hard voor je duimen.

Ik vind het best fijn om weer wat te doen morgen mbt werk. tzt zou ik graag iets anders willen.

Ga lekker douchen

Lfs

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maart:

Goofy: 17 maart aanmelden, 19 maart start pil (2e ivf/icsi in UMC Radboud)

Mo74: 27 of 28 maart uitgangsecho, start met de pil

Desiree: 19/20 maart start Eskimo TP(25 maart begonnen met progynova en visolie capsules)

April:

Tusele: 1 April intake - 10 April 1e medicatie?

mijnbaby: TP cryo - 3 april

Raba: aanmelden vol nu wachten em dan in mei hopelijk verder.

Dees(Desiree)5 april echo van baarmoederslijmvlies en kijken wanneer we de tp van onze eskimo(s) kunnen plannen.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Mari-83: verwachte menstruatie ongeveer 17 april dan bellen voor echo op dag 12.

Marlijnne: cryo tp, mits ze vrijdag goed ontdooien dan 9-4-2011 terugplaatsing!

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo.

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

Melis25: echo linker eierstok

Lianne: 17 april start decapeptyl, 3e icsi

Wannabemom: 15 april:wrs. start decapeptyl 3e icsi.

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Guusje: ongi begin mei, starten met poging 2 IVF

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 6 mei start met de Decapeptyl, 8 mei met de Puregon

Ik zag dat ik van het lijstje af gevallen was. Dus ik zet me er zelf weer eventjes bij. Ben er wel weer aan toe om weer te beginnen..... Moet zeggen dat ik het meestal wel snel vind gaan als ik eenmaal bezig ben. Alleen dan na de TP, dan duurt het echt eeuwenlang voor mijn gevoel. Deze keer gaan we wel lekker 1,5 week naar Portugal op vakantie. Misschien dat ik dan wel echt even rust kan nemen. Op het werk houden ze best veel rekening met me(niet tillen, geen foto's maken). Maar ik werk toch wel 45-50 uur per week. Dus echt helemaal rustig aan kunnen doen lukt me nooit.

Vind het wel weer gezelli dat ik bijna gelijk loop met een aantal meiden hier!!

Geplaatst

Meiden daar ben ik weer, ik ben officieel van mijn wacht bank gevallen en het was een harde klap.

Vrijdag ga ik richting mijn arts om te vragen of ik weer mag beginnen aan poging 4

Geplaatst

jeetje, lekker wat meiden aan't broedrn zie ik! Oh wat fijn. Allemaal lekker op dat eitje zittrn voor een paar maanden en dan een mooi kindje ter wereld brengen hoor!

Dees logisch dat je zenuwachtig was, maart wat fijn, een 7 en 8 cellige! Top!

Rosella, dat is zeker wel vervelend!

bianca, mutsje! Pan is heet! En blaren op je hand zijn zo vervelend! Hoop dat het snel over is.

Hoe is het op je werk? Al schoon?

Marlijnne, ik kern ook meiden met een c...kont goed lieverd. Nu is hey jouw beurt!

Ben alles door elkaar aan't zetten, zo handig een telefoon...ahum!

Dames, ik heb het gemist! Jullue tv optreden! Was onverwachts het hele weekend weg...snik

Goofy ik mis die groene letters van je!! Wer bist du???

Hier aftellen voor de intake...verder niks spannend...werk werk werk...

Slaap lekker meiden!!

Geplaatst

Zo mannen zijn weg, tent weer netjes. Nu het hondje laten plassen (in de regen) en dan voetjes omhoog.

Juliaantje, wat heftig, hopenlijk kun je snel door met de volgende behandeling

Meiden zwaar die data's succes op de aankomende zware dagen.

Geplaatst

Hè Juliaantje! Way een vervelend nieuws meid! De meeste meiden moeten nog beginnen en jij ligt er al af! Maar je wilt gelijk door lees ik? Knap hoor, zal toch weer een teleurstelling zijn lijkt me. Als je gelijk door mag, kom jij gewoon 2-maal op de wachtbank in dit boek te zitten, maar dan spreken we wel vast af dat die 2e keer met positief resultaat is, deal? Sterkte meid!

Geplaatst

Juliaantje, wat een klap voor je, wens je veel sterkte!!

Marlijne, voor jou inderdaad ook dubbel, hopelijk heb je over een tijdje ook weer goed nieuws...

Bianca, ik ben trouwens bijna 28. Dus aan de leeftijd ligt het volgens mij niet. Meer aan de regels van het zh...

Wannebloom, ga je voor lang of kort protocol?

Ga nu opschieten anders kom ik te laat op m'n werk....

Fijne dag

xLianne

Geplaatst

Dit broedkipje gaat ok.

Voel niks......hihi

Mybaby en hoe is het met jou dan? wonderen zijn de wereld nog niet uit schreef ik al.

Heb net gewerkt. Ging best goed, maar werd overvallen. Wil je even dit en dat.Dat weet ik op een drukke afdeling. Alleen daar kan ik dus echt even niet tegen. Heel vervelend.

Wel keurig gezegd, nee dat doe ik niet. Maar zit dan alweer met een brok in mijn keel.

Vraag me niet waarom. Ik ben zo veranderd......

ink nog een weekje en dan de rooie duivels!

Fijne dag, en wat is het opeens weer koud..

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik zou me graag aan willen sluiten bij jullie. Ik ga hopelijk snel starten met een 3e ICSI poging. Ik heb de medicatie al in huis en mag op de 1e dag van mijn cyclus starten omdat ik een kort schema heb.

Alleen is mijn cyclus veel later dan normaal. Ik ben eigenlijk best regelmatig maar zit nu al op 37 dagen terwijl 32 dagen mijn maximum tot nu toe was.

Ik heb het gevoel dat al die behandeling de nodige uitwerkingen op mijn lichaam hebben, behalve dan de goede, namelijk zwanger worden.

Hopelijk kan ik heel binnenkort met jullie mee kletsen.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Onee Juliaantje,En je kwaaltjes de eerste paar dagen klonken zo positief!!Al had je er zelf op dat moment al geen vertrouwen meer in!!

@Mijn baby,We blijven positief voor je hoor!!

@Marlijnne,Gebruik jij de bollen bij de cryo tp?Of doe je het helemaal puur natuur?

Kan me er wel iets bij voorstellen!Ineens zit je weer in de stress op het werk!!

Wil je hier wel blijven werken of ben je toch opzoek naar iets anders waar je toch meer rust hebt?

Strakjes om half 4 werken tot 9 bleh!!Heel de dag zit je te wachten haha.

Zal vast ook niet druk zijn op dinsdag avond!We zullen wel zien ;)

Het weer is idd niet zoals gister en het weekend!!Erg somber!!

Geplaatst

Hoi Maureen,

Welkom hier!!

Heel herkenbaar!Wat balen,Je wilt graag door maar de duivels laten op zich wachten!

Hopelijk word je snel ongesteld.Is dit jullie allerlaatste poging?

Ik heb vorig jaar heel het jaar gehad dat ik pas na 3 maanden ongesteld werd terwijl ik het daarvoor altijd regelmatig was erg frustrerend!

Succes met wachten!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Ohja Sandra,Ik las op hyves dat je ziek bent!!Heel erg veel beterschap toegewenst!Hopelijk knap je snel op!

Mijn hand valt nu gelukkig mee de pijn is niet meer heel erg gister was het wel ff heftig!

Op mijn werk nog steeds niet zoals ik wil haha maar moet me er misschien wel bij neerleggen.Als me dat niet lukt

en ze wilt het niet veranderen dan ga ik misschien wel ergens anders werken.

Maar kijk het nog even aan dit is zo tegen mijn principes in!!

Beterschap meis!! Knuff

Geplaatst

hè hè eindelijk gun ik mezelf rust om wat bij te lezen...

uppie van onze kant..

we gaan geen zwemmers in laten vriezen. Het was een heel verhaal/gedoe. Uiteindelijk na met gesprek IVF arts, nieuwe inzichten van hubbie, overleg met het zh is Alkmaar en ruggespraak van Alkmaar met de embryoloog in A'dam is het besluit gevallen..

Het bleek ook nog eens dat invriezen niet eens zou lukken voor onze poging in mei..

@pamela. gefeliciteerd met je promotie. Wat is je nieuwe functie?

@goofy..ben ook benieuwd hoe het met de hormonsters gaat. Nog gefeliciteerd met je mams. Was het etentje gezellig?!

@sandra...1,5 jr tevoren je jurk uitzoeken!! Zo da's op tijd beginnen ;-) Hoeveel kg moet er nog af?

@ink.Heftig zeg al die diagnoses met tegenvallende uitkomsten van je man! Wordt hij al snel behandeld? Ik duim dat het snel kan en dat het misschien toch spontaan mag lukken..en anders die icsi binnenkort! Wel fijn dat de trajecten parallel mogen! Ik duim dat de resultaten er zijn bij jullie volgende afspraak!

@mijnbaby...oh jaaa...een bak ben&jerry's en dan een filmpje kijken...heeeerlijk..Helaas eet hubbie bijna geen suiker meer. Hij voelt zich er wel beter voor..maar om nou in mijn up met zo'n bak te gaan zitten..niet gezellig en voor je het weet eet je alleen zo'n bak op ;-)

@lianne..welkom hier..Radboud. Dus uit de buurt nijmegen?! Kom ik van oorsprong ook vandaan (betuwe).. Ivm werk zijn we in 1995 naar Alkmaar verhuisd.

Ben even het lijstje afgegaan van de maanden en gekeken van wie/wat/hoe de komende 2 weken..sorry als ik vragen stel over wat jullie al gemeld hebben..kan het niet helemaal overzien..

@Raba: misschien verder in april -> weet je al meer?!

@Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud) -> hoe staat het ermee?

@Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven) -> nog iets meer dan 2 weken....1!!!

@Mari-83: verwachte menstruatie ongeveer 17 april dan bellen voor echo op dag 12...voor jou ook nog maar even als het goed is voor de volgend stap!

@Marlijnne: cryo tp, mits ze vrijdag goed ontdooien dan 9-4-2011 terugplaatsing! -> is de TP doorgegaan...hoe voel je je?

@Sandra: 20 april intake IVF -> ben je je al aan het inlezen? Is dit jullie 1e poging?

@Guusje: 21 april uitgangs echo. Eind april zorda ongi er is starten aan poging 2 IVF -> nog 1 week naar je echo!!!

@Ink: op vakantie tot 2 april hoe was je vakantie?!?!

@maureen..welkom! 3e ICSI! Respect dat je dat allemaal doet om zwanger te worden. Ikhoop dat je lijf snel gaat meewerken om te starten..en natuurlijk helemaal vwb het zwanger worden!

@juliaantje..rot voor jullie zeg! succes vrijdag!

Geplaatst

@bianca..fijn zo'n lieve vriendin! En wat een verhaal van je cryo's! Maakt mij wel even bewust van het feit dat er soms helemaal geen logica in dit soort dingen zit. Alles kan meezitten/tegenvallen..

@goofy vervelend hoe dat liep op dat feestje!

@rosella..succes met spuiten, dat het deze rondje JULLIE ronde mag worden!

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben..

Geplaatst

April:

Tusele: 1 April intake - 10 April 1e medicatie?

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Mari-83: verwachte menstruatie ongeveer 17 april dan bellen voor echo op dag 12.

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Dees: testen op 25 april, terugplaatsing gehad van 2 eskimo's op 11 april.. duimen maar!!

Mei:

even het lijstje weer aangepast.. ik mag 25 april testen..

spannend.

liefss

Geplaatst

@dees...waren we tegelijk aan het knutselen aan het lijstje ;-)

heb mijn wijzigin er ook nog ingezet..

April:

Tusele: 1 April intake

April/Mei:

Dees: testen op 25 april, terugplaatsing gehad van 2 eskimo's op 11 april.. duimen maar!!

Mei:

Tusele: 10 mei start met de Decapeptyl, 12 mei met de Puregon

Geplaatst

Hallo meiden,

Ik vind net deze site!

Ik ben vanaf 2008 bezig om zwanger te worden..

Mijn eileiders zijn helemaal verkleefd, en worden operatief (binnenkort) verwijderd in het VU te Amsterdam.

Na mijn herstel zullen we gaan starten met de IVF behandeling(en).

Het 'voorwerk' is al gebeurd..Wat een reis!

Ik wens jullie heel veel succes!!!

En blijf hopen meiden de wonderen zijn de wereld niet uit ;-)

Liefs,

Laura uit Noord-Holland!

Geplaatst

Hoi Laura,

Alvast heel veel succes met de operatie. Ik heb deze operartie 2 maanden geleden gehad. Mij is het lichamelijk erg meegevallen. Tja, geestelijk is het lastiger als je graag een kindje wilt.

Nogmaals heel veel succes.

Geplaatst

Hi

@tusele: ben nu officeel office manager van de praktijk

Hoe happy kan een vrouw zijn waneer eindelijk de duivelstjes in zicht zijn, morgen bellen

Naar het zkh yeah.

Er zijn al heel wat chickies bezig met spuiten en TP

@ de nieuwe chickies Welkom!!

Heeft iedereen ook heerlijk op het strand een drankje gedaan het was echt top weer van.

Zo een spannende week voor de boeg. Schoonmama blijft slapen een paar dagen zo ff geluk dat ik sport en nu veel werk,een drukke bedoeling moeders wil even bespreken hoe wij de traject het beste kunnen aanpakken en wij mogen( als het zover is een kado

uitzoeken) maar daar staat natuurlijk wel iets tegen over duhhhh ik had niet anders

verwacht. Pff zo geen zin om naar huis te gaan !!!

Geplaatst

he meiden

Graag wil ik met jullie meepraten/lezen, lees zo af en toe wel eens mee met jullie en zie dat er heel veel geschreven wordt.

Zelf ga ik weer in mei aan de gang, was jammer genoeg net iets te vroeg ongesteld (misschien 3dagen). Het ziekenhuis is nog druk aan het verbouwen maar bij mijn volgende menstruatie mag ik door voor de tp van een cryo. We hebben er 2 ingevroren zitten in 1 buisje hopelijk ondooit er in ieder geval 1 goed. En zodra ik zover ben krijg ik op dag 10 de eerste echo om te bepalen wanneer ze hem terug gaan plaatsen.

Kan niet meer wachten tot we weer verder kunnen, dit wachten vind ik tijd verspillen (net als zovele van jullie).

Iedereen heel veel succes.

Geplaatst

Ik ben ondertussen bezig met de pil, 28 April moet ik gaan spuiten, eind mei hopelijk de terugplaatsing. Erg spannend allemaal.

Gisteren de uitleg over het spuiten gehad. Viel me reuze mee, doet helemaal geen pijn gelukkig.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden