Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zo violeta, dat is spannend! klinkt goed iig...

wel vroeg hoor, je test.

ik ga denk ik de 18e testen, als ik het volhoud. door IUI en mutsebollen heeft het volgens mij nog geen zin om voor vroegtester te spelen.

ik voel me trouwens echt nog hondsberoerd.

bedankt voor de bemoedigingen meiden!

it better be worth it! (not taking the meds I mean)

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Armanda,

Wat shit dat je jezelf zo beroerd voelt.

Hoop voor je dat dit snel weg zal gaan!

Beterschap!!

Violeta,

Inderdaad ontzettend vroeg met testen.

En nu al een licht streepje te zien, jeetje!

Hoop dat je op volgende testen een duidelijker streepje zal zien!!!

Angel,

Succes morgen!!!

Geplaatst

dank jullie wel.....

violeta spannend hoor we duimen zeker.....

veer ja de laatste cryo's voor de sluiting.. jij hebt je ei gemist zie ik echt jammer...

liefs

Geplaatst

Joleasa,

Hoe gaat het met je?

Annemarie,

Heel veel succes morgen met testen!

Pffff, mijn eigen naam komt nu ook in zicht.......

Geplaatst

Dag meiden ,

Alvast bedankt voor de felicitaties , deze avond nog eens zwangerschapstest gedaan en kwam een mooie streep op , morgen bloedtest en een afspraak met de gyn maken .

Meiden die nog moeten testen , ik wens jullie enorm veel succes toe !! Ik hoop echt dat er nog heel veel groen mag komen op dit bankje .

De meiden die helaas negatief hebben getest ... enorm veel sterkte toegewenst !

Liefs Joke

Geplaatst

geen internet op dit moment, dus even via de telefoon. Ik ben een lafaard!! Ik durf gewoon niet te testen. Ben zo bang voor een afwijzing! Stom!

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's:

Sumi: 29 janauri 2 embryo's

Joleasa: 31 januari 2 cryo's

Annemarie84: 1 februari 1 embryo

Hoopvol07: 2 februari (IUI)

Armanda: 3 februari (IUI)

Ellie: 3 februari 1 embryo

Wish: 4 februari 2 embryo's

Elke: 7 februari 1 cryo

Danielle: 7 Februari 2 Embryo's

KrisKras: 9 februari 1 embryo

mar1982: 10 februari 1 embryo

Judith79: 11 februair cryo tp 2 embryo’s

Angel: 14 februari 2 cryo's

Testen:

Karin: 2 februari (2 embryo's)

Esther: 3 februari

Akara: 4 februari (1 embryo)

Maureen: 4 februari

r00sje: 6 februari (2 embryo's)

Luck: 7 februari

Breden: 7 februari

Sylvie: 9 februari

Laika: 9 februari (1 embryo)

Doortje: 10 februari (2 embryo's)

Ellentrik: 11 februari (2 embryo's)

Sumi: 11 februari

Anneka: 12 februari

Corina : 12 februari

Imar: 12 februari

Joleasa: 14 februari

Joke: 14 februari (1 embryo)

Annemarie84: 14 februari

Ellie: 15 februari

Wish: 16 februari

Armanda: 17 februari

Hoopvol07: 20 februari

Elke: 21 februari

Danielle: 21 Februari

Angel: 23 februari

mar1982:24 februari

Judith79: 24 februari (bloedtest)

KrisKras: 26 februari

Weer een nieuwe week aangebroken en bij deze even het lijstje.

Voor sommige komt de datum dichtbij, succes meiden met testen.

Geplaatst

Violet een licht streepje dat is heel mooi, hopelijk wordt het donkerder.

Joleasa testen kan heel eng zijn maar officieel mag je vandaag, succes en sterkte met moed verzamelen.

Geplaatst

Goeie morgen.

Jaaaaaaa we hebben vandaag om 14.05. De cryo tp.

Vanmiddaag horen we of het er 1 of 2 zijn.

Fijne valentijnsdag allemAal

Liefs angel

Geplaatst

Komaan Joleasa! Je kan het! Succes he meid! Je kan er uiteindelijk toch niets meer aan veranderen hihi. En laat ons weten hoe het was he :-)

Guusje, bedankt om toch nog even aan me te denken. Net afspraak gemaakt. 3 maart eerste echo!!

Angel, goed nieuws! Succes en hopelijk zijn het toppertjes!

Fijne Valentijn ook aan jullie.

Ellen

Geplaatst

he angel mooi zo en dat ze maar lekker blijven zitten. Nog even spannend of het er 1 of 2 zijn.

ellen 3maart 1ste echo spannend op naar een mooi kloppend hartje al misselijk ofzo?

joleasa snap dat je het spannend vind maar je mag officeel echt vandaag testen moed bij elkaar rapen succes

violeta inderdaad wel vroeg om te testen maar al een licht streepje mooi man op naar een donkere streep

wish en armanda ook voor jullie komt die datum steeds dichterbij spannend gaan jullie nog eerder testen? succes nog even met wachten

Geplaatst

Hoi,

Ik zit mezelf in de weg vandaag. Ik heb telkens even meegelezen hier en er is veel gebeurd! Maar daar werd ik telkens zo zenuwachtig van, dat ik de computer maar weer gauw uitzette. Nu toch maar even een bericht, want ik wil alle dames bij wie deze poging niet geslaagd is heeel veeel sterkte wensen.

En natuurlijk geluk voor degene bij wie het wel is gelukt.

Morgen ga ik testen, wel een beetje te vroeg(15 dagen na de punctie en 12 dagen na de tp), maar langer houd ik het niet uit. Deze wachtdagen zijn echt zenuwslopend!

Geplaatst

Ik heb precies hetzelfde hoor Ellie,ik lees al wel een tijdje mee,maar nu heb ik mezelf in de lijst laten opnemen.

In Dec is de 1e icsi poging mislukt en toen was het wachtbankje al zo groen ,dat ik niet meer durfde.

Het is toen ook niet gelukt.

Angel, ik ben benieuwd of het er 2 of 1 cryos zijn geworden en hoeveel cellig.

Bij mij waren het 2 cryos , 1 van 11 cellig en 1 van 7 cellig.

Dus ik ben wel benieuwd naar anderen die ook 1 of meerdere cryos hebben laten terugplaatsen.

Nou een fijne valentijnsdag en diegene die nog moeten gaan testen ,veel sucses!

gr Judith

Geplaatst
Ik heb precies hetzelfde hoor Ellie,ik lees al wel een tijdje mee,maar nu heb ik mezelf in de lijst laten opnemen.

In Dec is de 1e icsi poging mislukt en toen was het wachtbankje al zo groen ,dat ik niet meer durfde.

Het is toen ook niet gelukt.

Gelukkig, ik voel me er nl. een beetje schuldig over. Hopen dat jouw cryo's het erg naar hun zin hebben in jouw buik!

Geplaatst

Ik hoop het ook ja.

Ben gestopt met roken,en ik heb het er allemaal maar moeilijk mee.

Ik ben reuze zenuwachtig hele dagen,en als ik dan bij sommige lees hoevaak ze al alles hebben moeten doorstaan,nou petje af hoor!

Gr.

Judith

Geplaatst

Ja Wish, ook jij mag deze week testen… spannend man.

Hoe voel je je? Heb jij nog rare dingen gehad de laatste dagen?

Joleasa, heb je nog niet getest? Vind het al zo knap dat je het tot de datum hebt volgehouden!

Maar stom is het niet hoor, dat je het niet durft. We zijn allemaal giga bang dat de uitslag negatief is…

Annemarie, hoe is je test gegaan?

Angel, succes met je tp!! Toch altijd spannend he! Fijn dat ie goed ontdooid is joh.

Ellie succes met testen!! Na 12 dagen, kan prima hoor.

Judith, ik denk dat iedereen wel denkt van: oh wat is dat lijstje groen! Als ik er ook maar tussen sta!!

Vind het ook heel confronterend om het zo te zien. Alsof het al niet naar genoeg is. Maar goed, iedereen leeft al die tijd met je mee, en jij met de anderen, en dan wil je toch ook zien hoe het met iedereen is gegaan uiteindelijk.

Veer, ik kon niet langer meer wachten…

Sinds gister heb ik dus giga migraine. Helaas is het vandaag alleen maar erger geworden.

Aangezien ik zo zielig ben, heb ik mijn man overgehaald om toch alvast een test te doen. I know, wel te vroeg, maar ik wil gewoon weten of ik zwanger ben en of ik anders een medicijn kan nemen, ik word gek van de pijn. Er zijn vast wel meds die je mag nemen als je zwanger bent, maar dat ga ik pas uitzoeken als ik ook idd echt zwanger ben… tot die tijd… pijn lijden!

Helaas was de test negatief.

Ik heb vaak gelezen dat als iemand zwanger is, het ook al een aantal dagen eerder te zien is op de test. Dus dat zal dus wel niet. Het kan natuurlijk ook, dat het van niet naar wel wijzigt in een aantal dagen, maar dat komt veel minder voor. Dus… ik vrees dat ook mijn poging mislukt is…

Stiekem heb ik nog steeds een beetje hoop. Het testen sloeg uiteindelijk nergens op, want ik ga nog steeds geen medicijn nemen, gewoon voor de zekerheid… Pfff, wat een gedoe. Het is gewoon niet eerlijk allemaal.

Nou ben erg benieuwd hoe het verder met jullie allemaal afloopt na vandaag!

Schrijf allemaal maar lekker veel, ik zit toch maar thuis op de bank ;-)

Xx Armanda

Geplaatst

Tuurlijk denk ik aan je/jullie. Ik moet natuurlijk wel een beetje op de hoogte blijven ;-)

Spannend hoor, 3 maart, ik hoop dat het een mooie echo zal zijn.

Komaan Joleasa! Je kan het! Succes he meid! Je kan er uiteindelijk toch niets meer aan veranderen hihi. En laat ons weten hoe het was he :-)

Guusje, bedankt om toch nog even aan me te denken. Net afspraak gemaakt. 3 maart eerste echo!!

Angel, goed nieuws! Succes en hopelijk zijn het toppertjes!

Fijne Valentijn ook aan jullie.

Ellen

Geplaatst

Heej dames,

Hier gieren de zenuwen ook door mijn lichaam! Vind dit niet grappig meer. Heb ook regelmatig steekjes links, voor de kijker rechts. weet alleen niet of dit iets kan betekenen.

Afgelopen donderdag kregen we te horen dat mijn broer weer papa wodt. Kei leuk natuurlijk!1 Hun eerste kindje is ook via IVF en de kei spontaan!!

Nu heb ik vannacht gedroomd dat mijn zus ook zwanger was.... Was helemaal overtuur, hahaha. Ben er verder helemaal niet mee bezig hoor, alleen een beetje geobsedeerd!

Nou dames, heel veel succes met wachten!

Liefs Elke

Geplaatst
Danielle, ze doen bij mijn zh 14 dagen na de eiersprong testen en 2 dagen later weer bloedtest! Met verse tp,moest ik op dag 12 bloed gaan prikken na de tp.Ik weet het ook niet,ieder zh is anders.Ik ben blij dat ik niet zo lang hoef te wachten.

08-02 is mijn embryo 4 dagen oud,dus 18-de 14 dagen oud.

Bij jou doen ze 2 weken na de tp zie ik.Nou bij mij doen ze vrij snel zo te zien :)

Hoi, ik ben een tijdje afwezig geweest op de site, na wat tegenslagen. Ik heb 7 feb een TP gehad en moet zaterdag 19 feb voor een bloedtest naar het zkh. Ik kan dan pas maandag 21 feb bellen voor de uitslag, maar dan moet ik eigenlijk 's ochtends voor de 2e keer bloed prikken. Hoe doen jullie dat?

Liefs Louise

Geplaatst

Joleasa succes met testen!!!

Angel wat goed nieuws!Je hebt de tp al gehad!Heel veel succes!

Ellen,wat spannend tot 03-mart!Ook heel veel succes!

pfff....ik heb vanochtend weer een test gedaan en die streep was net zo licht als gister. Ik begin me nu echt druk om te maken.Ik was donderdag echt ziek,denk ook met korts.Wel parasetamol ingenomen....nu ben ik nogsteeds ziek,niet zo erg als donderdag,maar toch....pfff....ik ga iedere ochtend een test doen tot vrijdag en als de streep donkerder wordt laat ik het aan jullie weten.

Ellie spannend morgen!Doe je testen alleen thuis?Of ga je later naat het zh voor een bloedtest?Succes!

Geplaatst

Oh Armanda ik hoop dat je te vroeg getest hebt.Ik blijf duimen voor je!

Louse,ik begrijp je vraag niet.Als ik bloed moet prikken,ga ik tot 12.30 uur dat doen,dan krijg ik de uislag s'middags,en twee dagen later weer.Als het op vrijdag valt,maandag weer.Bedoelde je dat?

Groetjes,Violeta

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden