Ga naar inhoud

Miepie80 en haar drieling

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Miepe nog even volhouden meis, je doet het super. En je kleintjes ook. Al bijna 28 weken, jullie hebben denk ik iedereen versteld doen staan. Sterkte daar, ook voor je man!

• Reacties 762
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee miepie,

Wat naar voor je Miep!! Niks aan. Je gaat ook zo malen als je wakker ligt en dan wil slapen al helemaal niet meer.

Begrijpelijk dat je even geen puf hebt om hier te schrijven. we zijn wel benieuwd natuurlijk en leven met je mee!!

Je doet het super... Elke dag/week is er 1!! Zolang de kids goed bewegen en goed groeien gaat het de goede kant op!!

Zet hem op en ik hoop dat je vanavond lekker kunt slapen.

Jolieneke

Geplaatst

Hopelijk doet het pilletje z'n werk en krijg je een beetje slaap, heb je wel verdiend. Zoiets sloopt je.....

Meid, we zijn met z'n allen trots op je en je 3 kanjers. Bijna de 28 weken gehaald, helemaal top!

Welterusten.

Geplaatst

nou meid dat moet wel gaan lukken met dormicum! De gemiddelde patient die het van mij op tijd krijgt voor ok ligt al snel knock out heerlijk ronkend in bed!

Slaap lekker!

Geplaatst

Logisch hoor Miep, dat je mentaal ook even er doorheen zit zo nu en dan. Gelukkig doe je het niet voor niets, bijna 28 weken gehaald, geweldig!! Hoop dat je vannacht heerlijk slaapt!

Geplaatst

Miepie!

Zo herkenbaar dat slechte slapen en dat nachtelijk "wachten". En dan val je eindelijk in de vroege ochtend in slaap en dan moet je weer om "pak hem beet" een uurtje of 8 vanwege ontbijt, bloedprikken, hartslagregistratie, bloeddrukje etc. om vervolgens weer getracteerd te worden op een "heerlijke lunch" die natuurlijk veel te vroeg komt en na een aantal weken vrij eenzijdig smaakt. De weekenden zijn al helemaal een crime, want dan mis je de ochtendrituelen van het artsenbezoek/bloedprikken dat je doordeweeks zo verafschuwt ;-).

Meiske.. je doet het zo goed!! Hou je vast aan de groei-echo's, dat was voor mij echt een gebeurtenis om naar uit te kijken en om houvast aan te ontlenen! Ennuh.. neem idd die dormicum, KO ga je er echt niet van (was ik steeds bang voor, "wat als er iets gebeurt, wordt ik dan wakker, voel ik het dan wel?"), je slaap er hoogstens een uurtje of twee meer door. Genoeg gebazel! Ik wens je veel sterkte toe.. het is loodzwaar! Niets meer, niets minder... en dan is mijn referentiekader slechts een tweeling.

Liefs Pien

Geplaatst

jeeeeee Miep, hoe shit ook, gelukkig lig je nog steeds met die 3 kids in je buik in het ziekenhuis. Ik maakte me even zorgen. Maar Miep voel je ook niet verplicht hoor, om steeds wat te schrijven, ik kan me zo voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd hebt.

Slaaplekker en hou vol op naar de 30 weken!!!! Je doet het fantastisch. Houdt je man het een beetje vol?

XX Marjo

Geplaatst

Miepie, ik hoop dat je geslapen hebt vannacht en een klein beetje opgeknapt bent. Morgen 28 weken, jeetje joh wát een mijlpaal!!

Sterkte en hou vol, jij ook Miepman!

xx

Geplaatst

Werd na twee uurtjes slapen wakker en dacht 'daar gaan we weer'... maar daarna weer in slaap gevallen en wel een paar keer wakker geweest, maar tussendoor vast geslapen - toch bijna 7 uur slaap gehad! Heerlijk zeg, voel me gelijk stukken beter :).

En de prof kwam net vast langs voor de grote visite uit... ik word een weekendje los gelaten! Mag vh weekend even naar huis. Wanneer ik mag gaan en wanneer ik me weer moet melden hoor ik nog, maar super dat ze er genoeg vertrouwen in hebben om me even naar huis te laten gaan natuurlijk. Ook wel heel heel eng....

Geplaatst

Jee, dat is super goed nieuws!

Dat je even naar huis mag gaan wil zeggen dat ze er vertrouwen in hebben dat het goed met jullie gaat.

Miepie, wat geweldig!

Geplaatst

jaaaaa wat een feest, wat zal het heerlijk zijn om even thuis te kijken:clap2:. Ik kan me voorstellen dat je het eng vindt, maar Miep ze hebben er kennelijk alle vertrouwen in. Wel echt rustig aan doen. Mag je ook een nachtje thuis slapen, of is het een dag bezoek...

Gefeliciteerd miep, geniet ervan!

X Marjo

Geplaatst

Oh.. meid wat goed....

Heerlijk joh!!!

Is het ver rijden naar jullie woonplaats?

Maar eid geniet... van je eigen huisje, je mannetje, je eigen bed.... en het feit dat ze het aandurven om je even los te laten

Geplaatst

Joehoe, wat een goed nieuws!!! Ze hebben er alle vertrouwen in en dat is een goed teken.

Geniet van je eigen stekje, samen met manlief en je 3 wondertjes. Heerlijk, wat zal jij slapen ;)

liefs

Geplaatst

Meis, wat een goed nieuws zeg dat je naar huis mag even!!!

Dat is echt een heel goed teken hoor!!!!

Ze laten je echt niet zomaar gaan als ze er geen vertrouwen in hadden.

Heerlijk! Ga er goed overnadenken wat je wil doen!

En wat absoluut niet, voordat straks je hele woonkamer volstaat met visite waar je niet op zit te wachten.......

Geniet ervan en heerlijk hoor weer even bij elkaar zijn en je man zal het ook helemaal super vinden!

Geplaatst

Een weekendje los gelaten, wat heerlijk moet dat zijn. Even je eigen vertrouwde omgeving. En vooral, je eigen bedje, naast je man! HEERLIJK!

Probeer er van te genieten, ook al kan ik me voorstellen dat het best een beetje eng is.

Liefs Guusje

Geplaatst

Ohhh Miepie, wat heerlijk! In je eigen bedje slapen, naast miepman. Lekker even kletsen als je naast elkaar ligt en gewoon genieten van de laatste weken samen in jullie huisje. Straks is het alleen maar onderbroken slapen en komt er van gezellig kletsen niet veel 's avonds ;-)

Geniet ervan meisje!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden