Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou meiden, hier is ze dan!!!!!!!!!!!! En de groene letters ook!!!!!!!

Ben even afwezig geweest ivm verjaardag mams en mijn grote vriend migraine kwam weer eens op visite. Voel me nu wel weer wat beter. Ben in ieder geval ongi geworden en dat is super. Dat betekend dat ik 19.04.11 met de Puregon mag starten YES!! Verder heb ik veel last van opvliegers en ben erg prikkelbaar. (sorry vriendlief)

Ik heb in totaal 2 pagina's aan info moeten teruglezen en in totaal op het forum 1026 berichten gemist. En dat in maar 3 dagen...........

Wat een heerlijk forum!!!:laugh:

@ Marlijnne, wat goed dat je weer een uurtje op je werk bent geweest. En nog beter dat je voor jezelf bent opgekomen. Ben trots op je meid. Het gaat verders wel goed met je als ik het zo lees. Ik duim voor je hoor!

@ Bianca, Meid, ik mis jullie ook hoor!!!!! Sterkte met het handje.... Pijnlijk. En tjeetje wat er in Alphen is gebeurd. Ik moest idd gelijk aan jou denken. Zo dichtbij! Bah, wat een gekken heb je toch op de wereld.

Wat heerlijk dat je weer met Levi heb geknuffeld! En ook fijn dat je iets meer mag spuiten. Super. Heb je al iets van het ziekenhuis gehoord? Je zou vandaag toch horen, 1 of 2 emmy's? Ik zou toch zeggen dat je de baas bent over je eigen behandeling maar zo werkt het helaas niet.... Ik duim voor je dat ze doen wat JIJ wilt!

@ Meezie, heb je een fijne vrije dag gehad?

@ Dees, gefeliciteerd met je 2 cryo's! Had er graag voor je geweest tijdens de zenuwen....... Sorry....

@ Rosella, ik geef je een hand wat betreft de bijwerkingen. Phoehee, ben ook al zo fel. Gaat het verder wel goed met je?

@ Lianne, zo, dat klinkt heftig voor jou zeg. 4 mei is wel dubbel maar ook wel heel bijzonder! Succes en sterkte!

@ Juliaantje, jammer dat het is mislukt meid! Heel veel sterkte en succes met je volgende poging. Ik duim voor je!

@ Sandra, ik tel met je mee af hoor! Nog 8! Beterschap ook trouwens......

@ Maureen, Welkom op het topic! Volgens mij kennen wij elkaar al van het topic Radboud van mei 2010? Of vergis ik me? In ieder geval heel veel succes...

@ Tusele, Dank je wel voor je felicitatie's! Het etentje was heerlijk, hebben heel erg genoten!

@ Veer en Angelique, succes meiden!

Ik ga nu een theetje doen en spuit 8 zetten.

Sorry als ik iemand ben vergeten.

Kus en knuf voor jullie allemaal!!!!!!!!!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja daar is ze weer Goofy!!

Wat kl*te zeg die hoofdpijn. ( mijn moeder heeft het ook.....heb altijd heel erg medelijden...zo pijnlijk)

En dan ook nog al die bijwerkingen voor je.

Maar je doet het super!!!

Hier idd wel aardig(wel heel moe) maar ben gewoon blij:-) in de hoop dat dit goed gaat. Tja jezelf gek maken dat lukt nu wel. Ben alweer naar kinderwagens aan het neuzen. Maar ik voel niks,maar vriendin van mij is zwanger(normale manier) en die zegt ik weet niet eens wanneer dat moment was. Dus je hoeft ook niks te voelen.

hihi....

Welkom Veer en veel succes!

Angelique:FIjn dat het je meevalt het spuiten. Voor jou ook veel succes.

Pamela top weer was het zeker. Vandaag ineens heel koud.

Dees hoe is het met je?

Alle andere meiden hopelijk alles ok!!

Lfs,MArlijn!!

Geplaatst

Goofy, fijn dat je er weer bent!! Vervelend hoor migraine, maar gelukkig dat je wel ongi bent geworden!!! Hopelijk knap je snel weer op.

Tusele, ik kom uit regio Zwolle, we rijen ong. 1,5 uur naar naar Nijmegen toe.

Maureen, welkom hier. Ik hoop dat het voor jullie nu in een mooi resultaat mag eindigen. Nu eerst maar de duiveltjes gaan verwelkomen!! ;).

Bianca, hoe is het met je hand?? Valt het een beetje mee? Lijkt me lastig wanneer je er veel last van hebt..

Hier alles goed, zit nu na een lange zware dag op de bank. Soms heb je dagen dat je alleen maar chagrijnig bent. Vandaag was dat er 1 van.

Gelukkig heb ik hier niet vaak last van.

Als ik iemand vergeten ben, sorry.........

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Even weer een algemeen welkom voor de nieuwe meiden - jeetje, wat stroomt het hier lekker vol! Succes ook voor jullie allemaal natuurlijk!

Tussele- jeetje meid, wat heb jij he best gedaan met je persoonlijke vragen voor iedereen! Goed zeg! Wanneer die operatie gaat zijn van hem, weten we niet. Zal ongeveer tussen de 4 en 6 weken gepland worden vertelden ze, dus dat is afwachten. Ondertussen berichtje van iemand in een ander boek gekregen dat bij hen een operatie aan de spataders in de ballen wél veel heeft uitgehaald, dus daardoor aan het twijfelen gebracht of hij dat ook niet moet laten doen. Heb het voorzichtig aan hem gevraagd. Hij gaat er over nadenken, maar is nu vooral bang voor die 1e operatie, dus het idee van een 2e is denk ik op dit moment teveel, dus ik ga niet aandringen (heb het dus maar gewoon even in de week gelegd bij hem- werkt soms beter...).

Ondertussen begreep ik ook dat er momenteel geen wachtlijst meer is in Utrecht, dus ik ben zoooo hoopvol voor overmorgen!!! Dan zal ik gelijk het lijstje even aanpassen met mijn nieuwe gegevens :-)...

Heeft iemand trouwens nog wat van Liedje gehoord? Vraag me af hoe het met haar gaat met het gedoe op haar werk enzo...

Geplaatst
[@ Maureen, Welkom op het topic! Volgens mij kennen wij elkaar al van het topic Radboud van mei 2010? Of vergis ik me? In ieder geval heel veel succes...

Hoi Goofy, Dat zou inderdaad kunnen dat we vorig jaar in het topic van Radboud hebben gepraat. Maar het Radboud kon niets voor ons betekenen, dus ik volg dat topic niet meer.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Hoi Laura,Welkom hier op het forum en heel erg veel succes met de operatie enzo.

@Pamela,Succes met moeders in huis!!Zou er niet aan moetend denken om die ouwe meut hier in huis te hebben haha.

@Veer,welkom wat waardeloos dat je ziekenhuis dicht is!!Maar over een maandje mag je weer fris en fruitig voor een terug plaatsing!Spannend!

@Angelique,Jij ook welkom hier!!Het word je eerste behandeling dus!Dubbel zo spannend!!

@Goofy lieffie daar ben je weer ;-)

Nog gefeliciteerd met mams!!Juppie gelukkig hebben de rode duivels niet op zich laten wachten,Al vind ik het stiekem wel jammer;)Iedere dag dat je niet ongi werd was er weer 1 dichter bij die van mij ;)

Ik word volgende wk dinsdag gebeld.Dus ben benieuwd!Hopelijk gaan ze dan eindelijk naar mij luisteren!Anders laat ik het er nog niet bij zitten whahahaa.

Ja joh die gozer was bizar.En nu lees je alle verhalen in de kranten.Vooral die eigenaresse van die kleding winkel.Die sleurde een man en zijn 2 kindjes de winkel in!En dat heeft haar haar eigen leven gekost pfff tranen sprongen in mijn ogen.Hoe bizar!!Dat was echt een heldin!

Mijn hand doet gelukkig geen zin meer.Maar god heeft me onmiddelijk gestraft :-P

Hoe is het verder met je??Morgen heerlijk vrij!!Ga je nog wat leuks doen?

@Lianne,Mijn hand voel ik niet meer gelukkig alleen gister erg veel last van gehad thanks!!

Was is er loos??Zit je gewoon even in een diepe dip??Hopelijk ben je morgen uit je dipje!

@Guusje,Hoe is het met jou?

Hier op de bank met een kop thee.Ben best moe maar kan nog niet naar bed.Hoelater ik de honden uitlaat hoe langer ik morgen op bed kan liggen ;)

Aangezien mijn vriend nacht dienst heeft en dan geen zin meer heeft om de honden uit te laten!

Truste Lady's! xx

Geplaatst

@ Bianca, ik ga morgen op pad met een vriendin. We gaan ontbijten voor een euro bij Ikea. Verder een beetje rustig aan. Ik ben toch wel erg moe van de spuiten.

Ja, die vrouw is echt een heldin. Ik heb het op het nieuws gezien. Ik ben een emo kippetje maar nu helemaal met die spuiten. Waterlanders vlogen hier om de oren. Triest figuur eigenlijk die gozer. Hoe kan je nou als je schizofreen bent een wapenvergunning hebben voor 5 wapens en zo veel kogels in huis hebben? Nederland is een raar land.

Meisje, geniet van je theetje en succes met wakker blijven voor de hondjes, zijn prachtige beesjes trouwens, en geniet van het uitslapen morgen en van je vrije dag! Ga jij nog wat doen?

:icon_flower:

Geplaatst

Thanks Goofy!!Moest je een dikke lebber geven van ze ;)

Ja joh die gozer was gestoord!ik heb het niet op tv gekeken heb geen nieuws gezien sinds zondag heb alleen de krant gelezen.

Het is ook gewoon om te huilen!!

Gezellig met je vriendin op pad!!Die je niet zo vaak ziet?Die??

Wij hebben het zondag gedaan ontbijtje voor 1 euro.maar niet ons ding haha.

Taai broodje en groene eieren whahaa.alleen het croisantje en de thee was lekker ;)Heb je nog specifieke dingen nodig van ikea?

Ik ga morgen even bij Kimmie langs denk ik,Geld ophalen bij de blokker want ze hebben 2x het zelfde bedrag afgeschreven kassa had een storing zucht.

Huis poetsen en s avonds weer sinds lange tijd met de buurvrouw sporten.

Heerlijk relaxed dagje!Oja en tot een uur of half 10 in bed blijven liggen als ik dat red(vast niet)

Is het al 11 juni????? Knuff voor jou!!!

Geplaatst

@ Bianca, die lebber, daar heb ik van genoten hoor! ff mijn brillenglazen poetsen voor ik verder kan, hahahahaha. :happy10:

Nee, het is mijn collegavriendin. Die vriendin waar jij het over hebt die heb ik Zaterdag gezien. Dat was weer heel gezellig maar wederom hebben we het niet vertelt. Ik was niet echt in de stemming om het te vertellen. Zij was zo vol van haar babykamertje enzo. Ik heb het dus maar even zo gelaten. Maar komt goed hoor! Dat ontbijtje is gewoon gezellig, voor het eten doen we het niet. We werken 2 dagen in de week samen maar echt tijd om te kletsen is er nooit. Dus eens in de zoveel tijd gaan we op stap met elkaar.

Verder heb ik niets bijzonders nodig bij Ikea hoor! Lekker snuffelen enzo. Heerlijk.

Jij heel veel succes met het innen van je geld. Handig hé, die storingen, Je moet ook alles in de gaten houden. Verder wens ik je veel poetsplezier en succes met sporten, ben nu al trots op je!:toppie:

Veel plezier bij Kimmie!

Zaterdag is toch de grote dag. Dan ga je José toch ontmoeten?

Nou meid, weltruste, ik ga mijn mandje in. Ik heb denk ik wel de schade ingehaald van afgelopen paar dagen..........Hahahhahahhahhahhahhahha:laugh:

Knuffffffffffffff terug en is het idd al 11.06.11. heb er zin an!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst
Goofy ja maar 10km en zondag doe ik er weer 5km dus ik kom wel aan mijn sporturen haha (zou je niet zeggen hoor als je mij ziet dat ik zoveel sport)

Hoi Maris, hoe is het met het klootschieten gegaan? Nog spierpijn gehad?

Ik heb je niet gezien bij IHVH. Jammer. Maar ik zie je zoiezo op 11.06.11.

Greeetttzzzzzzz

Geplaatst

Whahahah Heb jij een bril dan B-)

Wat jammer dat je het niet met je vriendin hebt kunnen delen.

Snap het ook wel van je hoor maar denk dat je het zo graag had willen delen met iemand in je omgeving!

Trok je het een beeje dat ze over de BeeB en de kamer etc praatte?

Is ook zo voor lekker eten kun je beter ergens anders heen gaan ;)

Maar gezellig is het sowieso wel als je samen bent!Have fun!!

En niet te veel geld uit geven he! haha.

Pff storingen,Lang leve internet bankieren!Anders krijg je het zo makkelijk nog niet terug denk ik!

Thanks ben ook trots op mezelf :P

Jep zaterdag is de Big Day!! Eindelijk ga ik Jose in real life ontmoeten!!

Praten al maanden via msn,En toen ik een licht positieve test in handen had was zei de eerste die ik belde volgens mij nog eerder als peet whahaha.

Dus ben benieuwd misschien valt ze wel onwijs tegen :P

Wij moeten nog iets langer wachten!!Nog 2 maanden min 1 dag pfff veels te lang zeg!

Had je de afgelopen dagen zo weinig geslapen ;)

Slaap lekker!!! Knuffffff

Oja onder aan dit topic stonden 10 namen niemand schrijft wat whaha alleen wij!!We hebben veel gluurders ;) Grapje :P

Geplaatst

April:

Tusele: 1 April intake - 10 April 1e medicatie?

mijnbaby: TP cryo - 3 april

Raba: aanmelden vol nu wachten em dan in mei hopelijk verder.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Mari-83: verwachte menstruatie ongeveer 17 april dan bellen voor echo op dag 12.

Marlijnne: cryo tp, mits ze vrijdag goed ontdooien dan 9-4-2011 terugplaatsing!

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo.

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

Melis25: echo linker eierstok

Lianne: 17 april start decapeptyl, 3e icsi

Wannabemom: 15 april:wrs. start decapeptyl 3e icsi.

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Dees: testen op 25 april, terugplaatsing gehad van 2 eskimo's op 11 april.. duimen maar!!

Mei:

Guusje: ongi begin mei, starten met poging 2 IVF

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 6 mei start met de Decapeptyl, 8 mei met de Puregon

Raba: hopelijk aanmelden. verwacht ongi tussen de 30ste van mei en 7 juni

Het laatste was verdwenen

Geplaatst

oh ja...ik hoorde in het zh dat het sinds een week toegestaan is om eicellen in te vriezen als er geen goed zaad is....me happy!

Ok...wel minder kans dat ze goed uit de vriezer komen dan bij een embryo..maar toch..

Gisteren kon ik mijn draai niet vinden. De belastingaangifte moet nog gedaan worden...had ik helemaal geen zin in. Kon mezelf er niet toe zetten. Heb wel veel andere klusjes gedaan. Gisteren een oud theaterprogramma van MArc Marie Huijbregts gekeken...lekker gelachen!

Vandaag "aan de poets" morgen en overmorgen geen tijd voor. Morgen vrijwilligerswerk en daarna "een bakkie"bij ene kennis. Vrijdag ga ik een dagje meelopen om eens te snuffelen aan een organisatie/de functies daar..stichting MEE voor wie het kent..

@ink..fijn die postieve berichten van andere ervaringsdeskundigen op dit forum...en idd in de week leggen werkt prima..bij mij trouwens soms ook. Soms moet iets "even bezinken

@bianca..wat een verhaal van die kleding winkel eigenaresse...vreselijk dat drama!

WAt voor sport doe je?

@goofy veel plezier vandaag!! Leuk dat soort dagjes! Ik ga in mei met mijn mams naar de libelle zomerweek. Kijk ik helemaal naar uit!!!

Goh dat je zo moe wordt van de hormonsters...zal mij benieuwen wat het bij mij teweeg gaat brengen. Heb je nog andere klachten?

@goofy/bianca...vwb die wapenvergunning..vind ik ook heel raar. Mijn vader doet aan sportschieten en "vreemde snuiters" weigeren ze daar bij de vereniging.

Geplaatst

oeps mijn foutje dus...het was een oud lijstje..dus ik heb mijn stukje bijgewerkt..

April:

Tusele: 1 April intake

mijnbaby: TP cryo - 3 april

Raba: aanmelden vol nu wachten em dan in mei hopelijk verder.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: starten met deca 06.04.11, stop pil 09.04.11, start puregon 19.04.11, 1ste fm 30.04.11

Mari-83: verwachte menstruatie ongeveer 17 april dan bellen voor echo op dag 12.

Marlijnne: cryo tp, mits ze vrijdag goed ontdooien dan 9-4-2011 terugplaatsing!

Sandra: 20 april intake IVF

Guusje: 21 april uitgangs echo.

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

Melis25: echo linker eierstok

Lianne: 17 april start decapeptyl, 3e icsi

Wannabemom: 15 april:wrs. start decapeptyl 3e icsi.

April/Mei:

Ink: op vakantie tot 2 april, 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Dees: testen op 25 april, terugplaatsing gehad van 2 eskimo's op 11 april.. duimen maar!!

Mei:

Guusje: ongi begin mei, starten met poging 2 IVF

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 6 mei start met de Decapeptyl, 8 mei met de Puregon

Raba: hopelijk aanmelden. verwacht ongi tussen de 30ste van mei en 7 juni

Bianca: 10 mei start met de Decapeptyl, 12 mei met de Puregon

Geplaatst

Hoi meiden

Ik ben er nog hoor, maar nog steeds veel zieken oop de afdeling, dus ga vanavond de nacht in. Pff en ik was nog niet moe.

Goofy jij dus ook al last van die vervelende bijwerkingen. Ik merk ook dat de spanning gaat oplopen. Op zich ben ik heel

positief ingesteld, maar ik heb toch geen zin in de teleurstelling!!

Bianca wij hebben het al eens over de PCOS gehad. Lastig he met die medicatie. Ik krijg ook heel weinig en had de vorige keer

23 follikels. Best pijnlijk en ik ben het volledig met je eens dat je voor 2 terugplaatsen gaat.

Tusele jij was er vanochtned al vroeg bij!

Dees super dat je 2 cryo's lekker warm bij je hebt.

Voor de rest weet ik het evene niet uit m'n hoofd.

Sorry, maar voor allemaal een fijne dag!

Geplaatst

Allemaal een fijne dag!!

Bianca ik gebruik idd van die bollen utrogestan en progynova.

Goofy veel plezier vandaag. Ikea is een heerlijke winkel...ik hoop dat je snel op de baby afdeling mag rond struinen!!

Keek gisteravond nog pauw&witteman ging over wapenbezit. pff wordt er soms naar van. Hoop gekwek maar geen oplossingen.

Krijg zo collega op visite en verder niks vandaag.

Wil lekker recept gaan maken met vis

Rosella succes in de nacht, beetje te doen?

Lfs,MArlijn

Geplaatst

@rosella... ;-) Nou en dan zat er al ruim 1hr op. Hubbie staat om 5.45h op en gaat om 6:30h de deur uit en dan heb ik zijn lunchpakket al gemaakt.

Wij zijn erg blij met ons kleine mannetje(nou ja klein..hij is bijna 5) Maar dooreten bij het ontbijt is er niet bij ;-) Ik zit dan aan tafel erbij lees dan de krant via de laptop (hebben geen papieren krant meer..stukkenv oordeliger en beter voor het milieu)....en spiek ik ff hier als er nog tijd over is..

Geplaatst

Hoi dames ik ben er nog wel ben alleen heel erg druk haha.

Maar hier gaat het goed ik hoop zo dat ik maandag kan bellen dat de ongi er is.

Nieuwe dames welkom.

Wachtende dames hoe gaat het met jullie?

Spuitende dames hoe is het met de hormonen haha?

Fijne dag nog allemaal ik moet zo weer werken.

Geplaatst

@ Bianca, ik zag het idd ook, 10 meelezers hahahahhahahhaha.

Heb je een leuke dag gehad? En je geld teruggekregen?

Hier een heerlijk dagje gehad. Lekker groene eieren gegeten:badair:, hahahahhahaha.

Ik heb maar 10 euro uitgegeven vandaag. Met ontbijt en lunch erbij. Valt mee toch?

Nog even over die vriendin. Het ging goed hoor om over haar beeb te praten. Ik had alleen wat moeite met de tv, daar was dat programma met home video's op, er waren allemaal filmpjes met bekendmakingen van zwangerschappen. Toen kreeg ik wel een brok in mijn keel. Gelukkig zapte ze het ervanaf om het nieuws te kijken.

Hoe ging het sporten:weight_lift:? ben je gevloerd??? Wat doe je eigenlijk voor sport?

@ Marlijnne, ik heb vandaag ook op de baby afdeling gestruind hoor! Heb ik gelukkig niet zo veel moeite mee. Wat hebben ze allemaal leuke dingetjes. Stiekumpies loop ik mezelf toch al wel een beetje lekker te maken met alles. Hoop zo dat ik het ook daadwerkelijk mag gaan kopen!!

Hoe was de vis? Of heb je toch iets anders gemaakt?

@ Tusele, de libelle zomerweek lijkt mij ook heel erg leuk. Ik ben wel al eens met mijn schoonzus naar de margriet winter fair geweest. Vond ik toen een heel geslaagde dag!

@ Rosella, succes in de nachtdienst! Ik hoop dat het rustig is!!!

@ Maris, ik duim :icon_thumright: voor je hoor dat maandag de rode duivels "je huis" binnen komen wandelen!

up-date van hier:

De hoofdpijn is nu eindelijk onder controle. Nu duimen dat het zo blijft. Ik heb met de menstruatie altijd last van hoofdpijn en soms schiet hij door tot migraine. Nu weer dus. Drama....... hamerslag

Verder ben ik wel wat prikkelbaar :boxing: en heb last van opvliegers :angryfire: van de hormonen. Ik heb wel wat meer last van de bijwerkingen dan de vorige ronde. Ook heb ik allemaal pukkeltjes op mijn kin:ph34r2:. Heb ik nog nooit gehad. Jeugdpuistjes op je 35ste, hahahahahaha.

Ook ben ik hevig ongi. Bah. Hoop er straks 9 maanden van af te zijn...........:happy:.

Verder gaat het goed.... klinkt raar na zo'n verhaal maar ben zo blij dat we weer in de race zijn. Vanavond al weer spuit 9. Gaat allemaal best wel snel ineens. Dinsdag alweer de puregon erbij en voor je het weet is de punctie een feit. :confettistars:

Meiden, ik wens jullie allemaal een fijne avond en een goede nacht.

:aaaflowersmiley:

Tot schrijfs en een dikke knuf van hier!:hugs2:

Geplaatst

Maris, inderdaad hopen dat maandag je ongi komt!! Dan kun je eindelijk weer een stap zetten!!

Hoe is het op je werk gegaan? Je zwangere collega nog gezien?

Goofy, netjes hoor!! Een dagje weg en zo weinig geld uitgeven, haha hoe doe je dat??? Fijn dat je hoofdpijn weer wat onder controle hebt zeg, lijkt me dat vervelend.

Krijg visite, doei

Geplaatst

zo net terug van hardlooptraining en even bijgelezen..ga zo fröbelen voor een canvas met familiefoto's voor 45 jarig huwelijk van mijn schoonouders..

@goofy..lijkt me geen pretje al die bijverschijnselen..en ongi?!! Wordt je dast tijdens het prikken met hormonen?!?!? Sorry hoor..ben nog echt een "leek" normaliter lees ik alles wat los en vast zit. HEb me nu voorgenomen het meer stap voor stap te nemen.

Geplaatst

Goofy klinkt heel erg bekend die kwaaltjes. Ik ben eigenlijk ook wel blij dat ik die nu niet ga krijgen van de spuiten, maar laten we hopen dat we allemaal binnenkort hele andere kwaaltjes gaan krijgen haha.

Lianne ja mijn collega is vandaag weer begonnen, gelukkig is het een bedrijf met meer als 300 man personeel en staan wij allebei op een andere afdeling maar ik kan het niet zo goed hebben dat ik in de pauze haar dan nog steeds zie roken als een ketter. Het is gewoon ook zo oneerlijk, maar ik spreek er niet op of tegen.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Goofy ik neus daar ook gewoon op de kinderafdeling. Tjaa dat is toch wat we willen. En dat kan ik ook goed hendelen.

Maar 10,- uitgegeven. hahha goed bezig!!

het gaat best snel nu bij je! Yoehoee

De vis was lekker....:-)

maris gelukkig dat je niet continue dan geconfronteerd wordt,maar kan me voorstellen als ze aan het roken is het liefst dat ding uit dr mond wil trekken.

Hopelijk maandag je ongi!

Pff ik weet niet of het van de medicijnen komt,maar ben zo kribbig en"druk" in mn lichaam hoewel ik eigenlijk doodmoe ben.....

tusele:Lekker hardlopen.. ga je 1 foto op canvas doen of zoek je van alles uit. Leuk om te doen!

Bianca: wat leuk en grappig dat je Jose gaat ontmoeten. Ik dacht eigenlijk dat je haar al kende. Weet ook niet waarom.

Ik ga even op de bank en optijd erin. Morgen weer werken.

Dag Lady's

Geplaatst

@veer, jij loopt zeker ook in het erasmus, wij zijn er ook schoon aan toe om weer verder te gaan met onze cryo's. Ik denk dat ik me over twee weken mag gaan aanmelden voor een terugplaatsing. Als ik zo mijn lijf voel vandaag zit ik op een hele fijne eisprong, PFFFFF

@Goofie, nou wat een fijne vrije dag, steeds is het bijzonder lekker weer, dus ik had me verheugd op een dagje tuin hangen. Haha wat een drama ineens gister, hier heel veel wind en koud. Bah wat een rot dag, ben maar in huis het hoognodige opruim en schoonmaak werk gaan doen. Dus eigenlijk maar goed dat het zulk rottig weer was. Mijn kleine varkensstal is nu weer spik en span.

Gelukkig was vriendlief wel zo leuk om dan gisteravond eindelijk met mij mijn bureautje voor in de huiskamer te halen bij de Ikea.

Heerlijk kan ik lekker beneden achter de laptop, naaimachine en andere freubeldingen doen.

Gisteravond ook gelijk in elkaar gezet dus zit nu prinsheerlijk op mijn nieuwe plekje. Haha dat maakte het rotweer weer een beetje goed.

@ Marlijne, moeilijk weer aan het werk na zo'n tijd, wel super dat je voor jezelf bent opgekomen!!

Hier dus vermoedelijk nu/morgen mijn eisprong dus ik begin met aftellen nog ongeveer 14 dagen en dan ongi en aanmelden voor onze diepvries babytjes. Het kan mij niet snel genoeg gaan. Maar het begint nu wel snel in 't zicht te komen.

Morgen nog een dagje werken en 's avonds bij mijn vriendinnetje eten en weer even heerlijk bijkletsen. Daarna weer een mega druk weekend, Zaterdag BHV herhalen voor mijn werk. dus dan ben ik ook weer een hele dag op pad. pfffff Vrijdag en Zondag weer in het restaurant werken en dan is het alweer maandag en zit ik weer in de poepluiers en flesjes, HIHI.

Heerlijk die drukte gaat de tijd extra snel!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden