Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Yes als ze morgen goed ontdooien hebben we zaterdag de tp

Morgen mocht ik even bellen of ze het overleeft hebben en zaterdag om half 9 moet ik even bellen of dat ze verder gedeeld zijn dan zijn we al onderweg maar het kon niet anders.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

zo was weer een hele leesactie...wel een gezellige boel hier waar ook ruimte is voor de mindere dingen..meiden jullie zijn super..ik ben net nieuw op het forum en voel me al best op mijn gemak...

@mari-83 ik duim dat de cryo's er goed uitkomen!!Hoe gaat dat?!? Ontdooien ze ze 1 voor 1 totdat ze een goeie hebben?

@patries succes met de punctie!!

@bianca..ik heb heerlijk zitten lachen om het "lekkere ding" van een osteopaat! Wat een verhaal van je neef..ik snap dat je je daar niet blij van wordt. En dat je een apart geval was...dat had ik al gemerkt.. grapje!!! Zonder gekheid ik hoopd at het er goed uitziet en jevolgens plan doorkunt met de hormonen.

@lianne. hoe ging het prikken?

@gabriella.. 't is wat met die hormonsters zo te lezen ;-)

===========

Tim is weer thuis. Bij thuiskomst klampte hij zich aan mij vast als een klein aapje wel 4 minuten ...

Wat ben ik blij dat hij thuis is...wat heb ik dat gemist bekers yoki bij het ontbijt die omvallen :laugh::laugh::laugh: ach.."it comes in a package" zoals de engelsen het zeggen.

Vandaag picknicken en genieten van muziek in het park waar ook het bevrijdingsfestival is hierin de stad.Ik heb afgesproken met een vriendin en haar 3 dochters en misschien sluit een andere vriending met haar 2 zoontjes ook nog aan..

Morgen staat een dagje slagharen op het programma

Geplaatst

Goeiemorgen meiden,

Heb ook weer even wat bij moeten lezen!!

@bianca; wat een ongevoelige neef is dat dan zeg!!! Die weet inderdaad niet waar die het over heeft. Maar je verhaal over de osteopaat maakt het weer wat vrolijker. Heb al zitten denken of ik niet zo'n 'paat' nodig heb!!! hahaha, als die echt zo knap is als je zegt!!

@mari; ik ga heeeel hard voor je duimen vandaag dat ze goed gaat ontdooien, goed gaan delen!! PFFFFF wat spannend voor jullie...

@Tusele; heerlijk dat je zoon weer thuis is. Een paar daagjes even geen omvallende joki bekers is fijn, maar je gaat ze op een gegeven moment gewoon missen!! Elk weekend hebben wij de zorg voor de zoon van mijn vriend (hij is 6 jaar) en ik kan daar elke keer weer naar uitkijken.

@patries; heeel veel succes met de punctie! Bij ons in het ziekenhuis kreeg ik de vorige keer een infuus met een soort roesje waar je heel raar van wordt (heb nog nooit drugs pillen genomen, maar kan me voorstellen dat het hetzelfde effect heeft!). Ik lag daar helemaal gelukkig te 'suffen' terwijl ze die punctie deden, geen centje pijn gehad daardoor. Krijg jij ook zoiets? Hoop dat het allemaal voor je meevalt.

Bij ons ging de echo gisteren goed. Ongeveer 7 follikels van 13, 14 en 15 centimeter. Het is voor het eerst dat het echt zo gelijkmatig oploopt! Er zat er altijd wel 1 bij die of niet helemaal lekker erbij trokken, of die voorop liep. Morgen heb ik nog een echo en dan waarschijnlijk zondag de punctie. Het begint nu allemaal wel weer dichtbij te komen!! Durf aan de ene kant niet goed te hopen uit angst voor de teleurstelling, maar wil ook zoveel mogelijk proberen te genieten. Het blijft lastig daar een evenwicht in te vinden.

Gisteren wel een heel leuke dag gehad, met vrienden wat in Amsterdam rondgehopt en 's avonds naar de Paradiso geweest. Merk dat het goed is dit soort dingen te doen om niet alleen maar met je hoofd bij die ICSI te zitten.

En wat betreft de combinatie gooische vrouwen en mijn vriend... het was zelfs al de tweede keer (hahahahahhaha) dat hij de film in de bioscoop zag. De eerste keer was met zn werk. (werkt met jongeren). Na de pauze klonk het ook: 'Willen alle vrouwen en de enkele man, weer plaats nemen op hun stoel. De film gaat weer beginnen.' (maar verder issie best stoer hoor!!)

Nou meiden, iedereen heel veel succes vandaag!

Geplaatst

Haha Gabriella ik heb bijna 9 jaar verkering en wij zijn nog nooit samen in een bios geweest mijn vriend wil dat niet vind hij niks aan zegt hij.

En met de serie gooische vrouwen kijkt hij altijd wel mee, moet hij zegt hij dan maar ondertussen lacht hij zich ook rot.

Ik ga trouwens waarschijnlijk volgende week naar die film met 2 collega´s weet iemand tot wanneer hij draait?

Maar mooi dat de echo goed was op naar zondag zou ik zeggen.

Tussele fijn dat hij weer thuis is. Hij had zijn mama dus wel echt heel erg gemist.

Wat leuk Slagharen daar ben ik vorig jaar twee keer geweest blijft een leuk park vind ik, nou moet ik ook zeggen dat wij er niet zo heel erg ver vandaan wonen dus dan is het al makkelijker haha.

Mijn cryo´s worden allebei ontdooit en als ze beide goed ontdooien worden ze beide teruggeplaatst.

Geplaatst

Ola Lady's

@Patries,Jammer dat de rechter kant niet mee doet.Jij was dat toch bij wie de eierstok de eerste keren niet zichtbaar was?Zo ja zou dit er dan niet mee te maken hebben?

Jose die dat zelfde had had ook maar 4 follikels (Geloof ik)waarvan 2 eicellen en 1 goede embryo een grote teleurstelling maar ze is nu 12.5 week zwanger!Wie weet volg je der wel!

Wat vond je van de pregnyl injectie??Vind het altijd geklooi met al die flesjes!

Logisch dat je zenuwachtig bent!Hopelijk valt het mee!

@Maris,Word een spannend dagje voor je!!

Hoelaat weet je meer?

haha jou vriend kijkt dus wel mee die van mij echt niet.Ook wilde hij nooit mee naar de bios!

Totdat we bioscoop kaartjes hadden gewonnen via de postcodeloterij en goede vrienden van ons ook gingen.Toen is hij voor het eerst in 6 jaar naar de bioscoop gegaan met me!

@Lianne,De eerste spuit zit er weer in!!?Morgen beginnen met de hormonen??Ik mag morgen de eerste deca zetten joehoee!Eindelijk!Hopelijk word het lange wachten bij ons beloond!

@Tusele,Jippie timmie is weer thuis!!Wat fijn dat hij je zo knuffelde!Goed teken!!Op naar de bekers yoki die hij om gaat laten vallen ;)Komen er leuke artiesten op het bevreidings festival?

Veel plezier in Slagharen!Ben daar al 15 jaar niet geweest ofzo!

@Gabriella,Ja mijn neef is echt een K*ootzak!!Had zijn zus s avonds nog even gebeld maar was het gelukkig met mij eens.Zei liep ook wel eens tegen dingen aan bij hem.Hij denkt er dus helemaal niet overna en is alleen met zich zelf bezig.Grrrr.

haha smaken verschillen natuurlijk maar ik vind hem erg leuk!

Was gewoon heel ontspannen,Niks zakelijk persoon of zo maar echt gewoon alsof we elkaar al heel lang konden.Hebben het over van alles en nog wat gehad en erg gelachen.Dus het uurtje was zo voor bij!!Volgende week maandag mag ik weer.En gelijk navraag gedaan ik krijg 8 behandelingen vergoed ;)

Dus weet niet of je in de buurt van zoetermeer woont hihi.

Wat goed om te horen dat e echo goed was!

Wat een super mooi aantal!!Daar moeten gewoon een paar toppertjes uit voort komen dat kan niet anders!

Ik snap je gevoel zo goed!Ik zou ook maar lekker gaan genieten!!Voor dezelfde geld word je hier gewoon zwanger van!!Dan sla jeje zelf wel voor je kop.Goed dat je zo positief probeert te blijven.Heerlijk om gewoon wat afleiding te hebben.

Haha je vriend ging dus voor de tweede keer whahaha vond hij hem zo goed ;) moet er zo om lachen haha.

Heb jij een goede band met de zoon van je vriend?Zo te lezen wel erg bijzonder!

Dacht ik toch dat ik om half 11 moest werken.

Was ik helemaal start klaar ging ik ineens twijfelen dat ik dan wel veel meer werkte voor mijn gevoel.Keek ik in mijn agenda moet ik pas om half 2 werken.Zucht.

Dus voor niks mijn wekker gezet ;) Las nog zo lekker.

En heb tot aan half 2 weinig gedaan is ook zon rot tijd!

Dus dames ik ga zo richting mijn werk.

Kom vanavond nog even spieken!

Jippie nog 1 dagje en dan mag ik ook gaan spuiten!

Heb er zon zin in hihi.De allerlaatste keer spuiten en dan NOOIT meer!! Vind het ook wel weer eng maar goed daar denk ik maar niet aan ik moet positief blijven!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hallo allemaal,

Op aanraden van Ink kom ik me ook aansluiten bij dit topic, ik hoop dat ik hier welkom ben. Maar gezien voorgaande berichten twijfel ik daar niet echt over. Ik heb de afgelopen week hier al mee gelezen en inmiddels wel begrepen dat bijna iedereen hier al erg veel meegemaakt heeft. Ik voel me bijna een beginneling met slechts 6 mislukte IUI's achter de rug en pas de eerste ICSI voor de deur.

Ik ben Okaasan (dat is Japans voor mama) en begin vandaag met onze eerst ICSI poging. Althans, vandaag ben ik ongesteld geworden en morgen ga ik dus beginnen met spuiten. Ik doe mee met de CETRO-trial en moet dus morgen ook bloed laten prikken. Dan kan ik gelijk de laatste medicatie ophalen in het zkh. Ovitrelle wordt namelijk niet vergoed door de verzekering, en daarom betaalt de studie het. Ik ben ingeloot in de late start groep (Cetrotide op dag 6 ipv dag 2). Het 'normale ' schema dus.

Ik vind het vreselijk spannend, een beetje eng, maar heb er op een vreemde manier ook wel zin in om eindelijk te beginnen.

Ik wil iedereen heel veel succes wensen waarmee zij bezig is en zal van de week (als ik me hier helemaal ingelezen heb) ook op anderen reageren.

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties! Dat doet een mens goed :-)....ik zou zeggen OP NAAR MORGEN -slik-

@Gabriella; ik weet nog niet wat voor soort verdoving ik krijg. Wel zij de gyn dat ze in het ziekenhuis bovengemiddeld verdoven. Kijk, dat soort berichten hoor ik graag.

@Bianca; Nee dat was ik niet. Ze hebben die eierstok wel gezien, maar de cyste zorgt ervoor dat het niet doorgroeit daar. Ik hoop zeker dat ik die dame achterna ga! Voor wat betreft de Pregnul, sja ik heb er (nog) helemaal geen last van. Ik heb dagelijks Menopur moeten spuiten en moest ik al die ampullen al mixen....ik ben het een soort gewend. Ik hoop voor jou zo dat het goed zal gaan allemaal! Denk aan je (aan iedereen hier trouwens hoor!).

@Mari83; weet je al wat?????

@Okaasan: Welkom! Het is ook heel spannend, maar die meiden hier kunnen je heel goed steunen als je het nodig hebt!

@de rest: Alvast een heel fijn weekend allemaal

Liefs Patricia

Geplaatst

Bianca nog 1 dagje spannend.

Maar dit is echt de laatste keer hoor jullie wonder gaat er nu komen.

Werk ze nog even half 2 is ook geen tijd om te beginnen haha.

Patries ik kan morgen bellen voor half 2 en omdat ik er niet eerder weer ben als 12 uur kan ik dan bellen.

Okaasan natuurlijk ben je welkom hier in dit gezellige topic. Heel erg veel succes morgen bij de eerste spuit.

Succes ook met bijlezen haha het is soms niet bij et houden hier, dus het lukt mij ook niet altijd om op iedereen te reageren haha dan kan ik wel stoppen met werken.

Marlijnne hoe is het met jou?

Tusele heb je een leuke dag gehad met de picknick en muziek?

Mijn baas was vandaag gek geworden. Normaal zie ik hem bijna niet op mijn werkplek en vandaag moesten er ineens massa´s met manden ingepoot worden voor moederdag. En dan bedoel ik niet een stuk of 50 maar 500 komt eerder echt niet normaal ik ben blij morgen om 12uur weekend te hebben en dan moeten de polen het maar uitzoeken met hem haha.

Wel een goede afleiding trouwens haha

Geplaatst

Tusele wat fijn dat Tim blij was om je weer te zien. Haha, kan me voorstellen dat je even heerlijk aan het smelten was ;) vandaag een lekker dagje in het park en genieten van het festival, je hebt er mooi en lekker weer bij gehad. Ik wens je morgen veel plezier, altijd leuk een dagje Slagharen!

Gabrielle, wat kan je lichaam vreemd zijn he. Wel prettig dat alle follikels nu gelijk op gaan ongeveer. Hoeveel follikels heb je normaal ongeveer? Succes morgen nog en op naar een mooie punctie zondag.

Patries, succes morgen. Ben je erg zenuwachtig? Ik zou me ook niet te druk maken over het aantal follikels hoor, er hoeft maar 1 goede bij te zitten en ook daar kun je zwanger van worden!!! Dus, blijf positief....

Okasaan, welkom hier en schrijf gezellig mee.

Maris, ik heb al zere duimen van het draaien!!!! :laugh:

Ze moeten gewoon goed ontdooien, en dan zondag een mooie punctie met een ontzettend goede uitkomst :gekruiste vingers 1

Bianca, wat een muts ben je toch ook!!! ik was gewoon weer lekker mijn bedje ingekropen als ik jou was :clap2: haha gekheid. Dat is natuurlijk wel lastig wanneer je elke dag verschillende werktijden hebt.... Voor jou nog 1 dagje wachten en dan eindelijk van start.

Wat een ongevoelige Kl*te neef heb jij zeg!!! ik kan nog steeds niet snappen dat mensen die van je situatie af weten op een botte manier iets kunnen zeggen. Waarschijnlijk heeft ie het zelf niet in de gaten en denkt ie alleen aan zich zelf. Heb nu al een beetje medelijden met zijn kind, straks heeft ie overal half broertjes en zusjes......

Ik ben al helemaal geperforeerd, spuit al vanaf 17 april deca en nu sinds gister de Gonal erbij. Bij de vorige 2 behandelingen had ik niet het idee dat alle gaatjes zo goed zichtbaar waren. Als ik nu in bikini op het strand zou lopen was het geen gezicht :happy:.

Gisteravond nog wezen hardlopen, maar dat bevalt me niet meer zo. Toen ik op de helft was, kreeg ik toch wel last van een zere onderbuik. Had veel gedronken overdag ( meer dan 2 liter ) en dat drukte denk ik teveel op de eierstokken, in comby met hardlopen..... weten we dat ook weer...

Gooise vrouwen doen wij niet aan, missschien is het best leuk, maar heb het nog nooit gezien. Had me opzich wel leuk geleken om de film te zien maar dan met vriendinnen en niet met m'n mannetje... Haha, wel respect voor de mannen die heen gaan!!

Zal nu nog ff een poging doen om wat in huis te gaan doen....bah

Geplaatst

Dank je wel Lianne morgen weet ik meer en dan op naar zaterdag voor de tp, want ik krijg geen punctie dit keer.

Dus je bent ook al een gatenkaas haha van al die spuiten had ik ook elke keer last van.

Als je last hebt bij hardlopen moet je het ook lekker laten en rustig aan doen.

Geplaatst

Jeetje wat is er een hoop gebeurd en staat er de komende dagen een hoop te gebeuren.

Maris ik ga zo voor je duimen dat ze mooi ontdooien en wat snel al na je positieve test dat je ze terug krijgt. Ik moet dan volgens mij nog 5 of 6 dagen wachten.

Patries, morgen de punctie, heel veel succes. Hopenlijk krijg je wat morfine, dat scheelt een stuk

Gabrielle, het zou wel leuk zijn als je op moederdag de punctie hebt, fijn dat ze zo goed groeien.

Bianca, sorry dat ik het zeg, maar wat een verschrikkelijk lompe neef heb je. Ik zou die niet graag als vader van mijn kindje zien want zou alleen maar denken dat ik een lopende baarmoeder voor hem ben. Hopenlijk geeft hij wel om het meisje en zijn kindje zometeen.

Waar zit je met je hoofd dat je veel te vroeg naar je werk wilde, in gedachte zeker al bij die eerst spuit, meid ik hoop zo dat het deze behandeling helemaal goed gaat komen!!!

Tusele, fijn dat je kleine ventje er weer is. Ik mag ook af en toe op mijn neefjes en nichtje passen zodat mijn zus en zwager even kunnen bijtanken. De kids vinden het altijd erg leuk en de ouders altijd even heerlijk zo zonder kids. Maar aan allemaal is te zien dat ze weer blij zijn om elkaar weer te zien en weer bij het vertrouwde terug te zijn.

Ik vind het dan ook altijd heerlijk weer een beetje rust, al mis ik de gezelligheid wel en ben ik alleen nog maar meer overtuigd dat wij ook heel graag een kleintje willen, hihi, maar niet drie hoor, neem mijn petje af voor mijn zus, pfff.

Lianne dat klinkt als een marteling al zo lang spuiten ik vond die anderhalve week van het korte protocol al lang en dan ook nog allemaal van die kleine prik gaatjes in je buik. heel veel sterkte nog even.

Marlijnne en goofie hoe is het met jullie??

Okasaan, welkom en heeeeel veeeel succes.

Hier na twee heerlijke vrije dagen alweer volop aan het werk. dinsdag niet wezen duiken ivm de koude wind Is echt niet lekker om dan je natte pak uit te trekken op een winderige parkeerplaats. Ik heb nu mijn zinnen gezet op as dinsdag, maar eerst maar eens zien wat het weer doet.

Verder alles nog rustig, ik zit af te tellen tot zondag en dan hoop ik maar dat ik snel mijn ovulatie heb, maar ja dan zal je net zien dat ik ineens weer een lange cyclus heb, zucht.

Geplaatst

Vandaag zijn voor de eerste keer de eieren geteld. Links zitten er 10 en rechts zitten er 5. Verder weer een hele tas voor doosjes met medicatie meegekregen. Volgende week woensdag heb ik de tweede FM.

Groetjes, Maureen

Geplaatst

Dagje festival was leuk...wel pittig hoor. Had het vanavond echt gehad toen ik ging koken bij thuiskomst. Te lang tussen grote mensen massa's daar wordt ik kriegel van.

Tim had zich voorbeeldig gedragen bij opa&oma..dus dat werd thuis grenzen zoeken..aaaah! Op het festivalterrein was das dat niet te merken. De oudste dochter van mijn vriendin had "de bokkepruik op" ...begint lekker te puberen. Was eerlijk gezegd blij dat de meiden zelf hun gang gingen op het festivalterrein en het niet steeds katten, bekvechten en sjacherijnen was. Lekker gekletst met die vriendin, een vriendin die later kwam en een moeder van een klasgenootje van Tim die erbij kwam zitten. Het programma was OK qua muziek, maar de geluidtechnici maakten er een zooitje van! En 1 act was niet handig opgesteld en niet handig dat het niet versterkt was. Muzikaal gezien viel het me dus tegen. Wel genoten van het festivalsfeertje..heerlijk vind ik dat!

oh ja en vanvond voro het eerst mijn haar zelf geverfd...super-eng vond ik dat...maar na diverse ervaringen van vriendinnen en ex-schoonzus toch maar moed verzameld. HEt resultaat Badkamer zit niet onder, geen kleding verknald en het lijkt allemaal goed geraakt/gekleurd te zijn en de kleur is wel zo'n beetje wat ik verwachtte. Ben benieuwd hoe het bij daglicht is ....

@okasaan..welkom hier..Hier een nog grotere leek. Wij gaan direct van proberen via de natuurlijke weg naar onze 1e ICSI..Succes met de start! En de rest natuurlijk

@patries...succes!!!!!!

@maureen...voor zover ik er verstand van heb...mooie score qua eitjes!

@meezie leuk duiken!!! Stond ook op mijn wensenlijstje..maarja door keuzes maken/prioriteiten stellen is het er nog niet van gekomen. En staat het momenteel ook niet erg hoog op de lijst genoteerd.

@mari-83...had je last van de bijwerkingen..of wat bedoel je?! Ik ga over ca 5 dagen starten met oefenen voor speldenkussen ;-) HEb ervaring met 6 weken bloedverdunners dagelijks spuiten toen ik met mijn voet in het gips zat..dat vond ik te deon. Mijn buik zat wel onder de blauwe plekken (blauw, geel...etc alle kleuren van de regenboog ;-))..Bedoel je dat?

@lianne nog gelukt e.e.a in huis te doen?

@bianca...ik duim dat dit de laatste keer spuiten is voor een supermooi resultaat..een beebje over een maandje of 9...programma 5 mei festival staat hier http://www.5meialkmaar.nl/index.php?id=17

@gabriella..voor jou ook een mooie score dus!

Geplaatst

Tusele ik bedoelde niet nu want ik spuit helemaal niks op het moment. Wij gaan voor een cryotp in eigen cyclus.

Maar ik antwoordde op Lianne en ja ik heb wel heel veel last gehad bijwerkingen bij mijn eerste 3 pogingen.

Fijn dat het dagje festival zo leuk was.

Geplaatst

hahaha, Zoetermeer is voor mij een beetje te ver weg om een osteopaat behandeling te halen. Geniet daarom maar extra van die man Bianca!!! haha

En Mari, weet je al meer over je cryo's? Of ze goed ontdooien? Wel mooi ook dat ze beide teruggeplaatst kunnen worden! Ook ik blijf voor je duimen!!

Okasaan, welkom hier! Zit hier zelf ook nog niet zo lang, maar merk wel dat het een fijne plek is om even je dingen te kunnen spuien en je realiseren dat je niet de enige bent!

Patries; spannende dag voor je vandaag! Hoop dat het allemaal meevalt, je er weinig last van hebt.

Pfff.. hier (hopelijk) gisteren laatste spuiten gezet en vanavond denk ik de ovitrelle spuit. Vanmiddag eerst nog even de echo afwachten. Vind het inderdaad wel een mooi idee om op moederdag die punctie te hebben, al hoeft het natuurlijk niets te zeggen. (maar toch is stiekum elk stukje bijgeloof welkom!!!)

Had gedacht vandaag lekker de tuin in te gaan, huis een beetje op te ruimen/schoon te maken (tja, dat zijn dan toch die hormonen!!) echter vinden mn follikels denk ik dat het wel even genoeg is geweest met al die beweging. Dus dat wordt vandaag verplicht in een tuinstoel zitten! (ook lekker!)

iedereen fijne dag! Ik ga ff op en neer naar Rotterdam!

liefs gabriella

Geplaatst

Maris- en en en en? Er duimen genoeg meiden voor je, dus hopelijk heeft het effect! Spannend!

Okaasan- vroeg me al af wat die naam betekende ja! Leuk je hier nu ook te zien! Hoop geschrijf hier he?

Gabriella - mooi idee inderdaad op moederdag! Hihi, merk dat ik ook beetje zoek naar symbolen etc! We hadden gister een afspraak in het ziekenhuis voor de Cetro Trial en hebben nu de 1e spuit in huis, wat tevens de laatste gaat zijn - hihi op bevrijdingsdag en laatste spuit in huis gehaald als""bevrijding" van het spuiten haha, ver gezocht, maar ja, je bovenkamer zet je soms niet stil (of althans - als iemand hier weet hoe dat moet, hou ik me aanbevolen om les van je te krijgen ;-))

Patries- succes bij de punctie vandaag!

Meezie- jou ovulatie is al vlot na je start cyclus dan lees ik, of niet? Normaal korte cyclus? Is wel fijn als je er op zit te wachten, dus ik hoop dat hij deze keer ook gewoon lekker kort is en je vlot kan starten! Super trouwens duiken! Ik heb het alleen in het buitenland gedaan (hen in nederland een voorstelling van vies bruin water ;-)). Vond het erg rustgevend! Maar mijn man vond het helemaal niets! Kreeg geen lucht ofzo en vond het verre van rustgevend! Vind ik wel erg jammer, want zou het wel vaker willen doen, maar ja, dus niet alleen! En hopelijk mag ik de komende periode ook zowiezo niet hihi! Hebben jullie zelf al het materiaal?

Bianca- daar is dan weer de eerste spuitdag voor jou :-)!!! Ik volg je snel hoop ik! Hoe lang moet jij ongeveer spuiten (kort protocol?)

Lianne- ik heb gister een "proefspuit" gezet bij de prikinstructie en heb er ook al weer een mooi gaatje aan over gehouden! Zit te denken om misschien telkens op dezelfde plek te prikken of net onder bikinilijn ofzo, maar aan de andere kant is dat denk ik ook niet zo prettig en denk ik ook weer "pf, waar maak ik me druk over - trekt hopelijk vlot weg en zo vaak loop ik niet in m'n bikini!" Misschien is een badpak aanschaffen in mijn geval zelfs beter, aangezien ik nog niet "zomerklaar" ben hihi!

Tusele- wij ook van natuurlijke weg naar gelijk ICSI- vond het wel even een klap, maar aan de andere kant wordt er voor mijn gevoel nu wel gelijk echt goed aan gewerkt ofzo zonder dat we telkens kleine stapjes moeten nemen... Maar dat kostte wat tijd voor ik dit zo voelde...

Meiden, ik heb me ook bij Bianca aangemeld voor de high tea! Vind het wel spannend hoor! Haha, drempelvrees! Wie wacht er op me bij de deur om samen over deze drempel te stappen ;-)?

Wij hebben gister dus weer een afspraak gehad. Schema, recepten en prikinstructie gekregen. 1e spuit opgehaald in het ziekenhuis en vandaag maar s langs de apotheek omdat ik hier regelmatig lees dat ze soms fouten maken bij de apotheek, dus dan heb ik nog even de tijd om rustig te checken of ik wel alles heb gehad ;-).

Geplaatst

Hee Ink,

Ik wil wel op je wachten hoor om je over de drempel te tillen ;)

Ik volg het korte protocol meestal is dat hooguit 14 dagen spuiten.

Waar hebben ze jou in het ziekenhuis verteld dat je moest spuiten??

Ik namelijk in mijn buik onder in de buurt bij mijn navel of in mijn boven been.Aangezien jij het hebt over je bikini lijn hihi.Lijkt me geen pretje!Ook spuit ik niet steeds in het zelfde gaatje aangezien dat best gevoelig is!

Waarschijnlijk als ik mag testen heb jij de terug plaatsing!Spannend voor je!

Hoe vond je het spuiten gaan?Groenten la weer gevuld ;)

@Maris,Ga duimen voor je op een goede ontdooing van jullie ukkies!En kom op ga voor die 500 plantjes hihi.

@Okaasan,Gezellig dat jeje ook aan komt melden in ons gezellige topic!!We zullen dan een beetje gelijk op lopen.Spannend je eerste behandeling!!Kom je ook gezellig naar de high tea!?Ink heeft zich gister aangemeld ;)

@Patries,Heel veel succes met je punctie!Ben benieuwd hoe je het ervaren hebt en hoe natuurlijk de opbrengst is!!

@Lianne,Wat kan jij ook heerlijke lange berichtjes typen,HEERLIJK haha.

Ik een muts??BEetje dimmen he hihi.

Ik kon niet meer slapen dus heel de ochtend maar beetje zitten niksen nergens zin in!

Kun je nu nog wel een plekje vinden om te spuiten ;) Ik weet wel dat het de ene keer makkelijker ging als de andere keer heb je nog geen blauwe plekken op je buikie

Dus we gaan morgen naar het strand ;)

Lekker rustig aan doen!Het sporten komt over 10 maanden wel!Dan moet je alles er af lopen!!

Is het nog gelukt wat in huis te doen??Of heb je lekker relaxed op de bank gehangen ;)

@Dank je wel meezie,Jammer dat je niet bent wezen duiken maar begrijp het wel hoori k zou ook dat water niet in gaan dan!Op naar dinsdag hopelijk is het dan wat warmer!Om dan alsnog je laatste duik te nemen!

Dus zondag moet je ongesteld worden?Spannend weer he!?

@Maureen,Wat een mooi aantal laat ze maar lekker groeien!

@Tusele,haha nu is hij je weer lekker aan het uit testen jullie tim!Heerlijk dat hij weer thuis is dus!

Zo loop jij ook over een paar jaar bij festivals dan is tim lekker aan het puberen.Bereid je maar alvast voor.

En hoe zit je haar vanmorgen??Heb je het netjes geverft geen stukken over geslagen ;)

@Marlijnne meis hoe is het met jou??Dikke knuffel voor jou!

@Guusje,Ik geloof dat je vandaag naar het ziekenhuis moest he ik wens je heel erg veel succes laat je even weten hoe het was?En klopt het dat je vandaag ook jarig bent??ZOja Gefeliciteerd!

@Gabriella,Op naar de laatste spuit en een mooie echo!

Zal idd wel een mooie dag zijn om je punctie te hebben!

Geniet van je verplichtje dagje tuinzitten ;)

Voor mij is het dan zover!De eerste spuit gaat er vanavond in!Heb er weer zin in op naar een blauwe buik vol gaatjes ;)

Heerlijk dagje vrij,Dus zometeen even gezellig met een vriendin die ik al 4 jaar niet gezien heb even lunchen in Gouda.

Altijd gezellig.

Liefs Bianca

Geplaatst

Jeetje mina....

Ik ga een poging wagen om een ieder te beantwoorden en anders exuses!

Even een dagje niet geweest of nouja niet gereageerd. Eigen schuld dus:happy:

Komt die dan.....

Bianca: DE DAG VOOR JOU!! Meid stap met frisse moed erin. Ik had al wel het idee dat je dat ging doen. Ik hoop en duim met je mee op een prachtige afloop.

Luister goed naar je lichaam en ga nog eens naar die heerlijke osteopaat van je.

Altijd fijn knappe mannen,maaaaarrr handjes thuis:happy8::clap2:hi

Patries: Succes en er hoeft maar 1(2) toppertjes bij te zitten die lekker bij jou blijven plakken.

Maris: yoehoeee zo killing wachten.....zijn ze goed ontdooit. Ik hoop het zo voor jullie. Stapje in de goede richting!

Tusele: Heerlijk lijkt me dat als je kindje dan weer thuis komt. Hele verhalen?

En leuk gehad in het park.

Ik zie dat weleens hier. Wonen tegenover een park(je) heerlijk al die kindjes. Mogen en kunnen alle kanten op rennen. Heerlijk.

Hoop dat ook mee te mogen maken!

Gabriella: mooie score. positief blijven dat is altijd moeilijk helemaal mbt wat jij(wij) allemaal voor de kiezen krijgen. Houd hoop meid, zwanger kun je worden! Ik duim voor je. En moederdag de punctie. Mooier kan het bijna niet. Laat je er 1of2 tp

Okasaan: Eindelijk de betekenis van je naam. Ik had al keer achterste voren gelezen. Doen ook meiden hier dat je dan de voornaam hebt. Welkom hier en veel succes!

Lianne: Knap dat je nog zo sportief bent. Als ik met spuiten begin dan is het gauw klaar. Heb overal last van en dan is mijn grootste hobby relaxen en rustig aan doen!!

Jij dus nu ook even rustig aan.

Meezie: Heerlijk die 2 dagen. Wat kan je daar dan van genieten als je een druk bestaan hebt. Wat ik me zo kan voorstellen met een eigen toko!

Waar duik je dan? Bij jullie in de buurt.

Hopelijk gauw een positieve ovulatie test.

ink: Wat lees ik nu! Zekers, goed berichten je komt op de high tea. Drempelvrees......herkenbaar. hi

Komt helemaal goed!

Medicatie dus allemaal binnen.

Nog eventjes.......

Goofy: Dikke dikke knuffel voor jou meid!!Denk aan je:hug:

Zoooooo,

Hier alles wel ok. Heb gister echt een goeie dag gehad.

Die net echter weer totaal verstoord is.

Ik wilde(moest) even naar de stad. Winkel binnen heeeeeeeeel druk heb wat gekocht en dacht nog even verder neuzen. En dat lukt dus niet. Ik voel me zo alleen en heel verdrietig.Naar huis gegaan. Even flink gejankt. Zo lastig uit te leggen. Het gaat vanzelf. Ik wil dat het over gaat,maar het kost tijd heeeeeeeel veeel tijd.

Ook had ik ineens wat bloedverlies(roze) was natuurlijk ongi. Misschien door de pillen wat minder lang. Moest er toch even uit denk ik dan maar.

Morgen met vriendin naar Marco borsato. Ga het proberen...zoveel (blije)mensen. Veel mensen om me heen nog moeite mee. We hebben zitplaatsen. Hopelijk gaat het goed. En anders zit ik zo weer in de auto. Vind het doodeng,maar wil het echt proberen.

Meiden een fijne dag! Het wordt lekker weer.

Ga denk ik even theeleuten bij moeders als ze klaar is met werken.

Liefs......:blowkisses:

Geplaatst

Bianca ik was druk met een reactie en ik zie dat jij even in een paar tellen weer een heel epistel schrijft.....poeh poeh.

Spuiten heb ik ook "geleerd" om de navel heen of bovenbeen.

Misschien heeft iedereen een ander soort bikini lijn. GRAPJE HOOORRRRRR;-)

Na 9 maanden zwanger zijn, heb ik ook weleens gehoord dat het op een cavia lijkt.....

Geplaatst

Yes dames tot nu toe zijn mijn kanjers goed uit de vriezer gekomen.

Nu morgen ochtend nog een keer bellen maar dan zijn we al onderweg dus het MOET gewoon goed komen dit keer. Ik belde net mijn vriend en hij was echt helemaal door het dolle heen haha.

We moeten morgen trouwens direct na de tp naar die magnetiseur dus ben benieuwd.

Dank je wle allemaal voor de lieve reacties jullie zijn allemaal kanjers.

Ink ik wil ook wel op je wachten hoor.

Marlijnne wat fijn dat je gister een goede dag had. Ik hoop dat je morgen echt kunt gaan genieten van Marco Borsato want dat is toch wel heel erg gaaf maar kan me indenken dat het je te druk kan worden.

Gabriella die bijgeloof moeten we ons wel soms aan vast houden maar op naar zondag met een goede oogst.

Fijne middag allemaal ik ga nog even de laatste dingetjes in huis doen en dan lekker genieten van het weer.

Geplaatst

Oei oei oei, wat is dit forum toch verslavend. Ik moet bekennen dat ik behalve een keer de was opvouwen nog niet veel gedaan heb in huis...... dat wil ik zo nog ff gaan doen.......

Maar ik wil nog zo veel doen pfff.......... dus alleen een kort verhaaltje vandaag.

Maris, wat goed dat het ontdooien tot nu toe goed verloopt, nu moet het gewoon goed blijven gaan!!! Wat fijn dat je vriend helemaal uit zijn dak ging, altijd een fijne bevestiging.

Ben benieuwd morgen!

Bianca, morgen naar het strand?? Waar gaan we heen? Hou me aanbevolen ;)

Iedereen een fijne dag, ga nu echt huishouden...

Liefs

Geplaatst

Hallo meiden,

hierbij wil ik me ook aanmelden bij deze topic. Afgelopen woensdag 1e echo gehad en het zag er goed uit, veel eitjes en begin volgende week al punctie, misschien maandag al. Morgen, zaterdag, de 2e echo, dan krijgen we de definitieve punctiedatum te horen. Heb het idee dat het maandag wordt, want m'n buik voelt erg 'vol' aan. Ben wel erg zenuwachtig hoor. Het is voor mij de eerste ICSI behandeling en dus eerste punctie. Ik hoop dat ik nog weet hoe ik de pregnyl spuit moet klaarmaken.

Veel succes allemaal! Laten we hopen dat we allemaal zo'n klein wondertje in onze armen mogen sluiten.

Geplaatst

Hoi allemaal!

Wat een hoop berichten allemaal he, ik kan er nog niet goed op reageren hihihi ik ben nog steeds een beetje suf van de dope ;-).

Vanmorgen de punctie gehad en zag er natuurlijk echt tegenop. De gyn zei ook dat het best pijnlijk is...maar serieus....ik heb helemaal geen pijn gehad! Geen centje pijn!!

Goh, wat was ik verbaasd zeg en blij verrast natuurlijk. Ik heb een infuus gekregen met een lekker pijnstillend goedje waavan ik de naam vergeten ben...begint met een V geloof ik, maar toen ik het wilde weten was ik al iets lichter in mn kop.

Oja...grappig detail...tijdens de punctie moest de gyn niezen hahahaha...hij vond het zelf een ongelukkig momentje, maar de rest van de aanwezigen konden er wel om lachen :-)

Er zijn 4 folikkels weggehaald en 3 eicellen gevonden....maandag hoor ik of er een bevruchting heeft plaatsgevonden.

Liefs

Mijn vriend en ik zijn errug ongeduldig haha.

Geplaatst

Nog even een vraagje. Ik zie bij de meeste dames onderaan hun hele geschiedenis staan. Hoe kan ik dat toevoegen? Ben al naar mijn profiel geweest, maar daar word ik ook niet veel wijzer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden