Ga naar inhoud

Miepie80 en haar drieling


Sab

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 762
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Miepie,

 

Elke keer als ik het forum open, denk ik aan jullie.

Hoop zo dat je hier over een poosje een mooi bericht kan plaatsen!!!!

Vandaag de 26 weken gehaald, als het goed is.......

We weten met z'n alle dat jullie kanjers zijn en alles op alles zetten om deze zwangerschap op een prachtige manier af kunnen sluiten!

 

Uit de grond van mijn hart wil ik jullie ontzettend veel STERKTE toe wensen!

:hugg:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 26 weken gehaald ja!! Op naar de 28.... Bloedwaarden blijven ongeveer gelijk - gisteren weer heel ietsje minder, maar dan vandaag weer stabiel. Kids doen het goed, Flupke had vandaag een goed volle blaas en alweer een diepste poel vruchtwater van 3cm! Is nog wel heel klein, dus ik hoop dat ze nog een tijdje mogen blijven zitten... overlevingskansen voor Quick en Sjors zijn wel redelijk, maar voor Flupke nog niet echt........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Miepie, het blijft onwijs onzeker en spannend allemaal. Maar....wel vooruitgang gelukkig! Flupke is een kanjertje zeg. Hoop dat je bloedwaarden lang genoeg stabiel blijven om ze alledrie een goede kans te geven. Trek jij het verder ook nog een beetje?

Veel sterkte en moed gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miepie,

 

wat fijn om weer een bericht van je te lezen, geweldig dat jullie al weer 26 weken zijn, jeetje, ieder dag is er een maar dit is erg goed nieuws!

en dan dat Flupke ook weer zoveel vruchtwater heeft....

Ik denk veel aan jullie en heb er alle vertrouwen in!!!

 

liefs

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Miep,

 

Ik wens je onwijs veel sterkte! Helaas weet ik uit ervaring hoe ontzettend machteloos jeje kunt voelen in zo'n situatie.

Je wilt zoveel voor je kleintjes doen, maar je kunt zo weinig.....

Fijn dat je de 26 weken hebt gehaald, weet je in elk geval zeker dat ze alles uit de kast halen mochten je kleintjes onverhoopt toch nu al geboren worden.

 

Elke dag is er 1, elke uur is er 1...

 

Heel veel sterkte met alles wat op jou en je man afkomt nu...

 

Liefs Snoeske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee miepie!!

Hoe is het met je?

Lig je trouwens alleen op een kamer of moet je die delen? Kan me voorstellen dat het prettig is alleen te liggen. Mag Miepman altijd komen of alleen op vastgestelde tijden? Hoop dat je veel steun van hem krijgt. Thuis en ziekenhuis is toch een groot verschil. Kan hij het met zijn werk combineren? Veel vragen van mijn kant, voel je niet verplicht ze te beantwoorden hoor!!

 

Hou vol!! Je doet het super!!

 

Jolieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden. Jolieneke, ik lig alleen en Miepman mag blijven wanneer hij wilt. Mag verder wel maar 1 bezoek van een half uurtje van de artsen, word anders te druk (ik vind het eigenlijk wel best).

 

Henkiepenkie, is jouw verhaal ook ergens na te lezen?

 

Alles lijkt stabiel; eiwitten in mijn urine zijn gedaald - maar nog wel te hoog - en lever en nieren lijken het nog goed te houden . Af en toe heel iets achteruit, maar dan weer drie dagen gelijk. De kleintjes lijken goed te herstellen van het laseren, zijn erg druk en Flupke heeft weer een gevuld blaasje en vruchtwater. Dinsdag voor het eerst weer een groeiecho, ik hoop zo dat ook de groei weer bij aan het trekken is....

Zoals het nu gaat kan ik hier dus nog weken liggen, maar ze zijn erg alert op verslechtering, kan ineens heel hard gaan schijnt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden