Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Marianne, jammer dat je niet meegaat, maar heel begrijpelijk hoor!

Dorien, fijn dat je het overneemt van Marianne. En gecondoleerd met de opa van je vriend, inderdaad wel een prachtig idee, dat kaartje.

Ik ben er morgen ook bij hoor!

Liefs, Laika

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wil iemand mij afspraken toevoegen? De kleurtjes gaan bij mij steeds weg.. geen idee hoe dat kan

1 september controle VK

13 september rondleiding verloskamers ziekenhuis

Geplaatst

Violeta,

Wat zeggen ze in het zh dan wat de pijn kan veroorzaken?

Pijn is toch meestal een teken dat er 'iets' is. Hoeft niet altijd ernstig te zijn begrijp me niet verkeerd.

Maar je wil toch wel weten wat het is neem ik aan.

Ben je vanmiddag geweest of moet je tot maandag wachten?

Sterkte!

Ellen,

Ik ben ook elke keer weer op zoek naar iets wat we nog aan moeten schaffen, dit blijf ik volgens mij de komende weken ook nog doen. Haha!

Maar net wat je zegt, we missen alleen nog het aller, aller belangrijkste!

Marianne,

Balen zeg dat je zo moe bent en dat je hier hinder van ondervindt.

Je hebt er goed aan gedaan om voor jezelf te kiezen en niet die hele rit naar Bunnik op je hals te halen.

Het is wel ontzettend jammer dat we je niet gaan zien, maar er komt vast en zeker een vervolg afsrpaak!!

In ieder geval bedankt voor je inzet om de high tea te willen regelen!

Hoop dat je dit weekend wel wat gaat rusten, zodat je maandag wat fitter bent en je werk kan doen.

Doortje,

Wat aardig van je dat je dit over wil nemen!

Krijg kippenvel van wat je hier hebt geschreven......

Inderdaad een 'mooi' gebaar naar je opa om het kaartje mee te geven en een 3D foto van jullie kanjer!

Heb ook zin in morgen! Mijn man vroeg of dat hij me weg moest brengen, de schat.

Dit is niet nodig, ik rij zelf dat lukt me nog prima.

Maar wel lief dat hij dit vroeg, toch.

Spreken we buiten af of gaat iedereen al naar binnen?

We zullen geen roos ofzo op hoeven spelden, we herkennen elkaar vast en zeker wel. :laugh:

Geplaatst

Uitgerekende data

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,29, 2e kindje meisje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 35, 1e kindje - het geslacht is een verrassing

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje - Het is een meisje!

15 oktober: r00sje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje Het is een meisje

16 oktober: Doortje (Dorien), 28, 1e kindje – Het is een jongen!!!

17 oktober: T.K, 26, 1e kindje jongetje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje, Het is een jongen!

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje Het is een meisje!

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje --> Op 16 juni zijn, helaas veel te vroeg, bij ruim 22 weken twee prachtige jongens, Tim en Floris, geboren.

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje - Het is een jongen!

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje Het geslacht is een verrassing

25 oktober: Wish 32, 1e kindje Het geslacht is een verrassing

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje jongetje

Echo/controle

23 augustus: MarMira controle VK

23 augustus: Wish intake kraamzorg

25 augustus: Karin (ivfmoeder) 30 wkn (groei-) echo

25 augustus: Mamavannoah groeiecho en controle gyn

25 augustus: TK controle VK

26 augustus: TK intake kraamzorg

31 augustus: Ellen controle vk

1 september: Wish controle vk en groeiecho

1 september: Valesca VK bevallingsgesprek en controle

1 september: Doortje controle vk

7 september: Doortje voorlichting bevalling

8 september : Valesca afspraak Gynecoloog(omdat ik in ziekenhuis beval)

12 september : Valesca liggingsecho

13 september: rondleiding verloskamers zh

20 september: Ellen controle gynaecoloog

Geplaatst

Tja.. goede vraag... laten we binnen afspreken. Ze weten inmiddels dat we allemaal ruim 30 weken of langer zwanger zijn, dus dat spreekt daar allemaal voor zich toch?

Geplaatst

Wat raar, doen we precies hetzelfde en bij mij gaat het altijd goed.

Ach, als iemand anders de data erbij kan vermelden is het ook geen probleem.

Graag gedaan!

Geplaatst

Is goed, zien we elkaar binnen.

Ga nu ff op de bank liggen.

Vandaag mijn laaste vroege dienst gehad van een hele lange reeks vroege diensten achter elkaar.

Heb een uur overgewerkt en hierna ben ik meteen boodschappen gaan doen.

Toen meteen achter de laptop.

Man komt rond 18.30uur thuis en vraag of hij wil koken.

In hoeverre je het koken kan noemen......Shoarma met broodjes en sla. En niet te vergeten wat knoflooksaus haha!

Is echt al een jaar geleden ofzo dat we shoarma hebben gegeten en had er nu echt zin in!

Geplaatst

@violetta: wat vervelend dat je zo'n pijn hebt doe rustig aan hoor

hopelijk mag je snel langskomen

@ellen: ja nog 1 dag werken heerlijk hoor,dan verlof

@Marianne: jammer dat je niet mee kan maar aan jezelf denken nu!

@Doortje wat een mooi gebaar het kaartje mee te geven in de kist....fijn dat je morgen komt

@Wish: lekker shoarma

Oke goed dat we binnen afspreken,inderdaad zullen we elkaar wel herkennen haha

nemen er nog meer een camera mee!?

Geplaatst

Marianne, jammer dat je niet meegaat, maar zeer begrijpelijk! Hopelijk ga je je toch snel wat fitter voelen! En natuurlijk hartelijk dank voor het regelen van de lunch.

Andere dames, tot morgen! Ik kan me trouwens zo voorstellen dat er ook wel een terras is waar we kunnen zitten, het zou toch mooi weer worden? Ach, het wijst zich vanzelf wel. Op zoek naar de dikke buiken!

Geplaatst

Ik ben eindelijk terug volledig bijgelezen. Waar een busrit allemaal niet goed voor is... Heel veel sterkte doortje in deze moeilijke dagen. Is idd een zeer goed idee van dat kaartje en 3d echo. Zo is jullie zoon toch bij z'n overgrootvader. Marianne, idd jammer dat je er straks niet bij zal zijn maar je moet idd aan jezelf en je kleintje denken. Dat is het aller aller belangrijkste! Bij deze dus stap 2, de trein richting antwerpen ;-)

Geplaatst

Ben ik nu de eerste die hier nu gaat reageren nadat we elkaar hebben gezien.

Dat had ik niet gedacht.

Dames, ik vond het echt een hele geslaagde middag!

Vond het vooral prettig dat we met elkaar aan 1 tafel zaten en dat we dus ook samen gesprekken konden voeren.

Het voelde voor mij vrijwel meteen vertrouwd om met jullie te praten.

Wel even wennen aan jullie echte namen, haha!

De locatie en het eten waren super!

Nu ben ik benieuwd naar de foto's die er genomen zijn.

Ga even buiten onder het prieel op het loungeset liggen. Neem een boek mee, maar zal denk ik wel even slapen worden.....

Allemaal bedankt voor de prettig verlopen middag!

Geplaatst

nou meiden ik ben sneller thuis gekomen(dankzij marianne) dan op de lunch hihi

Maar ik vond het super dat ik er toch gekomen was,het was erg gezellig!!

Geplaatst

Dames,

Ook ik vond het zeer geslaagd. Jammer dat ik iets eerder weg moest dan jullie, maar dat was even niet anders. Ben erg benieuwd naar de foto's.

Wat mij betreft is zo'n afsrpaak voor herhaling vatbaar!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2067[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2068[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2069[/ATTACH]

Wat er dus onder de bureau/commode staat is het zelfgemaakte kastje dat nog hetzelfde rood krijgt als dat rode net achter de deur op het rek. De planken van het rek krijgen ook dat rood. En dat rek moet nog wat leger geraken. Maar het wiegje is klaaaaaaaar!!!! Dat popje dat aan de hemelstang hangt is een muziekpopje. in principe komt er een mobieltje in de plaats hoor, maar ik wilde er toch al iets hangen :-) Oh, en de hond ligt al lekker klaar in de gang, gezelscap te houden.

liefs,

ellen

Geplaatst

Hi meiden,

Ik vond het ook gezellig! Leuk om alle buiken te zien en de verhalen te horen!

Ellen, ziet er leuk uit, je kamertje, fijn he, als het allemaal een beetje vormen aan begint te nemen?

Liefs, Laika

Geplaatst

Doortje,

Inderdaad jammer dat je wat eerder weg moest. Hoe is het nu met je?

Ellen,

Wat een super schattig ledikant! Mooi met het dekentje erin!

Nu nog een wondertje wat je er warm onder kan stoppen zodat hij lekker kan gaan slapen!

Hahaha, de hond houdt de wacht in de deuropening. (of slaapt hij)?

Violeta,

Laat je me nog via een pb weten welke tekst je boven de ticker wil hebben?

Dan zal ik kijken of ik je de link kan sturen zodat jij ook een mooie ticker hebt!

Ik wou vandaag het huis wat poetsen. Maar het was hier echt te benauwd voor.

Heb er geen last van gehad hoor, gewoon rustig blijven en goed drinken dan heb ik geen last van de warmte.

Heerlijk 2 wasjes buiten kunnen drogen.

Geplaatst

Leuk Ellen!

Ik zal de foto's zo gaan mailen even kijken of ik al jullie adressen heb,denk het wel!

ik heb ze gemaild nu,hopelijk heeft een ieder ze,jammer ja dorien dat je er nu niet bij staat

had ik maar eerder moeten zijn pfff baal nog hoor

als iemand de mail niet heeft roep ff!

Geplaatst

Hallo dames, ik vond het ook enorm gezellig gisteren! Erg leuk dat je zo makkelijk met elkaar kletst, alsof je elkaar heel goed kent.

Valesca, dank voor de foto's, leuk zeg! Ik kan wel begrijpen waarom we zoveel bekijks hadden, hihi! En fijn dat je me goed hebt kunnen volgen richting Nijkerk. Best een makkelijke route hè, als je het eenmaal weet.

Ellen, ziet er superleuk uit!!

Doortje, ik hoop dat de rest van je dag ook 'goed' is verlopen, al zal het best zwaar geweest zijn. Jammer dat je nu niet op de foto's staat, maar we moeten het gewoon nog maar eens over doen, en dan waarschijnlijk zonder buikjes maar mét baby's!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden