Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heerlijk kleurtje weer!! :smiley.php: Hahahahaha.

Die plaatjes haal ik gewoon van het forum af hoor, bij meer optie's aan de rechter kant. Dan onder de smiley's op meer klikken en even de pagina voluit zetten en je vind er wel meer dan 100!! Veel plezier en ik zie de plaatjes wel verschijnen!!!

Nee helaas geen bbq voor mij morgen. Maar soep, ook lekker toch. Ik heb een "oude" man thuis die niet van vlees houdt en al helemaal niet van de bbq. Hij houdt niet van zwarte plekjes op zijn eten, de zeikerd!

Het boekje gaat over een ontvoering. Ze werd gered en dan het hele zoetsappige verhaal van wel met elkaar vrijen:boff:, niet met elkaar vrijen:jealous:. Je kent het wel, hersenloze troep wat je leest in de zon onder de parasol, hahahahahaha. Zo heerlijk vind ik die boekjes. Je leest ze makkelijk weg en het gaat nergens over:laughbounce:! Maar lees ook wel zware kost hoor. Heb net Haar naam was Sarah gelezen. Slik, dat is een heel indrukwekkend boek! Gaat over de oorlog in Frankrijk.

Zo gebrade kippetje, nu noem je jezelf ook al kippetje en mij net ook al.... Wat kunnen we kakkelen hé?

@ Marlijnne, meid, ik vind je heel sterk overkomen op het forum! Nogmaals een dikke knuf en ik hoop dat je kan doen wat je het liefst wil! Sterkte met het bellen in ieder geval alvast naar het ziekenhuis!

Meiden, allemaal nogmaals een fijne 2de paasdag en ik denk dat we er nog een kippetje bijhebben Bianca: Maris met haar 100 eieren.......:notworthy:

Weltrusteeeeeeeeeeeeeeeeeee :yawn:

:sleepy2::sleepy2::sleepy2::sleepy2::sleepy2:

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tok tok haha hier is het derde kippetje. Nee grapje heb maar 5 eieren gehad dus valt best mee.

Ik heb nog wel ergens een heel lekker recept van eiersalade liggen zal ik wel eens opzoeken.

Wij schelen 6 jaar ik ben 27 en hij is 33 maar ook hij gedraagt zich vaak als 8 haha vind ik niet zo erg hoor.

Marlijnne meid ik hoop dat je snle weer door mag. Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen de komende tijd zal niet makkelijk zijn deze periode.

Goofy dat boek haar naam was Sara heb ik ook gelezen en ik was er echt van onder de indruk. Ik heb ook de film in de bios gezien maar die vond ik minder dan het boek.

Ik ben nu aan het lezen in de twilight saga die zijn ook erg leuk allemaal echt een aanrader (hier zijn de films net zo mooi van vind ik)

Nou we zijn er net weer er zijn dit jaar maar 80 eieren door gegaan haha nee was wel even gezellig alleen jammer dat mijn schoonzus er ook was met de broer van mijn vriend want och jeetje wat kan dat mens zeuren echt niet normaal maar ja we proberen ons in te houden elke keer.

We zijn ook nog even naar het paasvuur geweest met mijn nichtjes en neefje en de zus van mijn vriend met haar man ach is ook altijd wel even leuk.

Nu zo slapen en dan morgen die echo hoop dat alles goed is en niet dat er in ene iets raars zit. Ben gelukkig nog niet echt zenuwachtig.

Welterusten allemaal.

Geplaatst

:icon_sunny:Hi kippies animal0045.gifanimal0045.gifanimal0045.gifanimal0045.gif

Haha bianca dat is helemaal geweldig die grote.

Het was vandaag heerlijk druk en gister ook, Hard gewerkt maar we weten waarvoor we het doen.

Rode duivels verwacht ik deze week, dus nu gaan we aftellen.

En luie ogen, nou zeg maar 1 en zeker als ik moe ben dan is die extra lui. Kleine letters is dan echt een probleem. Ik heb dan twee oplossingen, bril op of 1 oog dicht:icon_cyclops:, Haha. Bril pakken duurt te lang dus dan maar een oog dicht, ziet er niet uit maar ik kan dan wel lezen. (ben redelijk scheel als ik moe ben)

De beste oplossing zou zijn beide ogen dicht en lekker slapen, pfff, maar daar heb ik vaak geen zin in.

16,5 jaar is wel iest meer als bij mij. Zelf merk ik niks van het leeftijdsverschil, past perfect bij mij, die jochies vind ik maar niks.

Goofie, die kleine tekstjes kon ik nog net lezen, maar dat zal vast voor iemand van bijna 41 wat lastiger worden. hihi.

mari, maar 5 eieren dat valt mee, jammer soms dat je je schoonfamilie erbij krijgt. Hopenlijk zie je ze niet te vaak.

marlijnne, mooi mini gedichtje!!

Geplaatst

Maris succes in het ziekenhuis! En dan op 2e paasdag:-)

Ik merk ook geen leeftijdsverschil. Wat meezie zegt al die jonge broekies is niks voor mij!

Alleen soms met liedjes van vroeger, dan zegt hij ken je die nog.......ahummmm jaaaaaaa natuurlijk;-) (niet dus) hahhaha

Fijne Dag!!

Geplaatst

Nou de eerste meting zit er weer op.

Was nog niks aan de hand er zaten allemaal kleine en er nog geen follikel wat al aan het groeien was.

Had ik ook wel verwacht omdat ik altijd een vrij regelmatige cyclus heb en dus niet eerder als zondag de eisprong kan hebben.

Maar goed woensdag weer terug en dan krijg ik ook de ovulatietesten mee en dan hoor ik het wel verder.

Marlijnne daar moet ik wel om lachen wat je zegt want mijn vriend vraagt dat ook heel vaak zo van weet je wie dit zingt en vaak weet ik het wel en dan kijkt hij snel de andere kant op zo van shit ze weet het alweer. Maar hij heeft altijd met de geheime zender gedraaid en vandaar dat wij veel oudere muziek wel kennen haha.

Fijne dag allemaal met dit mooie weer wij krijgen zo visite en daarna nog even naar mijn ouders.

Geplaatst

HHaaaahhhaaa, wat een Gezelligheid hier toch! Als ik jullie niet had was het een stuk minder makkelijk voor mij!! Bedankt meiden! :icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower::icon_flower:

Dat van die oude liedjes komt mij ook bekend voor!! hahahahha.:clap2:

@ Maris, 5 valt reuze mee hoor! Ik heb er vandaag weer 1tje op bij het ontbijt!

Dat boek van Sarah was idd een heel indrukwekkend boek. Dat heeft me lang bezig gehouden....

Nu maar even wat luchtige verhalen, hahahaha.

Zit bij iedere gebeurtenis al te huilen. (lang leven de hormonen)

Veel plezier bij je ouders vandaag! En veel gezelligheid met je visite!

Succes weer voor woensdag!!

@ Meezie, grappig dat poppetje met 1 oog! Precies voor jou gemaakt zo te lezen. Hahahahaha. Maar ff serieus, wel lastig als je 1 oog hebt die net wat minder kan hebben als je moe bent. En ja, ik snap het helemaal dat je soms niet naar bed wilt. Dat heb ik nou eigenlijk iedere avond. Zeker als ik op het forum ben. :happy:

Nou meiden, ik ga er weer een eind aan breien. Ik ga zo bij mijn schoonouders op visite! De groeten allemaal en een dikke knuf!!!

Fijne 2de Paasdag voor jullie allemaal!!!!!!!!!

Geplaatst

Net een heel (lang) verhaal gemaakt, gaat de computer uit :(

Dan maar ff kort,

Maris, je eerste meting alweer gehad, hoe vaak heb je meestal ongeveer een echo?

Marlijne, je klinkt inderdaad sterk. Goed van je hoor!!! Ik heb nog nooit een cryo gehad, weet dus niet hoelang je moet wachten. Volgens mij verschilt dit ook per ziekenhuis.

Succes komende tijd :positive energie:

Goofie, hoe is het met jou en je rammelende eirestokken? Heb je het gevoel dat er al veel aan het groeien is? Fijn dat je hoofdpijn wat minder is geworden, nog wel opgezet van het vocht?

Bianca, fijn dat je een groter lettertype gebruikt hebt!! Was in ieder geval een duidelijk verhaal!!! Nog even en dan mag je ook weer starten!!! Spannend hoor!

Hoe is het met je telefoon, kun je daar al wat beter mee overweg?

Meezie, bijna ongi. Mag je dan ook gaan starten? (ben het ff kwijt, sorry.....)

Hier alles goed. Heb zaterdag mijn kleine neefje bewonderd. Wat een schatje zeg!!! Zag er wel tegenop om heen te gaan, maar ben blij dat het geweest is. Schoonzus vond ook fijn dat ik er was, en weet wel dat het moeilijk is voor mij.

Gister heerlijk kleurtje opgedaan in de zon, en vandaag ook weer. Net even wezen hardlopen en vanmiddag met vrienden lekker borrelen in de zon!!

Spuiten gaat goed, heb klein beetje last van hoofdpijn, en zit nu te wachten tot de ongi door komt. Pff, mag van mij komen, dan ben ik ook weer van dat gezeur af!!

ga nu lekker genieten van het weer, fijne dag allemaal!!

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Dank je dames.

Lianne ik heb als ik hormonen spuit meestal een echo of 4-5 en nu denk ik 3 maar kunnen er ook 4 worden, maar omdat ik geen hormonen gebruik is afhankelijk van mijn eigen lichaam en dan weet je het maar nooit haha nee normaal gesproken moet tussen zaterdag een maandag de eisprong zijn.

Maar we wachten af.

Geplaatst

Hee Ladys,

@Marlijnne,Progynova is dat om je ei te laten springen???

Want sommige mensen moeten pregnyl gebruiken en ook de utrogestan en die mogen dan gewoon door!Ik hoef alleen maar utrogestan te gebruiken en mag gelijk altijd door.Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

Kwa leeftijds verschil hebben wij dat niet kwa muziek gelukkig!

Merk wel dat hij een stuk saaier aan het worden is ;)

@Goofy,Wat een zeikerd is die ouwe van je joh!hihi.Wij hebben net gebbqt maar peter vind het ook niks dus die zei al dit jaar bbq ik niet meer :(

Saaie vent!

Heerlijk die zoet sappige boekjes hou ik ook wel van!

En waargebeurde verhalen vind ik heerlijk lezen.

Whahahah we zijn gewoon een stel tjikkies hier op het forum zijn er wel meer hoor hier op het forum niet alleen wij ;)

haha lees net dat je Maris zegt bedoel ik zijn we iig met zn drieeen ;)

@Meezie,Volgende oplossing is dat we s avonds alleen nog maar met grote letters gaan typen speciaal voor jou!! ;)

Lastig hoor!!Jij hebt toch die roze bril op die foto of haal ik nu mensen door elkaar ;)

Heb ook liever een ouder iemand hoor hou ook niet van die puberende jochies!

Vandaag zal het ook lekker druk geweest zijn!Ook veel eters vanavond?

@Maris,Je hebt je netjes gedragen met 5 eieren!!Maar goed ook anders leg je ze straks zelf ook :P

Okee dus je verwachte zelf ook pas a.s zondag je eisprong??Dan zou je 2 mei je tp hebben ofzo?

Krijg jij die ovulatie testen gewoon gratis van het ziekenhuis mee?

Hier niet moeten we ze zelf kopen.En clear blue is zoooo duur.Maar ik vertrouw andere testen niet dus dan maar 7 voor 35 euries.

@Lianne,Dat is echt zo waardeloos dat je dan een heel verhaal getypt hebt en die ineens weg is!vaak doe ik hem maar in kladblok typen of om de minuut kopieeren aangezien ik hem ook vaak kwijt raakte op het moment dat ik op verzenden drukte.

De telefoon went al iets alleen het opnemen blijft nog steeds spannend ;)

Wat knap dat je toch bij je neefje bent gaan kijken.Hoe voelde jeje?

Heerlijk ook een luier middagje gehad dus in het zonnetje en op het teras!Dat is het betere leven!

Ga duimen voor je dat je ongi snel om de hoek komt kijken!!

Geplaatst

April:

Raba: aanmelden vol nu wachten em dan in mei hopelijk verder.

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven)

Goofy: 19.04.11 purgeon, 1ste fm 30.04.11

Mari-83:25 april echo..

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

Melis25: echo linker eierstok

Lianne: 17 april start decapeptyl, 3e icsi

April/Mei:

Ink:14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Guusje: ongi begin mei, starten met poging 2 IVF

Tusele:"10 mei ongi verwacht daarna starten met hormonen

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Meezie: begin/half mei terugplaatsing cryo('s)

Bianca: 6 mei start met de Decapeptyl, 8 mei met de Puregon

Raba: hopelijk aanmelden. verwacht ongi tussen de 30ste van mei en 7 juni

Bianca: 10 mei start met de Decapeptyl, 12 mei met de Puregon

Hoi meiden ik heb het lijstje even bij gewerkt.

De datums en afspraken die al geweest zijn heb ik verwijderd.

Mochten er nieuwe afspraken zijn misschien dat iedereen deze dan kan verwijderen of kan toevoegen!!

Misschien ook een idee om er korte of lange protocol bij te zetten ;)

Ik vergeet dat altijd bij iedereen maar ben super benieuwd!

Geplaatst

whaha Jose,Ik zei het onder het eten al tegen peet,Ik moet bij die die die en die nog een keer bbqen en ook bij jose!! ;-)

Toen was ie stil whaha

Geplaatst

ik doe ook ff mee met de kleurtjes ;-)

oeps vergeten me af te melden....;-) We waren veel op pad met de paasdagen incl een nachtje logerne bij schoonouders. Was een geslaagd (lang)paasweekend.

oh..en spannnnennnnd ik heb 3 sollicatiebrieven de deur uitgedaan!!!!! inmiddels van 2 een ontvangstbevestiging binnen en ik krijg resp voor 29 april en 13 mei reactie..de 3e is nog maar net zaterdagochtend de deur uit. Duimen jullie?!?!

@bianca, ja ik sta al op het lijstje. WE gaan voor het korte protocol en A'dam was alleen maar voor hubbie om de route te bekijken voor op de dag van de punctie en voor de inschrijving in A'dam. De rest gebeurt in Alkmaar.

spannend nog 14 dagen en dan start met de hormonen! Dan beginnen wij ongeveer gelijk. Als mijn cyclus zich netjes gedraagt!

klinkt goed jouw 1e paasdag relaxprogramma met viva!

@marlijnne..ah neee...een negatieve test dus!!! GAtver...heb even geen woorden

wel deze..

http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html

mooi stukje van jou trouwens ook...

@goofy..balen van die uitslag.Verder klink je lekker positief!

vwb bbq zonder zwarte plekjes en met weinig vlees..kan prima hoor!!! Mijn hubbie heeft flink geminderd met vlees nav een tip ivm zijn darmklachten. En dat werkt. Ben inmiddels na 3 bbq seizoenen al aardig crea geworden..mocht je interesse hebben pb je e-mail adres maar dan mail ik e.e.a. door..

@lianne knaop dat je naar je neefje geweest bent! Fijn dat je ervan genoten hebt! LAs dat je hardloopt! Leuk...wat voor type hardloper ben je?! FAnatiek, recreatief? Wat voor afstanden train/loop je?

Geplaatst

Hey ladies, allemaal fijne pasen gehad?

Echt sorry dat ik er niet zoveel ben maart komt door het weekend.

Heb zaterdag mijn medicijnen gehad...pfffff, best scary.....

Hoopte stiekem dat het niet nodig zou zijn maar vannacht ongi geworden.

Helaas waren mijn bloedresultaten nog niey binnen, dus we mogen nog niet starten....

Nog ff maantje wachten...

Zoontje is ziek hier...39 koorts rn spugen (over mij heen) dus ga weer ff troosten....

Ladies hopelijk heb ik morgen weer wat meer tijd om te reageren....

Xxx

Geplaatst

April:

Raba: aanmelden vol nu wachten em dan in mei hopelijk verder.

Goofy: 19.04.11 purgeon, 1ste fm 30.04.11

Mari-83:27 april 2de echo..

April/Mei:

Ink:14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Tusele:"10 mei ongi verwacht daarna starten met hormonen

Ik heb hem nog even iets anders aangepast omdat we de 2de echo ook al gepland hebben.

Bianca ja ik mocht de testen bij het lab ophalen woensdag dus ik neem aan dat ik ze van het zh krijg.

Ik vertrouw die goedkopere ook niet hoor die geven niet duidelijk aan of het positief is of niet bij mij. Dus ik ben benieuwd of deze het wel doen. Ik denk dat ik de clearblue er wel bij haal zodat ik het zeker weet. Maar gelukkig krijg ik wel echo´s tot het zover is.

Haha mijn vriend zegt ook altijd dat hij geen bbq meer wil maar als het zover is is hij degene wie er meer van eet als ik.

Wij hebben heerlijk chinees gehaald bij mijn ouders lang niet meer gehad.

Ik ga zo maar eens slapen ben doodop en heb barstende koppijn.

Welterusten allemaal

Geplaatst

April:

Raba: aanmelden; vol nu wachten en dan in mei hopelijk verder.

Goofy: 19.04.11 Puregon, 1ste fm 30.04.11 (Radboud, lang protocol, 2de x ICSI)

Mari-83: 27 april 2de echo..

April/Mei:

Ink: 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Tusele: 10 mei ongi verwacht daarna starten met hormonen

FF aangepast!

Geplaatst

Meiden, ik kom alleen even een weltruste knuf brengen. Ga mijn bed in!

@ Tusele, mijn mail staat op mijn profiel! Thanx alvast.:icon_flower: Lief!

Reageer morgen op iedereen weer!

Ben gebroken....

Weltrusteeeeeee :icon_flower:

Geplaatst

Hee meiden!

Wat hebben jullie ongelofelijk veel geschreven zeg! Ik heb een aantal pagina's bijgelezen, maar het is echt allemaal zoooo veel! Wel een vrolijke boel hier hoor!

Maar voor ik verder ga eerst een hele dikke knuffel voor Marlijnne! Jeetje meid, wat ongelofelijk balen zeg... Het was jullie zo gegund!

Door alle omstandigheden ben ik nogal afwezig geweest... Inmiddels is alles op mijn werk afgerond en zit ik zo'n 2 weken thuis. Vrijdag moet ik al mijn spullen inleveren en ik zie er als een berg tegenop. Ik wil gewoon alles achter me laten en verder gaan. Ik wil er gewoon niet meer komen eigenlijk... En al helemaal niet gezellig gaan doen.

(Voor diegenen die het niet meer weten: ik ben heel onverwacht ontslagen en ook na herhaaldelijk vragen heb ik geen reden gekregen)

Maar goed, even doorbijten en dan komt het wel goed. Zaterdag gaan we op vakantie en dan komen we 11 mei terug. 12 mei moeten we dan eerst ;s morgens onze vers gekochte auto ophalen! (Nou ja, hij is 8 jaar oud maar voor het eerst in mijn leven een echte eigen auto en geen leasebak van de baas) 's middags moeten we ons dan in Gent melden, zodat mijn vriend bloed af kan geven. De volgende dag moet hij sperma inleveren en heb ik uitgangsecho en prikinstructie. Het komt dus allemaal dichterbij!

Ik moet vandaag ongesteld worden maar het komt allemaal nog niet echt op gang, maar als dat wel zo is moet ik met de pil beginnen.

Ondertussen krijg ik ook weer wat rust in mijn hoofd na al dat gedoe met werk en dat scheelt toch wel een hoop. Ik merk dat ik nu in de aanloop naar vrijdag weer slechter slaap omdat ik er dan toch weer (negatief) mee bezig ben. Maar goed... Ik heb wel het besluit genomen om voor mezelf te beginnen, en ik heb afgelopen weekend al gewerkt! Niet heel veel verdiend, maar wel veel positieve reacties en dat biedt wel mogelijkheden voor de volgende keer. (Wat ik precies doe zeg ik niet ivm herkenbaarheid, maar ik doe in ieder geval iets op evenementen)

In ieder geval is het voor mezelf beginnen wel een lekkere afleiding en ik krijg er erg veel energie van. Hoewel... Wij hebben hier in huis veel ramen op het zuiden dus het is hier vreselijk warm binnen! Vandaag dus niet veel gedaan behalve wat dingen regelen voor de ICSI. Echt superfrustrerend, niemand lijkt mee te willen werken. Nu nog maar even met Gent bellen en dan komt het vast goed...

Ik heb nog steeds geen definitieve toestemming van mijn verzekering... Eerst moesten ze een brief hebben vanuit Gent en nu komen ze wéér met een formulier wat daar getekend moet worden! Echt heel irritant!

Heeft iemand daar ervaring mee? Nou ja, ik ga ze nog maar snel even bellen...

Geplaatst

@ Liedje, succes met bellen naar het ziekenhuis meid! OOk succes en sterkte wat je werk betreft! Phooeehhee.

@ Marlijnne meis, hoe gaat het met je?? Knuffel!

@ Tusele, dank je wel meid dat je dit voor mij wilt doen. Mijn mailadres zal ik je ff in een pb sturen!

Hier gaat het wel goed. Voel mijn buik (lees; eierstokken) al aardig zitten. Ben nu een week op weg met de stimulering! Gaat het toch snel!!! Morgen lekker weer een dagje vrij! Ga een hapje eten bij een ex-collega en overdag een bezoek brengen aan mijn schoonzus. Ff kroelen met de kids!!

Meiden fijne avond allemaal en knuff!

Geplaatst

April:

Raba: aanmelden; vol nu wachten en dan in mei hopelijk verder.

Goofy: 19.04.11 Puregon, 1ste fm 30.04.11 (Radboud, lang protocol, 2de x ICSI)

Mari-83: 27 april 2de echo..

Lianne: 17 april start decapeptyl, 4 mei start deca, 13 mei 1e FM. 3e icsi lang protocol

April/Mei:

Ink: 14 april beleidsafspraak UMCU en dan hopelijk snel starten met de 1e x ICSI???

Mei:

Tusele: 10 mei ongi verwacht daarna starten met hormonen

Geplaatst

Liedje, bedankt voor je knuffel!! Het is weer keihard...

Maar jeetje ontslagen en dat zonder reden!Kan me voorstellen dat je er nu klaar mee bent en er niet meer heen wilt. Altijd rare situaties, heb het een keer van dichtbij meegemaakt bij vriendin. Toen dacht ik weleens,kan dit zomaar? Uiteindelijk maar de eer aan zichzelf gehouden.

Succes met je eigen onderneming. Ook spannend hoe dat allemaal verloopt,dat heeft tijd nodig. Wie weet kun je over een tijdje wel een nieuwe auto kopen hahhaa;-)

Succes deze week met bellen en de ziekenhuis bezoeken!

Vandaag gebeld naar zh! De ongi begint hier net een beetje. Als het doorzet mag ik weer starten met de laatste cryo. Het voelt wat dubbel door al het verdriet...

Dus wie weet..

Meiden ik kom gewoon weer achter jullie aan!

Goofy: ik kan me voorstellen dat je het nu allemaal begint te voelen in je eierstokken. Lekker aan het groeien. Wanneer heb je weer echo. Nu gaat het opeens snel. Je hebt misschien wel heel snel een mooi toppertje in je buik.

Veel plezier morgen. Heerlijk dat je van die kindjes kan genieten!

Weer wordt helaas wat minder.

Maris:hoe is het met je hoofdpijn. Ik zie dat je morgen weer echo hebt!!Succes!!

Bianca weer lekker aan het werk. Al wat vorderingen daar in je toko!!

Groetjes en fijne avond!!

Geplaatst

Dank je wel Marlijnne ja ach de hoofdpijn is bijna weg. Heb net even lekker gesport dus dat helpt ook wel even om te ontspannen moet ik zeggen.

Heb niet echt spanning van de cryotp maar heb het zo druk en daar zla het wel van komen.

Gelukkig dat je wel direct door mag en dat je niet zo lang hoeft te wachten. Het gaat vast goed komen bij de laatste cryo.

Liedje welkom terug haha wat een vervelende situatie allemaal met je werk. Heel veel succes met je eigen zaak hopelijk word het een groot succes.

Morgen ochtend nog even werken en dan s´middags de echo ik ben benieuwd of er nu al wel wat te zien is wwe wachten gewoon af.

Het lastige alleen is dat ik eerst in het ene zh moet zijn voor de echo en daarna naar het andere zh moet om de ovulatietesten op et halen en het ligt vlak bij elkaar maar het is om die tijd altijd zo druk in Enschede dat je haast geen parkeerplek kan vinden.

Maar zal vast wel goed komen haha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden