Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oef, had een verkeerd jurkje aangetrokken om op de foto te gaan. :happy:

Het patroon geeft een erg vertekend beeld.

Ach ja, het maakt ook niet uit. Zijn leuke foto's!

Valesca,

Bedankt voor het doorsturen van de foto's!

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat schrijven jullie ontzettend veel, kan het echt niet bijbenen....

Leuk dat jullie elkaar ontmoet hebben, ik had de oproep gemist, maar werk ook op zaterdag, dus had helaas toch niet gekund.

Het 70 uur per week werken begint me op te breken, probleem als je zelfstandig ondernemer bent, lijkt zoveel vrijheden te hebben, maar heb vanavond nog de administratie zitten doen. Hoop dat ik van de week iemand kan aannemen om me te vervangen en ipv 15 september, denk ik dat deze persoon maar op 1 sept. moet beginnen, anders lukt het me vast niet meer om deze in te werken.

Wiegje nog steeds niet helemaal klaar, maar het schiet op, moest ook de matras nog vermaken en is natuurlijk weer allemaal handwerk. De wieg is ooit 46 jaar geleden door mijn schoonvader gemaakt voor zijn eerste zoon, mijn man! De hele familie doorgegaan, maar nu dus eigenlijk weer op zijn plek. Wilde dus wel een nieuw matras, maar tja vroeger kon je ze op maat laten maken, nu moet je dat dus zelf voor elkaar breien.

Afgelopen week een glucose tolerantie test gedaan, het glucose drankje was inderdaad erg zoet, na een half uurtje werd ik er misselijk van, maar ja, wat wil je nuchter, bloed prikken, zoete drank en nog steeds verder nuchter blijven. Gelukkig mocht ik na 2,5 uur eten en was de misselijkheid snel over.

Ik hoop niet dat ik suiker heb, maar ik heb veel vruchtwater, ben wat ouder, de baby lijkt wat harder te groeien, dus beter gecontroleerd dan niet weten...

voel me smiddags nu wel wat moe worden en heb dan absoluut geen zin meer in mijn afspraken, ga maar eens wat minder afspraken inplannen. Maar als ik zeg dat ik zwanger ben, willen de mensen juist een afspraak, ik snap dat niet, zelf zou ik dan naar de concurrent gaan...

Leuk he al die bewegende buiken, bij mij ligt het echt nog steeds overal en tuimelt heen en weer, zie dikke bulten op de buik onstaan en voel 'kop en kont' hi, hi.

Morgen komt de meubeltjes, vandaag nog hydrofile luiers gekocht in leuke kleurtjes, de lamp op gehangen en ook die zit weer vol met vlinders en dus weer met heel veel kraaltjes. Verder is het kamertje helemaal wit met grijs, dus erg rustig. De radiator ombouw is wit met grote grijze konijnen. De gordijnen zijn wit met een grijs geblokte rand en weer grijze konijnen, maar deze zijn ook nog niet af, met nog zoom in en nog enkele konijnen opgezet. Een grote witte schommelstoel met grijze kussens, witte plaid en 1 kussen met konijn. Ik weet niet waarom ik alles zelf wil maken, heb ik helemaal geen tijd voor, maar vind het leuke om alles zelf te verzinnen en te maken, zo heb je altijd wat anders dan anders.

het gaat jullie allemaal weer heel erg goed, ik ben weinig persoonlijk geweest, omdat ik echt alleen bij vlagen bij lees.

Groetjes,

Vlok

Geplaatst

Ik heb foto's van Ellen op de mail gekregen, maar het lukte gisteren niet op ze op mijn mobiel aan jullie allen door te sturen. Ik probeer dit dadelijk vanaf mijn werkpc te doen en anders vanavond (ben wel pas laat thuis want we hebben de avondwake van opa).

Geplaatst

Het was zeker gezellig en inderdaad het was een hele makkelijke route je zat zo op de snelweg

onze tom tom doet het weer hahah er was een probleem met de oplader dus hij was gewoon leeg geraakt...zucht

Marianne heeft ook onze foto's ze wilde graag nog weten wie wie was....ik ben erg slecht in namen dus hoop dat ik het rijtje goed zeg hahaha

als iemand het 100% weet mag die mij ook wel mailen hoor hahahah

sterkte doortje vanavond!!

@Vlok doe rustig aan hoor 70 uur werken waar haal je de energie vandaan.....

klinkt erg leuk het kamertje!!!

Hopelijk heb je geen suiker,kan me voorstellen dat je naar word van het drankje

Geplaatst

Vlok,

Jee, 70uur per week is echt wel veel! (te veel voor op dit moment lijkt mij)

Leuk dat je veel zelf wil maken, succes.

Hoop dat je geen suiker hebt.

Doortje,

Sterkte vanavond! En natuurlijk ook voor morgen en de periode daarna.

Dikke knuf!

Valesca,

Gelukkig is het probleem met de tomtom opgelost! Kun je weer veilig op pad zonder dat je een aantal rondes op een rotonde hoeft te rijden.....

Zal vandaag eens kijken of dat ik je een mail kan sturen met de namen.

Geplaatst

Het lukt me niet te mailen vanaf het het werk. Via het online mailsysteem lukt het niet, omdat de bestanden erg groot zijn en de server hier te traag. Ik probeer het vanavond thuis.

Geplaatst

Valesca,

Mail met namen niet nodig gehad. Dacht ik wel. Je onthoudt meer dan dat je in de gaten hebt. Vooral als je gezichten erbij ziet, kun je het makkelijker onthouden.

Doortje,

Prima hoor. Heeft echt geen haast!

Ben vanmiddag naar het centrum geweest. Heb alleen gekocht wat ik op mijn briefje had staan. Vind ik erg knap van mezelf. haha!

Zal komen omdat we nu (denk ik) alles in huis hebben wat nodig zal zijn.

Nu alleen nog de easybase ophalen als ze van de winkel bellen dat die binnen is.

Heb contact opgenomen met het kinderdagverblijf om een kennismakingsgesprek te plannen en een rondleiding.

Zou terug gebeld worden, helaas is dit niet gebeurd. Heb afgelopen vrijdag een mail gestuurd met een aantal vragen en of dat er contact met mij opgenomen kan worden omdat dit beloofd was.

Tot op heden niks gehoord en dat vind ik niet leuk. Mocht ik morgen nog niks gehoord hebben dan bel ik woensdag zelf weer.

Geplaatst

Heb echt net een mail ontvangen van het kdv.

Ivm vakantieperiode/bezetting was er geen reactie gegeven op mijn vragen en excuses voor het ongemak zijn aangeboden.

Morgen zal er reactie komen omdat dan de clustermanager weer aanwezig zal zijn.

Nu maar hopen dat er plek is bij het kdv bij ons in het dorp, daar kan ik lopend naar toe.

Andere optie is in een dorp 3 km verderop, wel van dezelfde instantie. Dan zal ons kindje wel een keer doorstromen naar het kdv in ons dorp.

Ben benieuwd.

Vanavond weer zw-gym.

Geplaatst

oke,nou dat kan gebeuren hopelijk kun je snel langs komen en ik hoop dat er plek is!!

Bij ons is er ook vaak een wachtlijst vooral op de top dagen

fijne avond,gym ze!

Geplaatst

Hoi meiden,ik was niet online druk,druk druk...haha...

Ik vond het zaterdag heel erg leuk! Het was gezellig en het eten was mhmmmmmm :)

Wish toch netjes opgelost met de KDV

Doortje veel sterkte meis.

Vlok,wat doe jij veel zeg. Zoveel uren werken tijden je zwangerschap. Ben je van plan om af te bouwen of ga je van je werk bevallen? ;)

Wish als ik een beetje tijd heb,ga ik je een pb sturen voor een link,tot de tijd kijk ik bij jou.Bedankt dat je aan denkt,lief.

Ellen dus je kamertje is ook klaar.Leuk!

Ik ga zo kijken of ik de foto's heb.

Tot snel weer

Geplaatst

Marianne, heb je geen controle vandaag? veel plezier alvast!

Vlok, 70 uur!!! Dat is niet normaal! Zelfs als zelfstandige moet je nu echt op tijd stoppen hoor.. Doe het echt rustig aan he.

Wish, leuke gym gehad?

Ik kijk ook al uit naar de zw-cursus donderdag. Nu is het een vroedvrouw die een aantal sessies info zou komen geven.

En meiden, geniet van het mooie weer haha.

Jaja, ons kamertje is nu eigenlijk bijna klaar. Dat schilderen van het zelfgemaakte kastje en afschuren met herschilderen vind ik bijna een detail. Dat het wiegje er staat vind ik dat al een hele prestatie. En met de overschot van de Ikea mousse-matras, zou ik het bedje in de lengte willen verkleinen zodat de hij niet onder de dekens kan schuiven en het hoofdje mooi hoog blijft liggen. daar moet ik dus nog een omtrek voor vinden (heb nog wel wat stofjes over). En dan voor de rest: wassen wassen wassen!

Gisteren eindelijk de treintickets en hotel naar Parijs geboekt voor midden september. Hopelijk kan ik het aan, en wordt er niet een kleine Fransman geboren tijdens dat weekend. :-)

liefs,

Ellen

Geplaatst

Net even terug gaan kijken in het lijstje, het is MarMira die controle heeft :happy: Veel plezier!

Oh ja, bij mij als het lijstje ik copy/paste op mijn Mac, krijg ik ook alleen vette letters te zien, maar dan kan ik met m'n rechtermuisknop de letterstijl wel aanpassen. Op PC kan ik zonder problemen copy/pasten. Misschien ligt het daar wel aan?

Geplaatst

Ellen,

Er gaat niks boven de veiligheid van je kindje. Succes met het vermaken van het bedje.

Is het bij jou wel mooi weer? Hier komt het met bakken uit de lucht.

Het is wel heel leuk om al die kleertjes en babyspullen te vouwen en strijken. (tenminste, dat vond ik wel leuk om te doen)

Zal straks als de kleine er is een wat minder leuk klusje gaan worden denk ik. Haha!

Jullie laatste vakantie met z'n tweetjes (beetje met drietjes) is dus geboekt, wat super!

Hoop dat 'mini' nog wel even zal blijven zitten en dat hij zijn papa en mama geen schrik zal bezorgen door zich aan te gaan kondigen in Parijs!

Hier net intake gesprek gehad met de kraam.

Op de aanschaflijst hoeven alleen nog maar een po, klossen en 1 kruik.

Kruik ga ik bij mijn broer lenen. Dan leg ik de metalen waterkruik erin als de kleine uit het bedje is en de elec.kruik leg ik erbij als de kleine in bed ligt.

Het was niet verplicht om 2 kruiken in huis te hebben, maar het was wel een advies. Ach, en ik kan 'm lenen bij mijn broer, komt goed.

Geplaatst

heerlijk nog even eruit,wij willen ook nog een weekendje weg gaan,rond 10 sept.even de laatste aanbiedingen afwachten hihi

lekker dat je bijna alles in huis hebt

ik moet ook klossen nog maar die huren we,ons bed is 63 cm hoog dus moet nog wel iets hoger...

hier ook erg veel regen bah....

Die kleine is op het moment weer erg druk,onderin en bovenin...las dat ze ook drukker kunnen worden als ze aan het indalen zijn,nou we hopen het maar haah

hopelijk ligt ze nog steeds goed,zit bij mij nu 3,5 week tussen de afspraken pff lang hoor

Geplaatst

Uitgerekende data

5
oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,29, 2e kindje
meisje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 35, 1e kindje -
het geslacht
is een verrassing

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje - Het is een
meisje
!

15 oktober: r00sje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje Het is een
meisje

16 oktober: Doortje (Dorien), 28, 1e kindje – Het is een
jongen
!!!

17 oktober: T.K, 26, 1e kindje
jongetje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje,
Het is een
jongen
!

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje
Het is een meisje!

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje --> Op 16 juni zijn, helaas veel te vroeg, bij ruim 22 weken twee prachtige
jongens
, Tim en Floris, geboren.

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje - Het is een
jongen
!

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje
Het geslacht
is een verrassing

25 oktober: Wish 32, 1e kindje
Het geslacht
is een verrassing

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje
j
ongetje

Echo/controle

23 augustus: MarMira controle VK

25 augustus: Karin (ivfmoeder) 30 wkn (groei-) echo

25 augustus: Mamavannoah groeiecho en controle gyn

25 augustus: TK controle VK

26 augustus: TK intake kraamzorg

31 augustus: Ellen controle vk

1 september: Wish controle vk en groeiecho

1 september: Valesca VK bevallingsgesprek en controle

1 september: Doortje controle vk

7 september: Doortje voorlichting bevalling

8 september : Valesca afspraak Gynecoloog(omdat ik in ziekenhuis beval)

12 september : Valesca liggingsecho

13 september: rondleiding verloskamers zh

20 september: Ellen controle gynaecoloog

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Net gebeld, gelukkig geen suiker, dus kan lekker doorgaan met snoepen:happy7:, tuurlijk wel verantwoord blijven snoepen he, de zakken drop die ik normaliter verorber zal ik laten staan. maar ze had ook gezegd dat ik misschien minder fruit moest gaan eten en dat vind ik juist zo lekker.....

De babykamer meubeltjes zijn gisteren binnengekomen, van een lege kamer nu eigenlijk in 1 keer vol, misschien doe ik de schommelstoel die wel geweldig zit eruit, want ondanks dat wij de luxe van een redelijk grote kinderkamer hebben 3,5 x 3 vind ik het toch wat vol worden, kast, commode, wieg en schommelstoel, maar moet misschien ook nog wat verschuiven, waarom moet je het toch altijd anders neerzetten dan je eerst in gedachten had???

KDV- ik heb nog helemaal geen zin om dat te gaan uitzoeken, ik hoop ook dat ik tot april de kleine nog niet hoef weg te brengen, mijn ouders zijn dan nog in het land, in de zomer wonen ze in het buitenland, en ik werk van huis uit en voor mijn buiten afspraken heb ik als het goed is binnen 2-3 weken vervanging geregeld. Nu nog hopen dat ik zelf afstand kan nemen, want zoals jullie al zeggen 70 uur is nu veel te veel, maar voor mij al minder dan gebruikelijk.....Zal straks veel veranderen, nu heb ik jaren gehad dat ik leefde om te werken ipv andersom, maar ja als het goed gaat en druk is gebeurt dat automatisch. Maar ik ben me ervan bewust dat alles straks anders wordt en ik kijk daar ook erg naar uit, heb er jaren op moeten wachten en ben altijd dol op kinderen geweest.

Hebben jullie dat ook eerst was het ik ben 26 weken zwanger, nu is het ik moet nog 8,5 week, je gaat het dus omdraaien. Eerst had ik ook zoiets van nog ff blijven zitten waar je zit, mama heeft nog veel andere zaken te doen, nu is het hoe lang duurt het nog voor je komt....

Grappig, je groeit er dus echt naar toe.

Nu ik ga snel weer aan het werk, vanavond inderdaad ook weer zwgym. dus kort dagje.

Groetjes allemaal Van Vlok.

Geplaatst

Nou Vlok gelukkig maar,minder fruit joh? dat is toch gezond haha

Jammer dat je misschien geen plek hebt voor de schommelstoel,ik vind dat ook erg leuk maar ook geen plek hihi

ja inderdaad nu zeg ik ook nog 6,5 week in plaats van 33.5 haha soms nog wel maar tel nu wel echt af!!!

Doe maar rustig aan hoor werken kan altijd weer...is er wel plek op een kdv als je jezelf laat opgeeft?!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Leuk dat de BB lunch zo gezellig is geweest. Jammer dat ik er niet bij was, maar had het ook echt niet gekund. Maar wat zal het een leuk gezicht zijn geweest.

Marianne, las dat jij ook zo moe bent en het zwaar hebt. Hier hetzelfde. Echt niet leuk, op z'n zachtst gezegd. Ik word van die oververmoeidheid ook zo labiel, en heb serieuze buikpijn, rugpijn en hartkloppingen. Kan dan niet eens meer een paar honderd meter fietsen. Als ik een nachtje weg goed heb geslapen, gaat het beter. Ik heb morgen controle bij de gyn, en ga hem zeker vragen voor slaaptabletten voor de laatste paar dagen voor de bevalling. Nu hoef ik ze nog niet, maar de vorige keer was ik al volledig fysiek en mentaal uitgeput voordat ik aan de bevalling begon, dat maakt het onnodig zwaar en bijna niet te doen. Ook jammer voor de kraamtijd erna. Een paar nachtjes slapen doet dan wonderen. Het schijnt ook best te mogen, alleen niet te veel.

Maagzuur is hier nu niet zo'n probleem omdat ik daar echt goede medicijnen voor heb gehad, kan het iedereen aanraden want geen pijn meer in slokdarm en keel en ik kan gewoon alles eten.

Ellen wat heb je een schattig kamertje. Wat ik het allerleukste vind is ook de gehaakte kleedjes en dat jullie zoveel zelf doen! En lekker kleurrijk. Wij hebben hier ook geen kant & klaar kamertje maar zelf het eea bij elkaar gekocht, nu is het wat meer speels en natuurlijk, hout met veel kleur en toch fris. Wij zijn alleen niet zo handig dat wel zelf dingen kunnen maken (behalve wat verven natuurlijk). Ik zal eens kijken of ik ook wat foto's kan plaatsen.

Doordat ik het zwanger zijn echt heel zwaar vind, kan ik niet zo goed genieten van de baby in mijn buik. Voel me daar heel schuldig over! Verheug me zeer op zijn / haar komst maar nu zit het me zo in de weg, ik vind dat zo zielig voor het kleintje en voel me soms verscheurd. Had 't de vorige x ook en met onze dochter is het helemaal goed gekomen, maar soms vraag ik me af of de baby er geen last van kan hebben.

Ik lees dat bij de meeste van jullie de baby al goed ligt, hier ligt ie nog dwars. Al een week of 6. Morgen maar eens vragen wat dit te betekenen gaat hebben...

Valesca jij loopt echt voor op de rest, ben gewoon jaloers op je! Ik tel ook heel erg af, nu is het officieel nog 7 weken en 6 dagen maar ik hoop zooooo dat het met 38 weken al geboren wordt, dan is het nog maar 5 weken en 6 dagen klinkt toch heel anders :-) Weet wel dat ik er niet op kan rekenen maar is voor mijn gemoedsrust wel goed om er zo over na te denken.

Sjees Vlok wat werk je veel. Maar als het goed voelt, en het gaat goed, waarom niet? Ik ben bijna jaloers op je :-). Ik ben ook zelfstandig ondernemer en mijn laatste opdracht liep begin augustus af, ik heb er toen bewust voor gekozen om het daar bij te laten en ga in januari weer verder kijken. Heb genoeg verdiend om het een tijd uit te zingen, dus neem het er nu dan maar van.

Okee dames, dat was het weer even. Ik lees vrijwel dagelijks jullie belevenissen maar is meestal vanaf de iPhone of iPad en vind het typen dan niet zo handig. Nu vanachter laptop, heb ik er ook meer rust voor.

Liefs

Toverstafje

Geplaatst

toverstafje: vervelend dat je jezelf zo voelt,maar verwijt je zelf niks hoor,ik heb me echt niet happy gevoeld in de 1e 4 maanden en voelde me daar ook schuldig over maar je lichaam is vol hormonen en kwaaltjes niemand en al helemaal die kleine niet zal je dat verwijten

ik ben zelf ook wel blij als de kleine komt,ben erg benieuwd hoe ze is,hoe sanne reageert en hoe alles loopt....van mij mag het ook met 38 weken wel komen hahaha

hopelijk kun je nog wat nachten goed gaan slapen,dat zou wel fijn zijn!

ik ben aan het bakken,cake en cakjes morgen mijn laatste werkdag en dan verlof!!!!!

Geplaatst

Dorien,

Ook van mij een knuffel voor de zware momenten die je doormaakt. Ik hoop dat het een mooi afscheid is geweest/zal zijn.

Vlok,

Goed dat je geen zw-suiker hebt! Minder fruit eten is wel heel erg jammer, want dat is gezond. Mag je het bij de normale 3 stuks per dag nog houden? Je kan beter dat fruit nog eten en andere suikers dan laten denk ik dan.

Haha, ik zou ook wel graag een schommelstoel hebben, of zelfs een gewone stoel, maar die geraakt er bij ons ook niet meer bij hoor. Ik denk dat ik gewoon lekker op het bed van m'n vriend zijn dochter ga kruipen en daar zal voeden tussen een hoop kussens. Zo'n bananenkussen van Form-Fix zou misschien ook wel kunnen, maar ik vind het zo'n hype dat ik daar dan weer eerder van afgestoten wordt dan het wil kopen.

Ik tel eigenlijk niet af (zeker niet in weken), want naar mijn gevoel is het nog eventjes. Ik denk nu nog soms: blijf maar eventjes zitten want er is nog zoveel te doen. Heel soms bekruipt me ook de angst van de luxe van met z'n tweetjes te zijn te moeten opgeven. Nu kunnen we nog doen wat en wanneer we willen, maar dat gaat zo drastisch veranderen dat ik soms denk dat ik het niet ga trekken op vlak van organisatie. Ach ja, komt wel goed.

Toverstafje,

Die vermoeidheid ken ik niet (gelukkig maar), maar wel de buikpijnen (en rugpijn uiteraard, what else is new). Ik heb vooral smorgens menstruatiepijn, om me alweer zorgen over te maken. Ook door al die harde buiken vermoed ik dat het kleintje zich eerder zal aandienen, al hoop ik op een gezonde voldragen baby. Ik hoop dat je vermoeidheid minder wordt, nu je niet meer zo hard hoeft te werken en je tussendoor wat kan slapen. Het zou zonde zijn om niet te genieten van je zwangerschap, niet? Wel geruststellend dat het helemaal goed is gekomen met de komst van je dochter en het nu ook waarschijnlijk zal zijn. Ach, die roze wolk is ook maar een metafoor he. Uiteindelijk komt er zoveel bij te kijken, terwijl iedereen met een brede smile op zijn gezicht naar je lacht als ze naar je buik kijken en verwachten dat je zelf ook 9 maanden aan één stuk door zit te lachen.

Dankjewel ivm het kamertje! Wij zijn het soort mensen dat dingen gaat kopen dat voor één ding dient, en het een compleet andere bestemming geven, liefst door het nog wat uit elkaar te halen of in twee te zagen en opnieuw te hameren haha. In België zeggen ze wanneer je kindjes krijgt: kindjes kopen. nu, daar zal ik niets aan veranderen hoor, wees gerust. Benieuwd naar je foto's!!

Violeta,

Zijn jullie er al uit welk kamertje jullie willen?

Oh, en.. gisteren voor het eerst één druppeltje uit elke tepel zien komen, jipieeee! Wat een wonder! ik haalde de korstjes eraf en met wat knijpen (ehum, de details) kwam er wat gelig vocht uit. Geweldig gevoel zeg! De natuur wérkt! Ik wilde het meteen smsen naar mijn vriend, want die was op stap met een vriend. Maar dat leek me dan weer een beetje ongepast om tussen de pinten bier met zo'n tepel-sms hen wat te verwarren haha.

Gisteren nog wat foto's bekeken van de reizen die we gedaan hebben tijdens de zwangerschap. Het verschil tussen 6 en 7 maanden is ongelooflijk! Wat een ton heb ik plots gekregen tegenover een maand geleden! En dan nog altijd 2 maanden te gaan. M'n vriend denkt dat ik ga afzien, omdat ik zo laag draag. hmmm...

Liefs,

Ellen

Geplaatst

Toverstafje,

Wat vervelend dat je zo moe bent!

Ben benieuwd naar het antwoord op je vraag over slaaptabletten.

Hoop dat jullie kleintje met het hoofdje toch nog naar beneden is gedraaid of gaat draaien.

Succes!

Ik slaap 's nachts ook bar slecht!

Ik zelf wil geen tabeltten in gaan nemen.

Hoop dat als ik straks met verlof ga ik overdag wat kan slapen en dat ik mezelf dan wat fitter ga voelen.

Dan verdeel ik de rust over 24 uur, lijkt me dan de beste oplossing.

Valesca,

Jippie!!! Morgen je laatste werkdag!

Leuk dat je zelf cake aan het bakken bent.

Ellen,

Wonderbaarlijk he dat je colostrum aan maakt!

Moet wel lachen dat je dit naar je vriend wou sms-en, maar toch niet gedaan.

Ik zag je vriend al zitten met een slok bier in zijn mond en zich dan verslikken na het lezen van je sms. Whahaha!

Hier in NL roepen de mannen wel eens tijdens de carnaval of een ander 'drinkfestijn' ofzo.: "Bier en tieten, lalalalala" Daar moest ik net meteen aan denken toen ik je berichtje las.

Probeer jezelf nu nog niet druk te maken over hoe het straks gaat lopen.

Je kan nu nog niks plannen voor als de kleine er is. Eerst maar eens zien hoe het met jullie als gezin gaat lopen en daarna kun je rustig aan wat af gaan spreken.

Net als kerstmis wat eraan zit te komen. De moeders zullen vast gaan vragen hoe we het met de kerst gaan doen.

Ik zal zeggen dat we dit nog niet weten en dat ik denk dat we saampjes thuis zullen blijven. We zien wel.

Je draagt je kindje inderdaad laag. Misschien dat hiedoor wat meer druk op de onderrug kan komen staan?

Ik ben nog een paar dagen vrij.

Moet maandag weer beginnen, zal me denk ik wel iets tegen gaan vallen.

Elke werkdag om zes uur op staan na een gebroken nacht.....

In totaal nog 20 dagen werken, dus ik ga vanaf nu aftellen.

Gelukkig hoef ik nog maar 1 keer 5 dagen achtereen te werken.

Voor de rest is het bijv. 3 werken 1 vrij, 4 werken 2 vrij etc.

Een fijne dag vandaag!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden