Ga naar inhoud

Uitgerekend in Oktober 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Uitgerekende data

5 oktober: KBR (Karin)

7 oktober: Valesca,29, 2e kindje meisje

7 oktober: Ceece (mk)

8 oktober: Mickey1979, 31, 1e kindje

10 oktober: MarMira, 35, 1e kindje - het geslacht is een verrassing

12 oktober: Rebelletje

13 oktober: Akara, 28, 1e kindje - Het is een meisje!

15 oktober: r00sje

15 oktober: Mamavannoah,30, 2e kindje Het is een meisje

16 oktober: Doortje (Dorien), 28, 1e kindje – Het is een jongen!!!

17 oktober: T.K, 26, 1e kindje jongetje

18 oktober: Toverstafje, 38, 2e kindje

18 oktober: Laika, 35, 1e kindje, Het is een jongen!

18 oktober: Marianne, 41, 1e kindje Het is een meisje!

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje --> Op 16 juni zijn, helaas veel te vroeg, bij ruim 22 weken twee prachtige jongens, Tim en Floris, geboren.

21 oktober: Ellentrik (Ellen), 30 jaar, 1e kindje - Het is een jongen!

24 oktober: Frann19, 35,1e kindje

24 oktober: vlok, 43, 1e kindje

24 oktober: MissGriet, 27, 3de kindje Het geslacht is een verrassing

25 oktober: Wish 32, 1e kindje Het geslacht is een verrassing

26 oktober: Violeta 30,1MK, 1e kindje

21 oktober: Pebbels (mk)

31 oktober: Karin (ivfmoeder), 41, 2e kindje jongetje

Echo/controle

1 september: Doortje controle vk

5 september: MarMira controle vk en bevallingsgesprek

7 september: Doortje voorlichting bevalling

8 september : Valesca afspraak Gynecoloog(omdat ik in ziekenhuis beval)

12 september : Valesca liggingsecho

12 september: MarMira liggingsecho

12 september: Mamavannoah controle gyn

13 september: rondleiding verloskamers zh

14 september: Wish 2e groeiecho (vanaf 1 sept. standaard uitvoeren van 2 groeiecho's)

15 september: Mamavannoah voorlichting bevallen in ziekenhuis.

20 september: Ellen controle gynaecoloog

Wie krijgt er 13 sept. een rondleiding in de verloskamers, hier staat geen naam bij vermeld?

• Reacties 6,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

fijn dat bij jou ook alles goed was!! En dat de kleine zo goed gegroeid is!

ik heb 12 sept. de groeiecho heb niet gehoord dat er een 2e komt...nou ja we wachten het wel af

leuk voor je moeder dat ze dan ook kan meekijken!

Geplaatst

Uitgerekende data

18 oktober: Zomer71, 39, 1e&2e kindje --> Op 16 juni zijn, helaas veel te vroeg, bij ruim 22 weken twee prachtige jongens, Tim en Floris, geboren.

Echo/controle

14 september: Wish 2e groeiecho (vanaf 1 sept. standaard uitvoeren van 2 groeiecho's)

26 september: Ellen controle verloskundige - voorlichting thuisbegeleiding voor-arbeid

Geplaatst

Ellen,

Ook ik ben wel moe. Maar denk dat dit bij mij voornamelijk door de slechte nachten komt.

Jippie, je bent vandaag 33wkn!!!

Vind het zelf altijd wel prettig voelen als je er weer een hele week bij kan tellen.

Hoe gaat het met de dames die verlof hebben of bijna krijgen?

Doortje,

Hoe was de controle?

Geplaatst

Vandaag laatste dag gehad. Echt zo'n raar gevoel... wel fijn hoor!

Controle was weer goed. Bloeddruk nog steeds mooi laag en kindje ligt nog steeds goed. Hij is zelfs al een stukje ingedaald. Op 13 sept gaan we weer terug voor controle.

Ik heb trouwens de 13e ook de rondleiding. Wil iemand dat er bij zetten?

@Ellen: Ik ben ook sneller moe hoor! Is heel normaal volgens mij

Geplaatst

Heerlijk Doortje ook verlof!!! Geniet ervan!!! Vonden ze de taart lekker?

Hier ook wat sneller moe hoor,maar ook echt lichamelijk,mijn benen zijn moe als ik even gelopen heb enzo...word allemaal wat zwaarder nu

hier alweer 35 weken!!!!!!!!

We hebben een druk weekend met 2 verjaardagen

Geniet van het mooie weer(van mij hoeft de warmte niet zo hihi)

Geplaatst

Uitgerekende data

Echo/controle

5 september: Laika voorlichtingsavond ziekenhuis

13 september: Doortje rondleiding ziekenhuis

13 september: Laika controle 35 weken

20 september: Laika borstvoedingsvoorlichtingsavond

26 september: Ellen controle verloskundige - voorlichting thuisbegeleiding voor-arbeid

Geplaatst

Doortje, ik heb het er bij gezet! En mijn eigen afspraken ook.

Ik heb gisteren ook mijn laatste dag gehad, nog tot op het laatst lopen rondrennen maar wel nog een paar mooie complimenten gekregen van de grote baas, op de valreep. Verder was het uitdelen heel geslaagd, en heb ik een mooi verwenpakket gekregen van mijn collega's met allemaal lekkere dingen van de bodyshop, tijdschriften en een mooie armband. Leuk hoor!

Nu dus tot 1 maart (!) verlof...ongelofelijk lang, ik moet echt nog even afkicken. Gelukkig begint het goed, met mooi weer vandaag! Zodirect lekker naar het zomerhuisje van vriendin, en samen bbq-en.

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

De laatste dag was leuk en de taart erg lekker. Heb er uiteindelijk geen muisjes op gedaan. Combi was niet zo lekker.

Gisteren ook voor t eerst colostrum gesignaleerd. Ben blij dat dat ook werkt. Verder sruk geweest met het oefenen voor ons stukje voor de bruiloft van mijn zusje vrijdag a.s. Daarna nog lekker gebarbecued maar ben helemaal op nu. Ga nu lekker mn bed opzoeken.

Geplaatst

oke nou prima toch mooi dat het allemaal leuk en lekker was!

Kijk heel mooi,dat gaat wel goed komen dus!!

Ja snap dat je nu op bent,wij hadden gisteren ook verjaardag etc dus begin nu pas weer beetje bij te komen......om vanmiddag weer een verjaardag te hebben hihi

Geplaatst

Doortje,

Fijn dat hij een stukje aan het indalen is gegaan. Voel je dit zelf ook?

Jij hebt nu verlof gekregen, jippie!!

Heb je al plannen gemaakt of bekijk je per dag/week wat je gaat doen?

Ook colustrum gesignaleerd. Voelt goed om dit te zien he. Helaas geeft het geen garantie dat de bv zal gaan lukken.

Maar zelf ben ik al 'trots' op mijn lichaam dat het dit laat zien. Haha!

Och ja, je zusje gaat trouwen. Leuk!! Is het stukje wat je/jullie gaan doen nu klaar?

Laika,

Je verlof duurt inderdaad lang. Maar dit zul je denk ik niet zo gaan 'beleven'.

1 maart is het andersom 'afkicken' haha!

Ook al zo'n aardige collega's, wat attent van ze!

Hoe gaat het met de andere dames?

Valesca, lang niet gezien hier op het forum. (wil je nog een ticker/banner, of blijf je bij mij kijken :laugh:

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Ik denk dat Wish Violeta bedoelt.

Ik ben intussen mijn harde buiken grondig beu aant worden, zeker als er nog eens menstruatiegezeur bij komt (ik voel het veel vaker opkomen nu), en nu rugpijn zonder dat ik het allemaal kan plaatsen of het nu door het werk komt of gewoon geen goeie richting uit gaat qua ontsluiting. Ik ga deze week toch nog maar eens aan de monitor hangen denk ik, gewoon om zeker te zijn. Het is vooral die onzekerheid waar ik krankjorum van word. En intussen maar moe zijn, ondanks magnesium supplementen (ook voor de baarmoeder ontspanning). Misschien moet ik eens naar een doktersbriefje vragen om een paar dagen thuis te blijven, want tot 2 weken werken voor de uitgerekende datum haal ik volgens mij niet eens als het zo doorgaat. Zelfs voor die 2 daagjes Parijs ben ik al bang, en dat is over 2 weken.

pff, ben niet goed gezind vrees ik. snorry.

Doortje, indalen??? wooow, klinkt zo.. definitief he! Je bent vanaf nu officieel thuis, geweldig he. Veel succes met de voorbereiding van het huwelijk van je zusje!

Ja en nog meer met colostrum-verschijnselen, fijn he. Ben zo benieuwd wie bv gaat kunnen geven en blijven geven vooral! Hoe langer hoe liever voor mij, maar ja, het moet wel kunnen natuurlijk.

Laika, jij bent ook thuis tot 1 maart, geweldig! Klinkt ver weg nog, maar we zullen er zijn nog voor we het weten vrees ik. Ik zou tot eind februari thuis blijven, maar ik ga toch ook eens kijken of ik het niet tot 1 maart kan rekken.

Vraagje: hoe rekenen jullie eigenlijk jullie zwangerschap uit? Ik weet dat je 4 weken zwanger wordt berekend afgaande van je eerste dag van je laatste menstruatie, dat was op 11 januari, maar 9 maanden verder zou het dan toch op 11 oktober moeten zijn en niet op 21 oktober? Waarom worden daar toch nog 10 dagen bijgeteld en wat zeggen jullie dan als ze vragen 'hoever ben je?'

liefs,

Ellen

Geplaatst

Hee Ellen,

Ik kan me voorstellen dat je die harde buiken inmiddels meer dan zat bent! Zou ik ook zijn als ik jou was. Een doktersbriefje voor een paar dagen thuis kan geen kwaad denk ik.

Wat betreft je vraag over de uitgerekende datum: je moet 38 weken bij je punctiedatum op tellen. Bij mij klopt het namelijk anders ook niet. Je punctiedatum is de datum van je eisprong, die bij de meeste dames 14 dagen na hun menstruatie komt. Bij IVF hoeft dat natuurlijk niet per definititie zo te zijn. Ik had mijn punctie bijvoorbeeld op 23 januari, 4 dagen eerder dan jij, dus dat het bij ons vier dagen scheelt, klopt precies!

Hier lekker aan het genieten van mijn eerste officiele verlofdag. Mijn mannetje is ook gezellig thuis, dus het voelt nog wel een beetje als weekend hoor..

Geplaatst

@Ellen ja ik kan me voorstellen dat je die harde buiken beu bent,die paar per dag die ik heb vind ik al niet leuk

en idd je uitgerekend data is 38 weken na de punctie data,dat is bij mij 6 okt.al houden ze 7 okt aan hihi

Verder maak ik me op het moment een beetje zorgen om Sanne,ze is de laatste week haar zelf niet,snel huilen hangerig en erg aanhankelijk,als ik weg ga en ook al is papa thuis moet ze soms erg huilen

op de peuterspeelzaal vanmorgen zeiden ze ook dat ze wat hangeriger en huileriger was.....

Zou ze het allemaal door hebben ik ben natuurlijk nu thuis en het is allemaal wat anders

ik wil haar nu toch maar wat extra aandacht geven maar ik vind het wel moeilijk hoor...wil niet dat ze ongelukkig word omdat wij een 2e kindje wilden...al zal dat wel heel zwart wit gedacht zijn van me,maar moet het toch ff kwijt hoor

mijn ouders komen vandaag na 3,5 week vakantie weer thuis,dat is wel fijn die waren er ook vaak dus Sanne mist die ook wel denk ik;)

Geplaatst

Valesca, wat vervelend dat Sanne niet lekker in haar velletje zit. Misschien heeft het inderdaad wel wat te maken met je zwangerschap maar je moet je niet schuldig voelen hoor! Voor kinderen is elke verandering volgens mij wennen en dit is natuurlijk een grote verandering maar niet perse een slechte natuurlijk, voor haar. Ik neem aan je haar lekker veel betrekt bij alles wat er nu gebeurt toch, zul je zien dat ze straks echt een grote, trotse zus is!

Ellen, die harde buiken zou ik ook zat zijn! Misschien is het inderdaad wel een heel goed idee om even een paar dagen thuis te gaan zitten en uit te rusten, wie weet nemen die buiken dan ook wel een beetje af. Hou jezelf goed in de gaten hoor, ik vind doorwerken tot twee weken voor de uitgerekende datum ook best wel heftig, en als je dat niet haalt, voel je dan niet schuldig, deze laatste weken zijn best wel pittig.

Doortje, jij ook lekker aan het genieten van je eerste verlofdagje? Ik ook hoor. Ik heb eerst maar eens uitgeslapen (voor zover dat ging, aangezien ik echt niet meer lekker lig) en daarna ben ik even de stad in geweest. Ben voor een paar lekkere dingen naar de natuurwinkel gegaan en heb net een biologisch witlofsoepje gemaakt, hij smaakte heerlijk! Verder ben ik een beetje aan het bekijken hoe ik deze week ga invullen. Hij is namelijk al best wel volgepland maar ik moet toch ook nog echt wat babyzaken doen.... Nou ja, luxe problemen!

Geplaatst

Laika: ze is er erg vol van,wil ook steeds graag de baby knuffelen,misschien duurt het haar allemaal gewoon wat te lang nu

ik betrek haar bij zoveel mogelijk ja,samen de kleertjes gewassen enzo....en ja het komt vast goed...

haha succes met een plekje vinden voor het shoppen!

Geplaatst

@ Valesca: het komt vast goed met Sanne. Kinderen zijn erg gevoelig voor veranderingen en kunnen dan soms een terugslag hebben. Het gaat vast snel weer over, zeker als de baby er eenmaal is. Nog even volhouden hoor!

@ Laika: tja, babyzaken doen moet hier ook nog hoor.. mis nog wat kleine dingetjes en wil nog wat dingetjes halen voor bij mijn schoonmoeder thuis voor als ze straks gaat oppassen. Ik wil dat niet dan nog moeten regelen. Er moet bijvoorbeeld nog een matrasje gehaald worden voor het bedje en misschien zelfs nog wel dekentjes enzo. Voor de verzorging moet ik nog even over nadenken. Ze past één dag op in de week, dus heeft ze ook weer niet alles nodig. Ben nu vooral eerst druk met de bruiloft van mijn zusje. Daarna zien we wel weer

Geplaatst

Ja denk ik ook Doortje ze kwam net naar me toe en vroeg echt of de baby er nou uit kwam,denk dat ze er gewoon klaar mee is met wachten

(mama stiekem ook:P)

Geplaatst

Valesca,

Bedoelde inderdaad Violeta, sorry! :happy10:

Sanne zit denk ik in een 'overgangsfase', ze heeft in de gaten dat er iets aan het veranderen is en hier reageert ze op deze manier op.

Ze zal echt niks te kort komen met een super mama net als jij!

Natuurlijk maak je jezelf zorgen om je lieve kleine meid, dit is moederinstinct.

Je wil het beste voor je kind(jes)!

En opa en oma op vakantie die zal ze wel missen.

Hoop dat ze snel weer de Sanne zal worden die jij graag wil zien!

Sterkte en een dikke knuf!

Ellen,

Oef, je hebt dus echt heeeeel veeeel last van die harde buiken. Wat ontzettend naar voor je.

Kan me voorstellen dat je jezelf zorgen maakt.

Morgen naar de huisarts/vk bellen en voorleggen wat je voelt zowel emotioneel als lichamelijk en laat je adviseren wat je het beste kan gaan doen.

Hoop dat jullie wel saampjes naar Parijs kunnen gaan!

Doortje,

Dat je verlof nog aan voelt als een lang weekend kan ik me wel iets bij voorstellen.

Leuk dat jullie vandaag samen thuis zijn. Hebben jullie ook iets samen ondernomen of heerlijk niks doen en relaxen?

Vanavond partner avond bij de zw-gym.

Ben benieuwd.....

Geplaatst

@ Wish: leuk zo'n partner avond lijkt mij. Wat was het thema vanavond? Ben benieuwd hoe het was

Hier vooral veel huishoudelijke zaken gedaan samen. Alle achterstallige was en strijk is nu opgeruimd en we hebben de laatste babywas maar eens gedaan. Ik had via de zus van een vriendin nog veel kleertjes gekregen in maatje 68. Altijd handig om vast in de kast te hebben liggen. Haar zus had bijna alleen maar merk spul en het is nog hartstikke mooi. Dus dat is best wel boffen. Zelf zou ik dat niet zo snel kopen omdat ik het nieuw gewoon te duur vindt.

Inmiddels is het babykamertje bij mijn schoonmoeder ook bijna klaar, zodat zoonlief daar straks kan slapen op de oma-dag met oppassen. Nog wat praktische spulletjes voor haar halen en dan kan de kleine wat mij betreft na volgende week wel komen..

@ Valesca: ik snap wel dat je het wachten zat wordt hoor... ik merk dat ik zelf ook wel steeds meer wil dat het wel klaar is met het zwanger zijn en dat ik van onze kerel kan gaan genieten. Maar eerst nog wat kleine dingetjes regelen. Zo gaan we nog naar de notaris volgende week voor het testament (en het aanwijzen van een voogd indien we beiden zouden komen te overlijden), nog naar de fotograaf deze week en de laatste babyspullen kopen. Ook heb ik nog de borstvoedingscursus volgende week en de week er na, dus het is nog iets te vroeg nu. Maar vanaf week 37 vind ik het wel prima. Het komt nu toch wel dichtbij hoor.. het leek altijd nog zo ver weg, maar nu ik verlof heb, lijkt het ineens super dichtbij.

Wat betreft Violetta trouwens: Is ze soms op huwelijksreis? Ze ging toch trouwen? Violetta in elk geval nog gefeliciteerd als dit leest!!! Hoop dat je een mooie dag hebt gehad!

Geplaatst

Doortje,

Daar heb je helemaal gelijk in. Violeta kan natuurlijk ook op reis zijn!

Violeta, namens mij ook nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!!

Fijn dat het 'einde' in zicht is mbt het regelen van praktische zaken die moeten gebeuren. (het liefste voordat de kleine er is)

Avond was voornamelijk erg leerzaam voor de mannen.

Hebben ze alles een keer gehoord en gezien hoe een bevalling kan gaan verlopen. (vrijwel alle verschillende scenario's zijn uitgelegd)

Het hoeft niet te blijven 'hangen', maar het zal zeker een plekje hebben gekregen in het geheugen dat als ze (wij eigenlijk) ervoor komen te staan dat het een 'och ja' effect zal hebben en dat we ongeveer weten wat we 'moeten' doen en kunnen verwachten.

Geplaatst

@ Wish: dat klinkt inderdaad als een handige avond. Wij gaan morgenavond naar zo'n bevallingsavond voor stellen. Ben wel benieuwd wat ze allemaal gaan vertellen. Ik heb ondertussen ook al heel wat gelezen. Wij moeten daarna ons bevallingsplan gaan maken en onze wensen kenbaar maken. Ik moet zeggen dat ik dat nog best lastig vind. Een van de vragen in de plan is hoe je je weeen op wilt gaan vangen, maar ik kan me nog niet eens voorstellen hoe een wee voelt en wat ik dan fijn zou vinden... maar goed.. dat komt dan vanzelf neem ik aan.

Hebben jullie aan nagedacht over pijnstilling? WIllen jullie dat bijvoorbaat of eventueel later? En zo ja, wat dan wel en wat dan niet?

Ik zelf weet in elk geval dat ik het zo lang mogelijk zonder wil doen, dus puur op eigen kracht. Verder vind ik het belangrijk dat ons kindje er geen hinder van heeft en dus volledig 'helder' is bij de geboorte, zodat eventuele sufheid van pijnstillers geen invloed kunnen hebben bij het aanleggen binnen het uur. Mijn man vind dat als ik pijnstilling wil, ik voor de ruggenprik moet gaan (hij is anesthesiemedewerker). Dat komt ook omdat in NIjmegen (radboud) het 'pompje' niet gebruikt wordt en hij minder goed weet wat dat precies doet.

We zullen wel zien... hopelijk valt het gewoon mee met de pijn en is het goed te doen. Mijn pijngrens ligt behoorlijk hoog, dus als ik het goed weg kan puffen zou fijn zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden