Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:aaaflowersmiley::hugs2:Lieve Goofy een dikke knuffel voor jou.

Huil maar lekker uit ookal zijn het emmers vol het moet er toch uit. Gelukkig heb je lieve collega´s waar je steun kan vinden en jou tijd komt ook hoor het komt allemaal een keer goed.

Geplaatst

Meiden wat zij er een lijstjes bewerkt zeg phoe hee!!

Kan het klopen dat er 2 verschillende lijstjes staan?

Bij de ene staat er dat ik de 10de begin bij de ander de 6de.Het moet de 6de zijn B-)

He Marlijnne,

Ben het helemaal met je eens! Ik had ook een positie broek en shirt gekocht met 8 weken helaas was het een week later mis.

Het ligt nu allemaal in een doos te wachten!

Het maakt je idd erg blij en zo kun je nog meer genieten als je toch wat koopt vind ik.Dus ook gewone kleren moet je lekker kopen!

Anders is je kast zo leeg zoals ik lees bij je :P

Levi lag in zn bedje en denk dat hij me wel 15 min aan keek.

ZO nu en dan kreeg ik een glimlach van hem zo cute! Maar voor hij ging slapen kwam er toch een big smile!!Hij spuugde zn speen er van uit!!Het was zo geweldig dat ik er gewoon tranen van in mijn ogen kreeg!!Maf he!

Idd bijna 6 mei!Heb er zin in!Ji hebt 10 mei ofzo je eerste echo toch?Ben benieuwd :D!

Ik ga morgen eens bellen.om te reserveren.Hopelijk spreek ik Jose dus nog even over het exacte aantal.

Jullie worden per mail geinformeerd!

Heeft het reikie je geholpen??Het is ook erg vermoeiend en emotioneel maar bij mij lucht het wel op hopelijk voelt het voor jou ook goed.

Zijn de kamertjes nog zoals ze waren voor de meiden werden geboren?

Lijkt me ook allemaal best heftig en logisch dat je nog in de rouw bent.Voor je gevoel duurt het misschien wat lang maar je moet er echt je tijd voor nemen dat blijkt nu.Er hadden nu 2 mooie meisjes bij je in hun bedje moeten liggen maar dat is niet het geval hopelijk mag binnekort 1 van jullie bedjes sowieso gevuld worden.Dat MOET gewoon!

Morgen ga je dus weer aan de slag spannend.Hoeveel uur ga je nu doen??En je gaat een andere functie vervullen of vergis ik me??

Heel veel succes morgen!

He Tusele,Wanneer komt Tim weer thuis??Gaat alles goed met tim bij je ouders?

Heerlijk motor rijden vind dat toch altijd zo stoer een vrouw op een motor hihi.

Jij hebt natuurlijk ook het 1 en ander kwam positie kleding lekker makkelijk alvast!

Heb je nog wat gekocht in de stad vandaag??

@Gabriella,Hier veel geschreven??Welnee!!Hoe kom je er bij haha.

Wat naar dat je er zoveel last van hebt!Ik kan je niet verder helpen ik heb er geen ervaring mee.Soms voelde ik me eierstokken wel aan het einde van mijn prikschema maar dat is logisch denk ik?!

Kan me voorstellen dat je het erg eng vind.Aangezien je al een poging hebt moeten staken.Heel veel succes.Ik herken het gevoel.Ik ga met hezelfde gevoel van start aangezien ik al 3 pogingen hebt moeten staken dus ook ik houd mijn hart vast!

@Guusje,Dat ga je niet menen hoeveel ongeluk kan een mens hebben zeg.

Ik zie in je handschrift dat er cystes zijn.Wat bedoel je met je eierstokken zien er niet goed uit??Pfff hopelijk zijn het gewoon cystes en kunnen die vanzelf verdwijnen.Heel erg veel sterkte,,Houd je ons op de hoogte?

@Maris,Heb je nog testen gedaan of wacht je gewoon de echo af?

Word wel eens tijd dat die dominante follikels van je gaan springen!

Logisch dat je klaagt (is geen klagen) hoelang ben je nu al bezig om je eisprong te ontdekken!Ik zou er ook gek van worden!

Hoor jij ook steeds vaker om je heen dat er vrouwen met de MM bezig zijn??

Wat sneu voor je collega weet ze van jou behandelingen af??

Sommige mensen zijn zo bot he.Ongelofelijk!

@Melis,Ben jij inmiddels al ongesteld geworden?Weet je ook inmiddels al wanneer je met de hormonen mag starten of ben je daar niet meer achteraan gegaan??

@Meezie,Hoe waren je vrije dagen??En hoe was je laatste duik ;-)

Het water zal wel erg koud geweest zijn!

@Lianne,Zo logisch dat het een dubbel gevoel is.Maar je mag wel starten hopelijk word dit gewoon beloond en word je gewoon zwanger dat is dan toch nog wat verzachting van de pijn.

Ik ga je zo onwijs veel geluk wensen!

Jose haar theorie klopt gewoon kan niet anders!En onze theorie voor jou klopt ook ;)

Whahaha Zwangerschaps kleding is vaak echt verschrikkelijk ;) Ik liep een paar weken geleden met Jose nog naar zwangerschaps kleding te kijken maar kan je nu niet zeggen dat ik iets leuks er tussen zag hangen.

Ik heb wel 1 leuke broek maar die heb ik nog van de vorige keer dat ik zwanger was.Nog nooit aan gehad maar goed ;)

Aaaa toeeeee kan je echt niet de 11de ;) grapje!

Ik verwacht de 22ste de punctie!!Dus ik zit je op de hielen :wav:

@Lieve Goof,Waarom hoor jij hier niet meer thuis??Doe is normaal joh!!

Jij bent een schrijver van het eerste uur.Helaas moet jij stoppen :(Maar dat wilt niet zeggen dat je hier niet meer thuis hoort.Ik snap het wel hoor dat het wel lastig moet zijn voor je om hier verder te schrijven maar weet dat je hier altijd welkom bent!

Ach jee daar zaten jullie ook nog mee dat jullie in de zomer niet van start kunnen gaan jemig verdomme duurt het nog zo lang voor je van start kan gaan.

Pfff vind het zo niet leuk voor jullie.Voel je vriend je niet super schuldig?Is nergens voor nodig maar kan het me wel voorstellen.

Lieve lieve lieverd je bent zon lieverd,neem je tijd en weet dat we er hier altijd voor je zijn.Neem de tijd die je nodig hebt.Probeer je rust terug te vinden.

Hele dikke knuffel voor jou!! Je bent een kanjer!!

Geplaatst

Goofy lieve meid!

Als je even "rust" wil dat begrijp ik! Fijn dat je lieve collega's hebt

Maar je blijft lekker met ons kletsen hoor. Als jou dat lukt.

Je bent meer dan welkom!!

daarom hebben wij

die handen en die armen

om als het koud wordt rond het hart

elkaar te verwarmen

Dikke knuffel.

Ga nu even gezellig doen hier:-)

Weltrusten allemaal!!

Geplaatst

Jeetje Goofy: das wel een heel grote domper! De zomer kan de periode zijn van ontspanning, maar ondertussen moet jij/jullie weer wachten op de volgende mogelijkheid. Echt wel heel naar dit. Hoop wel dat je hier blijft schrijven/komen om ook te laten weten hoe het met je gaat, kan me voorstellen dat je zeker aan de meiden die hier al lang schrijven veel hebt, dus maak daar gebruik van hoor!!

Zelf ben ik zowaar een nog emotionelere tijdbom geworden dan hoe ik vanmorgen wakker werd! (weet echt niet wat ik meemaak, elke keer als ik tegenslagen hier op t forum lees loop ik leeg!!)

Vanavond met mn vriend naar Gooische Vrouwen geweest. (hahaha, ja, met mn vriend....) We hebben de afgelopen paar weken alle seizoenen achterelkaar gekeken, en nu was het tijd voor de grande finale; de film. Erg gelachen... maar op het einde zat ik natuurlijk weer te brullen!!! (het stukje dat opgenomen is bij de Toppers...)

Ben normaal he-le-maal niet van dit soort films, huil ook echt niet snel bij de televisie en al helemaal niet in de bioscoop.. maar nu dus wel. Schoot daarna in een slappe lach toen ik me realiseerde dat mn hormonen echt met me aan de haal aan het gaan zijn. (tja, zo'n hormonaal verhaal kan ik jullie niet ontnemen...)

Maar goed, morgen echo.. dus zullen we zien of de tranen ook echt ergens vandaan komen. Mari, jij moet ook morgen voor de echo zag ik, maar je bent al wat verder dan ik toch? Maar las dat het voor jou ook wel spannend is. Heel veel succes! Zal voor je duimen.

Voor iedereen nu; Weltrusten!

Liefs Gabriella

Geplaatst

@lianne. - wij kamperen en boeken nooit van tevoren. Bij slecht weer in NL zoeken we het mooie weer op. We denken eraan om met vriendne richtign tsjechie te gaan. Zaterdag komen ze eten en gaan we plan-de-campagne maken..

@bianca..gaat prima met Tim. VAndaag komt hij thuis

Hij heeft daar al als baby af en toe één of meerdere nachtjes gelogeerd.Meestal ivm een repetitieweekend van een orkest, in weken dat mijn man fulltime werkte(die werkte voroheen 3 dagen en ik 4) en we opvang op niet KDV dagen nodig hadden en nu met de shcoolvakanties. In de herfstvakantie heeft hij wl 5(!) nachtjes gelogeerd. In het begin vond ik dat spannnend ivm de afstand...ik word steeds relaxter.

shoppen ging zo zo...veel leggings gevonden ivm goede voornemen vaker rokken te dragen. Spijkerbroeken dacth ik op mijn vaste adres met niet teveel passen/gedoe te scoren. Doe ik daar al een aantal jaren..hadden ze niks in mijn maat aarrrgh!!! nog in 2 andere winkels er een aantal gepast en toen was ik er klaar mee!!!Oh ja en nog ene leuke combat broek voor 3,- van street one bij de kringloop. Ziet er nauwelijks/niet gedragen uit...Altijd leuk! En 2 hemdjes als basics ergens onder of voor het mooie weer op een rok, kortebroek of spijkerbroek..

Geplaatst

Hoi Lady's

@Lianne,Heel veel sterkte vandaag!!Maar ook weer heel veel succes met je eerste shotje!! ;)

@Tusele,Gelukkig heb je er niet heel veel moeite mee om tim bij je moeder te laten slapen.Als ze het beiden naar hun zin hebben is het ook makkelijker om hem los te laten lijkt mij.

Dus je hebt wel een aantal leggings gekocht en wat truitjes!Jammer van je spijkerbroeken!Maar zo word je wel gedwongen wat vaker een jurkje of rokje te dragen ;)

@Maris,Jij hebt vandaag een echo toch??Benieuwd hoe die is gegaan!!Hopelijk gaan die eieren nu eens springen!

@Gabriella,Ach arme meid zie je al zitten bij de film hihi.Moest wel even het regeltje goed lezen dat je vriend mee geweest is naar de film.Te grappig!Hij was 1 van de weinige zeker?

Hoe vond hij de film hihi.

Jij ook heel veel succes met de echo vandaag!Hopelijk groeien er een hoop mooie follikeltjes!

Vandaag een heerlijk dagje vrij.De Osteopaat belde of ik een uur eerder wilde komen.maar NATUURLIJK hihi.Dus om 2 uur heb ik een afspraak.Altijd weer spannend.

Word zo ook gebeld door het ziekenhuis of ik op dag 3 mag starten met de puregon als MCK veel aanmeldingen heeft schijnt het dat je tegenwoordig een aantal dagen later mag starten met prikken nou dan start ik toch lekker stiekem op dag 3 ;)

Ben het wachten beu!

Nog 2 nachtjes slapen en dan gaat de eerste er weer in!Leuk leuk leuk!! haha hoe blij kun je er om wezen he!

Vanmorgen de high tea bevestigd.

Vanmorgen heeft de 6de zich aangemeld uit ons topic!!Dus we zijn goed vertegenwoordigd! 1 deze dagen zullen jullie een email krijgen van Jose.

Ik heb gereserveerd van 13.00 tot 16.30.Dus we hebben genoeg tijd!! :D

Liefs Bianca

Geplaatst

Bianca leuk dat hebt gereserveerd ik heb er zin in.

Ben ook benieuwd wei er allemaal komen. Maar gelukkig veel van dit topic.

Ik heb de echo gehad en eindelijk staat er een follikel op knappen haha nee hij is 19 bij 15 dus volgens de gyn moest de test vandaag of morgen wel een keer positief worden maar voor de zekerheid vrijdag nog wel een echo gepland maar als de test voor die tijd positief is kan ik hem afbellen.

Dus nu word het spannend haha

Lianne sterkte vandaag en heel veel succes natuurlijk.

Bianca veel succes en natuurlijk kijk plezier haha bij de osteopaat

Geplaatst

He Maris,

Misschien dat Jose per email de namen wel bekend maakt van de dames die er gaan komen.

Geen idee of iedereen zijn naam hier in de topic wilt hebben.

Okeee dus het zou nu bijna zo ver moeten zijn.Als hij vrijdag nog niet positief is kunnen ze je dan geen pregnyl geven?

Bij mij doen ze dat liever niet maar wel als het te lang duurt!

Dank je wel zal vast wel lukken whhahaha.

Net even het ziekenhuis gebeld en mag zondag de puregon er bij zetten.

Maar s ochtends om half 12 eerst even een echo,

Normaal hoor je geen last van je buik en eierstokken te hebben als je lucrin prikt.

Dan hoort je lichaam juist tot rust te komen maar bij mij is dit niet zo.Dus voor de zeker heid

maar even extra controle.

Ik ben altijd een apart geval.Want vroeg of het een cyste kon zijn maar als je lucrin spuit kan je die niet krijgen.

Nou ik heb ook buikpijn en eierstok pijn en ben ongesteld geweest dus neem het zekere voor het onzekere :D!!

Geplaatst

Haha hier nog zo´n apart geval hoor.

Maar mooi dat je zondag de puregon mag zetten en ach een echo meer is nooit verkeerd.

Ja als de test vrijdag nog niet positief was wou hij even met DD overleggen of dat het kon met pregnyl want dan zou het wel erg lang duren.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1313[/ATTACH]Hoi dames hier komt een heel erg onzeker persoon haha maar is dit volgens jullie en positieve ovulatie test of zouden jullie nog even wachten tot morgen?

Geplaatst

Sorry laat maar kan toch niet eerder als morgen vroeg bellen maar er bestaat geen twijfel meer hij is positief dus het gaat eindelijk echt beginnen nu is het duimen dat ze goed ontdooien.

Krijg nu wel kriebels hoor haha.

Geplaatst

Maris, ga hard duimen dat ze goed ontdooien. Heb verder geen verstand van ovu testen, dus kan je daar niet mee helpen.

Thnx voor de lieve reacties. Strax de eerste stimulatie erin.... wel even een dubbel gevoel.

Voor vanavond meld ik me af, dus geen super lange verhalen van mij vandaag!!!

Liefs Lianne

Geplaatst

He Maris,

Wat een super nieuws gefeliciteerd met je positieve ovu test hihi.Op naar een goede ontdooing!

Eindelijk!!Hopelijk word het lange wachtend beloond!

Hier weer wat.

Lees vanmorgen dat mijn neef zijn vriendin 6 weken zwanger is.Nu woont hij in groningen en zie ik hem bijna niet.Het deed me vrij weinig.Totdat hij me net op msn aansprak en vertelde heb je hyves gezien ik word vader wie had dat gedacht haha.

Zo vertelde hij het.Waarop ik hem feliciteerde.Hij heeft iedere 5 maanden een andere vriendin.Hij woont niet samen hebben beiden geen werk en hij kan het nooit bij 1 vriendin houden.Maar goed.Nu zei hij dat hij wel een andere reactie van mij verwacht had.Ik had dus heel erg blij moeten zijn.Waarop ik antwoorde dat ik het even tot me door moest laten dringen.Hij heeft nu al 5 vriendinnetjes gehad met wie hij een kindje wilde.Dan waren ze 5 maanden samen waren ze al 4 maanden bezig n iet zwanger en dan had hij een nieuw vriendinnetje.

Dus vertelde hem dat ik hem van de week wel had aan gesproken vanuit me zelf maar dat het me best wat doet.aangezien wij al 5.5 jaar bezig zijn.zijn reactie was dat ik maar blij moest zijn want het kwam hem ook niet aan waaien.aangezien zn andere 4 vriendinnen niet zwanger werden binnen 4 maanden!

Deze was dus bij der eerste eisprong zwanger!!

Toen antwoorde ik dat het bij veel vrouwen die op de natuurlijke manier lukt om zwanger te worden vaak een jaar duurt dus 4 maanden in princiepe niks is.Kregen er dus gewoon een woordenwisseling over.Hoe frustrerend is dit!

Zijn zusje liet 2 jaar geleden weten dat ze zwanger was ze was 18 had geen woon en verblijf plaats papte maar wat aan met veel negers.En uiteindelijk zwanger geworden en ze wist dus niet wie de vader was! Zo oneerlijk is dit!

Nu het leuke nieuws!

Ik ben vanmiddag bij de osteopaat geweest hij is nog knapper!!

Je zou er spontaan verliefd op worden.

Hebben het over van alles en nog wat gehad en veel gelachen.Was gewoon erg gezellig.

Mijn nek arm bekken en rug heeft hij gekraakt.alles zat een beetje vast.En mijn buik behandeld voor de endometriose.

Over 2 weken mag ik weer! Wat erg ;)

Geplaatst

April:

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven)

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

Mei:

Gabriella: 4 mei echo ivm bekijken van de stimulatie / rijping

Lianne: 4 mei start Gonal F, 13 mei 1e FM. 3e icsi lang protocol

Mari-83: 4 mei 5de echo..

Bianca: 6 mei start met de Decapeptyl, 8 mei met de Puregon

Meezie: 8 mei starten met ovulatie testen voor terugplaatsing cryo('s)

Melis25: 4/5 mei ongi worden, 9 mei laatste puntjes op de i voor de start met hormonen :-D

Marlijnne: 9 mei 1e echo v bms en dan hopelijk snel een TP van een cryo

Tusele: 10 mei ongi verwacht daarna starten met hormonen

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Janine: half mei TP cryo

Ink: rond 17 mei voor 1e keer starten ICSI

Raba: ongi 30 april aangemeld. icsi 3 kan beginnen volgens mij 19-05 deca spuiten

Goofy: poging gestaakt ivm slechte rijping / koorts man... Eind mei weer afspraak over hoe/ wat nu.

Geplaatst

April:

Fren1976: april verder (2e ICSI, UMC Radboud)

Bikkel: gestart met pil, 29 april decapeptyl (1e ivf-poging in UZ Leuven)

babyenschede: 25 april start decapeptyl voor 1e ivf poging

Mei:

Gabriella: 4 mei echo ivm bekijken van de stimulatie / rijping

Lianne: 4 mei start Gonal F, 13 mei 1e FM. 3e icsi lang protocol

Mari-83: 4 mei eindelijk positieve ovu test 5 mei bellen voor cryotp!!!

Bianca: 6 mei start met de Decapeptyl, 8 mei met de Puregon

Meezie: 8 mei starten met ovulatie testen voor terugplaatsing cryo('s)

Melis25: 4/5 mei ongi worden, 9 mei laatste puntjes op de i voor de start met hormonen :-D

Marlijnne: 9 mei 1e echo v bms en dan hopelijk snel een TP van een cryo

Tusele: 10 mei ongi verwacht daarna starten met hormonen

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Janine: half mei TP cryo

Ink: rond 17 mei voor 1e keer starten ICSI

Raba: ongi 30 april aangemeld. icsi 3 kan beginnen volgens mij 19-05 deca spuiten

Goofy: poging gestaakt ivm slechte rijping / koorts man... Eind mei weer afspraak over hoe/ wat nu.

Dank je wel dames haha hoe blij kun je zijn met een eisprong haha.

Bianca jeetje wat een ongevoelig persoon natuurlijk is hij blij maar hij kan zich toch ook even inleven in een ander en dan ook nog eens klagen dat het bij hem ook niet makkelijk ging haha laat me niet lachen. Hij weet niet eens wat wachten is.

Mijn tante heeft ook ooit zo´n opmerking gemaakt ze zei dat zij ook wisten wat het was als het moeilijk ging (bedoelde ze mijn nicht mee) mijn nicht had 4 maanden verkering toen ze erachter kwam dat ze al 3 maanden zwanger was en nu is ze net bevallen van de 2de en er zat 13 maanden tussen de eerste en tweede. Dus ik werd op dat moment eigenlijk best boos en heb gezegd dat ze niet wist waar ze het over had en ben toen weg gelopen want daar ga ik geen woorden aan vuil maken.

Ik hoop dat jou neef zich binnenkort ook in jou kan inleven.

Wel fijn dat je bekken enz weer gekraakt zijn door zo´n knappe arts zal vast een stuk minder pijn doen als hij het doet haha.

Fijne avond dames

Geplaatst

Goedenavond allemaal,

Vanavond is het zover...de pregnyl injectie en dan vrijdag de punctie.

Het aantal follikels is bij de metingen minder geworden, helaas.

Mijn rechter eierstok doet niet mee omdat de follikels daar niet mee groeien ivm de cyste.

Aan de linkerkant heb ik 4 follikels...dus dat is niet al te veel....:gekruiste vingers 4

Ik hoop zo dat het allemaal mag slagen...

Ben zenuwachtiger dan gedacht, alles is zo nieuw...

Jullie ook allemaal veel succes hè! Er staat zoveel te gebeuren deze maand.

Fijne avond en veel liefs

Geplaatst

Hey Maris,

Lees ik goed dat het voor jou de bedoeling is om je cryo terug te laten plaatsen?? Spannend zeg! Wanneer gaat dat nu echt gebeuren dan?

Lief dat je gaat duimen, volgens mij kan ik al de duimen goed gebruiken! De pregnyl zit er inmiddels in haha.

Geplaatst

Ik ga morgen bellen dat de ovulatietest positief was vanavond en dat ze onze kanjers uit de vriezer mogen halen haha dus ik laat morgen hier weten wanneer ze de tp verwachten.

Geplaatst

Spannend Maris vandaag, Ga hard duimen dat je toppers goed gaan ontdooien!!

Patries, nog even en dan de punctie. Hopelijk heb je toch een mooi resultaat. Succes.

Fijne dag meiden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden