Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Elke: Wat ontzettend kl*te weer voor je meid.

Helaas weten we allemaal hoe je je voelt.

Wel vroeg idd op wachtdag 8. Heb je dat al eerder gehad?

Ik wens je iig heel veel sterkte.

@Laika: Meid, wat een verdrietig bericht.

Heel veel sterkte gewenst.

@Hermien: Ik ga hard voor je duimen. Heel veel succes met je wachtweken en op naar een positieve test.

Liefs

Daniella

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Elke,

Dat is inderdaad vroeg. Shitzooi!

Sterkte.

Laika,

Dat je de moeite neemt om dit hier te schrijven.....

Je hebt wel wat anders aan je hoofd op dit moment.

Heel, heel veel sterkte!

Geplaatst

@ Wish: Wat ontzettend goed! We hebben wel niet veel gekletst, maar volgens mij hebben we wel eens tegelijk op een wachtbankje gezeten...

Ff een gedichtje voor alle verlangenden:

Believe in magic to light your way

See the miracles that occur every day

Trust your dreams will come true

Like Wish'es dream did, You pregnant you!!

(de laatste zin is eigenlijk anders, maar dit is nu toepasselijker! :-))

Eigenlijk is de laatste zin: Like ours did when we met you... (komt van de geboorte kaart van mijn nichtje, geschreven door een vriendin van mij.)

Misschien stom, maar Wish toont maar dat we moeten blijven dromen & hoop moeten blijven houden... Wij allemaal!

Dus...

Lfs, Judith

Geplaatst

Wish wat een geweldig nieuws zeg.

Ik heb je al vaak op het wb gezien

En nu hoor je eindelijk een x bij groen

Het is je zo gegund meid. Geniet er lekker van

Elke voor jou heel veel sterkte meid

Laika voor jou ook meid echt vreselijk

Hermien we lopen idd gelijk op ja

jij heb wel een test datum gekregen van het zh?

Omdat jou testdatum later is als die voor mij

Ik heb zelf om die bollen gevraagd.

Omdat ik denk dat het met de innesteling niet goed gaat. Bij ons is er geen verklaarbare oorzaak gevonden waarom wij niet zwanger kunnen worden

Miss dat we er toch baad bij hebben.

En zo niet heb ik het wel geprobeerd.

Veel liefs

Geplaatst

Lieve meiden,

Ik zit hier met tranen van ontroering achter de laptop.

Wat een medeleven wordt hier getoond, dank jullie wel allemaal!

Judith,

Mooi gedicht, bedankt!

Jij schrijft deze zin;

Wish toont maar dat we moeten blijven dromen & hoop moeten blijven houden... Wij allemaal!"

Ik heb zo ook mijn 'voorbeelden' hier op het forum. (of hoe moet ik dit zeggen, jullie begrijpen me wel)

Deze meiden hebben mij door al die pogingen heen getrokken, door hun steun en hun eigen kracht om door te gaan.

Dat ik ooit zelf een 'voorbeeld' zou worden had ik nooit gedacht.

Wel altijd hoop, geloof en kracht gehouden om door te gaan!

:blowkisses:

Geplaatst

:woohoo::confettistars::positive energie:wohoooooooooooooooooooo Wish

ik moet nu naar het zkh. maar moest zo aan je denken!!!!!! wat een geweldig nieuws!!

van harte lieve meid, ik ben zo ontzettend blij voor jullie!!!!

op naar de eerste echo!

laat je niet bangh maken door doemverhalen en ervaringen van anderen, je bent zwanger en geniet he!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wish!! Dit is nog eens een goedemmorgen!!! Van harte gefeliciteerd!! Super joh!! Geniet er van, en wie weet zijn eht er wel twee!!! :D:D

Spannend!!

Elke en Laika... sterkte meiden..

Geplaatst

wish that is AMAZING!!!

als ik het iemand gun dan ben jij het wel!

tjonge wat geweldig zeg! GROEOEOENN!

meid, had je het eerlijk nog gedacht? vind het zo onwijs gaaf voor je!!!

enjoy honey!!!

Geplaatst

Laika, wat verdrietig!!!!! Heel veel sterkte hoor..

Elke NEEEEEEEEE!!!! Ik hoopte het ook al dat het innesteling zou kunnen zijn, maar jouw eskimo'tje was een blasto.. Dan denk ik ook wel dat de kans klein is. Wat balen voor je.. dikke knuffel.. Heb je nog getest?

xxxxx

Geplaatst

Laika, wat verschrikkelijk..... Mocht je eindelijk blij zijn, en nu dit. Ik hoop voor je dat de endo zich rustig houdt. Heel veel sterkte!!!

Violeta, ik las dat het bij jou spannend is, ik duim voor je!

Wish: jij van harte gefeliciteerd!! De aanhouder wint weer eens, gelukkig!!

Alle meiden bij wie het er om spant: heel veel succes en waar nodig veel sterkte!

Geplaatst

Wish, je schrijft even tussen neus en lippen door dat je positief getest hebt! Ik dacht dat je het van de daken zou schreeuwen, eindelijk, gefeliciteerd! Maar je houdt vast rekening met het verdrietige nieuws hier van Elke en vooral van Laika...

Wederom geweldig en rotnieuws op 1 pagina... sterkte!!

Geplaatst

Dat ik nog eens lekker opstaan, even kijken op het forum, en wat lees ik: WISH IS ZWANGER !!!! Gefeliciteerd meid!!!!

Maar helaas lees ik ook dat Laika en Elke helaas geen goed nieuws hebben. voor jullie, heel veel sterkte meiden.

Liefs Guusje

Geplaatst

Heej dames,

Dank jullie voor julie lieve woorden :)

Ik bloed verder niet meer. Snap er niets van. Het is een bloedinkje geweest. Heb vanmorgen wel negatief getest. Ik ga ervanuit dat deze poging is mislukt.

Ga dadelijk met mijn zus naar het dorp. Ff alles van me af kopen!

Wish, nogmaals gefeliciteerd!!!

Liefs Elke

Geplaatst

Wish van harte gefeliciteerd..

geniet van deze mooie test.....

Elke, verd*mme...... en je had zo'n hoop!!!!

Laika.... dat gun ik werkelijk niemand.... eerst zwanger en je het dan alsnog uit handen genomen worden...

Geplaatst

Wish,

Ik ben meer een lezer dan een schrijver, maar dit wou ik niet voorbij laten gaan. Van harte gefliciteerd!!! SUPER! Geniet ervan...

Geplaatst

wish van harte eindelijk een positieve test voor jullie nu op naar een mooie eerste echo

laike heel veel sterkte

elke kan het misshien niet toch nog, omdat je nu niet meer bloed en je ook nog vrij vroeg bent? hoop het voor je maar wil je ook wel even sterkte wensen en snap dat je ervan uitgaat dat het jammer genoeg niet gelukt is. koopse vandaag

Geplaatst

Wish: gefeliciteerd meid! Wat is het je gegund! Ik heb nu speciaal even ingelogd om te kijken hoe het met jou zou zijn en ik word er helemaal blij van.

Probeer te genieten meid! Het is moeilijk, dat weet ik, maar zoals Valesca al ergens in een ander topic zei: elke dag dat je zwanger bent is er één en probeer daar van te genieten

Geplaatst

Wish: gefeliciteerd!!!! Ik heb je al een hele tijd in allerlei topics voorbij zien komen op dit forum en het is geweldig dat je zwanger bent: geniet ervan!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden